Frühstück, Mittagessen, mediterrane Küche, Speisen im Freien

Bewertungen von Minsk Marriott Hotel

5 out of 5
Minsk Marriott Hotel
20 Pobediteley Avenue, Minsk

Bewertungen

9,2

Wunderbar

77 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut empfehlenswert
Eigentlich gibt es prinzipiell nichts auszusetzen. Während Umbauarbeiten waren Aufzüge und Toiletten im Lobbybereich nicht nutzbar, was mit langen wegen verbunden war. Leider nicht nachvollziehbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Minsk Marriott Hotel am 24. Okt. 2019
Dear Anonymous, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter, St.Gallen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ruhig trotz zentraler Lage, perfekte Einrichtung, freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von General Manager am 12. Sept. 2018
Dear Peter, Thank you for sharing your experience at the Minsk Marriott Hotel. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that you had a great stay with us. Your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern hotel Minsk
4 day business trip - excellent location, nice people and great value
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von General Manager am 26. Nov. 2017
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a perfect stay with us. We are doing our best to provide exceptional service. Looking forward to welcoming you back to Minsk Marriott Hotel! With our best regards, Vanja Desmonde General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Top Hotel in Zemtrumsnähe.
Wir haben hier wunderbare 3 Nächte verbracht. Das wirklich einzige was ein wenig störend war, ist die Klimaanlage es war sehr warm die Regelung nicht so einfach. Es war eines der besten Hotels seit Jahren !!! Bitte besuchen sie auch die Stadt Minsk, sie sind immer gut und sicher unterwegs. Die Taxis nett, sauber und ehrlich. Busse und Öffis top !! Wir waren begeistert !!!! Die Fotos vom Hotel halten was sie zeigen !
Antwort von MinskMarriottHotel am 23. Feb. 2017
Dear Guest, So glad you enjoyed your stay with us, thank you for the kind words regarding your stay, our hotel and city. Your brilliant experience is exactly the kind of memories that we love to create for our guests. Looking forward to welcoming you back at our hotel! Sincerely Yours, Gursel Karadeniz General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Kunden sind Diebe ! prinzip des Hauses extrem restriktiv fur ein sogenanntes 5str Hotel.

10/10 – Hervorragend

Denis

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Команда отеля Марриотт Минск am 21. Apr. 2024
Уважаемый Денис,Благодарим Вас за выбор отеля Марриотт Минск!Нам приятно видеть, что Вы остались довольны уровнем предоставляемых услуг. Мы делаем все возможное, чтобы наши гости получали чудесный опыт пребывания, потому Ваши впечатления для нас особенно важны.Надеемся в будущем вновь иметь возможность приветствовать Вас в нашем отеле!С уважением,Команда отеля Марриотт Минск

10/10 – Hervorragend

Denis

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Ian

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

????

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Guido

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like all the things do them.. in particolary the organizzation and High professionality of It. I return in Marriot of Course
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

oleg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place, always enjoying my stay. Staff is phenomenal and very friendly. Breakfast is top notch. Food is delicious. Always recommend to stay here.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

oleg

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Everything is awesome, the only issue that they can’t find my reservation. First time was no problem, second time they cannot and the third! Why? Mind boggling. Anyways, love the property and the restaurant, plus the bar.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Minsk Marriott Hotel Team am 31. Juli 2023
Dear Guest,Warm greetings from Minsk Marriott Hotel!Thank you for sharing your experience at Minsk Marriott Hotel.Thank you for a high value for our customer service. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We make a lot of efforts to ensure that our guests have only pleasant impressions about their stay with us. Сomments from our guests – good motivation for our team and reason for further development.We are looking forward to welcome you back at Minsk Marriott Hotel.Sincerely Yours,Minsk Marriott Hotel Team

10/10 – Hervorragend

MURAT

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Достойный отель
Останавливался в этом отеле уже во второй раз. Все очень понравилось
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Darya Mitrahovich am 23. Mai 2023
Уважаемый Мурат,Приветствуем Вас из Minsk Marriott Hotel!Благодарим Вас за выбор нашего отеля и за высокую оценку качества оказываемых услуг и предоставленного сервиса во время Вашего пребывания. Нам очень приятно, что Вы смогли насладиться отдыхом в нашем отеле. Ваша высокая оценка – лучшая мотивация для всей нашей команды. Мы счастливы, что смогли оправдать ваши ожидания во время Вашего проживания.C радостью будем ждать следующего Вашего приезда.Искренне Ваша,Команда Минск Марриотт Отеля

10/10 – Hervorragend

Igor

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Minsk Marriott Hotel am 2. Nov. 2022
Dear Igor,Warm greetings from Minsk Marriott Hotel!Thank you for sharing your experience at Minsk Marriott Hotel. Thank you for the high value for our customer service. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We provide an excellent customer service to keep Marriott standards and we are happy to see that we are doing good job by meeting your expectations.Thank you for staying at Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk.Sincerely Yours,Minsk Marriott Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Cedric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
)
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2022
Antwort von Minsk Marriott Hotel am 10. Sept. 2022
Dear Mr. Cedric,Warm greetings from Minsk Marriott Hotel!Thank you for sharing your experience at Minsk Marriott Hotel.Thank you for the high value for our customer service. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We provide an excellent customer service to keep Marriott standards and we are happy to see that we are doing good job by meeting your expectations.Thank you for staying at Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk.Sincerely Yours,Minsk Marriott Hotel Team

6/10 – Okay

Jamal

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Generally nice facilities but under qualified FoH staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Andrei Zaiko. Guest Service Manager am 21. Juni 2022
Dear Mr. Jamal, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! Thank you for taking the time to share your opinion about your recent stay at Minsk Marriott Hotel. While it was disappointing to hear that your stay with us fell short of your expectations, we are grateful for bringing these issues to our attention. Our aim is to provide all guests with an unforgettable hotel experience and your honest feedback is an important part of that process. We sincerely apologize for our shortcomings and will share your feedback with our Front Office Manager. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and I hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Sincerely Yours,

10/10 – Hervorragend

Anzhelika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Andrei Zaiko. Guest Service Manager am 21. Juni 2022
Уважаемая Анжелика, Приветствуем Вас из Minsk Marriott Hotel! Благодарим Вас за то, что нашли время поделиться Вашим мнением относительно проживания в нашем отеле! Нам очень приятно знать, что Вы остались довольны сервисом и услугами, которые мы предоставляем. Мы будем рады встретиться с Вами еще раз и надеемся, что это произойдет в ближайшее время. С наилучшими пожеланиями,

2/10 – Ungenügend

Anatoli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Minsk Marriott Hotel Team am 26. März 2022
Dear Mr. Anatoli, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! Thank you for sharing your experience about stay at the Minsk Marriott Hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a nice stay. We provide an excellent customer service in order to keep Marriott standards. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Minsk Marriott Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Bora

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Minsk Marriott
Müthiş hotel ,odalar harika ve şehir merkezine çok yakın…
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Minsk Marriott Hotel Team am 26. März 2022
Dear Mr. Bora, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Minsk Marriott Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Kamal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Mathias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Angel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good place to stay
Very good service and high quality standards
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Minsk Marriott Hotel Team am 2. Dez. 2021
Dear Angel, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! Thank you for sharing your experience about your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It was pleasure to know your staying in Minsk Marriott Hotel was excellent. Positive comments from our guests – good motivation for our team and reason for further development. We are honor to have opportunity to create fine memories and be part of your cozy and comfortable staying. We will be nice to see you again in our hotel. Best regards,

10/10 – Hervorragend

dmitrii

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Alena Sodal am 10. Nov. 2021
Уважаемый Господин Дмитрий, Приветствуем Вас из Minsk Marriott Hotel! Благодарим Вас за то, что нашли время поделиться Вашим мнением относительно проживания в нашем отеле! Нам очень приятно знать, что Вы остались довольны сервисом и услугами, которые мы предоставляем Мы будем рады встретиться с Вами еще раз и надеемся, что это произойдет в ближайшее время. С наилучшими пожеланиями, Alena Sodal General Manager Minsk Marriott Hotel

10/10 – Hervorragend

Ziv

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Alena Sodal am 10. Nov. 2021
Dear Mr. Ziv, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Alena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved it
Brilliant
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Alena Sodal am 17. Okt. 2021
Dear Mr.Geoffrey, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! Thank you for sharing your experience at the Minsk Marriott Hotel through the Guest Satisfaction Survey. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued Guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Best Regards, Alena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

ahmet

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
herşeyi ile mükemmel bir otel
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Alena Sodal am 17. Okt. 2021
Dear Mr.Ahmet, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Alena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Hisham

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5/5 stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👌👌👌
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

Jan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021

6/10 – Okay

Dmitry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Отличный Отель
Классное расположение, вид на реку.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2021
Antwort von С уважением, Алена Содаль, Генеральный менеджер. am 27. März 2021
Уважаемый Дмитрий, Приветствуем Вас из Minsk Marriott Hotel! Мы искренне сожалеем, что Ваше пребывание у нас не оправдало Ваших ожиданий. Обратная связь от гостей помогает нам в поддержании высоких стандартов обслуживания. Мы надеемся, что у нас будет возможность приветствовать Вас снова в Minsk Marriott Hotel и Вы сможете убедиться в положительных изменениях, произошедших в отеле.

10/10 – Hervorragend

Irina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von С уважением, Алена Содаль, Генеральный менеджер. am 26. Jan. 2021
Уважаемая Ирина, Благодарим Вас за выбор Минск Марриотт отеля и ждём Вас снова! С уважением, Алена Содаль, Генеральный менеджер.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2021
Antwort von With kind regards, Alena Sodal, General Manager am 26. Jan. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing Minsk Marriott. We'll be glad to have you as our guest again!

10/10 – Hervorragend

SEBASTIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Dmitry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mnsk Marriott pleasant stay
Its very lovely city and very nice hotel Very kind and profwssional personel , large super clean rooms and relaxing home.like athmosphere . I will for sure stay there again !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Minsk Marriott Hotel am 22. Juli 2020
Dear Dmitry, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Alena Sodal General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really wanted to give this place 5 stars. When we made reservations, we confirmed 24 hour room service. We were on a roadtrip, so after an amazing night of sleep in a gorgeous room, we called down to room service for breakfast and to pack a boxed lunch. We were told they could not accommoate due to not having a cook. It was very disappointing because we had specifically called the night before to pre-order and they said it could all wait until the morning. :( The manager who showed us our room was awesome. Perfect english and so thoughtful! Belavia lost our luggage and he arranged for all sorts of replacement toiletries waiting in our upgraded room. I will definitely stay there again (their room service was phenomenal for dinner) but don't count on true 24/hour room service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the hotel is generally very good. the gym is a bit small and opens at 0730, which is late.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Ivan

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Pasha, Florida

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the views, the location was amazing. Staff was great. Clean, professional, modern.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Minsk Marriott Hotel am 24. Okt. 2019
Dear Mr. Pasha, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Ryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reasonable choice when visiting Minsk
Solid staff and nice hotel that you would expect from a Marriott. The location felt far from the city center but makes sense as it is part of a convention center sort of thing. Just FYI!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Minsk Marriott Hotel am 24. Okt. 2019
Dear Mr. Ryan, Warm greetings from Minsk Marriott Hotel! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von General Manager am 19. Aug. 2019
Dear Paul, Thank you for sharing your experience at the Minsk Marriott Hotel. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that you had a great stay with us. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

2/10 – Ungenügend

Ivan, Moscow

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Everything starts with the wrong room type, we got 2 queen beds instead of king size bed that I fully prepaid. After that we called for the room service in order to try their food (we traveled by car for 5 hours and were very hungry) - very poor quality everything (Cesar salad, goulash soup, chicken broth soup) except the beef stroganoff, it was pretty good but highly overpriced. When we went to the balcony to smoke we found out a lot of spider webs with two giant spiders (my wife afraid of them a lot) and very dirty balcony glass, so it was last time we open balcony door. Just outside the hotel territory (on the river side room) was some kind of a club or a party with hard disco music that was from 6PM till 4AM and it makes our sleep terrible, moreover the beddings were cheap and too soft. All mentioned above got me a terrible head and back ache in the morning. Internet connection is also very low quality even 360p YouTube videos are working with lots of freezes. Underground parking was closed for maintenance or something. Breakfast is very poor and most of the food were cold, “draniki” looked nice from outside but was cold as ice inside. Omelette station is ok. Hotel staff always asking to pay “right now” instead of having deposit on the room which makes me feel uncomfortable for such a mistrusts for their guests. My experience in this hotel was truly terrible, I will never come back there again and not recommend it to any individual travelers in the world.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Elena Sodal am 8. Juli 2019
Dear Ivan, Thank you for taking the time to share your opinion and for your wide review in regards to your recent stay at the Minsk Marriott Hotel. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology that the service provided was not up to your expectations. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement. We have shared all the points mentioned inside the hotel team to ensure that these issues are corrected moving forward. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von General Manager am 13. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Minsk Marriott Hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a good stay at Minsk Marriott Hotel. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Juan Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Loved the design of the hotel.. fabulous room too Would like better clearer signs at night to show reception snd car park.. Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Elena Sodal am 28. Mai 2019
Dear guest, We were very pleased to read your comment about Minsk Marriott Hotel. It is great to learn that you loved your stay. Please rest assured that your comments have been shared with the team in an effort to improve our service. We look forward to seeing you in the nearest future! Sincerely Yours, Elena Sodal General Manager

10/10 – Hervorragend

Remigijus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von General Manager am 23. Mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience at the Minsk Marriott Hotel. As a valued Guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a perfect stay with us. With a spirit to serve, we take a great pride in not only meeting but also exceeding your expectations. Your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Minsk Marriott Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Minsk. Best regards, Elena Sodal General Manager