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Bewertungen von Riviera Marriott La Porte de Monaco

4 out of 5
Riviera Marriott La Porte de Monaco
Port Cap D'ail, Cap d'Ail, Alpes-Maritimes

Bewertungen

8,4

Sehr gut

182 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
99 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Holger Clemens, Friedberg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superschön zwischen Trainingsgelände des AS Monaco und dem Hafen von Cap d’Ail gelegen. Heliport und Zirkuszelt fussläufig erreichbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Auriane am 18. März 2024
Dear Holger Clemens,Thank you very much for this perfect rating from your recent stay with us. We are looking forward for your next visit.Take care.Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Dear Thomas,Thank you for this perfect feedback concerning your recent stay with us.All the best for 2024 and we hope to be able to welcome you again.Yours sincerely,Auriane. P

4/10 – Schlecht

Dominik

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist schön eingerichtet in der Lobby, zumindest aber die Zimmer im 3 Stock sehr Renovierungsdrüftig. Zudem stinkt der ganze Stock sehr speziell und im Zimmer stinkt es nach Kanalisation. Ich denke vor 20 jahre. War es sicher ein super Hotel. Die Lage und die Aussicht auf den Hafen war aber super. Dennoch für 300.- pro Nacht muss die Hygiene gewährleistet werden!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Auriane am 10. Okt. 2023
Dear Dominik,Thank you for your message and for taking the time to share your feedback from your recent visit.Be assure we will escalate your comments and make sure this is an isolate case.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. PSenior Guest Relation

4/10 – Schlecht

Michael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Was uns nicht gefallen hat: - Gestank im Badezimmer - fusselnde Handtücher - klebrige bzw. dreckige Stühle im Restaurant Wir waren enttäuscht, weil sich das Hotel heute (Juli 2022) stark verschlechtert hat im Vergleich zu Juli 2014.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Auriane am 18. Juli 2022
Dear Michael, Thank you for taking the time to share your recent stay with us. It seems you have been disappointed, and we apologize for that. I will forward your feedback to the service concerned and we hope to have the chance to welcome you back soon. Yours sincerely, Auriane. P Senior guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Alles
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Auriane am 10. Juni 2022
Dear Melanie, Thank you for this perfect rating. We hope to have the pleasure to welcome you back soon. Yours sincerely, Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Janine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, fantastic view
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Chiara B. am 4. Sept. 2021
Dear Janine, Thank you very much for your message and for the great feedback concerning your stay with us. You were extremely happy to be your host and hope to have the pleasure to welcome you back soon. Yours sincerely Chiara B. Receptionniste

8/10 – Gut

Petra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Nicolas Chapelot am 9. Aug. 2021
Dear Mr Petra, Thank you to take time to share your feedback for your recent stay at the Riviera Marriott la Porte de Monaco. We hope we will have the opportunity to welcome you soon for another stay at our property. Best Regards Nicolas Chapelot Night Manager

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes Hotel
Alles gut. Schöner Pool. Gutes Frühstücksbuffet. Schöner Meerblick (wenn man ein Zimmer mit Meerblick bucht).
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Auriane am 28. Juli 2021
Dear Markus, Thank you very much for this great feedback and perfect rate of your stay in our property. We wish you a great summer, and we are looking forward for your next visit. Yours sincerely, Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von auriane am 27. Juli 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We hope you enjoyed your stay, and we are looking forward for your next visit. Yours sincerely, Auriane. P Senior Guest relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Tina, Schweiz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles war super und ich bin zufrieden. Der Aufrnthalt war sehr angenehm und die Mitarbeiter waren sehr sehr freundlich.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von auriane am 20. Juli 2020
Dear Tina, On the behalf of the entire Team, thank you for your great feedback concerning your visit in our Property. We are so happy to be your host again. We hope to welcome you back very soon. Yours sincerely, Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von auriane am 7. Juli 2020
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de nous donner votre avis extrêmement positif de votre séjour parmi nous. Au plaisir de vous revoir bientôt. Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von auriane am 23. Jan. 2020
Dear Stefan, Thank you for taking the time to share your experience in our property. We really hope you had a great stay, and we are looking forward for your next visit. Your sincerely, Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Marriott Cap d'Ail
Super freundlicher, kompetenter und zuvorkommender Empfang!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von auriane am 4. Jan. 2020
Dear Dirk, Thank you very much for taking the time to share your feedback concerning your recent stay with us. happy you enjoyed!! We wish you a Happy New Year and we are looking forward for your next visit. Yours sincerely, Auriane.P Senior Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles wunderbar aussicht perfekt frühstück ausreichend das hotel selber 1A
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von auriane am 31. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience in our Hotel, and thank you for this perfect rating. We hope to have the pleasure to welcome you back soon. We wish you all the best for the coming New Year. Yours sincerely, Auriane. p Senior Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Schlaf Bett,sauberes Badezimmer und ganz schöne blick von Balkon.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von auriane am 15. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience in our property. We are happy to read you enjoyed it, and appreciate the view and the bedding facilities. We hope to have the pleasure to welcome you back soon. Yours sincerely, Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Preisleistungsverhältnis hat nicht gepasst. Zu viele extra Kosten, obwohl man dachte es sei bereits im Gesamtpreis enthalten. Ansonsten war das Personal freundlich und das Frühstück ok (wenig Auswahl).
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von auriane am 8. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback concerning your recent stay with us. Despite the great comment concerning the staff, and our breakfast offer, it seems you have been disappointed by the stay and the price of the Hotel. We have many offers online that includes everything in the rate, and give the opportunity for other guests, that doesn't want to have breakfast for example or anything else included to have cheaper rate. We remain at your disposal if you are planning to come back to give you advice in order to have the best offer, according to your needs. I wish you a great day. Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von auriane am 27. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time, to share your experience from you recent stay with us. We appreciate your great rating, and we hope to have the pleasure to be your choice, next time you will visit the area. Thank you again. Auriane. P Senior Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Es war alles wunderbar, Service ,freundlich ,hilfsbereit ,sauber ,super Lage ,...
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von anastasia am 14. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you very much for you excellent feedback. We are happy to read you enjoyed your stay with us in particular the service, the staff and the location. We hope to welcome you again in our Property. Kind regards, Anastasia S. Guest relation

10/10 – Hervorragend

Jenny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was fabulous. We instantly felt at home in the hotel. Our room was extremely comfortable, with a view over the marina.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Chiara am 22. Mai 2024
Hello Jenny, We are delighted to hear you have enjoyed your stay and hope to see you again soon! Best regards, Chiara.D Guest Relations agent

10/10 – Hervorragend

Susana, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved to stay here
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Auriane am 19. Mai 2024
Dear Susana,Thank you for this perfect feedback from your recent stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Have a great day.Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Maxime

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed there with friends, great view on the sea, big rooms, location is great and it comes with a big parking so it's super convenient in this area. Staff is really nice too.
Antwort von Auriane am 16. Mai 2024
Dear Maxime,Thank you for your excellent feedback and comments regarding your recent stay.It was a pleasure to host you and we are looking forward for your future visit.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 – Gut

Marcus

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Auriane am 24. Mai 2024
Dear Marcus,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 – Gut

Valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We were going to the ATP tennis tournament in Monte Carlo. This hotel was very convenient for the bus to the tournament. We had a room over looking the marina which was nice. Staff were very pleasant & helpful, food was OK but not special. A personal gripe of mine is the location of electrical sockets for hair dryers, straighteners, mobile chargers etc. Why are they always in inaccessible places and nowhere near mirrors?
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Auriane am 15. Apr. 2024
Dear Valerie,Thank you for taking the time to share your recent experience with us.Happy to read that you enjoyed the Hotel, facilities, location and staff.Yours comments concerning the restaurant have been shared. And regarding the plugs in the bathroom, they are very limited for security reason, but we understand it's not quite convenient.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

LISA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is one of my favorite places to stay! Outstanding service! Bolinas restaurant on-site is delicious! Hotel smells heavenly and rooms are lovely with very comfy beds! A short walk to a beautiful public beach! Walking distance to Monaco, train station, walkway along the ocean to Mala Beach. Concierge is Adrianne Mauri. She is outstanding! This is a magical place to stay!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Auriane am 11. Apr. 2024
Dear Lisa,Thank you so much for your great feedback and for your lovely message for me. You made my day!! It was a pleasure to have you on board, and I hope you will be back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Bailey

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place for our business trip. It has everything you need, plenty of space to work and had gluten free options for my celiac colleague, which was a massive plus!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Auriane am 4. Apr. 2024
Dear Bailey,Thank you very much for your great feedback.It was a pleasure to host you.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Juliana

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really loved the view
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Auriane am 4. Apr. 2024
Dear Juliana,Thank you for taking the time to share your recent experience with us.Very happy that you enjoyed the view.We hope you will come back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Aleksandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel location is perfect for people who like to walk and spend some time in the city,and than you go other direction and walk on the beautiful trail with magnificent views that brings you to a hidden beach.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Beatrice P. am 26. März 2024
Dear,Thank you for taking the time for your feedback in regard to your recent stay at the Riviera Marriott Hotel. I am happy to hear that you liked our location near the beach and our hotel.Looking forward to welcome you again at the Riviera La Porte de Monaco.Warm regards,

6/10 – Okay

Boguslaw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
good location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Auriane am 22. März 2024
Dear Boguslaw,Thank you for your your time, and for your feedback from your recent stay.We hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Myself , my son and wife had the most amazing stay at the Marriott in Monaco the staff were so friendly and welcoming. Rooms are great, views are great, hotel is clean and lovely. You won’t be disappointed. Until next time thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Beatrice P. am 10. März 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time for your feedback in regard to your recent stay at the Riviera Marriott Hotel. We are deeply orientated on guest satisfaction and I am happy to hear that it was what you experienced during your stay. Looking forward to welcome you again at the Riviera La Porte de Monaco.Warm regards,

8/10 – Gut

Pascal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien dans l’ensemble Dommage bar restaurant fermeture à 23h…: le week end Jour de match a louis 2 très compliqué
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Beatrice P. am 10. März 2024
Cher Pascal, Je tenais tout d'abord à vous remercier d'avoir choisi le Riviera Marriott Hôtel pour votre récent séjour à Cap d'Ail et d'avoir pris le temps de répondre au questionnaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Nous prenons en compte votre remarque concernant l'organisation de notre restaurant lors des matchs de foot.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir de nouveau au Riviera Marriott la Porte de Monaco.Bien à vous,

8/10 – Gut

Oliver

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Auriane am 22. Feb. 2024
Dear Oliver,Thank you for talking the time to share your recent experience in our hotel.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Have a great day.Auriane. P

8/10 – Gut

Kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Auriane am 22. Feb. 2024
Dear Kevin,Thank you for talking the time to share your recent experience in our hotel.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Have a great day.Auriane. P

8/10 – Gut

Marsha

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Auriane am 13. Feb. 2024
Dear Marsha,Thank you very much for sharing your recent stay with us.We hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Chloe

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Auriane am 22. März 2024
Chère Chloé,Merci pour ce très bon retour de votre récent séjour parmi nous.Au plaisir de vous revoir bientôt.Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Franz-Josef

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von auriane am 1. Feb. 2024
Dear Mr. Franz-Josef,Thank you so much for your time, and for this excellent feedback from your recent stay with us.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Sunny

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best hotels I’ve ever stayed at interviews of the ocean with yours. The room is fantastic with champagne and other supplies in the fridge to help hydrate you the staff is excellent and the restaurant downstairs is above average if not perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Dear Sunny,Thank you so much for this great feedback concerning your recent stay with us.This is our best reward.We are looking forward for your next visit.All the best for 2024.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Dear Maria,On the behalf of the entire team, thank you for this perfect feedback from your recent stay.Hope to welcome you back soon.Take care.Auriane. P

10/10 – Hervorragend

vicente

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Dear Vicente,On the behalf of all the teams, thank you for this perfect feedback concerning your recent stay with us.We hope to be able to welcome you back soon, once your travel brings you back in the south of France.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 – Gut

Jasmine

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Dear Jasmine,Thank you for your time to share your recent stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

cyril

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
parfait
Super sejour pour nouvel an, personel au top, très serviable, ils se sont changés de nous trouver des places au restaurant pour la soirée de la nouvel année le jour même. Nous reviendrons avec grand plaisir
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Bonjour Cyril,Encore tous nos voeux pour 2024.Merci d'avoir pris le temps de partager votre récent séjour parmis nous, et pour cet excellenet retour.Au plaisir de vous revoir très vite.Bien à vous,Auriane. P

8/10 – Gut

eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel agréable et confortable
Chambre confortable, petite attention a notre arrivée 1/2 bouteille de champagne et chocolats offerts (à l'occasion du 31/12? ) Petit bémol dans la salle de bain : wc dans la salle de bain et chauffage d'appoint a changer tout rouillé et pas propre. Abattant WC bancal. Litterie confortable équipement de la chambre de bonne qualité. Petit déjeuner excellent personnel accueillant et serviable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Auriane am 11. Jan. 2024
Bonjour Eric,Encore tous nos voeux pour 2024.Merci d'avoir pris le temps de partager votre récent séjour parmis nous.Vos commentaires ont été partagé avec les services concernés.Au plaisir de vous revoir très vite.Bien à vous,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

branimir

Antwort von Auriane am 5. Feb. 2024
Dear Mr. Branimir,Thank you for taking the time to share your recent stay with us and thank you for this perfect rate.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 – Gut

Levent

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Auriane am 11. Dez. 2023
Dear Levent,We appreciate your time, and your feedback concerning your recent stay with us.We hope you will visit our property next time your travel brings you back in the south of France.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

safak

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable propery. Friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Auriane am 30. Nov. 2023
Dear Mr. Safak,Thank you very much for taking the time to share your recent experience and for your great feedback.We are looking forward for your next visit.Take care.Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel has a splendid situation by the Port Cap d’Ail. It is at the beginning of a wonderful coastal footpath to the west. The view of the Marina was spellbinding, along with several fantastic sunrises and sunsets. There is a bus stop right outside the hotel for trips into Port Hercule and further east towards the Casino and Forum Grimaldi. We were originally allocated a room on the first floor, which didn’t have such a good view, and asked to be moved higher. Room 211 was excellent. Staff helpful and friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Auriane am 30. Nov. 2023
Dear Louise,On the behalf of all the teams, thank you for your perfect review and Feeback.This is our best reward.We hope to have the pleasure to welcome you back soon, once your travel brings you back in the south of France.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Isidor

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Auriane am 11. Dez. 2023
Dear Isidor,Thank you very much for taking the time to share with us your recent stay, and for this perfect rating.We hope to welcome you back soon.Auriane. P

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
DÉCEPTION DÉCEPTION !!!
Pas de navette disponible sur mon séjour alors qu’elle est inclue dans le prix au motif qu’il n’y a pas de chauffeur disponible…. Pas de sucre ni de sugar substitute le premier matin , pas de café capsule le lendemain et Sansa se sugar substitute. J’attends demain pour savoir si, enfin, rien ne manquera ce qui serait étonnant… Refus initial de me remettre la copie du document « avis aux clients «  j’ai exigé le lendemain. il est quasiment certain que je reviendrai pas.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von auriane am 16. Nov. 2023
Cher client,Navrée de lire que vous n'ayez pas été satisfait de votre séjour.Je fais remonter l'information concernant le manque de sucre et produits du coin café pendant votre séjour. Les documents signés au moment de l'arrivée ne sont normalement pas remis aux clients. Concernant la navette, sur plusieurs jours nous n'avons effectivement pas de chauffeur, et se service n'est pas en place tous les jours. Mais soyez rassuré, c'est un service totalement gratuit qui ne fait pas partie du tarif des chambres.En esperant avoir une autre chance de vous accueillir et vous offrir un service de qualté.Bien à vous,Auriane. P

8/10 – Gut

Tetsuya

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Auriane am 16. Nov. 2023
Dear Tetsuya,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 – Hervorragend

CHRISTOPHE

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Auriane am 17. Okt. 2023
Cher Christophe,Merci d'avoir pris de temps de partager votre recent séjour parmis nous.Ravie que tout se soit bien passé.Au plaisir de vous revoir bientôt.Auriane. P

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Propre, parking, proche de tout
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Auriane am 15. Okt. 2023
Bonjour Alexandra,Merci d'avoir pris le temps de partager votre récent séjour parmis nous, et merci pour cette note excellente.Au plaisir de vous revoir très bientôt.Bien à vous,Auriane. P