Glorieta Aeropuerto Internacional, Jose Maria Cordova, Rionegro, Antioquia
Bewertungen
8,8
Hervorragend
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
656 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
656
200 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
200
71 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
71
43 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
43
34 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
34
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
davide
Geschäftlich gereist
21. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect
perfect, close to the airport, quiet rooms and amazing breakfast
davide
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 23. Juni 2023
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
Gerald
18. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerald
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
4. Dez. 2019
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Anonymous am 7. Dez. 2019
Estimado,
Estuvimos encantados de recibirlo en Hoteles Movich y le agradecemos su calificación.
Lo esperamos pronto para seguir brindando la mejor experiencia Movich.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Anonymous am 21. Nov. 2019
Respetad@.
Gracias por ponerse en contacto con nosotros para contarnos su experiencia. Es un honor para nosotros contar con usted como nuestro invitado y por esta razón queremos ofrecerle siempre el mejor de nuestros servicios, no hay nada más grato que esto se vea reflejado en cada una de sus calificaciones, por eso valoramos y agradecemos el tiempo que se tomó para hacer su valioso aporte, nos sentimos muy honrados con su visita, seguimos trabajando para ser cada vez mejor.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Brenda Arcila am 30. Jan. 2019
Buen día estimado,
Gracias por elegir los hoteles Movich para este y sus próximos viajes como su mejor opción en la ciudad de Rio Negro, es un honor contar con usted como nuestro invitado, su calificación es muy importante para nosotros.
10/10 – Hervorragend
Carlos
Mit dem Partner gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of my favorite hotels.. Love this place , great vibe staff is Outstanding 10 out of 10.
Carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Matthew
23. Apr. 2024
Despite late arrival check-in, room given had a broken shower water handle amd only provided cold water. Also, toilet had long hairs on it probably left from cleaning staff, and some furmiture pieces out of place. I usually stay here often, super friendly staff, great breakfast service, and so close to airport with hotel provided transportation.
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Pierre
Mit dem Partner gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel! Super friendly and helpful staff! 10/10 would book again here.
Pierre
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Robert
7. Apr. 2024
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Kadi
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff were very nice. We didn't know how to work the tv no instructions on it. So we couldn't watch tv. The wifi i had to keep asking for the password as its not given to you at check in. I went o the receptionist twice as my card stop working for my room.
Kadi
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 10. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas, Kadi. It's great to hear that the staff were friendly towards you, despite the inconveniences you faced with the TV, wifi, and room card. Your feedback is valuable for both the hotel and future guests.
10/10 – Hervorragend
Tim
Geschäftlich gereist
20. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room was large and well laid out. Food at the restaurant was great. Had a nice spa on site very was a great visit.
Tim
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 10. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Movich Hotel Las Lomas. We're glad to hear that you enjoyed your spacious room, the delicious food at the restaurant, and the relaxing spa. We hope to welcome you back soon!
10/10 – Hervorragend
Stephen
16. März 2024
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 10. Apr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
mary
Mit dem Partner gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional staff and service
mary
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 27. März 2024
Thank you for your kind words, Mary! We are thrilled to hear that you enjoyed the exceptional staff and service at Movich Hotel Las Lomas. Your recommendation is greatly appreciated. We hope to welcome you back soon!
10/10 – Hervorragend
Nora, Santa Monica
13. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, garden setting. Nice buffet breakfast.
Nora
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 27. März 2024
Thank you, Nora, for your review of Movich Hotel Las Lomas. It's great to hear you enjoyed the beautiful garden setting and the nice buffet breakfast. Your feedback is valuable for other travelers looking for a cozy and pleasant stay.
10/10 – Hervorragend
Yaneth
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nice, the staff are kind and whatever you need they do it right away, at the beginning it was kind complicate, because the hotel was totally full and they don’t have any crib available, was very frustrated, but in the end, they solved the problem to bring another crib from another hotel movich, and everyone was happy, and so thankful for all staff did for us and our baby.
Yaneth
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 27. März 2024
Thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas. It's lovely to hear that the staff were helpful and went out of their way to accommodate your needs, even during a busy time. It's great to see appreciation for their efforts.
10/10 – Hervorragend
SEBASTIÁN
11. März 2024
SEBASTIÁN
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 10. Apr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Monica
10. März 2024
Monica
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 10. Apr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Horace Dudley
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The breakfast was included
Horace Dudley
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 12. März 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
claudia
Mit dem Partner gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Professional staff
Hotel well kept
claudia
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 12. März 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Joan, Hollywood
Mit dem Partner gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always very satisfied with the hotel service, location & accommodations.
Joan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 12. März 2024
Thank you, Joan, for sharing your positive feedback about Movich Hotel Las Lomas. We are glad to hear that you were satisfied with the service, location, and accommodations. Your review is much appreciated!
10/10 – Hervorragend
Maria
Mit der Familie gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hermoso hotel de ambiente campestre muy cerca al aeropuerto. Servicios completos. Muy bien atendido.
Maria
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 12. März 2024
¡Gracias por compartir tu opinión sobre el Movich Hotel Las Lomas! Es genial saber que disfrutaste de un ambiente campestre cerca del aeropuerto, con servicios completos y una excelente atención. ¡Esperamos verte de nuevo pronto!
10/10 – Hervorragend
Thomas, St Petersburg
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 12. März 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
4/10 – Schlecht
Carolyn
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room condition was shabby. There was a sting musty/mold odor in the room. The hardware on the bathroom door was loose, and the furniture (table tops) appeared damaged. The bed was comfortable enough. No instructions on how to work the tv were available and it wasn’t intuitive. The best thing about it was the staff. They were extremely kind and helpful.
Carolyn
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for your detailed review, Carolyn. It's great to hear that the staff at Movich Hotel Las Lomas were extremely kind and helpful. Your feedback has been duly noted. Please accept our apology for all the inconveniences that you had in the stay
10/10 – Hervorragend
Ana Moran-Gale
22. Feb. 2024
Ana Moran-Gale
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 27. März 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
6/10 – Okay
Andres
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ac wasn’t working correctly. I asked for a sorry and got one with a handicap shower . Looked horrible. The room only had 2 towels. And 3 hangers. Tried calling the spa to reserve a Massage several times. No body answered. Asked for a bucket of ice, got 2 glasses with ice. Ordered beers and some sparkling water, they came room temperature.
Andres
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for your feedback, Andres. We are sorry for the inconveniences you experienced during your stay at Movich Hotel Las Lomas. Your comments will be shared with our team for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 – Hervorragend
Angela
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
VERY CLOSE TO AIRPORT
Angela
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Sandra M. Sanchez
Mit der Familie gereist
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sandra M. Sanchez
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Melisa
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Melisa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Gloria, Coral Springs
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport, easy to communicate for the shuttle to the airport
Gloria
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
GABRIEL, Miami
8. Feb. 2024
GABRIEL
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 27. März 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Geneva
Geschäftlich gereist
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great! Super convenient
Geneva
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 13. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
Liliana
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pretty outdoor view, good location
Liliana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 13. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
GABRIEL, Miami
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
GABRIEL
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
juan maria andres
4. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
juan maria andres
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Sandra M. Sanchez
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sandra M. Sanchez
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Carlos
Mit einer Gruppe gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buena opcion para dormir cerca del aeropuerto. Desayuno buffet incluido.
Carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
Xavier
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hotel a 2 minutes de l'aeroport
Bon restaurant ,dans un beau cadre
Xavier
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Merci beaucoup, Xavier, pour votre avis sur le Movich Hotel Las Lomas. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel, en particulier sa proximité avec l'aéroport. Nous sommes également heureux que vous ayez aimé notre restaurant et son cadre agréable. Votre commentaire amical est très apprécié et nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.
10/10 – Hervorragend
SEBASTIAN
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Este es un hotel cerca al aeropuerto, 5 estrellas, tranquilo, ideal para descansar y cortar un poco el ruido de la ciudad. Sus instalaciones son limpias y muy bonitas y la atención es excelente, enfocados en el servicio al cliente
SEBASTIAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
¡Hola Sebastian! Te agradezco por compartir tu experiencia en el Hotel Movich Las Lomas. Es genial saber que es ideal para descansar y desconectar del ruido de la ciudad. Además, sus instalaciones limpias y bonitas causaron una buena impresión. Nada mejor que recibir una excelente atención enfocada en el servicio al cliente. ¡Gracias por los detalles!
10/10 – Hervorragend
Antonio
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antonio
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
peter c
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service, very friendly and helpful staff, and very comfortable beds. The room was very clean, and the pool was perfect
peter c
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you for your review, Peter C! We're glad to hear that you had an amazing stay at Movich Hotel Las Lomas. The friendly and helpful staff provided excellent service and the comfortable beds ensured a great night's sleep. The cleanliness of the room and the enjoyment of the pool added to your overall satisfaction. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Claudia
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Claudia
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 27. März 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
JUAN
Mit dem Partner gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
JUAN
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
Josefina, Caracas
Mit dem Partner gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Josefina
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
Derrick
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Derrick
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Socorro
Geschäftlich gereist
20. Jan. 2024
Socorro
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Yuseff A
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yuseff A
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 – Gut
frédéric van
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
frédéric van
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Fernando
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un lugar excelente para disfrutar y hospedarse cerca del aeropuerto
Fernando
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you for your review! We appreciate your positive feedback on the Movich Hotel Las Lomas. It's great to hear that you had a fantastic experience with great food and outstanding service. We hope to welcome you back soon!
10/10 – Hervorragend
Joan, Hollywood
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Joan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 25. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 – Hervorragend
Daniel
Mit einer Gruppe gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Milena Cárdenas - General Manager am 15. Jan. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression