Innenpool, 2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Arum Barut Collection - Ultra All Inclusive

5 out of 5
Arum Barut Collection - Ultra All Inclusive
Kumkoy Yolu PK 78, Manavgat, Antalya

Bewertungen

9,0

Wunderbar

46 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
17 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, tolles Ambiente und gutes Essen. Hotel ist bestens geeignet für Eltern mit Kindern bis 12 Jahren, die nicht zu viel Trubel mit Animation und Party haben wollen. Deswegen auch geeignet, um die Großeltern mitzunehmen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Serdar Özkaya am 26. Mai 2024
Sehr geehrter Thomas,herzlichen Dank für Ihren Besuch in unserem Hotel, danke für die netten Worte.Unser persönlicher Service sind auch weiterhin die Garantien, dass Sie bei uns in besten Händen sind. Vielleicht dürfen wir Sie ja schon bald wieder einmal bei uns willkommen heissen.Mit freundlichen GrüssenSerdar ÖZKAYAGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fabian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir waren total begeistert, besonders aufmerksam war Mehmet aus dem Restaurant der uns alle wünsche von den Augen abgelesen hat. Wir kommen nächstes Jahr auf jeden Fall wieder.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Serdar Özkaya am 16. Apr. 2024
Dear Fabian,we appreciate your support and high rating for our House.We never give up to work hard and improve our services for our valued guests like you.We look forward to welcoming you soon in our House.Best regards,Serdar ÖZKAYAGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Urs

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Emre Erdem am 6. Okt. 2023
Dear Guest,We appreciate your support and high rating for our House.We never give up to work hard and improve our services for our valued guests like you.We look forward to welcome you soon in our House.Best regards,Serdar ÖZKAYAGeneral Manager

8/10 – Gut

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Emre Erdem am 30. Apr. 2023
Dear Ms. Sarah, Thank you for your review.Wish to welcome you soon againBest regards,

10/10 – Hervorragend

Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles wahr sehr gut
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Serdar ÖZKAYA am 17. Okt. 2022
Sehr geehrter Herr Jörg,wir bedanken uns bei Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt zu bewerten.Das gesamte Team hofft auf ein erneutes Wiedersehen.Mit freundlichen GrüssenSerdar ÖZKAYAGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Anlage war sehr sauber! Das Essen war hervorragend!
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Essen war sehr gut. Zimmer sauber und gut eingerichtet. Am Pool oft lärmig. Erwachsenenteil wäre wünschenswert, dies steht zwar auf dem Prospekt der aufgelegt war, ist aber nicht real oder wird nicht eingehalten.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Heike, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unsere Unterkunft war toll , leider hat man uns die erste Nacht in ein Doppelzimmer gesteckt , nicht witzig ! Am folgenden Tag , mittags sind wir unsere Suite mit Meerblick gezogen . Nicht ganz preiswert aber wirklich toll .
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine wunderschöne Anlage, sehr höfliches Personal, gutes Essen und eine super Wellness Bereich zum entspannen. Da wird sehr viel wert darauf gelegt das die Geste glücklich und zufrieden sind. Man fühlt sich rundherum wohl. Jede Zeit wider 😊
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Annette, Nordrhein Westfalen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind normalerweise Stammgaeste in das Barut Acantus & Cennet Collection, dieses Hotel verdient unsere bescheidene Meinung Collection gar nicht, Jakobs Pulverkaffee im Restaurant und neben Frischer O-Saft, Automaten mit Wasser und Konzentrat als Saft das geht gar nicht!!! Essen ist auch nicht auf das Acantus Niveau eher alles Standart, Patisserie ist der Kracher fast leere Vitrinen und nur 1 kleine Jura Kaffeemachine, der Kaffee smeckt dort auch nicht. Aperol Spritz nicht da nur Import, dieses Hotel sollte direkt den Titel Collection abgenommen werden weil das Management soll sich mal das Barut Acantus anschauen das Hotel verdient der Name Collection, wir werden dieses Hotel leider nie mehr besuchen!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bei meinem Urlaub im Mai hätte ich alles mit hervorragend bewertet.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Front Office am 10. Dez. 2018
Sehr geehrter Gast, es freut uns sehr zu lesen, dass Sie unsere Leistungen als Hervorragend bezeichnet haben.

10/10 – Hervorragend

Thomas, Augsburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach perfekt, Super Urlaub, immer wieder gerne!
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Front Office am 10. Dez. 2018
Sehr geehrter Thomas, Wir würden uns auch sehr freuen, Sie wieder in unserem Haus begrüssen zu dürfen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Britta , Lübeck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Personal. Sehr viele Stammgäste.
Wir waren zum 2 Mal dort, es hat uns wieder sehr gut gefallen. Hatten dieses Mal ein Penthouse, war sehr gut. Essen immer sehr gute Auswahl und sehr geschmackvoll.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2018
Antwort von Bayram SENGÜL am 30. Mai 2018
Sehr geehrte Frau Schirrmacher, Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genossen haben.. Wir hoffen Sie bald wieder begrüssen und bedienen zu dürfen.

8/10 – Gut

Conny, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Strandhotel zum Wohlfühlen
Wir waren zum 3x in diesem Jahr da und haben uns sehr wohlgefühlt. Die Gastlichkeit und das hervorragende Essen lassen die Tage dort in guter Erinnerung.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2017
Antwort von hc am 1. Dez. 2017
Sehr geehrte Conny, Wir bedanken uns für Ihren Besuch und die netten Worte über unser Haus. Das gesamte Team würde sich auf ein erneutes Aufenthalt in unserem Haus sehr freuen. Mit freundlichen Grüssen Namık AYDIN General Manager

10/10 – Hervorragend

Ute, Duisburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Sehr schönes Hotel in ausgezeichneter Lage nur 2 km von Side-Stadt entfernt. Hier wird der Service noch groß geschrieben. Ich habe noch nie so zuvorkommende und hilfsbereite Hotelmitarbeiter erlebt. Ich komme sehr gern wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2017
Antwort von hc am 1. Dez. 2017
Sehr geehrte Ute, Vielen Dank für Ihr Feedback. Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genossen haben. Wir würden uns sehr freuen Sie wieder begrüssen und bedienen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen Namık AYDIN General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit hervorragender Gastronomie und komfortable Zimmer, der Strand ist nicht sandig, das reingehen insMeer an der Stelle ist nicht bequem .

10/10 – Hervorragend

Ashnie

Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024
Antwort von Serdar Özkaya am 24. Mai 2024
Dear Ashnie,we appreciate your support and high rating for our House.We never give up to work hard and improve our services for our valued guests like you.We look forward to welcome you soon in our hotel.Kind regards,Serdar ÖZKAYAGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

francesca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My daughter and I stayed here from 23/3 to 30/3 in a beautiful Seaview room. I can't give enough praise to the all of the Staff who made our holiday a brilliant experience. The front of house staff were so helpful and went out of their way to book taxis and suggest nice places to visit. The restaurant staff worked incredibly hard and the variety of food every day was spectacular. Cellists and violinists played guests into the restaurant and the Waiting Staff were super efficient. Our room was spotless and remained so throughout our stay. We can recommend the treatments at the Hotel Spa. The Staff there were welcoming and made us feel welcome and relaxed. The Hamam experience was fantastic. We loved the range of languages spoken by the hotel staff and also the kindness from local people that we spoke to. We had never been to Turkey before but this experience is definitely one that we would love to repeat.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Serdar Özkaya am 24. Apr. 2024
Dear Francesca,Thank you very much for your outstanding review. We are very happy to read you have had a great holiday at Arum Barut Collection Hotel.As Arum Barut Collection we always want to offer the best service and the quality for our guests. We aim for the highest possible satisfaction of our all guests. We look forward to welcoming you in our House on your next Holiday.Best regards,Serdar ÖZKAYAGeneral Manager

8/10 – Gut

Ta-Wing

Mit der Familie gereist
Went from this hotel to titanic Mardan palace and the step up is big.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Serdar Özkaya am 15. Apr. 2024
Dear Ta Wing,Thank you for your review. We look forward to welcoming you once again to create a better holiday experience. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really couldn't fault our stay at Arum Barut Collection. Beautiful, spotlessly clean hotel. Amazing buffet, such a wide selection of beautifully cooked food. Nice wine, lovely bar overlooking the beach which was perfect for a pre dinner glass or two watching the sun set. All of the staff were super friendly and accommodating. The barman in the lounge bar had an amazing memory for our preferred post dinner tipple. In terms of entertainment, our room was close to the pool bar so we often listened to the live music from our balcony. I can't comment on the entertainment elsewhere. We were travelling just with our youngest 16yr old son. He made full use of the gym. Also recommend a visit to the hotel clothes shop where the lovely shop owner will show you a range of top brand t shirts etc at competitive prices. Outside the hotel, we walked into Side daily along the sunny prom which was bursting with bright flowers and interesting planting. It was maybe a 40 minute brisk walk but busses run from outside the hotel if you don't want to walk or you can call a taxi. Lots to see in Side. The ampitheatre is a must as is the museum. Will certainly return. I miss that buffet so much!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Emre Erdem am 10. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your review. We are very happy to read that you have found our House beautiful, spotlessly clean hotel with amazing buffet.We invite you in 2024 to watch once again the sun set in our House.Best regards,Serdar ÖZKAYAGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel
Lovely hotel, perfekt service, nice food. Very friendly and helpful staff, especially Lejla. I was upgraded to a lagrer room with the sea view which was clean and comfortable. Highly recomended
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Emre ERDEM am 23. Okt. 2023
Dear Julia,Thank you very much for your great review. Wee are happy to read you have a perfect holiday in our House. We look forward to welcome you once again in our House as soon as possible.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Emre Erdem am 11. Sept. 2023
Dear Dora,We appreciate your support and high rating for our House.We never give up to work hard and improve our services for our valued guests like you.We look forward to welcome you soon in our House.Best regards,

8/10 – Gut

Abdullah

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Emre Erdem am 22. Mai 2023
Merhaba Abdullah Bey, Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. Side bölgesinde yapacağınız bir sonraki tatilinizde tekrar buluşmak dileğiyle,Saygılarımızla,

8/10 – Gut

Mustafa Ufuk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Emre Erdem am 3. Mai 2023
Merhaba Ufuk Bey,Değerlendirmeniz için teşekkür eder, bir sonraki tatilinizde tekrar buluşmayı dileriz.Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Alexey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very quiet and peaceful. Even though there were some challenges in check-in, The stuff went above and beyond to help and find a solution.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Emre Erdem am 13. Sept. 2022
Dear Alexey,Thank you very much for being our Guest. It was a great pleasure reading you all thoroughly enjoyed out to staying at Arum Barut Collection.As Arum Barut Collection we want the best service and the quality for our guests. We aim for the highest possible satisfaction of our all guests. We look forward to welcome you on your next vacation in Side region. Best regards,Serdar ÖZKAYAGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Disappointment
The staff was informal, the brands of the drinks were modest. The sea was all covered with large rocks. Also, there was a water sports company just next to private beach. The jet boats cause large waves which makes the swimming experience unbearable. To sum up, last year we had a wonderful vacation in another Barut hotel. However this one was a total disappointment.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Emre Erdem am 15. Aug. 2022
It had been shared with the agencies we work with that there were rocks in the sea. It is stated on the hotel's website that it is rocky in the sea. The rocks are visible on the hotel website's pictures. Water sports are external suppliers. We could have asked the water sports to drive the water machine away from hotel line. If you had contacted the managers of the hotel for your other complaints, they could have helped you correctly to make your stay more comfortable. In addition, all the services offered in the hotel to guests to be consumed in the hotel. The Arum team

10/10 – Hervorragend

Abdallah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff are amazing. They go out of their way to ensure guests’ satisfaction. Food is very good. Overall very pleasant stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Emre Erdem am 12. Aug. 2022
Dear Mr. Abdallah, Thank you for your great review , it is very sincere and thoughtful of you , we are glad you enjoyed your holiday Wish you all the best, Best regards, Serdar OZKAYA General Manager

10/10 – Hervorragend

Timo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Palvelun taso noussut viimekäynnistä huomattavasti. Upea henkilökunta joka otti asiakkaan tarpeet huomioon.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Serdar ÖZKAYA am 6. Juli 2022
Dear Timo, Thank you very much for choosing Arum Barut Collection. It was a great pleasure reading you had an excellent services you received from Arum Barut Collection Team. As Arum Barut Collection we want the best service and the quality for our guests. We goal for the highest possible satisfaction of our all guests. We look forward to welcome you on your next vacation in Side region. Serdar ÖZKAYA General Manager

4/10 – Schlecht

Sami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not so good!
Our stay was average. Our expectation was high considering this is a 5* resort but there were some obvious issues in the hotel. Ill list both good and bad points. Good 1) Main restaurant had alot of variety of food 2) The grass, flowers and plants were nicely landscaped and maintained well. 3) The chinese restaurant was reeally good. The food was fresh and service was top notch. 4) The room/villa was big enough. 5) For kids, they provide milk, good stroller, high chair as and when required. Bad 1) Biggest disappointment was they stop heating the pool in May and expect the weatger to heat up (trying to save costs). We had not so hot days (max temp 24 with low 17) so the pool went really cold. Therefore, we cant really use the pool. They also for some bizaare reason close the indoor pool (only allowed for aquabike). It wasnt heated either so we were shivering. This might be hotel policy but this is a 5* hotel where we spend huge amount of money and expect that the main purpose of our trip is taken care of. Hugely disappointing. Ofcourse you cant use the slide because you will have to deal with cold water. 2) Wifi signal wasnt consistent. 3) In the main restaurant, 90% of the plates had rotten egg smell. They dont properly clean their plates . 4) Burger Inn restaurant was aweful with buns which were breaking up and patty that felt like McDonald's. 5) Bonsai restaurant had salty food Passterrrie had old not fresh pastry. 6) Some of the staff didnt know how to speak Englis
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Serdar ÖZKAYA am 13. Juni 2022
Dear Mr. Sami, Thank you for taking the time to review Arum Barut Collection. Although I am thrilled to hear that you enjoyed hotel room, Hotel garden and restaurants, I am so sorry to hear we fell short in some areas. Your criticism has been shared to related department managers. We never give up to work hard and improve our services to offer you much better services for your next holidays in our House. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ziv

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Serdar ÖZKAYA am 15. Mai 2022
Dear Guest, Thank you very much to chose Arum Barut Collection for your stay in Side. It was great pleasure for us to welcome you in our House. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Serdar ÖZKAYA am 2. Mai 2022
Dear Robert, I appreciate your high rating our hotel and for supporting to our services. We are definitely looking forward to create the another excellent experience for you on your next visit. Best regards, Serdar ÖZKAYA General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Emre ERDEM am 14. Nov. 2021
Dear Valued Guest, We appreciate you for your high rating about our hotel. It is great pleasure to know you had great services from Arum Barut Collection team. We won't give up to work hard and improve our services to be your unchanging accommodation address in Side. Arum Barut Collection team is looking forward to welcome you once again in the near future. Best regards,

6/10 – Okay

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra, men saknar det lilla extra.
Det största problemet är att alla röker över allt...på frukosten, i barerna och på restaurangerna. Ska du sedan ha solstolar på deras fantastiska brygga....får du gå upp klockan 05.00 och boka stol, det kan jag leva med...men att sedan de som bokat INTE utnyttjar sin solstol under hela dagen utan kanske en timme mellan 16.00.17.00 då blir det ett stort problem. När man sedan påtalat detta för Guest Relation sticker de bara huvudet i sanden och låsas inte om problemet. Vi hade ett Deluxrum som var MYCKET bra i standard och storlek, men saknar öl och vin glas, finns inga glas över huvud taget. Maten på buffen och i restaurangerna är OK...men saknar all typ av kryddor, väldigt smaklös.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2021
Antwort von Emre ERDEM am 29. Sept. 2021
Dear Mr. Peter, Thank you for being our guest and taking the time to comment about your stay. We regret we fell short in some areas. Your criticism has been shared to responsible supervisor accordingly. Arum Barut Collection team is looking forward to create the lovely experience for you in the future. Best regards,

2/10 – Ungenügend

Cebrail

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel vide personnel inexpérimenté plage pierre et horrible alors que 3 hôtel plus loin de magnifiques plages sont disponible.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021
Antwort von Emre ERDEM am 7. Okt. 2021
Sn. Cebrail Bey, Side bölgesinde gerçekleştirdiğiniz tatil deneyimi için bizi seçmenizden mutluluk duyuyoruz. Yapmış olduğunuz yoruma cevabımızı şu şekilde özetleyerek, saygılarımızı sunarız. Otelde bulunduğunuz süre zarfında size en iyi hizmeti sunmak ve sizin için kusursuz bir tatil hatırası bırakmak için öncelikle sizi tanımaya çalıştık. İlk olarak siz otele gelmeden 1 gün önce bize göndermiş olduğunuz son kat oda isteğinizi, ön hazırlığımızı yaparak giriş gününe çok kısa bir süre olmasına rağmen yerine getirdik. Sizi tanımaya yönelik girişimlerimiz, sizin otele girişiniz itibariyle 3 farklı resepsiyonist arkadaşımız tarafından devam etmiştir. Otelimize giriş gününüzde resepsiyonda çalışan arkadaşlarımız, uzun bir süre zamanlarını seve seve size ve eşinize ayırarak rezervasyonunuz olan standart kara tarafı oda tipi yerine almış olduğunuz oda tipinden çok daha yüksek kategoride olan ve daha pahalı olan 3 farklı oda tipini göstererek ( ilk gösterilen oda istediğiniz gibi son kat ) sizin memnuniyetinizi sağlamaya çalışmışlardır. Buna rağmen C/in değerlendirmesinde bizi olumsuz yönde yorumlamıştınız. Yorumunuza istinaden sizinle iletişime geçerek, yorumunuzu değerlendirmek, yapabileceğimiz daha iyi bir hizmeti uygulamak adına sizinle görüşmek için size yapmış olduğunuz yorum sayfası üzerinden davet gönderildi ama davetimize geri dönüş sağlamadınız. Sonrasında Guest Relation Müdürü ve Ön Büro Müdürü beraber sizin için A-la carte rezervasyonunu gerçekleştirirken konuyu açarak tatilinizin nasıl gittiğini öğrenmek adına sizinle iletişime girdiler ve her şeyin çok güzel olduğunu ve her şeyden memnun olduğunuzu bize kendiniz bildirttiniz. 2 gün sonrasında ise erken çıkış yaparak otelden ayrıldınız ve otelden erken ayrılma sebebinizi denizdeki kayalıklar olarak bize bildirdiniz. Denizdeki kayalıkların varlığı tüm tanıtım kanallarında açık bir şekilde belirtilmektedir. Otelimizde iskelemizde mevcuttur ve kayalıklara takılmak istemeyen misafirler iskelemizi kullanmaktadır.

8/10 – Gut

Mustafa Onur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Emre ERDEM am 18. Sept. 2021
Değerli Misafirimiz Sayın Mustafa Onur, Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda sizleri tekrardan evimizde ağırlamaktan mutluluk duyar, saygılarımızı sunarız.

10/10 – Hervorragend

LAETITIA

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Très joli resort à taille humaine. Bien intégré dans un parc, plusieurs petits batiments de seulement quelques étages. Mention spéciale au bar déco de la plage, charmant et cosy ! Nous avons été surclassés à notre arrivée, le top en famille ! Merci pour cette attention ! Nourriture variée et fraiche, également des alcools de marque ! Dommage les softs " à la pompe" et non en bouteille mais jus d'orange frais le matin ! Programme d'animation sympa ( parcours gonflable aquatique très drôle en famille) et sans obligation ! Bref une semaine à la hauteur de nos attentes pour cette découverte de la chaine Barut.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von Emre Erdem am 18. Sept. 2021
We appreciate very much for staying with us at Arum Barut Collection Hotel and for sharing your positive feedback. We are very happy that you were satisfied with overall. It could be very helpful to the travelers who would like to visit Arum Barut Collection in the future. Once again thank you so much for taking your time to share your comments and we look forward to meeting you once again in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2021
Antwort von Emre Erdem am 18. Sept. 2021
Thank you very much for your review. We look forward to welcome you in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ahmet taner

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, excellent service.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2021
Antwort von arumgr am 11. Mai 2021
Dear guest, we thank you for your time to evaluate us, and we wish to welcome you back to our hotel as soon as possible. Please keep safety

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel I’ve stayed at
The best hotel I’ve ever stayed at in my life !!!!! Absolutely incredible
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von arumgr am 11. Mai 2021
Dear Michelle, thank you for your visit and wonderful comment. We wish to welcome you back on your next holiday. Please keep safety.

8/10 – Gut

Joanna, UK

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were friendly, particularly Olga and the other aqua bike and aqua aerobics lady. The restaurant staff and GRM were great too. The big issue I had was lack of COVID protocol. Tables were not cleaned between guests, table clothes not removed and replaced for new guests, no hand sanitiser on entering the restaurant from the poolside (there was sanitiser when entering from the lobby). Guests were not told to wear masks in the restaurant when selecting from the buffet, although the buffet was served to us by the staff, which in these times was definitely preferred. The sunbeds were never sanitised or wiped. I think more could have been done to meet a better COVID standard, that said I am home got and well. These are challenging times for a large resort. I still enjoyed my holiday.
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Svetlana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Отпуск в новых условиях
Отдых понравился Качественный отель, вежливый и предупредительный персонал, чисто (очень хорошо подготовились к новым реалиям -везде установлены санитайзеры, все дезинфицируют и моют тщательно), отель загружен на 50%, поэтому с лежаками проблем нет, еда качественная и вкусная Отель отличный! Вернёмся )
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property very good value for what you pay. If you have had the privilege to stay at the Jumeriah group of hotels or the One & Only in Dubai then I would say the Barum Hotels are more of a good 4 star than a 5 star, just missing the the attention to detail of a true 5 star. Saying that would I stay again?, Yes purely because of the value for money that you get.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Á la carte -ravintoloiden taso ei ollut kovin korkea. Sen sijaan buffet-ravintola oli hyvä. Altaiden vesi oli melko viileätä. All inclusive oli kattava. Asiakasta kohdeltiin vieraanvaraisesti.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellant service received by waiting staff & bar staff, reception & guest relations very helpful, good variety & standard of food in all restaurants as was quality & choice of drinks. Entertainment, first class professional acts both for evening show & live music. Felt the entertainment team were a bit of a let down & not up to the standard of the other Barut hotels, with the exception of the childrens entertainment team.
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Maksim, Хабаровск

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Barut, is paradise!)
Этот отель достался нам случайно! Изначально бронировали и ехали в Санрайз. Но там для нас не хватило мест (отель был переполнен), хотя бронировали и оплачивали за 4 месяца! Кароче, отель Санрайз Сиде - полный трэш!!!((( не советую всем!!! Огромный и бестолковый((( В итоге, благодаря специалистам Hotels (огромный респект!), нам предоставили отель Arum Barut Collection! И тут мы попали из ада в рай! По полной прохватили концепцию ultra AI ))) Barut - сеть турецких отелей (всего их 12), премиум класса! Обслуживание, еда, напитки, номера - суппер, суппер, суппер, суппер! (набрал +8 кг) Всем рекомендую!) Персонал начинает облизывать, начиная от шлагбаума, заканчивая дверью в номер))))) Из минусов - пляж не айс!( дно не подготовлено (камни) и вода от песка мутноватая((
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019