Außenpool

Bewertungen von B Hotel Quezon City

4 out of 5
B Hotel Quezon City
14 Scout Rallos St. Brgy. Laging Handa, Quezon City

Bewertungen

9,2

Wunderbar

151 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
71 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marek, WOLFSBURG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Czysto , Miła obsługa, bardzo dobry serwis, wszystko profesjonalnie
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2018

8/10 – Gut

Rodelyn

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Joseph Zeus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed for 5 days before my flight to Bali. Loved the ambiance, the masculine aesthetic of the spacious room, the friendly staff, the buffet breakfast (wish more fresh fruits were served though). As it was scorching outside, didn’t really mind staying inside my room most of the time. This property will be my hotel of choice next time I visit!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Remy

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place is clean only thing they should put water bottle in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Beverly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at the hotel were fantastic. The hotel and staff are definitely a hidden gem. I would recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were amazingly professional and always so helpful with questions such as dining recommendations, travel advice, exchange information, etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Janssen Estor am 24. Nov. 2023
Dear Mr. PatrickGreetings from the B Hotel Quezon City!We would like to extend our appreciation for taking the time and effort to give us a high score and excellent review.We will continue to provide good customer service, and we look forward to welcoming you again to our hotel.Best regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
よく訓練された意識の高いスタッフ 利便性の高い立地
スタッフの方々がみんなでサービスを良くして行こうとしているのを感じました。例えばタクシーを呼んでくれ、と頼んだり食事のシステムについて尋ねたりすると、どのスタッフも同じ笑顔で同じ説明で答えてくれます。私が少しどうしようかな、と考えているのにすぐ駆け寄って声をかけてくれます。立地やアクセスの良さは地図を見ればわかるでしょう、しかも安い宿泊費です。静かで夜はぐっすり眠れます。またチャンスが有れば利用したいです。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Janssen Estor am 24. Nov. 2023
Dear Mr. ShigeruGreetings from the B Hotel Quezon City!We appreciate your time spent sharing your experience of your recent visit to our hotel. We will continually strive to provide extraordinary service to ensure our guests will always have a memorable stay with us. We look forward to having the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City.Best regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Elvira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and courteous people all around from the front desk: Michaela, Jam, Lorraine & Pat to the dining area: Lucas, Prince, Hannah, Glad, Ella & Zildjian(egg station) are great accommodating service oriented people with very positive attitude! Even the guards are so quick and helpful. They’re ready with umbrellas just so to keep us dry in & out of the hotel when raining. Thank you for making our almost a week stay so enjoyable. Until next time BHotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Janssen Estor am 22. Okt. 2023
Dear Elvira,Mabuhay from the B Hotel Quezon City!We appreciate your time spent sharing your experience of your recent visit to our hotel. We will continually strive to provide extraordinary service to ensure our guests will always have a memorable stay with us. We look forward to having the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City.Warm regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Charles, Center Valley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean facility, good breakfast, easy access location for getting out of Manila without long traffic delays.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Janssen Estor am 22. Okt. 2023
Dear Charles,Mabuhay from the B Hotel Quezon City!We appreciate your time spent sharing your experience of your recent visit to our hotel. We will continually strive to provide extraordinary service to ensure our guests will always have a memorable stay with us. We look forward to having the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City.Warm regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Corazon

Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Jasper

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love the location and vibe. Good breakfast, although it has a smaller selection. The front desk staff was wonderful, Pat was exceptional in the care and service she provided. Veron made me feel welcome, and I love her energy. Will be staying at BHotel again.
Aufenthalt von 18 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

kenneth william

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Emily

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
First time in B Hotel
There was no expectation at first but I was surprised that B Hotel is a very nice property. Check in was fast as front desk personnel Jam was well trained. Room was also good but bed was too hard for my back and power switch was not thought through. Food was great and service of Levi during breakfast was superb. But during dinner food took 45 mins to be served which really irritated me and service was very poor as nobody bothered to check.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

RANDY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I recommended this place around cubao/ timog area. It’s my 2nd time but still love to come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Remando

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The breakfast buffet was outstanding selections. The service staff was very friendly and helpful. The only complain I have was the carpet at the floor hallways. It smells bad when the humidity was high and it was so hard to roll our luggage on the floor carpet.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Leilanie Ilynne, Anchorage

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very professional and accommodating.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Charina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was at a good location in Quezon city.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Celia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is the best, they’re always there to help you!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Divinder, Everett

Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Maria Z

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Best value for the bucks
Staff was very helpful and accommodating to our request. Customer service is the best. Breakfast buffet had a variety of menu and reasonably priced.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Jose Hernando Jr

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Breakfast, Good in house restaurants, excellent service, clean rooms, and very comfortable. Uneven temperature in hallways and rooms though.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely my Go-To hotel whenever i am in town
B Hotel is my go to hotel in QC. Great service. Fair amenities for the price. Great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Chao Yi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room is big and clean. The front counter is helpful and friendly. There are plenty of nice restaurants around the area. Breakfast is simple but enough for me.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are wonderful and always very helpful especially Chris at the restaurant.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Esther

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front Desk staff especially Camille is very efficient and helpful. Hero from Housekeeping is very thorough in his cleaning the room and surfaces. Dining staff are always attentive to our needs. Shout out to Paula from the Pancake station and Chris, waitstaff. Everyone is helpful and happy to help even the Security Guards. Towels and dining chairs need some upgrades. Thank you.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

ROBERTO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean. Definitely will come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Augusto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For the price Excellent. Cafe staff need more training.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Fe, Bohol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is very helpful and prompt service.Hotel is clean. They take good care of their clients.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2020
Antwort von HMSonny am 22. Juli 2020
Dear Fe, Many thanks for the feedback! We look forward to welcoming back at the B Hotel Quezon City. Stay safe! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応から設備面まで全ての部分において満足です。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von HMSonny am 20. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback! We are delighted to read you had an excellent stay. Thanks again and please have a good weekend ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von HMSonny am 20. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We are glad you had a good stay and we look forward to your next visit. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Eunice Stephen A.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von HMSonny am 28. Jan. 2020
Dear Eunice, Thank you for taking the time to rate our hotel. Your feedback is very much appreciated and we hope to welcome you again soon! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von HMSonny am 22. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel! We are happy to know you had an excellent stay. Our team is happy to be of service and we look forward to your next visit. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Gut

Dinah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The service is good and room is clean and bed comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von HMSonny am 14. Jan. 2020
Dear Guest, I am happy to read you enjoyed our clean and comfortable rooms. Also, thank you for your positive comment regarding the service. We hope to welcome you again soon! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2019
Antwort von HMSonny am 14. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. Our team is looking forward to your next visit. Thanks again and have a good week ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very accommodating staff especially since we had our dog with us. They made sure our stay was very comfortable. Thank you for responding quickly early in the morning when we called about noise from the other room
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von HMSonny am 14. Jan. 2020
Dear Guest, It's a delight to know you had a comfortable stay overall. Your kind comments are encouraging and very much appreciated. Thank you and please have a good week ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The B Hotel is always our choice when we visit the Philippines. Great hotel, perfect location, center of hundreds of good restaurants.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von HMSonny am 14. Jan. 2020
Dear Steven, Thank you for always choosing the B Hotel Quezon City to be your home away from home! We very much appreciate the feedback. Our team is happy to be of service and we look forward to your next visit. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Liza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional. Great value, location is quiet, ample parking. The service is absolutely delightful, courteous and extraordinary.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von HMSonny am 14. Jan. 2020
Dear Liza, I'm happy to read you had an exceptional stay! Your kind words are very much appreciated. Rest assured I will share this with the team. Thanks again and we are looking forward to your next visit! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very satisfied with our stay
Staff was very friendly and accommodating. We enjoyed the free water dispensers on every floor and the accessibility to many restaurants and shops nearby. The breakfast wasn’t all that great, but if included in the price of the hotel it’s much more worth it than posting there separately. You get more than you are paying for.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von HMSonny am 1. Jan. 2020
Dear Christian, Thank you for taking the time to share your feedback. I'm delighted to read you were satisfied with your stay overall. Our team is happy to be of service and we are looking forward to your next visit. Thanks again and Happy New Year! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel accueil. Personnel sérieux, serviable, très agréable, à l’ écoute. Chambre très propre, spacieuse. Lit très confortable. Très bon restaurant. Excellent prix pour la chambre. Merci Expedia
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von HMDSonny am 13. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind comments. Should your travels bring you back to Manila, we certainly hope to get the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
舒適的大廳
舒適的大廳,快速的入住,電梯很快,沒有瓶裝水,但是走廊上有飲水機可使用,附近有麥當勞跟快樂蜂。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von HMSonny am 13. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your comments. It is our pleasure to be of service and we hope to welcome you back in the future! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Richwell

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
Good Service. Friendly Staff. Easily accessible location.Room had a nice view of the skyline.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von HMSonny am 22. Nov. 2019
Dear Roman, Many thanks for the kind comments! Our team will be happy to know you enjoyed your stay. Thanks again and have a good weekend ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was big enough and clean.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von HMSonny am 17. Nov. 2019
Dear Guest, I'm very happy to know you found our rooms spacious and clean. Thank you for taking the time to share your feedback. Our team is happy to be of service and we hope to welcome you again in the near future. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Marivic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von HMSonny am 17. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. The excellent score is very much appreciated! I'm very happy you enjoyed your stay and hope we get the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

WENKAI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Make a good choice
Very very good service and comfortable, and the price is fair
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von HMSonny am 4. Nov. 2019
Dear WENKAI, Thank you so much for the feedback and for the excellent rating. I am happy to read that you had a comfortable stay. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von HMSonny am 21. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate the B Hotel Quezon City! We hope to welcome you again in the near future. Thanks again and have a good week ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager