Hochwertige Bettwaren, Pillowtop-Betten, Schreibtisch

Bewertungen von Quality Hotel & Suites Montreal East

2.5 out of 5
Quality Hotel & Suites Montreal East
8100 Avenue Neuville, Montreal, QC

Bewertungen

7,4

Gut

204 von insgesamt 947 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
385 von insgesamt 947 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
221 von insgesamt 947 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 947 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
59 von insgesamt 947 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nicht empfehlenswert! Sehr unfreundlich!
Als wir im Hotel ankamen mussten wir ewig warten, bis wir einchecken konnten. Es war circa 11:00 Uhr Abends und wir waren sehr kaputt. Es hat nur eine Person am Empfang gearbeitet und sie war mit telefonieren beschäftigt. Das Hotel liegt praktisch, wenn man auf der Durchreise ist. Für Montreal selber, eher unpraktisch. Das Zimmer ist alt und abgewohnt, die Sauberkeit könnte auch besser sein. Generell war das Personal gelangweilt, überfordert und unfreundlich. Das Zimmer wurde auch nicht gemacht, als wir dies gemeldet hatten wurde nur gesagt: *wir haben es zu Kenntnis genommen*. Keine Entschuldigung. Ich empfehle das Hotel nicht. Ausser man macht wirklich nur einen kurzen Stop um zu schlafen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre letzten Aufenthalt bei uns, und es tut mir leid zu hören, dass wir nicht in der Lage, ihre Erwartung für Ihren letzten Besuch. Wir haben diese Fragen mit unseren Front Office angesprochen und werden zusätzliche Schulungen Unser Service Lieferung zu verbessern. Mit besten Grüßen,

8/10 – Gut

Wayne

Geschäftlich gereist
No dining and options around are limited. Staff was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von LindaT am 17. Apr. 2024
Hello Wayne, Thank you for your recent stay and review. We truly appreciate your feedback. Our restaurant offers seated hot breakfast service daily at afforable prices for your convenience. There are also many restaurants in the local area for sit-down meals as well as for room delivery. Feel free to ask our Reception team next time you visit as there are also many restaurants in the Galeries d'Anjou shopping mall nearby. We will be delighted to help you with planning out your next stay. Our team is here to assist you as best we can! Looking forward to welcoming you back again soon for another great stay!

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LindaT am 17. Apr. 2024
Bonjour Nancy, Nous vous remercions pour votre séjour récent et pour vos commentaires. Laissez-nous savoir lors d'une prochaine visite et nous ferons notre mieux pour répondre a tous vos besoins. Au plaisir de vous accueillir encore une fois prochainement

8/10 – Gut

Jacqueline

Mit der Familie gereist
For the time spent at hotel, four days, no staff cleaned the room. We were ok but I was surprised.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von LindaT am 2. Apr. 2024
Dear Jacqueline, Thank you for your recent stay and feedback. Upon check-in our team advises our guests that room cleaning is systematically offered every 3 days unless checkout ensues. Additionally, should you require daily service, it is available upon request, as are daily supplies. Simply contact our Reception at any time to request products and/or service. We look forward to welcoming you back and offering you the service you need. We are hoping to meet all of your expectations next time around. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Lucsonne

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The guy at the front desk was super nice and courteous.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von LindaT am 2. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your recent stay and feedback. Our Reception Team is grateful for your comments and look forward to the pleasure of welcoming you back again soon for another great stay! Kindest regards,

8/10 – Gut

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Près de nos bureaux
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von LindaT am 29. März 2024
Cher invité, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et surtout la proximité de l'hôtel a vos bureaux. Au plaisir de vous revoir bientôt pour un autre séjour des plus agréables parmi nous.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean premises ,friendly staff, plenty of amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von LindaT am 25. März 2024
Dear Sarah, Thank you for your recent visit and for your feedback. Our team is delighted to hear that you enjoyed your hotel stay and that the facility was clean, the staff friendly and that amenities were abundant. We look forward to the pleasure of welcoming you back again soon for another great stay.

10/10 – Hervorragend

André

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von LindaT am 14. Apr. 2024
Cher André, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour récent. Nous sommes dans l'impatience de vous accueillir de nouveau au Quality Montréal Est. Au plaisir,

2/10 – Ungenügend

BRUNO

Mon auto a ete volée dans le stationnement de l'hotel dans la premiere rangee juste en face de l'entree principale. Le systême d'alarme de la voiture a sonné au moins durant 5 minutes. Aucun préposé ou agent de sécurité n'est intervenu. Je voulais voir les images des caméras de surveillance et c'était impossible. Je ne recommance pas cet hotel ce n'est pas securitaire du tout. Aucun retour de Quality Inn depuis cet evenement du 16 mars 2024,
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von LindaT am 24. März 2024
Cher invité, Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez eu une mauvaise expérience lors de votre dernier séjour chez nous. Notre équipe travaille en étroite collaboration avec le poste de police du quartier en se qui concerne le vol de véhicule qui semble etre elevé a Montréal et a Toronto cette année. Nous partageons nos dossiers, nos vidéos caméras et ils partagent le tout avec l'assurance de nos invités. Nous n'avons aucun pouvoir de partager cette information avec qui que ce soit a part les autorités. Soyez assuré que tout est fait pour la protection de nos invités et employés. Notre hôtel a un bon système de surveillance au dela des attentes du quartier de police. Pour toute question par rapport a votre dossier, je recommande de communiquer avec vos assurances qui ont l'information nécessaire ainsi qu'avec le poste de police.Nous espérons continuer de collaborer avec les autorités de la région pour diminuer l'incidence de vol de véhicule.Nous espérons vous revoir dans de meilleures circonstances.

10/10 – Hervorragend

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
J'aime cet endroit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von LindaT am 24. März 2024
Bonjour Marc, Nous sommes ravis d'apprendre que vous aimez notre hôtel et notre emplacement et que vous avez passé un agréable séjour parmi nous. Notre équipe se fera le plaisir de vous accueillir de nouveau lors de votre prochain passage a Anjou. Au plaisir,

10/10 – Hervorragend

Khaotic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a good location, but a bit of a hassle to get around the area due to the interstate being under the bridge it was across. However, it was a a great location for shoppers due to the mall being a few blocks away. Overall an 8 out of 10 hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von LindaT am 4. März 2024
Dear Guest, thank you for your recent hotel stay and for your review. We appreciate your feedback as it provides other guests an overview of your impression. We are pleased to hear that the location nearby to the Galeries d'Anjou mall was convenient for you. Looking forward to your next visit. Kind regards,

8/10 – Gut

Yoendris

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von LindaT am 4. März 2024
Thank you, dear guest, for your recent stay and comments. We truly appreciate your visit and hope to welcome you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

michelle

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room wasn't clean, I found so glasses under the bed, hair in the bathtub
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von LindaT am 20. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your recent stay and for your feedback. We appreciate your getting back to us and hope to welcome you again soon for a great stay. Kindly advise upon your return in the area and we will ensure to provide you with top notch service. Kindest regards,

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von LindaT am 14. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you so very much for your recent stay and for your feedback. We appreciate your comments and hope to welcome you back for another good stay! Kind regards,

6/10 – Okay

Sophie

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Dans l'ensemble c'était bien. Par contre, nous avons eu un problème avec le système de chauffage et la chambre s'est rempli d'un nuage de fumée. Une occupante qui était dans la salle de bain en est sorti en toussant. Lorsqu'elle a activé le vantillateur, la salle de bain s'est rempli de fumée.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von LindaT am 14. Feb. 2024
Cher invitée, Nous sommes reconnaissants pour votre séjour et vos commentaires. Nous souhaitons vous accueillir de nouveau pour une meilleure expérience lors de votre prochaine visite. Au plaisir,

8/10 – Gut

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Les lits sont durs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von LindaT am 14. Feb. 2024
Cher invité, Nous vous remercions pour votre s.jour récent et pour vos commentaires. Nous espérons que vous revoir très bientôt pour un autre séjour des plus agréables parmi nous prochainement. Bien a vous,

6/10 – Okay

Joshua

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good but not nearly for the price
Rooms are small and our shower did not work properly as well as water didn't drain
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von LindaT am 18. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for your feedback. We appreciate your comments as this assists our team in improving our service. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for a better stay experience. We hope to meet with all of your expectations. Kindest regards,

4/10 – Schlecht

Kathryn

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was run down. We were there for a hockey tournament and one of our group’s cars was stolen. Another of our group had their camera stolen from the room. The restaurant in the hotel was only open for breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LindaT am 3. Jan. 2024
Dear Guest, thank you for your recent stay. We apologize for any negative experience you may have encountered. You will be pleased to hear that your colleague did find the camera bag that was misplaced. Our security team was able to return it to them immediately after finding it in the hotel elevator. We do work with local authorities, as do most Montreal and Toronto hotels, to deter car theft in the area. We hope to welcome you back when the hockey tournament needs to return. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Franklyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LindaT am 3. Jan. 2024
Dear guest, Thank you for your recent visit and for your feedback. We truly appreciate hearing that you enjoyed your stay. We will look forward to the pleasure of welcoming you back again soon for another great stay. Kindest regards,

6/10 – Okay

susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it's
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LindaT am 20. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your hotel stay and review. We appreciate the time you took to share your feedback. We hope to welcome you back again and improve upon our services so you can have the most enjoyable stay at our property. Kindest regards,

6/10 – Okay

Frank

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LindaT am 27. Dez. 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again soon at Quality Montreal East. Our team's ultimate goal is to serve. We will ensure to provide you with excellent service upon a future stay. Looking forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Johanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed at property for a weekend, closed to downtown and nice dining places around
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LindaT am 19. Dez. 2023
Thank you for your recent stay and review. We truly appreciate your feedback and look forward to the pleasure of welcoming you back again soon for another great stay,

10/10 – Hervorragend

Karine

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien, personnelle acceuillant et souriant.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von LindaT am 3. Dez. 2023
Bonjour chers invités, nous vous remercions pour votre séjour récent a l'hôtel Quality Montréal Est. Nous apprécions vos commentaires a propos de personnel accueillant et souriant. Nous sommes dans l'impatience de vous accueillir de nouveau pour un autre magnifique séjour parmi nous.

8/10 – Gut

James

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Security monitoring lobby and common areas, not ideal as it leaves the question of why is that necessary?
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von LindaT am 3. Dez. 2023
Thank you for your review and comments. We appreciate your recent visit and hope that all of your needs during your stay were met. Occasionally our hotel accommodates group business. Our guests are encouraged to provide security to maintain order on premises at all times as well as avoid any disturbances during these times. This simply provides an extra layer of appreciation for all of our guests staying at the hotel. Hope to welcome you back again soon for another great stay.

10/10 – Hervorragend

Olivier

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Lyne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons eu une très belle accueil Chambre propre tranquille
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von LindaT am 20. Nov. 2023
Bonjour et merci pour votre séjour récent ainsi que pour vos commentaires suite au séjour passé au Quality Montréal Est. Nous sommes ravis d'apprendre que votre expérience était des plus agréables, que c'était un séjour tranquil et que vous avez eu un bel accueil parmi nous. Nous sommes dans l'impatience de vous accueillir a nouveau lors de votre prochain passage dans le secteur d'Anjou. Au plaisir,

4/10 – Schlecht

Nicolas

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von LindaT am 20. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback following a recent visit at Quality Montreal East. We are delighted to hear about your stay and hope to welcome you back again soon for another great stay. Kind regards,

8/10 – Gut

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The management am 23. Nov. 2023
Thank you for sharing your score for your recent stay with us. I am glad we meet your expectations and we look forward to welcoming you back

10/10 – Hervorragend

Yoendris

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was quiet
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von LindaT am 15. Nov. 2023
Thank you for your recent stay and comments. We are pleased to hear you enjoyed your visit and that everything was quiet. We hope to welcome you back again soon for another tranquil visit very soon. Kind regards.

8/10 – Gut

Kiriakos

Tres bon service , mais le reste pourrait etre mieux
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von LindaT am 6. Nov. 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour et pour vos commentaires. Nous espérons vous revoir au Quality Montréal Est et réussir a 100% de vos attentes. Au plaisir de vous accueillir encore une fois prochainement.

10/10 – Hervorragend

Benoit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Trop pret de lauroroute 40
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von LindaT am 6. Nov. 2023
Bonjour et merci pour vos commentaires. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié les lieux ainsi que la proximité de l'autoroute. Au plaisir de vous accueillir pour une prochaine visite lors de votre passage dans un futur proche.

8/10 – Gut

Michel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The management am 23. Nov. 2023
Thank you for sharing your score for your recent stay with us. I am glad we met your expectations. We look forward to welcoming you back next time you are travelling in the Montreal Area

4/10 – Schlecht

Melissa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 3. Dez. 2023
Thank you for your response. We apologize for not being able to meet with your needs. Please do not hesitate to share additional feedback as we would love to succeed at 100% of your satisfaction upon a return stay. We will look forward to welcoming you back again very soon for a great stay.

10/10 – Hervorragend

Estela

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The management am 23. Nov. 2023
Thank you for sharing your perfect score with us. I have made sure to share with the team. We look forward to welcoming you back

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Un peu bruyant car l'hôtel est devant le Metropolitan, "look" de la chambre un peu vieillot (le tapis!!) mais le lit était super confortable. En plus, la pression dans la douche était vraiment ...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 15. Nov. 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour récent ainsi que pour vos commentaires. Nous espérons vous revoir encore une fois très bientôt pour un autre séjour des plus agréables parmi nous. Au plaisir.

6/10 – Okay

Martin

Gut: Personal & Service
qualité hôtel moyen
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The management am 23. Nov. 2023
Thank you for sharing your score for your recent stay with us. I am sorry we did not meet your expectations but I hope we can welcoming you back so we can show you that we can make a difference. We look forward to welcoming you back

6/10 – Okay

edgar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I booked this property because it said it had EV charging. However it was only for Tesla. The advertising should mention that.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 19. Okt. 2023
Dear guest, thank you for your recent stay and we do apologize for any inconvenience you may have encountered during your visit. The EV station at Residence Inn Laval will be universal however it has yet to be installed due to a technical difficulty. It will be done in the coming days. Thank you for understanding and we do hope to accommodate you again soon for a better stay experience. kind regards

10/10 – Hervorragend

Josee

Geschäftlich gereist
Aucun bruit. Très calme et agréable
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 19. Okt. 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour récent et pour vos commentaires à propos de votre séjour agréable. Nous sommes heuereux d'apprendre que vous avez apprécié le calme. Nous souhaitons vous accueillir de nouveau prochainement pour un autre séjour des plus agréables parmi nous. Bien à vous.

4/10 – Schlecht

Andrew

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service, but room was not cleaned entire stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 6. Nov. 2023
Thank you for your recent visit and comments. Room cleaning is scheduled for every 3 days in an aim to achieve our sustainability goals. However, additional product or daily room service may be scheduled upon gust request. Simply advise us upon a future visit and we will be happy to assist you. Hope to welcome you back soon. Kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Marthe Pierrette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the propriety is like the description on the photos. And it is very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 15. Okt. 2023
Bonjour chère invitée, nous sommes ravis d'entendre que vous avez apprécié votre séjour récent au Quality Suites Montréal Est. Au plaisir de vous accueillir de nouveau lors d'une prochaine visite. En vous remerciant d'avance.

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 15. Okt. 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour récent et pour vos commentaires. Nous vous remercions d'avance et souhaitons avoir le plaisir de vous accueillir encore une fois très bientôt.

8/10 – Gut

Marlene

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Correct , mais le personnel très agréables
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 10. Okt. 2023
Bonjour Marlene. Nous vous remercions bien sincèrement pour votre séjour récent et pour vos commentaires. Nous apprécions vos commentaires à propos du personnel agréable. Nous sommes dans l'impatience de vous accueillir à nouveau prochainement pour un autre séjour des plus agréables parmi nous. Au plaisir,

8/10 – Gut

Yoendris

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The place is calm and quiet, good place to go and discover the city of Montreal, close to the bus stop.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LindaT am 10. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for your recent stay and comments with regards to your visit at Quality Montreal East recently. We are pleased to hear that you enjoyed the calm and quiet and were able to discover the city with the city transportation being nearby. We look forward to the pleasure of welcoming you back again very soon for another great stay. Kindest Regards

8/10 – Gut

René

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von La Direction am 11. Okt. 2023
Bonjour René, Merci de nous avoir donné un score de 8 sur 10. Notre personnel est heurexu que vous avez eu un bon séjour avec nous. Merci et au plaisir de vous revoir bientot

2/10 – Ungenügend

William

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The carpet in the room was wet. It was disgusting tbh. Room smelled really bad as well. Very very old furniture. The worst hotel I ever stayed
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von LindaT am 1. Okt. 2023
Dear guest, thank you for your recent stay and comments. We apologize for any inconvenience during your visit. Please rest assured that carpets have been changed recently and the hotel has undergone improvements to ensure guest satisfaction such as 55” tvs in all guest rooms, new linens etc. We hope to welcome you back again soon to provide you with a positive stay experience. Kind regards,

6/10 – Okay

Maxime

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Correct pour le prix, mais tapis défait par endroit, chaise de travail vétuste, personnel efficace et chaleureux. Mon étage était en travaux, peut-être que ce sera amélioré.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von La Direction am 28. Sept. 2023
Bonjour MaximeNous aimerions vous remercier d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage. Les commentaires de nos invités sont très importants pour nous et votre participation nous aide à poursuivre nos efforts afin d’offrir un excellent service et un merveilleux séjour. Notre personnel est heureux d'entendre que vous avez apprécié notre accueil. Veuillez être rassuré que la chaise a été remplacée depuis votre départ. Au plaisir de vous recevoir a nouveau à notre hôtel.

4/10 – Schlecht

Piedad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
They do not clean our room, you have to ask them for towels, soap, coffee everyday. The manager said the clean rooms every four days. We request everydsy .
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von The management am 28. Sept. 2023
Hello Piedad, Thank you for sharing your feedback in reference to your recent stay with us. Choice Hotels has a policy to promote an uninterrupted stay. We can offer housekeeping services upon request for shorter visits and after every third night during longer stays. This needs to be confirmed upon check in. I am sorry that were not able to provide you with the expected daily service. Rest assured that we used your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope you will allow us the opportunity to welcoming you back and show that we can make a difference

6/10 – Okay

Sinan

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von The management am 23. Nov. 2023
Thank you for sharing your score for your recent stay with us. We look forward to welcoming you back

8/10 – Gut

Sandra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel en rénovations, les chambres sont propres et simples. Je n’ai pas de commentaire négatif pour les besoins que j’avais
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von LindaT am 26. Sept. 2023
Bonjour Chère invitée, Nous vous remercions pour votre séjour récent et pour vos commentaires. Nous apprécions votre appui et nous espérons vous revoir prochainement pour un autre séjour des plus agréables. Au plaisir,