Tablet-PC, Netflix

Bewertungen von Hotel El Llorenç Parc de la Mar - Adults Only

5 out of 5
Hotel El Llorenç Parc de la Mar - Adults Only
Plaça de Llorenç Villalonga 4, Palma de Mallorca, Illes Balears

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

133 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
17 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nicola

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a fantasic weekend in this hotel. The staff - every single person - was amazingly friendly and always greeted with a smile. The room was outstanding, as well as the rooftop bar, the pool and the Spa. The location is perfect. The concept of breakfast and the breakfast itself is perfect. We enjoyed every single minute. Thanks to everyone who made this weekend so special!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 5. Apr. 2024
Dear Nicola,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our staff made a positive impression on you.At El Llorenç, we strive to provide exceptional service to all of our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in making your visit memorable. Our team works tirelessly to ensure that every guest feels welcomed and valued, so your kind words mean a lot to us.We truly appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hotel, great service!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 28. Feb. 2024
Dear Julia,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant and that you like our hotel. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage
Alles gut, vor allem die Lage ist sehr gut und der SPA Bereich sowie das Rooftop. Der Service ist auch top. Allerdings sind die Duftmaschinen im Flur zu heftig.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 10. Feb. 2024
Dear guest,We appreciate your positive feedback about our team and hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We will oversee the aroma to make sure it is not overwhelming. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Bertram

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 4. Nov. 2023
Dear Bertram,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen wunderschönen Aufenthalt hier. Bei der Ankunft schon ein netter Willkommensgruß auf dem Zimmer. Das Hotel liegt optimal um in die Altstadt oder an den Strand zu gehen. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend und vom Pool aus hat man eine wunderschöne Aussicht auf das Meer. Wir werden mit Sicherheit noch öfter wiederkommen.
Antwort von Viktor Veres, Front Office Manager am 27. Aug. 2023
Dear Nicole,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 22. März 2023
Dear Birgit,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sercan-Dirasan

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Viktor Veres, Front Office Manager am 19. Mai 2023
Dear Sercan-Dirasan,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Auszeit
freundliches aufmerksames personal, schöne zimmer, super frühstück, sehr schöner wellness bereich, perfekte lage
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 15. Nov. 2022
Dear Stefan,With so many great places to choose from, we are so happy that you decided to give us a try. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carol Carina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Service. Super Lage. Rooftop Terrasse mit Pool mit einer sensationellen Aussicht. Auch das Essen war sehr lecker. Stylisch eingerichtet und es hat an nichts gefehlt. Können wir gerne weiterempfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 1. Nov. 2022
Dear Mrs. Carina,We are delighted to hear that you had a positive experience with us. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Olaf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel in bester Lage. Sehr schöner Pool auf dem Dach. Sehr nettes Personal.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Viktor Veres, Front Office Manager am 27. Apr. 2022
Sehr geehrter Olaf, Vielen Dank für Ihre ausführliche Bewertung, es freut uns sehr zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt in jeder Hinsicht genossen haben. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Jaime

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimal auch wenn die Zimmergrösse zu wünschen übrig lasst! Kathedrale um die Ecke !!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Joan Comas, General Manager am 25. Feb. 2022
Dear Jamie, Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again. For your next visit we would recommend a spaceous Junior Suite! Best regards,

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Viktor Veres, Front Office Assistant Manager am 7. Dez. 2021
Dear Thomas, We are delighted over the results of your experience in our home, thank you very much for you kind marks, they help us to improve our service! We hope to see you back soon in El Llorenç Parc de la Mar! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Service - Rooftop ist ein Highlight.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Viktor Veres, Front Office Assistant Manager am 28. Sept. 2021
Dear Michael, We are delighted over the results of your experience in our home, thank you very much for you kind marks, and pointing out our fantastic Rooftop terrace with the amazing views of the bay of Palma and the Oldtown. We hope to see you back soon in El Llorenç Parc de la Mar! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wundervolles Stadthotel in Palma
Wir hatten ein kleines, aber feines Doppel-Zimmer mit Blick in den Innenhof, da wir dort nur für zwei Nächte geblieben sind. Das Zimmer war dennoch recht geräumig mit interessanten kleinen technischen Details, einem sehr bequemen Kingsize-Bett und einem insgesamt sehr schönen modernen Interieur. Das Hotel ist ingesamt sehr neu und sauber. Besonders hervorheben möchten wir den exzellenten Service - angefangen von den freundlichen Mitarbeitern an der Rezeption bis hin zum morgendlichen Frühstücksservice mit einem sehr leckeren À la Carte-Frühstück! Auch die Lage ist optimal - so ist man in wenigen Minuten in der Altstadt von Palma. Für einen Stadtaufenthalt ist das Hotel super geeignet!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Viktor Veres, Front Office Assistant Manager am 15. Juli 2021
Sehr geehrtesr Gast, Vielen Dank für Ihre ausführliche Bewertung, es freut uns sehr zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt in jeder Hinsicht genossen haben. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Kurzurlaub
Wir hatten einen tollen Kurzurlaub in diesem wunderschönen neuen Hotel in Palma.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Viktor Veres, Front Office Assistant Manager am 7. Juli 2021
Sehr geehrter Peter, Vielen Dank für Ihre ausführliche Bewertung, es freut uns sehr zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt in jeder Hinsicht genossen haben. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021
Antwort von Viktor Veres, Front Office Assistant Manager am 7. Juli 2021
Dear Stefan, Thank you for your positive rating of our El Llorenç Parc de la Mar, please let us know which area of our service or facilities we could make a change to provide you an excellent stay for the next time. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in super Lage. Gerne wieder. N
Sehr schönes Hotel in super Lage. Gerne wieder. Nur der Rooftop Pool sollte beheizt sein!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Joan Comas, General Manager am 25. Feb. 2022
Dear Mr./Mrs. Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Victoria Vergara am 14. Aug. 2020
Dear Alexander! We are very proud to receive this comment from your side! and we are happy to know that you have enjoyed your stay wth us, We hope to receivve you again in the future :) Warm regards from all our team!

10/10 – Hervorragend

Tobi, Deggendorf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exzellentes Hotel, super Service, unglaublicher Infinity Pool
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2020
Antwort von Joan Comas, Dirección General am 1. Aug. 2020
Hallo Tobi, Vielen Dank für deinen freundlichen Kommentar! Wir sind hoch erfreut zu erfahren, dass es euch so gut gefallen hat und würden uns sehr über einen weitern Besuch freuen. Beste Grüsse aus Palma,

10/10 – Hervorragend

Mercedes, Düsseldorf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mit Abstand das freundlichste und zuvorkommendste Personal, dass ich bisher erlebt habe. Jeder Wunsch wird ermöglicht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Joan Comas, Dirección am 16. Juli 2020
Sehr geehrte Mercedes, Es war uns eine Ehre Sie bei uns willkommen zu heißen und wir freuen uns um so mehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir hoffen, dass wir sie Sie auch schon bald wiedersehen!

8/10 – Gut

Martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Joan Comas, Dirección General am 16. März 2020
Muchas gracias por su valoración de nuestro hotel. Agradeceríamos mucho si especificaría como cumplir con todas sus expectativas. Atentamente,

10/10 – Hervorragend

René, Hannover

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel hat wirklich 5 Sterne verdient. Die Ausstattung lässt keine Wünsche offen. Für ein Hotel dieser Größe ist selbst der Spa Bereich recht großzügig. Der Blick vom Rooftop auf die Bucht und die Kathedrale von Palma ist traumhaft. Das Personal ist sehr aufmerksam und sehr zuvorkommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Suso N. am 18. Dez. 2019
Dear Mr. Rene;ve we really apreciate your comments, we are so glad you had such a good experience in our home. It is very important for us to know your thoughts in order to improve and be closer to grant the excellence we are chasing. best regards Suso N. Guest Experience

4/10 – Schlecht

ARTURO, Frisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Way to expensive for what you get better experience for same amount in St Regis They even ask for a extra tip for personnel at check out NOT Good they have great staff and charge way too much they should pay better the staff so they don’t have to ask for Tip at check out!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 25. Mai 2024
Dear Arturo,Thank you for your feedback. We appreciate your honest review and are sorry to hear that your experience didn't meet your expectations.Regarding the pricing, we strive to offer high-quality services and amenities that provide value to our guests. However, we understand that it might not align with everyone's perception, and we'll review your comments carefully.Concerning the tipping, we apologize if it came across as impolite. Our staff works hard to deliver exceptional service, and we value their contributions greatly. Your suggestion about staff compensation is noted, and we will continue to ensure they are rewarded fairly for their efforts.We hope you might consider giving us another chance in the future. We are committed to improving and providing an experience that meets the high standards you expect. Thank you again for your valuable insights.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

damien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and service - very convenient location. Only slight downside is the rooms are small but if you’re not intending to spend much time in then - it’s fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 21. Mai 2024
Dear Damien,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant and that you enjoyed our services. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience, and would be more than happy to assist with booking a room that better suits your requirements. Have a beautiful day!Best regards,

8/10 – Gut

Misty

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooftop was excellent and the staff there was fantastic. The food on the rooftop was also excellent. The check in staff was average. Checked us in and showed us to our room, didn't show us how to operate anything and the room lighting system is awful. It's digital button operated for everything, good luck getting a light on at night. The air conditioning is Mediocre. The bathroom was tiny and the "terrace" was an interior terrace open to nothing. The double superior room is not worth the money. It's s nice hotel but not super convenient. The rooftop was probably what saved it from a lower grade. Also I was charged 35 euro each for breakfast, that was far too high. Other staff, rooftop, breakfast and cleaning were excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 11. Mai 2024
Dear Misty,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed our rooftop and found our staff there to be fantastic. It's wonderful to know that you also appreciated the quality of the food.We're sorry to hear about your experience with the check-in process and the functionality of the room lighting system. Your feedback is valuable, and we'll certainly take it into consideration for future improvements. Additionally, we apologize if the size of the bathroom and the terrace did not meet your expectations. We would like to point out that our rooms are not advertised with having terracesRegarding the breakfast pricing, we appreciate your input and will review our pricing structure to ensure it aligns with the value we aim to provide to our guests.We're glad to hear that you found the other staff members, rooftop experience, and cleanliness to be excellent. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.ÇKind regards,

10/10 – Hervorragend

karen Ann

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is exceptional. We loved the location, the staff, the cleanliness of the hotel, the roof bar and the decor. Would def stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 10. Mai 2024
Dear Karen Ann,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are over the moon to hear that our staff made your stay special and that you had a nice time with us, enjoying all our facilities. We look forward to hosting you again in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was excellent
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 2. Mai 2024
Dear Rebecca,It was a pleasure to host you during your time with us. We are so happy to hear that the feeling was mutual and that you enjoyed your stay. We would love to welcome you back in the future!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Melissa

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was outstanding! The staff and restaurants and roof top were top notch. One of the best places we’ve ever stayed
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 30. Apr. 2024
Dear Melissa,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Pauline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just returned from a lovely stay at Hotel El Lorenc! Reception were extremely helpful before and throughout as were the breakfast and rooftop waiters. We were given a light room as requested and enjoyed both the rooftop and spa pool. Highly recommend!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 30. Apr. 2024
Dear Pauline,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at El Llorenç. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Michael, Reading

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very different hotel and enjoyed the hotel in all regards. Staff particularly were so helpful and friendly. Will stay again
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 26. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at the hotel were excellent. Always attentive helpful and constantly and genuinely friendly. Their warm and considerate attitude was noticeable every day. They were the real differentiator for this hotel to stand out against similar models. Other important features. A very fresh, clean and stylish Hotel. And yes the food was excellent also.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 18. Apr. 2024
Dear Ian,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are over the moon to hear that our staff made your stay special and that you had a nice time with us, enjoying all our facilities. We look forward to hosting you again in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dominique

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stijlvol hotel met super vriendelijk personeel. Prima ligging met zeezicht en langs mooie kathedraal. Naar centrum van Palma is 5 minuutjes mooie wandeling op oude stadswallen. Ook dicht bij haven.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 18. Apr. 2024
Dear Dominique,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!

10/10 – Hervorragend

Osvaldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel/resort experience I have ever had! Could not have asked for anything better!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 18. Apr. 2024
Dear Osvaldo,We appreciate your positive feedback about our team and hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Werner Marek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, good size of suite jr, amazing breakfast
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Johanna Caño, House Manager am 5. Apr. 2024
Dear Mr. Marek,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sharon, Pontypool

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 22. März 2024
Dear Sharon,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Heidi Cordt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lille perle
Skønt hotel - Google Maps kører os mod ensrettet når man kommer i bil ;-) Lækker lækker morgenmad og skøn rooftop og spa. Og ligger i gåafstand til restauranter osv i den gamle by
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 13. Feb. 2024
Dear Mrs. Cordt,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope finding us was not too tricky! We hope you’ll visit us again soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Pascale, cooperstown

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good toiletries
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 10. Feb. 2024
Dear Pascale,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Ramesh Harji

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 22. März 2024
Dear Mr. Harji,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is really well located for the old town and has excellent facilities and rooms with really friendly staff a perfect spot for a visit to Palma
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 31. Jan. 2024
Dear Eric,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are over the moon to hear that our staff made your stay special and that you had a nice time with us, enjoying all our facilities. We look forward to hosting you again in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What an amazing property! So beautiful and close to everything! What truly makes this hotel so very special is the amazing staff in every department! I highly recommend this hotel and hope to return soon.
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 31. Jan. 2024
Dear Catherine,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rauhaa ja laatua
Mukava pieni hotelli, jossa vallitsi rauhallinen tunnelma johtuen kohtuullisesta asiakasmäärästä. Henkilökunta ja palvelut loivat mahtavan vierailukokemuksen. Aamiainen ja ruoka olivat erittäin laadukkaita. Ainoa miinus tulee hotellihuoneen äänieristyksestä ja talvikaudella ilmastoinnista, joka oli asetettu vain lämmittämään, joten yöllä oli asteen verran liian lämmintä nukkua.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 12. Dez. 2023
Dear Mr. Rauhaa,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at El Llorenç is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. Thank you also for your feedback, this is how we grow. We will share this with management in order to look at ways to improve. We hope you’ll visit us again soon.

10/10 – Hervorragend

Martijn

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 31. Jan. 2024
Dear Martijn,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Svante

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 31. Jan. 2024
Dear Svante,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an exceptional property. Boutique in size. 33 rooms. The staff and attentiveness was beyond amazing. Highly recommended. 5*
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 26. Okt. 2023
Dear John,Thank you so much for your kind words, they will be passed on to our staff. We are over the moon that you have enjoyed your time in our hotel, and would be honored to welcome you back in the future. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 21. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely pool and roof top bar, staff all very pleasant and helpful. Very well appointed room. Lovely being in the old town of the city
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 19. Okt. 2023
Dear Carolyn,Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Natalie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed here with my friend for my 40th birthday celebration and so glad we did! We loved it and felt spoilt whilst there, it was first class. Staff were all friendly and attentive and the hotel staff made my birthday special for me 😊 it was very quiet and relaxing with Moorish design and Balearic beats. Very clean and flawless design inside with a great roof terrace for enjoying the sun and evenings food / drinks. Breakfast was yum. We ate in Dins restaurant on my birthday and it was a lovely way to spend the evening having a tour of Majorca by the dishes served. The chef was also very accommodating to my vegetarian needs and my quirk of not wanting to eat eggs I can see (don’t ask). I felt this was such good service to have this catered to. Taxis were quick to the hotel to venture out or it felt very safe having a wonder outside in the evenings. Easy to go to and from the airport quickly. I’d love to stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 13. Okt. 2023
Dear Natalie,Thank you for your wonderful review of our hotel. We all try our best to make our guests comfortable and I am so pleased to read that we succeeded in our mission. We are very glad to hear that you enjoyed your time with us, and had a great birthday, and we would be honoured to welcome you back in the future!Kindest regards

10/10 – Hervorragend

Ali

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect during our stay! Very clean and friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 12. Okt. 2023
Dear Ali,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.

10/10 – Hervorragend

Hilde

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Et nytt unikt hotell med fantastisk beliggenhet nær gammelbyen og sjøen. Veldig god frokost og service, og området ved bassenget og på taket av hotellet var fantastisk.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 11. Okt. 2023
Dear Hilde,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Anette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Johanna Caño, Guest Experience Manager am 11. Okt. 2023
Dear Anette,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.