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10 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
10
3 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
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6 – Okay
0
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4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
9,0/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
6,0/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Neues und ruhiges Hotel im bergigen Hinterland von Nafpaktos. Gut geeignet für Ausflüge in die Umgebung und nach Thermos.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Mediterranean Hotel Management am 9. Jan. 2019
Liebe Gäste,
Wir möchten uns bei Ihnen für Ihre schöne Bewertung bedanken und hoffen, Sie bald wiederzusehen!
10/10 – Hervorragend
Silvia
4. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr ruhige Lage mit toller Aussicht.
Das familiäre Hotel hat einen schönen Garten. Wir hatten eine tolle Aussicht über das Tal. Die Bedienung im Restaurant war sehr freundlich und das Essen gut.
Silvia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
10/10 – Hervorragend
Dimitris
Mit der Familie gereist
28. März 2022
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Dimitris
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
ALEXIS
15. Feb. 2022
ALEXIS
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
3. Aug. 2019
De acommodatie is zeer ruim en schitterend gelegen. Genoten van de rust en het mooie uitzicht. Het was de lange reis waard.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Konstantina NIARCHOU| Sales and Reservations Depar am 26. März 2019
Good afternoon,
We would like to thank you for your excellent reviews.
We hope to host you again in the near future.
Kind Regards,
Konstantina NIARCHOU| Sales and Reservations Department
10/10 – Hervorragend
Nikolaos
4. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nikolaos
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Antonia GARYFALLAKI | Reservations and Sales Execu am 6. März 2019
Dear Nikolaos
We would like to thank you for your wonderful review! We hope to have the pleasure of accommodating you soon!
8/10 – Gut
FK
14. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
FK
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Angela Karakonstanti, Sales and Reservations dpt. am 16. Aug. 2018
Thank you for your rating! We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Anita
11. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anita
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Angela Karakonstanti, Sales and Reservations dpt. am 16. Aug. 2018
Dear Anita,
Thank you for your positive review!
Your feedback is very important for us!
We wish we wil have the opportunity to accomodate you again in the future.
2/10 – Ungenügend
itay
19. Juni 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What a shame!
We never made it to the hotel...
The reception is open in morning time.
It says if you get there after 23:00 you should call ... but there is no answer and the phone is dead!!!
itay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von The Management of Spitakia Ifigenias am 6. Juli 2018
Dear Moshe Kollet,
First of all we would like to thank you for sharing your thoughts with us.
We are glad that you had chosen our Property for your stay in Platanos but we are sorry that you didn't make it to stay with us.
As far as we remember we have spoken with you or with the person who made the 2 reservations and we have discussed about the exact location of the Property. We have also informed you about the operation hours of the reception which are the same as published on our website.
Moreover, please note that we were expecting for you on this day and we were surprised that you didn't come. We believed that due to the strong rain and the fact that we are located on a mountain and on a high altitude you decided to stay in the area that you were staying when we talked on the telephone. We were at the reception and the telephone was operating normally, so we don't really know how it was not possible to call us.
Neverthless, we hope that this isolated incident will not prevent you from booking again one of our Rooms.
You are more than invited to contact us directly in case you will be in the area and we will offer you a free upgrade or a free breakfast.
Thank you once again for your review and for your preference to Spitakia Ifigenias.
10/10 – Hervorragend
Susana, Miami
5. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing experience!
We stayed at this hotel for New Year's 2018 and the experience could not have been better. The food, service and room were excellent. They truly made us feel like family! Everyone in the hotel and town were very pleasant. The hotel even helped us with a flat tire. We had an amazing experience and the New Year's celebration was great! Very memorable.
Susana
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Spitakia Ifigenias Team am 8. März 2018
Dear Mrs. Susana,
Thank you for choosing us for your holidays and thank you for your good words about our staff and for the location of our property. We are glad to hear that you had a great time with us at New Year's 2018 and that you enjoyed the celebration. We really hope to welcome you again soon.
8/10 – Gut
KONSTANTINOS
30. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
KONSTANTINOS
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
10/10 – Hervorragend
Ragnar Rennesund, Oslo, Norge
24. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
enestående
Flott opplevelse. Fantastiske omgivelser. Hyggelig betjening. Gjestfrie folk i byen nærheten.
Ragnar Rennesund
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
10/10 – Hervorragend
PANAGIOTIS
18. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers