Internationale Küche

Bewertungen von Mosaic Mussoorie

3.5 out of 5
Mosaic Mussoorie
Near Mall Barier, Picture Palace, Mall Road, Mussoorie, Uttarakhand

Bewertungen

7,6

Gut

4 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sunil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Ravindra Negi am 29. Feb. 2024
Dear Guest,Greetings from Mosaic in Queen of Hills Mussoorie!!I would like to thank you for taking the time to share your experience with us.

6/10 – Okay

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
WiFi was unstable to the point of unusable. I paid for a window view but the window was dirty. Breakfast service and hotel service was good.View from the roof was great!
Antwort von Kamal am 29. Dez. 2022
Dear Mr. Daniel, Greetings from Mosaic in Queen of Hills Mussoorie!!!Thank you for sharing your valuable feedback and most unfortunate that we did not live up to your expectation. I request you to accept our profound and sincere apologies. With regards to your feedback, I have discussed it in detail with the concerned Department Heads for immediate corrective action. I would be personally addressing and correcting all such quality related defects and we ensure that such errors are never repeated. It is also our sincere request to forgive us and bestow upon us another opportunity to serve you in the near future with an assurance of better and improved services. Please accept our heartfelt gratitude and thank you again for making us your hospitality partner.Best personal regards,Kamal PandeyFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Akanksha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome stay
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Kamal Pandey am 29. Dez. 2022
Dear Ms. Akanksha,Greetings from Mosaic in Queen of Hills MussoorieThank you for your positive comments regarding our Hotel, team and services. We are glad that you left with a positive impression of our product and services and we were able to exceed your expectations.At Mosaic we are committed to consistently providing warm and efficient service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. It was certainly a pleasure for us to be at your service and we look forward to welcoming you back in the near future.RegardsKamal PandeyFront Office Manager

8/10 – Gut

Michael, Edmonton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a gem of a hotel in Mussoorie. The staff were friendly, helpful & did a great job in making us feel welcome, especially Amit, Jyoti & all the restaurant staff. Shabash!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Revenue Manager am 21. Okt. 2022
Dear Mr. Micheal,Greetings!!Thank you for your valuable feedback, Your kind words of appreciation about our hotel brings us immense pleasure to rate Mosaic Hotel as a band with the highest hospitality standards. At Mosaic it is our constant endeavour to treat our guests with elite warm hospitality showcased by our staff and your appreciation for the same pleases us.

8/10 – Gut

Vikas

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Radhakrishna

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible and rude staff. Though the property is good, but with the kind of staff especially their guards/caretakers, they don't know how to behave with guests. Also, food is of 'ok-ok' types.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Salony Kapil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

4/10 – Schlecht

guest, U.S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Management did not have control of the property. There were group loud private parties in the bedrooms until early morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Magha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wow
LOVed to stay here as usual!! My fixed stay at mussourie!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Nitin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Had a great stay

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
well made property but patio not in presentable condition and breakfast is repetitive.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Nitin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff was very friendly. The location is awesome
We had an amazing stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Arsh, vancouver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was fabulous and hotel staff was very helpful and polite