2 Innenpools, 2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Savoy Le Grand Hotel

5 out of 5
Savoy Le Grand Hotel
Avenue de la Menara, Marrakech

Bewertungen

8,0

Sehr gut

464 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
278 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
122 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
72 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Sami

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Diese ist eine Gut 4 Sterne Hotel. Nur die Essen und Getränke sind 5 Sterne in Preis.Dass Verhältnis passt nich, vergleichen mit Sofitel. Nabu ist sehr grosse unterschied. Viel zu Gross so Kantine mäßig,. Beim Frühstück sehr viel Betrieb. Personal ist Bemüht zwar und sehr Nett kommen aber mit so viele Gäste nicht klar. Anlage selber ist teil Renoviert aber überall wo Teppich ist hat Geruch.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 26. Nov. 2023
Dear Valuable guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.

8/10 – Gut

Abdelkader

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Lorenzo

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von SAVOY le grand hôtel marketing manager am 5. Juni 2023
Cher client,Nous vous remercions vivement pour votre généreux commentaire suite à votre récente expérience à Savoy le grand hôtel Marrakech. Nous avons lu vos remarques avec plaisir.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très vite pour une autre expérience mémorable. Nous ne manquerons pas de partager vos remarques avec nos équipes.Cordialement

8/10 – Gut

Thilo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
angenehmer Aufenthalt
zentral gelegenes Hotel, geräumige Zimmer, sehr umfangreiches Frühstücksbuffet, ruhige Hotelanlage
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

4/10 – Schlecht

O.A, Berlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zu laut und das Essen vor allem das Frühstück ist nicht mehr besonders für marokkanisches Essen. Sehr schade!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Von a bis z war alles perfekt, Sauberkeit, höflich und immer nett
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

8/10 – Gut

Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmes Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Cher Client(e) Nous tenions à vous remercier chaleureusement pour votre commentaire suite à votre expérience au Savoy le grand hôtel Marrakech. Nous avons été enchantés d'apprendre que votre séjour parmi nous vous a donné une grande satisfaction, et que vous avez apprécié le service offert par les membres de nos équipes, notre savoureuse gastronomie, les installations et équipements de l’hôtel et l’emplacement avantageux pour les visiteurs de la ville de Marrakech. Aussi avons bien pris note de vos remarques, nous les avons transférés aux départements concernée Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous recevoir une fois encore. Cordialement

8/10 – Gut

Mohamed, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich empfehle das Hotel zur genießen
War sehr schön bin auch glücklich ganz besonders auch dir Manager Herr MORAD hat mich sehr gefreut einfach schön gewesen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Cher Client(e) Nous tenions à vous remercier chaleureusement pour votre commentaire suite à votre expérience au Savoy le grand hôtel Marrakech. Nous avons été enchantés d'apprendre que votre séjour parmi nous vous a donné une grande satisfaction, et que vous avez apprécié le service offert par les membres de nos équipes, notre savoureuse gastronomie, les installations et équipements de l’hôtel et l’emplacement avantageux pour les visiteurs de la ville de Marrakech. Aussi avons bien pris note de vos remarques, nous les avons transférés aux départements concernée Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous recevoir une fois encore. Cordialement

8/10 – Gut

Angelika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel für einen Kurzaufenthalt
Das Personal war sehr nett und hilfsbereit. Unser Zimmer war gut ausgestattet und sauber. Das Essen in den Restaurants war gut und bezahlbar. Der Pool war leider nicht geheizt. Der Transfer Service zum Flughafen (10 Minuten) ist überteuert. Besser ein Taxi rufen lassen (ca. 2/3 günstiger). Die Umgebung war angenehm und nicht extrem laut und stinkig vom Verkehr wie in anderen Stadtteilen. Zu Fuss ist die Medina in ca. 30 Minuten gut und einfach erreichbar.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einchecken hat sehr lange gedauert. Housekeeping langsam und Handtücher & Bademantel haben gefehlt. Concierge sehr zuvorkommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

10/10 – Hervorragend

Albrim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
9/10
Lage war Perfekt Hotel war Sehr gut Das einzige war das Sie mir beim checkin 3000dhm von meiner Kreditkarte reserviert haben anstatt alles am Schluss abzurechnen. Aber im Grossen und Ganzen kann ich dieses Hotel empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Cher Client(e) Nous tenions à vous remercier chaleureusement pour votre commentaire suite à votre expérience au Savoy le grand hôtel Marrakech. Nous avons été enchantés d'apprendre que votre séjour parmi nous vous a donné une grande satisfaction, et que vous avez apprécié le service offert par les membres de nos équipes, notre savoureuse gastronomie, les installations et équipements de l’hôtel et l’emplacement avantageux pour les visiteurs de la ville de Marrakech. Aussi avons bien pris note de vos remarques, nous les avons transférés aux départements concernée Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous recevoir une fois encore. Cordialement

10/10 – Hervorragend

Lahcen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel an zentraler Lage
Wir können das Hotel wirklich empfehlen-schöne Anlage,vor allem der Pool. Nicht allzu weit von der Medina entfernt.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Suzanne, Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel, we would/ will book it again.
We have got a great time. Hotel is very good located for start the citiy tour. Very big and great Breakfast. Absolut frindly and politiy staff. Enough possibilitys to enjoy after a citiy tour in the Hotel. So great Pools, SPA and GYM. Clean rooms and Bar, Water and Snaks were always fill up. Special the Breakfast was great to start the day and the staff at the breakfast was so frindly and keep an eye on the wishes of the guests - so the day has starts always with a smile. :-) Good starting point also for bigger Tours with Guids --- they pick you up direct in the Hotel reception. Hotel Staff supports too if needed. We have done the Atlas and Vally Tour, Quad ride in the desert and rid Dromedares -- it was amaizing - Hotel is great and Marakesch and the People beautyfull.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Mourad O am 30. Juni 2018
Dear Susanne, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Savoy Le Grand Hotel Marrakech. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We would like for you to give us the opportunity to demonstrate our high quality standards. We appreciate your sharing your concerns and are looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Robson, Freiburg (CH)

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unfreundliche Rezeption, unfreudliches Restaurant-Personal und Pool-Personal, Bediendung sehr kaltherzig und man muss auf alles sehr sehr lange warten (Essen, Rechnung, Getränke, Badetücher 1h!!!!, wurde von Ort zu Ort geschickt...) Das Reinigungspersonal waren stehts freundlich und hilfsbereit, aber auch die einzigen...
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Mourad O am 30. Juni 2018
Dear Robson, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Savoy Le Grand Hotel Marrakech. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We would like for you to give us the opportunity to demonstrate our high quality standards. We appreciate your sharing your concerns and are looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

katharina

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not for families, more for business Traveller
Unfortunately the hotel has no flair, okay for business Travellers. The outdoor pools (around 3) are freezing cold, so nobody is swimming there (even the little kids pool is not heated). the indoor pool isnt very nice either (with dark lights only an option for a quick dip in the pool, not for a longer stay). There was also this smell (strange perfume), which caused us a lot of headache... And a construction work which was going on for 3 days...
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Owan, Dortmund

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel unweit des Stadtzentrums mit einem sehr guten Frühstück und großen Pools
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Annah, Munich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mixed Feelings
I and my husband stayed at Savoy one night before we went to a dessert tour and back to Savoy for one more night. The experience was mixed. The first time, we waited for so long to get a room, because there were only a few check-in staff. Then, the air-con in the room was not working properly; the water in the shower does not have a stable temperature; the safety box could not be closed; drainage in the shower is somewhat clogged and water flooded out of the shower. The second time, the experience was much better. Because we were late with the check-in, there was no queue and we could check in quickly. We got this time a different room. Air-con was working fine, but the safety box did not work either, We could, however, find someone to fix it right away as well as to fix the lock at the balcony door. Drainage problem was still there.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Mehdi Tabit ( Agent E-Commerce) am 16. Sept. 2017
Dear Guest, We thank you very much for such a kind review regarding your stay at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. We are very delighted to read that you enjoyed your stay with us this time and that you liked our location. However we have noted the dysfunctions which you have communicated to us and we will take full account of your remarks in order to improve the quality of our service. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Michael, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes modernes Hotel in Marrakesch
Wir (Paar 25-31) waren 4 Nächte in Marrakesch im Hotel Savoy. Ankunft war sehr angenehm und sehr zuvorkommend. Uns wurden sofort die Koffer abgenommen, Tee und Gebäck serviert. Auschecken war ein wenig langwieriger als man es vielleicht in Europa gewohnt ist. Fürhstücksbuffet war für uns ein Traum, es gab alles was man sich vorstellen kann, frisch gepressten O-Saft, Omlett nach Wunsch, Waffeln, süßes & saures Buffet - ideal zum brunchen. Das Team vom Hotel ist sehr umsichtig und zuvorkommend, wie man es in einem 5* Hotel gewöhnt ist. Außenpools und Anlage sehr schön und gepflegt. Einzig den Spa Bereich könnte man hinsichtlich Getränke verbessern. Wir mussten nach Wasser fragen, was in anderen europäischen Hotels immer angeboten wird - bei einem Saunagang unumgänglich. Ansonsten ist die Lage des Hotels ideal. Direkt daneben eine große Shopping Mall, wo man alles findet. Dennoch aber ruhig. Ca 10 Min mit Auto zum Flughafen und ca. 20 min zu Fuß in die Altstadt Medina.
Antwort von MARKETING DEPARTEMENT am 9. Aug. 2022
Dear Customer, We would like to thank you warmly for your comment following your experience at the Savoy le grand hotel Marrakech. We were delighted to learn that your stay with us gave you great satisfaction, and that you appreciated the service offered by the members of our teams, our tasty gastronomy, the facilities and equipment of the hotel and the advantageous location for Marrakech visitors. We have also taken note of your remarks, we have transferred them to the departments concerned for processing because at the Savoy our priority is to satisfy you and to provide you with a service worthy of the name and It is thanks to your remarks that we can improve our Service quality. We hope that we will have the pleasure of welcoming you once again. Best regards

10/10 – Hervorragend

Shakir

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Blud

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Descent breakfast. Rooms were clean and good size. Would go back again
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Roger

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well-appointed and spacious hotel room. Luxurious lobby. Pleasant grounds. Experience with staff was very variable- some were welcoming, others were aloof.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Hassan

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

maria del rocio Cortes de

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó mucho el hotel cerca de Medina pero sin estar todo el tiempo en súper bullicio y mil gentes. El servicio muy bueno, la gente amable. Súper ubicado para acceder a todo. La habitación bien sin ser algo excepcional pero cumple. Súper recomendable. El desayuno muy bueno para estar incluido. Me quedaría de nuevo sin duda.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Ausstattung
Hotel staff are wonderful! Beware hotel car agency
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay for a great price!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mehak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful property, just how it looks in the pictures if not better! The rooms are large and well kitted! The customer service is really goo and the breakfast buffet is exquisite and definitely something to look forward to every morning! The location tops off this hotel beautifully as it is right next to a mall which has great dining options and is also walkable to some of the main tourist sites!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Indranil

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Large property but a bit distant from the centre.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

HANNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Carlos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bebidas alcohólicas y cockteles de muy baja calidad y precio desmedido.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Marjan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I had a fight with the Concierge who was more focused in selling tours than helping hotel guests. The television kept turning off but they immediately gave us a new one. The water temperature kept switching from hot to cold and vice versa. There is a spa at the hotel but if you just want to use the jacuzzi you have to pay 25 euros. The hotel is beautiful but overall it is not worth the price and there is a lot to be desired. They have an excellent breakfast buffet however.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Agbeko

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jamie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall clean, Servers are all friendly its the front desk that could use some work. Never heard of a hotel that will not let you bring your own food or beverages in the room you paid for, instead they stop you at door and try to make you pay for their overpriced menu. You will constantly be watched like you are breaking rules. Also they will check for marriage and try to make you pay for another room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 4. Apr. 2024
Dear Nicholas,Thank you very much for taking the opportunity and sharing your valuable feedback on your recent holiday here with us at the Savoy Le Grand Hotel Marrakech.We express regret that you did not fully enjoy your stay with us. Please be informed that we do provide room service 24hours and outlets are open until 23:00hrs offering varieties of cuisines throughout the day. We do not allow outside drinks or foods due to hygiene issue, each hotel has it’s own policies but it is general practice in 5 stars hotels around the world. Regards to marriage certificate, it is obligatory for Moroccan nationality holders only and this is applicable for all hotels in the country.Please accept our sincere apologize for any inconvenience you experienced. We look forward to host you in our sunny hotel again and smoothen the perceived impression.

8/10 – Gut

damia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ne jamais prendre une chambre au rdc bruyante toutes la nuit Venue pour me reposer et j ai passé des nuits bruyantes
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel located outside of Marrakesh but within walking distance of centre. Lovely pools and decor. Staff were always courteous.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Guillaume

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hébergement très bien Concierge peu efficace
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 22. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.Sincerely Yours,

10/10 – Hervorragend

Farnaz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 22. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.Sincerely Yours,

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had an amazing family trip, the facilities were excellent and nothing was to much trouble for any of the staff all of who were very friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you a great deal for picking the time and posting such a wonderful 5 star review on your vacation here with us at the Savoy Le Grand Hotel Marrakech, we would like to take this opportunity and thank you for the immense abundance of warm comments concerning the facilities and services of the property as well as the proficiency, hard work and welcoming attitude of our staff members, we are always at your service to provide you an exclusive treatment and guarantee you a most memorable vacation with an impulse to become our regular guest forever after. We are extremely delighted you truly enjoyed your holidays, which indicates the fact that all our efforts are fruitful. We look forward to welcoming you back to Savoy Le Grand Hotel Marrakech.

4/10 – Schlecht

André

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
DÉCEPTION
Depuis le changement de propriétaire, des économies portant sur le sanitaire et le service ont rendu le séjour désagréable
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Abby

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exactly as described. The service was amazing, the room clean and bigger than expected. The boys loved the choice of 6 pools. Obviously the outdoor ones were pretty cold but it’s February, and the indoor ones were great. The choice of restaurants and poolside menu were great and overall very good value for money - some welcome winter sun and a great half term option.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you a great deal for picking the time and posting such a wonderful 5 star review on your vacation here with us at the Savoy Le Grand Hotel Marrakech, we would like to take this opportunity and thank you for the immense abundance of warm comments concerning the facilities and services of the property as well as the proficiency, hard work and welcoming attitude of our staff members, we are always at your service to provide you an exclusive treatment and guarantee you a most memorable vacation with an impulse to become our regular guest forever after. We are extremely delighted you truly enjoyed your holidays, which indicates the fact that all our efforts are fruitful. We look forward to welcoming you back to Savoy Le Grand Hotel Marrakech.

10/10 – Hervorragend

Derek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.Sincerely Yours,

4/10 – Schlecht

Ali

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valuable guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. We thank you for taking the time to rate and apologize for any inconvenience you experienced.We hope to host you in our sunny hotel again and smoothen the perceived impression.

2/10 – Ungenügend

Don

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stolen goods
The gift I got from my wife was stolen and the hotel did not solve the issue.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lynda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.Sincerely Yours,

10/10 – Hervorragend

ARI

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.Sincerely Yours,

10/10 – Hervorragend

Raihan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 17. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Greetings from sunny the Savoy Le Grand Hotel Marrakech! We are more than grateful for your valuable rating on your sunny holiday at Savoy Le Grand Hotel Marrakech. Vacation impressions of our esteemed guests are always of high importance to us. We are impatiently looking forward to hosting you again.Sincerely Yours,