3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Aqua Mirage Club & Aqua Parc - All Inclusive

4 out of 5
Aqua Mirage Club & Aqua Parc - All Inclusive
Km 5, Route de Tahanaout, Marrakech

Bewertungen

8,0

Sehr gut

420 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
326 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
132 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
50 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
72 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Karin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Der Aquapark war toll. Der Hauptpool war auch gut, aber die Musik war dort teilweise extrem laut. Die Anlage ist sehr schön und die Freizeit Möglichkeiten haben wir gerne genutzt. Das Essen im Buffet Bereich war schlecht, regelmäßig waren Haare im Essen zu finden und der Service zu den Hauptzeiten unterirdisch, da die Tische nicht abgeräumt wurden und immer wieder Besteck/Gläser gefehlt haben. Das Restaurant und die Buffetausgabe waren teilweise extrem überlaufen und dementsprechend war es laut. Die Zimmerreinigung war ebenfalls nicht gut, in dem Bett waren Haare von Fremden und auf der Bettwäsche Flecken. Es wurde nicht gründlich geputzt. Die Spülung der Toilette war defekt. Die Service Leute an der Poolbar waren freundlich. Als der Safe und die Zimmertüre kaputt waren, kamen die Techniker und haben es schnell repariert. Bei der Buchung sollte man darauf achten, dass man vor 15 Uhr extra bezahlen muss um den Aquapark und die Verpflegung nutzen zu können. Ich persönlich würde diese Unterkunft nicht weiterempfehlen.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 3. Mai 2024
Dear Karin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We value all feedback, as it helps us to continuously improve our services and facilities.We are pleased to hear that you enjoyed the aqua park and found our leisure activities enjoyable. However, we sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Please know that your concerns have been noted, and we are taking immediate steps to address them.Regarding the loud music at the main pool, we will review our sound policies to ensure a more pleasant atmosphere for all guests. Additionally, we are disappointed to learn about the cleanliness issues and the service lapses you experienced. Rest assured, we will be sharing this with each head of service.We appreciate your positive comments about the friendly service at the pool bar and the prompt resolution of maintenance issues. Our team works diligently to ensure a comfortable and enjoyable stay for all guests.Regarding the booking process, we apologize for any inconvenience caused. We will review our booking policies to ensure clarity and transparency for all guests.We truly value your feedback and hope that you will consider giving us another chance to exceed your expectations in the future. If you would like to discuss your experience further or have any additional feedback, please do not hesitate to contact us directly.Warm regards,

6/10 – Okay

Perparim

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Essensauswahl war eintönig und die Qualität ungenießbar, sogar einfache Gerichte wie Spaghetti und Pizza entsprachen nicht den Erwartungen. Die Instandhaltung der Anlage ließ stark zu wünschen übrig. Der Hauptgrund für unsere Wahl, der Aquapark, konnte aufgrund der niedrigen Wassertemperatur von 13-15 Grad nicht genossen werden. Trotz All-inclusive-Angebot war unser Verzehr im Hotel minimal. Positiv hervorzuheben ist lediglich die Abendunterhaltung einschließlich der Kinderdisco.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 2. März 2024
Dear Perparim,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely appreciate your detailed review, and we're truly sorry to hear that your experience fell short of expectations.We understand how important a diverse and high-quality food selection is for our guests, and we apologize for any disapointement caused by the monotonous options of our dishes. Your feedback regarding the maintenance of our facility is also taken into consideration, and we are addressing these issues promplty to ensure a more enjoyable environment for our guests. Regarding the aqua park, we apologize for the inconvenience caused by the low temperature during your stay. We are working to rectify this issue to ensure that all facilities meet the expectations of our guests.On a positive note, we are delighted to hear that you enjoyed the evening entertainment, including the children's disco. We strive to provide a wide range of activities and entertainment options for our guests to enjoy during their stayPlease accept our sincere apologies for shortcomings during your visit. We value your feedback and will use it to improve our services and facilities for future guests.

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Inas Khelifi am 31. Jan. 2024
Dear Marcel,Thank you for your positive feedback.Aqua Mirage Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff very kind und friendly , food delicious , entertainment are very nice. Natur ist very beautifull. Watersildes were fantastic
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Inas Khelifi am 9. Dez. 2023
Dear guest,Thank you for your wonderful review! Your feedback means a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another amazing experience.Aqua Mirage Team

2/10 – Ungenügend

Imane

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Inas Khelifi am 16. Okt. 2023
Dear Imane,We are sincerely disappointed to learn that your recent stay at our hotel did not meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we take your comments seriously.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future to provide you with a much better experience.Aqua Mirage Team

8/10 – Gut

Moska

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Azenzoul Ouiame am 30. Sept. 2023
Bonjour Mr Moska,Merci pour votre retour positif.Aqua Mirage Team

8/10 – Gut

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Inas Khelifi am 11. Aug. 2023
Dear Ahmed,Thank you for sharing your feedback and giving us a rating of 4 out of 5. We greatly appreciate your input and are glad to hear about your experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, with the aim of ensuring an even more satisfying stay.Aqua Mirage Team

6/10 – Okay

Soukaina

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Inas Khelifi am 11. Aug. 2023
Dear Soukaina,Thank you for taking the time to provide your feedback and for giving us a rating of 3 out of 5. Your input is greatly appreciated as it helps us to continuously improve and enhance our offerings.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience next time.Aqua Mirage Team

8/10 – Gut

hamid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marketing & Communication team am 31. Mai 2023
Cher Hamid,Merci d'avoir choisi l'Aqua Mirage Marrakech !Nous sommes ravis de recevoir cette évaluation positive.Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau.

6/10 – Okay

Marwen

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Okay
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von La Direction de l'établissement am 24. Okt. 2022
Dear Marwen,Thank you for choosing the Aqua Mirage Marrakech!We thank you for taking the time to share your rating of your experience at our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel.Kind regards,

4/10 – Schlecht

R.

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Die Zimmerausstattung ist ziemlich abgenutzt. Die Ausleihgegenstände (Schläger/Bälle) sind kaputt oder befinden sich in einem schlechten Zustand. Der Wasserpark ist für Kinder sehr gut geeignet. Das Essen ist Standard. Das Personal ist nett.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Aqua Mirage Team am 1. Nov. 2021
Dear guest, We are saddened to read that your stay at the Aqua Mirage Marrakech was not up to your expectations despite the efforts made by our teams to satisfy you as much as possible. We hope you have enjoyed it a little at least. Most of our guests loved their holiday at our hotel, but of course, it is impossible to please everyone. We take note of your remarks and will try, as usual, to improve. We hope you got home well. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Siham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Aqua Mirage Team am 20. Okt. 2021
Dear Siham, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech ! Thank you for taking time to share your opinion. We are glad to know that you had a great stay among us and that our teams' efforts pay off. We are very much looking forward to seeing you again soon among us. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Aqua Mirage Team am 20. Okt. 2021
Cher Mohammed, Merci d'avoir choisi l'Aqua Mirage Marrakech ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre hôtel et que les efforts déployés par nos équipes sont appréciés par nos aimables vacanciers. Au plaisir de vous revoir parmi nous très prochainement. Cordialement.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Personal war sehr nett ansonsten mäßig gut nochmal würde ich dort nicht hinfahren
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Marketing & Communication Manager am 28. März 2020
Dear guest, Thank you for choosing to spend your holiday at the Aqua Mirage Marrakech. We hope you had, overall, a good stay with us. Looking forward to seeing you soon again. Best regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sie hatten ein grosses Buffet. Es war jedoch nicht alles hervorrangend aber man fand immer etwas feines zum Essen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Marketing & Communication Manager am 8. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are glad to know you had a great time here! Looking forward to seeing you soon again. Best regards.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wie soll ich sagen..das einzig gute war das Essen..dies war zwar meistens kühl bis lauwarm aber mit etwas nachsalzen meisst gut. Getränke waren alle mangelhaft auch Softdrinks..leider gab es keinen frischen Saft zum Frühstück..nur Chemiesäfte aus dem Automaten, dies gilt auch für Kaffe. Alles in allem ein reinfall. Wir werden nicht mehr dorthin.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 25. Nov. 2019
Dear guest, Thank you for taking time to leave us your feedback. We are surprised to read that our hotel was not to your liking. As the vast majority of the other reviews show, most guests are happy with their stay... But of course it is always difficult to please everyone. We hope you got home well.

8/10 – Gut

Ina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Personal. Tolle Poollandschaft. Sehr tolles Abendprogramm für Kinder und Erwachsene. Sehr leckeres Essen. Zimmer etwas klein und veraltet.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 5. Nov. 2019
Dear Ina, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are truly delighted to know you had a good time here! Looking forward to seeing you soon again. Best regards.

8/10 – Gut

Judith, Zürich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne, grosszügige Anlage, tolles Animationsprogramm. Grosses, abwechslungsreiches Buffet mit nationalen und internationalen Speisen. Zahlreiche Rutschen (einige leider auch von der gefährlichen Sorte). Schade, dass der Kühlschrank im Zimmer nicht vom Personal aufgefüllt wird. Insgesamt ein schöner Urlaub!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 21. Okt. 2019
Dear Judith, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are truly delighted to know you had a wonderful time here! Looking forward to seeing you soon again.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Handelt sich um ein sehr gutes Hotel, allerdings auch renovierungsbedürftig beziehungsweise sollte das Hotel darauf achten wenn Sachen kaputt sind das diese einfach erneuert werden. Im Poolbereich fehlten halt doch hin und wieder einige Fliesen. Meckern auf hohen Niveau aber das Hotel hat ja auch ein paar Sterne. Anzumerken ist das deutsche Urlauber hier eindeutig in der minderzahl sind. Die Hotel Sprache ist Französisch Oder englisch
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 21. Okt. 2019
Dear Andreas, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are truly delighted to know you had a wonderful time here! Looking forward to seeing you soon again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 7. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We hope you had a wonderful time here. We hope to see you soon again. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 18. Sept. 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are truly delighted to read you had a wonderful stay here! We are looking forward to seeing you soon again. Best regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 8. Sept. 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are happy to know you had, overall, a nice stay. We hope to see you another time soon.

10/10 – Hervorragend

Mustafa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super 1.A+++. Urlaub
Bestens für Familien. Egal welcher Herkunft oder welcher Religion.. Besten kulturellen Austausch zwischen den Urlaubern.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Marketing & Communication Manager am 25. Juli 2019
Dear Mustafa, Thank you for choosing to stay at the Aqua Mirage Marrakech. We are delighted to know you had an excellent stay! We are looking forward to seeing you again. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Muktar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
From check in to check out, the whole experience and stay was excellent and very enjoyable. All the staff, in particular at reception are friendly and very professional. My children enjoyed the Aqua park very much. The food selection was superb. Overall, I could not fault this resort in any way.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 28. Mai 2024
Dear Muktar, We truly appreciate you choosing to stay with us and taking the time to share your feedback. It would be our pleasure to welcome you back for another fantastic stay whenever your travels bring you our way again.Warm regards,

6/10 – Okay

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un personnel très à l’écoute et très sympathique Un parc tres beau et une piscine calme très belle
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 26. Mai 2024
Chère Barbara,Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un séjour agréable parmi nous. Nous nous efforçons toujours de fournir un service attentionné et chaleureux à nos clients. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.

10/10 – Hervorragend

frédéric

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Les piscines mises a disposition et l'Aqua Parc
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 26. Mai 2024
Cher Frédéric, Merci beaucoup pour votre commentaire positifs! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au sein de notre hôtel AQUA MIRAGE. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience encore meilleure. Merci encore pour votre soutien continu.

4/10 – Schlecht

Mohamed-Amine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mauvaise expérience dans cette hôtel, si vous souhaitez vous reposer c'est impossible. Les bruits sont incessants et personne ne respecte la tranquillité la nuit. Entre 1h du matin et 6h c'est le seul moment où vous pouvez espérer ne pas être dérangé. Au niveau de la chambre c’est vraiment pas terrible, ne correspond pas du tout à la description de la réservation. En mauvaise état. Odeur désagréable dans les WC et odeur de peinture dans la chambre ! En revanche c’est bien pour les enfants l’Aquaparc et les activités.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 25. Mai 2024
Cher Mohammed-Amine, Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour parmi nous ne correspondait pas à vos attentes. Nous prenons très au sérieux vos commentaires concernant les nuisances sonores et l'état de la chambre. Nous allons immédiatement enquêter sur ces problèmes et prendre des mesures pour les résoudre afin d'améliorer l'expérience de nos clients à l'avenir. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos installations pour enfants et l'Aqua parc. Nous espérons avoir une autre occasion de vous accueillir et de vous offrir une expérience plus positive. Si vous souhaitez discuter davantage de votre séjour ou partager d'autres commentaires, n'hésitez pas à nous contacter directement. Merci de nous avoir informés de vos impressions.

2/10 – Ungenügend

Priyanka, London

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Food poisoning twice in one stay for my husband and two year old. Staff not very engaged and quite awkward when they do talk to us. Water park section is nice. However, I will say it's the only offering. Lots of wasps around the park due to a lack of cleaning up around the pools. I only saw one cleaner during the whole week around the pools. Food is poor, all about quantity and no quality. Unfortunately, you cannot even drink through it as the alcohol is very poor tasting, the spirits have definitely been weakened or replaced with something else, they would poor for over 10 seconds and I wouldn't even taste the alcohol in my drink. Would avoid the wine altogether. Also found that no-one gave us the low down on the hotel, events and where to go so we discovered the little things too late. Very disappointing.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Issam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, it was a pleasant experience. The dining options were excellent. The water aqua club was great. The animation team was diverse and entertaining. However, there are some areas that need improvement, particularly in the recruitment and training of some service staff. While some staff members were professional and courteous, others nearly ruined our overall experience. For example, Amal, who was responsible for towel service near the pool, was extremely rude and refused to exchange our dirty towels that had been there for more than two days. She even suggested that we could complain to the director if we were unhappy, which was an unnecessary and unprofessional response. Another instance involved Mouad at the reception, who denied receiving our booking comments from Expedia even after we showed him proof. Fortunately, the guest service team intervened and showed him how to retrieve the comments. Investing in high-quality staff can elevate this hotel to become one of the best.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 24. Mai 2024
Dear Issam,Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us. We're delighted to hear that you found your overall experience at our hotel pleasant, enjoyed our dining options, and had a great time at the Aqua Park. We also appreciate your positive comments about our animation team.However, we're truly sorry to learn about the instances where our service fell short of your expectations. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by the behavior of some of our staff members. We take your feedback seriously and will address these issues with our team to ensure that such incidents are not repeated in the future.We're grateful for your constructive criticism, as it helps us identify areas where we can enhance the guest experience. We are committed to investing in our staff to deliver exceptional service and create memorable stays for our guests.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the outstanding service you deserve.

8/10 – Gut

Salma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’m going to start by saying this hotel was really great in every single way EXCEPT the spa receptionist/manager. She lacked basic customer service skills - rude and unwilling to accept she got my treatment time wrong. Blamed it on me, told me I was late and make the experience stressful to be honest. What a shame! The rest of the staff were fab, and the food was delicious, facilities spot on and couldn’t fault a thing.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 22. Mai 2024
Dear Salma,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at our hotel. While we're delighted to hear that you found our overall experience to be great, we're truly sorry to learn about the disappointment you encountered during your spa visit.Please accept our sincere apologies for the lapse in service provided. While the spa operates independently, we understand that your experience reflects on our establishment as a whole, and we take your feedback seriously.Rest assured, we will communicate your concerns with the spa management to ensure that incidents like this are addressed promptly and measures are taken to improve the customer service experience for all guests.We're thrilled to hear that the rest of our staff left a positive impression on you and that you enjoyed our delicious food and facilities. It's our aim to provide each guest with a memorable and stress-free stay, and we regret that this was not entirely reflected during your spa visit.We appreciate your understanding and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Should you decide to return, please do not hesitate to contact us directly, and we will ensure that your next stay is nothing short of exceptional.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

john, Leek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If i could give 6 stars for the staff i would. Morocco is fast becoming the number 1 tourist destination with investment in luxury hotels marrakech is no exception...This hotel is a little out of town but has an excellent local bus service or taxis. The park and hotel are clean and safe. A special mention should go the the grounds team who design an keep the fardens. If like me an elderly traveller you need space away from the family area. This is catered for with a fantastic adults only pool and separate dinning room. . Love this hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 22. Mai 2024
Dear John,Thank you ever so much for your incredibly kind words and for taking the time to share your experience at our hotel. We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff left such a positive impression on you.It's truly heartening to know that our efforts to create a welcoming and comfortable environment for all our guests, including elderly travelers like yourself, have been appreciated. We take great pride in our facilities, and we're thrilled that you found our adults-only pool and separate dining area to be to your liking.Your compliments about our grounds team and the overall cleanliness and safety of the park and hotel mean a great deal to us. We're constantly striving to maintain the highest standards, and it's wonderful to hear that our efforts have not gone unnoticed.Indeed, Morocco is a treasure trove of culture and beauty, and we're thrilled to play a part in showcasing its allure to visitors like yourself. Your recommendation means the world to us, and we can't wait to welcome you back for another unforgettable stay in Marrakech.If there's anything we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. Until then, we wish you safe travels and many more incredible adventures.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

andres

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
El personal de recepción, no ayido a nada. Solo quieren dinero, por cualquier fsvor
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 22. Mai 2024
Dear Andres,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We genuinely regret to learn of your dissatisfaction and apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We understand the importance of feeling valued as a guest, and we assure you that our primary goal is to ensure your comfort and satisfaction throughout your stay. Your feedback serves as a valuable opportunity for us to improve, and we are committed to taking the necessary steps to prevent similar issues from occurring in the future.We sincerely hope that you will consider giving us another chance to exceed your expectations during your next visit to Aqua Mirage Hotel. If there is anything further we can do to make amends, please do not hesitate to contact us directly.Thank you once again for bringing your concerns to our attention. We appreciate your feedback and the opportunity to improve our services.

8/10 – Gut

Benjamin Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our time there
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 21. Mai 2024
Dear Thomas, Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech! Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you had a plaisant experience in our hotel. We look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

Maxime Christophe

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gros problème d'isolation sonore dans l'hôtel. Le bruit est un vrai problème dans cet établissement, les clients ne font absolument aucun effort pour respecter la tranquillité des autres. Si vous comptez dormir avant 00H30 changez d'hôtel. Ou si vous aimez dormir le matin, dès 6H vous entendrez des discussions comme si vous y preniez part. Même à la piscine dite "calme", vous entendez le son assourdissant de la piscine animée. Malgré un personnel très gentil et disponible, lorsque les réflexions sont faites pour le bruit même à 1H du matin, aucun effort n'est fait. En fin de séjour lorsqu'on nous demande si tout s'est bien passé, nous faisons la remarque pour l'aspect bruyant de l'hébergement, et la réceptionniste, à part être gênée, n'était pas surprise. N'allez pas dans cet établissement pour vous reposer. Même en pleine journée, pendant notre séjour au bâtiment 4, ils ont refait les peintures pendant 3 jours, ce qui comprend le ponçage des murs. Donc pour une sieste suite à une nuit compliquée, on oublie encore. Malgré le fait que les chambres soient nettoyées tous les jours, vous retrouvez de la poussière de ces fameux travaux sur votre lit car sous les portes il y a un jour. Rien qu'ouvrir la poignée de la chambre nous mettais du plâtre sur la main. Nous sommes partis mi mai, l'hôtel était loin d'être complet. Cependant et pour finir tout de même sur du positif, les piscines, infrastructures et jardin sont top. C'est propre et entretnu. Le buffet Marocain est bon.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 19. Mai 2024
Cher Maxime,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes profondément désolés d'apprendre les désagréments que vous avez rencontrés en raison du bruit durant votre séjour. Nous comprenons parfaitement l'importance de la tranquillité pour un repos optimal, et nous regrettons que nous n'ayons pas pu répondre à vos attentes à cet égard.Vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous, et nous prenons vos préoccupations très au sérieux. Nous allons examiner attentivement toutes les mesures que nous pouvons prendre pour améliorer l'isolation sonore et promouvoir une atmosphère plus paisible pour nos clients. Votre confort et votre satisfaction sont notre priorité absolue.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié nos installations, nos piscines et notre buffet marocain. Vos compliments sont une source d'encouragement pour nous, et nous sommes heureux que vous ayez pu profiter de ces aspects positifs de votre séjour.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir, afin de vous offrir une expérience plus agréable et reposante. Veuillez accepter nos plus sincères excuses pour les inconvénients que vous avez rencontrés, et n'hésitez pas à nous contacter directement lors de votre prochaine visite, afin que nous puissions prendre des mesures supplémentaires pour rendre votre séjour aussi confortable que possible.

10/10 – Hervorragend

Thibault

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout est parfait , animation au top , seul bémol bruit dans les chambres
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 19. Mai 2024
Cher Thibault, Merci beaucoup pour vos commentaires positifs! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au restaurant. Nous sommes désolés pour le désagrément causé par le bruit, et nous prendrons des mesures pour améliorer cette situation à l'avenir. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience encore meilleure. Merci encore pour votre soutien continu.

8/10 – Gut

George

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The waterpark was fantastic, we all enjoyed it. Facilities and rooms were spacious and clean. The food was lacking in flavor and was typically cold. Unfortunate fornsuch a nice place.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 20. Mai 2024
Dear Goerge.Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed the waterpark and found our facilities and rooms to your satisfaction. We apologize for any disappointment regarding the food quality and temperature. Rest assured, we'll address this with our culinary team to ensure a more proper dining experience for our guests in the future. We appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope to welcome you back for an even better stay next time!

6/10 – Okay

jérémy anthony

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 17. Mai 2024
Cher Jérémy, Nous sommes peinés de savoir que votre séjour à l'Aqua Mirage Marrakech n'a pas été à la hauteur de vos attentes malgré les efforts déployés par nos équipes pour vous satisfaire au mieux. Nous espérons que vous en avez au moins profité un peu. La plupart de nos clients ont adoré leurs vacances dans notre hôtel, mais il est bien sûr impossible de satisfaire tout le monde. Nous espérons que vous êtes bien rentrés chez vous.

8/10 – Gut

Rohit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
A good hotel and great animation team. Only feedback would be that the buffet options were pretty much the same everyday rather than having different options like other all inclusive hotels I’ve stayed at.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 17. Mai 2024
Dear houriya, Thank you for choosing Aqua Mirage Marrakech! Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you had an plaisant experience in our hotel.Your feedback about the quality of food is also valuable for potential future improvements. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

BARBARA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von La Direction de l'établissement am 13. Mai 2024
Cher(e) BARBARA, Merci d'avoir choisi Aqua Mirage Marrakech ! Nous vous remercions pour votre note positive! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience dans notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur.

10/10 – Hervorragend

Delphine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un super séjour, belle chambre avec un balcon, extérieur arboré avec le chant des oiseaux, belle piscine , personnel bienveillant. Repas très variés, immense buffet avec des spécialités marocaines. Animation tous les soirs. Une navette pratique pour aller dans la médina. Je ne regrette pas d avoir sélectionné Aqua mirage club
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von La Direction de l'établissement am 10. Mai 2024
Cher(e) Delphine, Merci d'avoir choisi l'Aqua Mirage Marrakech! Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre notation à l'égard de votre expérience au sein de notre hôtel. Nous serons ravis de vous recevoir une autre fois parmi nous !

10/10 – Hervorragend

Fouad

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von La Direction de l'établissement am 10. Mai 2024
Cher Fouad, Merci infiniment pour votre note positive ! Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre hôtel à la hauteur de vos attentes. Votre satisfaction est notre priorité absolue. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt !

8/10 – Gut

Nikola

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great place for a family vacation. I would definitely go back there again with my family
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 8. Mai 2024
Dear Nikola,We truly appreciate you choosing to stay with us and taking the time to share your feedback. It would be our pleasure to welcome you back for another fantastic stay whenever your travels bring you our way again.Warm regards,

8/10 – Gut

Camille

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
les : De nombreuses activités et un personnel très serviable Les -: le buffet très médiocre avec peu de fruits et de cuisine locale, les transports au centre peu nombreux et avec des heures qui ne matchent pas les horaires du kids club
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von La Direction de l'établissement am 8. Mai 2024
Cher(e) Camille, Merci d'avoir choisi l'Aqua Mirage Marrakech! Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre notation à l'égard de votre expérience au sein de notre hôtel. Nous prenons note de vos remarques, nous serons ravis de vous recevoir une autre fois parmi nous.

10/10 – Hervorragend

DOROTHEE

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel idéal pour les familles et amateurs de sports, terrains de tennis, foot, aqua park magnifique avec des toboggans pour tous âges
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Touria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent sejour, nous avons êtes ravie de passer des vacances au top
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 5. Mai 2024
Chère Touria, Merci infiniment pour votre commentaire élogieux ! Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre service à la hauteur de vos attentes. Votre satisfaction est notre priorité absolue. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt !

10/10 – Hervorragend

MOHAMMED

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
R
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 5. Mai 2024
Cher Mohammed, Merci d'avoir choisi Aqua Mirage Marrakech ! Nous vous remercions pour votre commentaire positif! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience dans notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur.

10/10 – Hervorragend

Marie-Lucie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un très bon séjour 😊 Le personnel est accueillant et à l'écoute. Hôtel très bien entretenu, chambre familiale agréable, les repas sont d'une très grande variété.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von La Direction de l'établissement am 2. Mai 2024
Chère Marie-Lucie, Merci d'avoir choisi Aqua Mirage Marrakech ! Nous vous remercions pour votre commentaire positif! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience dans notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur.

8/10 – Gut

MAUD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 4. Mai 2024
Cher Maud, Merci infiniment pour votre commentaire élogieux ! Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre service à la hauteur de vos attentes. Votre satisfaction est notre priorité absolue. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt !

6/10 – Okay

LOIC

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von -L'équipe Aqua Mirage am 29. Apr. 2024
Cher Loic, Nous tenons tout d'abord à vous remercier sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience à notre hôtel. Vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous.Nous sommes ravis de voir que vous avez globalement apprécié votre séjour chez nous. Cependant, nous sommes également conscients des aspects qui n'ont pas totalement répondu à vos attentes. Nous prenons vos suggestions très au sérieux et nous travaillerons assidûment pour améliorer nos services et installations afin de garantir une expérience encore meilleure à nos clients à l'avenir.Nous espérons sincèrement avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite, afin de vous offrir une expérience qui surpassera vos attentes.

10/10 – Hervorragend

Zarina, Bedfordshire

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von - The Aqua Mirage Team am 18. Mai 2024
Dear Zarina, We truly appreciate you choosing to stay with us and taking the time to share your feedback. It would be our pleasure to welcome you back for another fantastic stay. Best regards,