Royal-Studiosuite | Kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Guest Inn Residency

3 out of 5
Guest Inn Residency
1st Floor 4/1, Indira Nagar, LBS Rd, Near Maharashtra Kanta, Kurla West, Sion, Mumbai, Maharashtra

Bewertungen

5,6
8 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,4/10

Sauberkeit

5,8/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

5,6/10

Zustand der Unterkunft

5,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Sunil

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible property. Cockroaches and spiders are in the rooms and bathrooms. Area is totally unsafe for family.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dineshchandra

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Sachin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property would have maintained in better way
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Umarfarukh

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Abhishek

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

gurpaul

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff was very unprofessional and rude
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Anup

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst Customer service
I called several times to hotel.com/ went to chat,could not resolve any issue. My nephew and niece did not get the room as booked.They gave them small room, horrible breakfast. I booked free Breakfast still they had to pay for Tea & Eggs.The room was with cockroaches.They could not check out cause nothing was done by you guys. Will not book again in future
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Denish

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Poonam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We liked nothing in this property
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Sherald

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Stay was ok .
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Sharada

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Lots of dust in the room Bed sheets looked dirty as well
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

NARENDRA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Balbir

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Naresh

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Saurav

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No good food. Cold food, not enough options. Toiletries not available. Bathroom not maintained. Management team not good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

venkateswara rao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Satyajit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
To appreciate stay in Bombay, you must have visited or lived in Bombay. Staff was helpful. Added bonus was taxi services around who bring you to what activity you want, they wait for you and bring you back to the hotel.🙏
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Tejaswini

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
The rooms were not spacious
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

HARI RAMAKRISHNA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing as advertised
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Sajjith Reddy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
THEY RESPONDED WITH ONE THING AND DID ONE THING. BECAUSE OF THEM I LOOSED MY MONEY AND DIDN'T DO CHECK-IN
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Nagaraju

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Hardik

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too many mosquitoes. Bad smell. I would not recommend staying here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Mary

8/10 – Gut

Amandeep

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Front Desk Manager am 5. Jan. 2023
Thank you Sir

8/10 – Gut

Supriya

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
staff is great, sheets can be cleaner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

NARESH

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Rohit

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Ravi

Just ok
It was just ok. Location is not good and they don't have any kitchen or breakfast service. Found mosquitoes and they need to maintain little better. All the pics they are showing was super old and those are not recent pics. Its ok to stay if you dont find other hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

gaganpreet

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Gobind

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room wasn’t the way they were in the add and room has bed bugs and cockroaches
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Saeed am 24. Juni 2022
We are Sorry that you have experence issue of cockroaches , we appriciate your advice and done all pest control after that, so that no guest have any inconvenience in future

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Guest Inn Residency am 11. Jan. 2020
Dear Guest, Greetings!! We welcome your feedback and sincerely appreciate you taking the time out to write such an amazing review. Thank you for strongly recommending our hotel, especially the service staff. Your positive comments about our hotel, food and exceptional service are truly a delightful source of encouragement for the entire team. .We look forward to pampering you once again during your next visit to Mumbai. With Warm Regards, Guest Inn Residency and Team.

2/10 – Ungenügend

Vijay

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst esperience at all , first of all its not a star hotel . Surrouding is very bad and what you see in pictures its totally diffrent .I wasted my money I could have confirmed from some one who have lived here earlier . Lots of good hotels with little bit more price if you go little bit far from this area .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Guest Relation Manager am 11. Jan. 2020
Dear Guest, Greetings!! We appreciate your posting this candid feedback for our benefit and pointing out certain drawbacks in our operations for us to learn from. We sincerely apologize to you for the discomfort you have had to endure as a result of our being unable to deliver some of the basics and thereby not living up to your expectations. Critical feedback is an extremely motivating force for the hospitality business and since we are in the process of rebuilding our team, it will help us to focus and put in more effort to train the team to ensure such issues are not repeated with other guests. We deserve another chance and we are confident that you will notice many positive changes during your future visits to our hotel. With Warm Regards, Guest inn Residency and Team.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we reached at the hotel we were informed our room was already given to someone else n the hotel is full. PATHETIC
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relation Manager am 14. Dez. 2019
Dear Guest, Greetings!! We are extremely sorry for the inconvenience you had to suffer in our hotel. We will make sure it won't happen with other guests. As your feedback is extremely important to us. We deserve another chance and we will make sure this mistake is not repeated again. With Warm Regards, Guest Inn Residency and team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its good nice place to stya near by station and acces all the transport facility.Rooms are as per price rate .Rooms service are very nice its good experience to stay here without any disturbance.staff are good behave, overall really good experience to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Guest Inn Residency am 29. Sept. 2019
Dear Guest, Greetings from Hotel Guest Inn Residency! Thank you for an awesome review! It makes us happy to see that you left with a positive impression of our hotel, We look forward to welcoming you back soon. With warm regards Hotel guest inn residency

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
friendly staffs and receptionist, best hotel for business travelers.Super property to stay and food are so delicious,Spacious rooms and excellent service,comfortable stay. nice people good breakfast, It was a wonderful experience , thanks to the support and attention that we had from all staff I would recommend this place and would like to go again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Mahammad Manaf am 23. Sept. 2019
Dear Guest, Greetings from Guest Inn Residency We are pleased to hear that you enjoyed the overall experience of your visit. Thank You for your kind words. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
guest inn residency good hotel condition good service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Inn Residency am 24. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for an positive review! It makes me happy to see that you left with an overall positive impression of our hotel and had a pleasant experience. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards,