Außenbereich

Bewertungen von Hotel Lima - Adults Recommended

4 out of 5
Hotel Lima - Adults Recommended
Avenida Antonio Belon, 2, Marbella, Malaga

Bewertungen

9,2

Wunderbar

256 von insgesamt 410 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
121 von insgesamt 410 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 410 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 410 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 410 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Harry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 13. Mai 2024
Dear Harry,Thank you for taking the time to share your nice feedback. It gives us immense pleasure to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soon!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

8/10 – Gut

Theresa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes, neu renoviertes Hotel mit Dachterrasse. Die Lage war super, wenige Meter von Altstadt und Meer entfernt. Leider war das WLAN jedoch sehr schlecht.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 14. Apr. 2024
Lieber Theresa,Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback! Es freut uns zu hören, dass Ihnen unser neu renoviertes Hotel und die Lage gefallen haben. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten bezüglich des WLANs. Wir werden sicherstellen, dass unser Team dieses Problem angeht, um die Qualität unserer Internetverbindung zu verbessern und unseren Gästen ein noch angenehmeres Erlebnis zu bieten. Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen eine rundum positive Erfahrung zu bieten.Herzliche GrüßeSusana

8/10 – Gut

Sandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hat alles geklappt super Lage!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 13. Apr. 2024
Lieber Sandra,Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre positive Bewertung! Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Hotel Lima genossen haben.Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen werden.Herzliche Grüße,Susana

10/10 – Hervorragend

Lars

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Allerbeste Lage in der Mitte von Marbella. Tolle Ausstattung und insbesondere, dass superfreundliche Personal sind zu erwähnen!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 8. März 2024
Lieber Lars,Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unsere Lage in der Mitte von Marbella gefallen hat und dass Sie unsere Ausstattung und unser freundliches Personal besonders hervorheben. Es ist unser Ziel, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten, und es ist großartig zu hören, dass wir das erreicht haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!SusanaHotel Lima

10/10 – Hervorragend

Uwe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut geführtes und modernes,zeitgemäßes In zentraler Lage von Marbella. Direkt vor der Haustür sehr gute Restaurants. Wir kommen bestimmt bald wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 12. Feb. 2024
Lieber Uwe,vielen Dank für Ihre wundervolle Bewertung und Ihre lobenden Worte über unser Hotel. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und dass Sie unsere zentrale Lage und die moderne Ausstattung schätzen konnten.Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu bieten, und es ist schön zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Es wäre uns eine Freude, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,SusanaHotel Lima

8/10 – Gut

Dieter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super gelegen, lohnt sich.
Alles iO
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Department Team. am 30. Dez. 2023
Dear Dieter,We sincerely appreciate your excellent rating and your kind words about your experience at our hotel.Guest satisfaction is our greatest reward, and we're pleased to know that we met your expectations during your stay. We always strive to provide exceptional service and facilities that make each visit special.If there's anything else you'd like to highlight or if you have any other observations you'd like to share, please feel free to let us know. We are here to ensure that each stay is as enjoyable as yours.We look forward to the pleasure of welcoming you again in the future. If there's anything we can improve upon or if you have any special requests, we would be happy to address them.Best regards,

8/10 – Gut

Adriana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles ok
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Department Team. am 7. Nov. 2023
Dear Adriana,We sincerely appreciate your rating and for choosing Hotel Lima. Your feedback is valuable to us and helps us in continually improving our services.We hope you had a pleasant stay, and we are committed to providing exceptional experiences for our guests.If you have any further suggestions or need assistance in future visits, please feel free to reach out to us. We are here to serve you and look forward to welcoming you again in the future.Thank you for your choice and for sharing your feedback.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Lukas

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Department Team. am 5. Nov. 2023
Dear Lukas,Thank you for your perfect score! We appreciate your support and are thrilled that you had an excellent experience with us. Our team is dedicated to ensuring your satisfaction, and we're delighted to see that we met your expectations.We look forward to welcoming you again in the future. If you ever have any specific feedback or requests, please don't hesitate to reach out. Your happiness is our priority.Best regards,

8/10 – Gut

Julia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Modern Hotel with nice rooftop bar very close to bars, shops, restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Department Team am 2. Nov. 2023
Dear Julia,Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you enjoyed our modern hotel and our rooftop bar. Our convenient location near bars, shops, and restaurants makes it even more convenient for our guests to explore and enjoy the area.Your comments are important to us, and we appreciate your positive review. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. If you have any further comments or requests, please don't hesitate to share them with us.Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back!Best regards.

10/10 – Hervorragend

Helfried

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 6. Sept. 2023
Dear Helfried:Thanks for sharing this great review. We hope to welcome you again soon.Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Arno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Customer Service am 6. Sept. 2023
Dear Helfried:Thanks for sharing this great review. We hope to welcome you again soon.Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Arno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein wunderschönes Stadthotel mit perfekten Service. Ich komme gerne wieder !
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Equipo Hotel Lima am 31. Aug. 2023
Lieber Arno:Vielen Dank für diese tolle Bewertung. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Aleksandra

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Customer Service am 6. Sept. 2023
Dear Aleksandra:Thanks for sharing this great review. We hope to welcome you again soon.Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine top Lage. 50m in die Altstadt und 50m zum Strand. Rund um das Hotel hat es zahlreiche Cafe's, Restaurants, Bars und Einkaufsmöglichkeiten. Hotel ist sehr gepflegt und das Personal sehr zuvorkommend. Einziger kleiner Nachteil war, dass wir etwas wenig Stauraum im Zimmer hatten. Für 2 Wochen mit Kleidern und Koffern etwas knapp bemessen. Aber die Zimmer sonst sind ebenfalls top. Wir waren äusserst zufrieden.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023
Antwort von Susana - Atención al cliente am 2. Aug. 2023
Dear Daniela,We are very pleased to read your positive feedback about your experience and are delighted that you enjoyed your stay.It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to see you on your next trip to Marbella!Kind regards,

8/10 – Gut

Kathrin

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Susana - Atención al Cliente am 28. Juni 2023
Lieber Kathrin, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen werden.Herzliche Grüße

10/10 – Hervorragend

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It couldn't be more central in Marbella
- very good and central hotel in the center - very friendly reception - you are welcome - Nicely furnished rooms with balconies - good and tasty breakfast with good coffee - beautiful roof terrace with bar and small pool
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Susana - Atención al cliente am 29. Jan. 2023
Dear Pascal,Thank you for your recent visit and for taking the time to share your valuable review. We are thrilled to read you had a wonderful time and we hope to welcome you back on your next trip to Marbella.All the best and kind regards,SusanaHotel Lima

8/10 – Gut

Eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Basil

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Paul-Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles wunderbar!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Susana - Atención al Cliente am 17. März 2022
Dear Paul-Thomas, Thank you so much for this lovely review and for staying with us. It gives us immense pleasure to hear that you really enjoyed your stay and we hope to welcome you back on your next trip to Marbella! All the best and kind regards

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Susana - Atención al cliente am 7. Dez. 2021
Muchas gracias por haber elegido el Hotel Lima para su reciente estancia en Marbella y por su fantástica valoración. Esperamos volver a recibirle pronto, Reciba un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber sehr freundliches personal
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2021
Antwort von Susana - Hotel Lima am 18. Sept. 2021
Dear Carlos, Thank you for your recent visit and for taking the time to share your great review. We are glad that you have enjoyed your stay with us and we hope to see you soon. All the best and kind regards,

10/10 – Hervorragend

Paul-Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Susana - Atención al Cliente am 27. Aug. 2021
Dear Paul, Thank you for sharing your feedback with other travelers. It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to welcome you back on your next trip to Marbella. All the best and kind regards,

10/10 – Hervorragend

Cornelia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Kurzaufenthalt
Super Lage, direkt im Zentrum, die Zimmer sind neu renoviert und sauber, das Frühstück sehr lecker. Auf dem Dach gibt es einen kleinen Pool und eine Bar. Tapas waren genial. Das Personal ist sehr freundlich.Ich kann das Hotel nur empfehlen. Alles war oerfekt
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Susana - Atención al Cliente am 17. Apr. 2021
Vielen Dank für Ihre Kommentare. Ich hoffe und Wünsche, die hatte einen wunderschönen Urlaub. Eine Umarmung.

8/10 – Gut

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Zeit in Marbella
Zentral gelegenes Hotel, 5 min. zu Fuß zum Strand und Hafen und 10 min. zur Altstadt. Viele Restaurants und Geschäfte in der Umgebung. 24 h besetzte Rezeption, separat zu steuernde/abschaltbare Klimaanlage. Sehr freundliches un hilfsbereites Personal!
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2018
Antwort von Manager am 10. Okt. 2018
112/5000 Vielen Dank für Ihre Kommentare. Danke für die Beschreibung und ich werde das Hotelpersonal von Ihrer Freundlichkeit informieren

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Hotel sauber und für einen Kurzaufenthalt zu empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Jose Antonio García am 18. Feb. 2018
Thank you for your comments. Kind regards,

8/10 – Gut

Dave

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyable 2 days
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 15. Mai 2024
Dear Dave,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. It gives us immense pleasure to hear that you really enjoyed your stay with us.We hope to see you soon!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Antoinette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the hotel will be back
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 15. Mai 2024
Dear Antoinette,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. It gives us immense pleasure to hear that you really enjoyed your stay with us.We are very happy to read that you will stay again with us. Thank you for trusting us!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

8/10 – Gut

Rhys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice safe hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 11. Mai 2024
Dear Rhys,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. It gives us immense pleasure to hear that you really enjoyed your stay with us.We hope to see you soon!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Linda, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff very friendly and informative. Convenient to beach, shopping, dining and transportation. Balcony facing the square but no ocean view.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 11. Mai 2024
Dear Linda,We're thrilled to hear that you had a wonderful stay with us! The team works hard to ensure our guests feel welcome and informed throughout their visit. It's fantastic to hear that you found our location convenient for accessing the beach, shopping, dining, and transportation options. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

8/10 – Gut

Raphael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 11. Mai 2024
Bonjour Raphael,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons vous revoir bientôt !Meilleures salutations de Marbella,Susana Responsable du service clientele

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I don’t often leave reviews but this hotel is fantastic, great location and really nice rooms, much better than other comparable hotels in the area. Hope to return soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 4. Mai 2024
Dear Tom,Thank you so much for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear that you had a fantastic stay with us and that our location and rooms exceeded your expectations. Your kind words truly mean a lot to us. We can't wait to welcome you back soon for another wonderful stay!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Clive

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Confident to popular areas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 4. Mai 2024
Dear Clive,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. It gives us immense pleasure to hear that you really enjoyed your stay with us.We hope to see you soon!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

wout

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location, pool is nice but small
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 4. Mai 2024
Dear Wout,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our prime location. While our pool may be on the smaller side, we hope it still provided a refreshing escape during your stay. We appreciate your kind words and hope to welcome you back again soon!All the best and kind regards,Susana Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Tokunbo

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 19. Mai 2024
Dear Tokunbo,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. It gives us immense pleasure to hear that you really enjoyed your stay with us.We hope to see you soon!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Staff … close to everything
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Susana - Guest Experience Manager am 20. Apr. 2024
Dear Marc,We're thrilled to hear that you had a positive experience with our staff and found our location convenient for your needs! Our team works hard to provide excellent service and ensure our guests have a comfortable stay, the team will be happy to hear your kind words! Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back again soon!All the best and kind regards,SusanaGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Blanca

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Juan - Guest Experience am 11. Apr. 2024
Estimada Blanca:Gracias por haber compartido su reseña. Nos alegra saber que su estancia con nosotros ha cumplido sus expectativas.Esperamos poder volver a darle la bienvenida próximamente.

10/10 – Hervorragend

Fahad

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Well located. Modern rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Juan - Guest Experience am 11. Apr. 2024
Dear Fahad,Thanks for sharing your review. We are delighted to know your stay with us meet your expectations.

4/10 – Schlecht

Lamija, Irvine

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
There is no parking. Public parking far away only for 27 dollars per night. Unpleasant, unprofessional Front desk person Maria.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Juan - Guest Relations am 6. Apr. 2024
Dear Lamija,Thank you for sharing your experience with us. It's very important as it allows us to improve every day.Firstly, we regret that you did not have an experience that met your expectations. Guest satisfaction is a priority for us, and therefore, I have investigated what happened.Your reservation was made with one day's notice, and consequently, we sent you an email detailing not only all the information regarding the garage but also how to access the hotel, transfers, and other relevant information, as we do with all our guests. You can also see this information when making a reservation on Expedia, where we indicate garage availability. It's challenging for us to provide garage space if there are no vacancies, which is why it's so important to make garage reservations well in advance.We take pride in having Maria on our team, as she is a very valuable asset to this hotel. If you take the time to look at reviews on Expedia and other social networks, you will see the positive comments and praise for her, which is why we believe there must have been a misunderstanding regarding this. In fact, when you were checking in, you even said to her, "don't get nervous," perhaps hoping to reassure her.In any case, we reiterate our regret that your experience was not as satisfactory as it should have been, but we remain hopeful for the opportunity to greet you again on another occasion and have the chance to improve it. However, please contact us well in advance if you need garage space so we can reserve it if there is availability.

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brilliant stay and lovely hotel -will come again
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Juan · Guest Experience am 2. Apr. 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a brilliant stay and enjoyed our lovely hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to know that we met your expectations.We look forward to welcoming you back again in the future. If there's anything specific you'd like us to arrange for your next visit or if you have any special requests, please feel free to let us know.

8/10 – Gut

Brett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Great staff. Missing a workout facility.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Juan · Guest Experience am 2. Apr. 2024
Thank you for your kind words about our hotel and staff. We're thrilled to hear that you had a positive experience during your stay.Regarding your feedback about the lack of a workout facility, we apologize for any inconvenience this may have caused. We understand the importance of having fitness amenities available for our guests, and we will certainly take your comments into consideration as we continue to improve our services and facilities.If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to let us know. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

KRASIMIR, ISTANBUL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel! I have been in many hotels, but such a nice suite, so elegant, so comfortable, so easy staying place!!! Such a nice stuff! The people working in the hotel including the room service are SPLENDID! The terrace .... mamma mia .... what a terrace!!! Such a nice experience ... And guys.... congratulations for the bathroom. The hidden light inserted in the toilet is amazingly useful nighttime! Thank you Lima Hotel!!! I am looking forward to visiting you again soon!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 11. März 2024
Dear Krasimir,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you found our staff friendly, our hotel very clean, and our terrace great. It's wonderful to hear that you had a comfortable and enjoyable stay with us, and we appreciate your kind words. We can't wait to welcome you back! If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us!All the best and kind regards,SusanaHotel Lima

10/10 – Hervorragend

Armando

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Juan · Guest Experience am 2. Apr. 2024
Gracias por su magnífica reseña. Esperamos tener la oportunidad poder darle la bienvenida pronto.

10/10 – Hervorragend

sjoerdjan

Gut: Ausstattung
Very nice , central location . Brand new updated hotel . Great friendly staff . Definitely recommend
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 7. März 2024
Thank you for taking the time to leave this great review of your recent stay with us. We are glad to hear that you found our location to be nice. Our staff is dedicated to providing excellent customer service, and we are delighted that you found them to be helpful and friendly.It has been a pleasure having you at the hotel and we look forward to your next visit! All the best and kind regards,SusanaHotel Lima

10/10 – Hervorragend

Pascale, cooperstown

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Recently refurbished good value for the money
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 7. März 2024
Dear Pascale,Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back soon!All the best and kind regards,

6/10 – Okay

Luckshman

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was good, only criticism I have is very poor WiFi connection. They need to sort this out for good communication and for business user. Our room was not properly cleaned or stocked. This the worst hotel we ever stayed in Spain so far.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 5. März 2024
Dear Luckshman,We greatly appreciate you taking the time to share your recent experience at our hotel. We're delighted that overall, your stay met your expectations. However, we deeply regret any inconvenience caused by the poor WiFi connection during your time with us.Please rest assured that we take your feedback seriously and are actively addressing these issues to ensure a more seamless experience for our guests in the future. We recognize the vital role of reliable WiFi for both communication and business needs, and we're committed to enhancing this aspect of our service.Furthermore, we've carefully noted your concerns regarding room cleanliness and stocking. Cleanliness is a cornerstone of our commitment to excellence, and we are dedicated to maintaining high standards in this regard. We encourage guests to communicate any issues directly to our reception desk, where our attentive staff are ready to assist promptly. While we understand and acknowledge your concerns, addressing them in real-time allows us to resolve them effectively and ensure your satisfaction during your stay.We genuinely value your preference for our hotel and eagerly anticipate the opportunity to provide you with an even more satisfying accommodation experience in the future.Kind regards,SusanaHotel Lima

10/10 – Hervorragend

Danielle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely modern hotel , super friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 27. Feb. 2024
Dear Danielle,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, and that our modern facilities and friendly staff exceeded your expectations. The entire team is very motivated by your kind observations!Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.All the best and kind regards,SusanaHotel Lima

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 21. März 2024
Dear Paul,We are very pleased to read your positive feedback about your experience and are delighted that you enjoyed your stay.It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to see you soon.All the best and kind regards,SusanaHotel Lima

8/10 – Gut

ERMANNO, SONDRIO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everithing perfect with the exception of the wifi line which was not sufficient
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 25. Feb. 2024
Dear Ermanno,Thank you for taking the time to share your review with us. We're delighted to hear that you had an overall enjoyable experience during your stay.However, we apologize for any inconvenience caused by the insufficient WiFi connection. We understand the importance of a reliable internet connection for our guests, and we will certainly look into ways to improve this aspect of our service.Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more seamless experience in the future.All the best and kind regards,SusanaHotel Lima

4/10 – Schlecht

Johanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The temperature in the room was too hot. It’s set for 24 grades Celsius and you can’t adjust it. Staff was in a hurry to end breakfast and it was not 11am. The keys got deactivated before the check out time 12pm. And Our personal belongings where still in the room. Bad experience. You need to put your customers necessities before anything else.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 14. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly value your input as it helps us to improve our services for future guests.We apologize for the inconvenience you experienced regarding the temperature in your room. Our standard temperature is set at 25 degrees Celsius to ensure the comfort of our guests, but we understand that individual preferences may vary. With regards to the locking of the entry cards to the accommodation before 12:00 p.m., we understand your frustration. However, it is important to note that our keys are set to automatically deactivate at 12:00 p.m., which is the standard check-out time. This measure is implemented to ensure the safety of our guests and to protect their belongings. Unfortunately, we are unable to make exceptions to this policy, but we are here to assist you in the event of future visits to ensure a smooth departure.Regarding breakfast, we apologize if you felt rushed. Our intention is always to provide a pleasant and relaxed dining experience for our guests, and we regret if this was not the case during your visit. We will address this matter with our staff to ensure that they allow our guests to enjoy their meals.We do not have records of any complaints during your stay, but if we had been made aware of any issues, we would have taken immediate action to address them and ensure your comfort. We are always looking for ways to improve our services and provide the best possible experience for our guests. Thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Kind regards,SusanaHotel Lima

10/10 – Hervorragend

Tarek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Susana - Atención al cliente am 13. Feb. 2024
Dear Tarek,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback with us. We are glad to hear that you found the location of the hotel to be excellent. I agree, our location is perfect if you are looking to be in the center of the town, full of restaurants and bar options, close to the beach and also close to the old town.It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to see you soon.All the best and kind regards,SusanaHotel Lima