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Bewertungen von Courtyard by Marriott Mumbai International Airport

5 out of 5
Courtyard by Marriott Mumbai International Airport
CTS 215, Andheri Kurla Road, Andheri-East, Mumbai, Maharashtra

Bewertungen

8,8

Hervorragend

543 von insgesamt 948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
295 von insgesamt 948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
60 von insgesamt 948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
29 von insgesamt 948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 948 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Victor Chen, General Manager am 7. Jan. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us and for sharing positive feedback. We truly appreciate your business and your trust in us. I hope your next stay is just around the corner. Best regards, Victor Chen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Pooja am 16. März 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Gianpietro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel not far from airport
Very good Hotel near the airport with friendly and helpful staff. Good Restaurant and GYM facilities. Pricing rather on the upper level.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von anmol am 4. Feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Bussiness Hotel
Sehr zuvorkommender Service in bewährter Marriot Qualität
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von anmol am 2. Jan. 2019
Dear Guest, thank you for reaching out to us. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back at the hotel.

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Businesstrip
Das Hoteklzimmer war wirklich sehr gross, der Service top, nur das Frühstück war etwas übersichtlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von anmol am 11. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. It's indeed delighting to read your review. We look forward to welcoming you back at the hotel.

10/10 – Hervorragend

Kay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall again a good stay.
It was a wonderful - as always. I stayed with Courtyard by Marriott some times already when I work in Andheri area. Service is always great and attentive. Unfortunately I forgot two unimportant items in my bathroom. As I will be back in Mumbai in some days only I asked if these could be stored so that I could pick them up. Unfortunately I never received a reply on my email which I had sent to the email id given to me from the concierge in case I would need anything.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von anmol am 16. Aug. 2018
Dear Guest, thank you for your 5 star review. We look forward to welcoming you at Courtyard by Marriott, Mumbai International Airport.

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage für ankommende oder abreisende Gäste
In Flughafennähe. Shuttleserviece eher zu teuer
Antwort von anmol am 30. Apr. 2018
Dear Guest, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back at Courtyard by Marriott, Mumbai International Airport.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A good experiance
It was a nice stay after all, security checks at the entrance seem to be a little "just for the peace of mind" but I would not believe there is "real" safety coming from this. Rooms where clean, they did also clean the windows after mentioning it at the reception. Each day I got new bottles of water. Service was friendly (which is most important) but sometimes a little, lets say, inefficient as it sometimes involves multiple people to get a beer or coffee. Food at MoMo as good. Here I would like to see some labeling where certain ingredients are coming from. Maybe this awareness is not yet established but seeing chicken slaughtered along the streets and eggs being stored under the sun do not give a lot of trust to me... (:
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2017
Antwort von Vikas Kapai am 1. Dez. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for taking the time out to share your feedback about your experience with us. At Courtyard by Marriott, Mumbai International Airport, it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. The entire team at Courtyard by Marriott, Mumbai International Airport looks forward to serve you in the not so distant future! Best regards, Babita Kanwar, General Manager, Courtyard by Marriott, Mumbai International Airport

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das beste Hotel, das wir in Mumbai bisher hatten
Nahe des Flughafens, trotzdem recht ruhig. Extrem große, moderne Zimmer mit ausgezeichneten Betten. Das Angebot zum Frühstücksbuffet ist gigantisch. Die Mitarbeiter sind sehr aufmerksam. Alles in allem ein Hotel, das man gerne wieder bucht.
Antwort von Vikas Kapai,General Manager, Courtyard by Marriott am 27. Feb. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! It is nice of you to take time out to write an excellent feedback about our hotel. Your words of praise for our service & our culinary offerings have encouraged us to scale greater heights of excellence. The entire team at Courtyard by Marriott, Mumbai International Airport looks forward to welcoming you back soon! Best regards,

8/10 – Gut

Thomas, Ort im Innkreis

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nettes Hotel mit guten Swimming pool und Gym
Waren nur einen 1 Tag + 1 Nacht im Hotel
Antwort von Vikas Kapai am 28. Mai 2016
Dear Guest, Thank you for your kind review ! We truly appreciate your kind words about our staff. Hoping to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

sabina, bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes hotel in der Nähe des internationalen und nationalen flughafen die Sehenswürdigkeiten sind allerdings nicht in der nähe des hotels.Haltestelle der sky train direkt vor der Tür.Wer keine Angst hat kann deshalb gerne den Sky trai ausprobieren.
Antwort von Vikas Kapai, General Manager, Courtyard by Marriot am 12. März 2016
Dear Guest, Thank you for your review. Look forward to seeing you soon.

10/10 – Hervorragend

Kay, Heidelberg, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel - not only for business
Stayed here for four nights. Actually a nice hotel, in some ways maybe a bit overpriced (e.g. 6km ride with hotel taxi service was 2000 INR plus tax). Had access to the Executive Lounge with free hot and cold meals in the evening and a lot of free drinks inclusing beer, wines and spirits. Very supportive staff! Breakfast also awesome! Would go there again.
Antwort von Vikas Kapai am 7. Mai 2016
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Looking forward to seeing you again soon. Take care.

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Vikas Kapai am 7. Mai 2016
Dear Guest, Thank you for giving us a perfect rating. Looking forward to seeing you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wie immer sehr gut
Wie immer alles TOP

8/10 – Gut

Juergen, South Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Mumbai nahe Airport/Messe
Hotel mit angenehmen Ambiente ideal für Geschäftsreise

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Eveline, Kriens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles stop over hotel
Wir haben dieses Hotel für eine Nacht gebucht, es war ein sehr angenehmer Aufenthalt. Der Flughafentransfer ist inklusive, beim Executive Club Zimmer... sowie das tolle Frühstück. Wir würden dieses Hotel immer wieder Buchen.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlichkeit und guter Service
Klasse Frühstück, sehr kurzer Transfer vom Flughafen. Zimmer sind gut ausgestattet und sauber.

8/10 – Gut

Beda Lüthi, Basel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Zimmer.
Gut, Zusatzbett musste drei mal angefordert werden.Taxitransfer Flughafen via Hotelreception viel zu teuer. Essen im Hotel viel zu teuer.Ansonsten sehr anständiges und zuvorkommendes Personal.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Zimmer und grosser Pool zum Schwimmen
Das Hotel ist geeignet für Leute, die unmittelbar am Flughafen übernachten möchten und dafür ein zweckmässiges bequemes Hotel suchen. In der direkten Umgebung gibt es nichts sehenswertes und keine Shoppingmöglichkeiten. Die Zimmer sind sehr gut ausgestattet und die Betten bequem. Alles sehr sauber. Leider gibt es keine Kleiderhängen ausserhalb des Schrankes. Wer etwas Sport treiben möchte findet einen grossen etwas nüchternen Pool mit Sonnenliegen. Es gibt ein hoteleigenes Restaurant und einen Coffeshop. Der Preis für den Hotel Airport Transfer ist völlig überrissen. Das Personal ist freundlich aber an der Reception nicht sehr effizient.

8/10 – Gut

Beate, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Businesshotel nahe dem Flughafen
Sehr gutes Hotel mit angenehmer Raumgröße. Die Zimmer sind sehr gut isoliert, man hört nachts keinen Verkehrslärm o.ä. Das Hotel hat einen hübsch angelegten Außenpool. Die Angestellten in diesem Hotel wissen tatsächlich, was ein guter, unaufdringlicher aber kompetenter Service bedeutet. Daher habe ich mich in diesem Hotel ( im Vergleich zu anderen, ähnlichen in Indien ) besonders wohl gefühlt. Außerdem ist das Hauptrestaurant, in dem Frühstück und Abendessen gereicht wird, sehr gut und bietet eine sehr große und gutes Auswahl.

10/10 – Hervorragend

aix, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Geschäftsreisen jederzet!

10/10 – Hervorragend

Vikram

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

GEORGE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service. They make me feel like I am family at the breakfast buffet and provide help with transportation and other challenges.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Sivakumar

Staff and management are not clear about what is offered at the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Yogendra Indulkar Director of Rooms am 10. Mai 2024
Dear Guest, We are very disappointed to hear about your experience. Request you to please share your contact details with me, I would like to discuss this personally with you. You can email me at Yogendra.Indulkar@courtyard.comSincerely,

10/10 – Hervorragend

Mansuk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Building work going on at the back so no redoing the afternoon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 10. Mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us and for sharing such positive feedback. We understand regarding the work in the neighboring property and regret the inconvenience. We request you to connect with our Director of Rooms for your future visits so that he can personally take care of your arrival. You may email him at Yogendra.Indulkar@courtyard.comWe look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

GEORGE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The "Team" was fantastic at reception, at the concierge/transportation desk, in the dining room and also the house keeping Team. Senior Management is working very hard to achieve gender diversity. I look forward to my visit in June. George Hoyt
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Victor Chen, General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us and for sharing such positive feedback. We truly appreciate your business and your trust in us. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Sandhya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent staff - friendly, knowledgeable and went out of their way to help
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 18. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Andy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 16. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

6/10 – Okay

Ramesh

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Older property. Wud be good to get some Reno done
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Victor Chen, General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. We have noted your feedback which we have shared appropriately within the team. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

ATUL

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 16. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

8/10 – Gut

Jashanpreet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 16. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

vadivel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff members are extremely courteous and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 2. März 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Anil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Courteous and attentive staff - right from the front desk to bell boy to the folks working in the dining area!! Each one of them has been pleasant and courteous and made our stay really enjoyable!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to another opportunity to have you with us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dineshchandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The whole team at CYM were amazing, helpful. Well groomed and willing to help with a smile.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 22. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

6/10 – Okay

SUDHIR

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Over all good experiance
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel.Regards,

10/10 – Hervorragend

Usha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service at every level was polite, professional and prompt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service was exceptional
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Dineshchandra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team at CY were excellent. Asif helped us with pick up and drop off with efficiency and help us to keep our extra luggage in the store room for safe keeping. The team at check in were marvellous and the check in process was done quick and found us the room that matched our choices. Laundry was immaculately done .. so happy to stay at Courtyard Marriot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. I have shared your words of praise with the team, and they are thrilled.We look forward to another opportunity to host you with us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

shantilal

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 18. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very, very nice hotel without being too much over the top. A very comfortable place as a single woman traveling alone. I did not stay long so did not explore the area. But I booked a tour half day (Get Your Guide) and enjoyed that very much.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 2. März 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. It was our pleasure to have you with us.I have shared your words of praise with the team, and they are thrilled. We look forward to having you with us again.Best regards,

6/10 – Okay

Shogo

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 22. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

anand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very courteous and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Chen, General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Sandhya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel close to airport about 15 minutes . Buffet excellent !
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

8/10 – Gut

Ashok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convenient, comfortable, nice and cozy.
Comfortable stay, amazing food, friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Ashesh, Redmond

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team Courtyard Mumbai am 18. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,

10/10 – Hervorragend

Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is definitely one of the nicest Courtyard by Marriott that I have ever stayed vat. The staff was very warm and welcoming. The service was excellent from the moment that I walked in to the moment I left. The property is conveniently located close to the airport and they provide transportation at a small price. The dining options are also wonderful. I definitely recommend this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Victor Chen General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to another opportunity to have you with us. Best regards,

6/10 – Okay

Bhavesh

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Was expecting much more from the Marriot! I’m a well seasoned traveller and don’t over expect but: 1. The place needs an update and overhaul 2. We waited on 3 seperate occassions for food to arrive and eventually gave up. Sad to say they were providing food for elderly, nearly 90 year olds! 3. The food was a little disappointing - it just lacked the taste that you would expect - Novotel, Pullman, Aloft were so much better in comparison. Sorry Marriot - you need to raise the standard!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Victor Chen, General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with feedback of your stay. We apologize for your experience. We will ensure your feedback is shared appropriately within the team. We look forward to another opportunity to serve you again. Sincerely,