Außenbereich

Bewertungen von ibis Malabo

3.5 out of 5
ibis Malabo
P O Box 201, Malabo 2, Malabo

Bewertungen

7,8

Gut

14 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Perry Njenji

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

JULIA

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Fedido
O quarto fedia cachorro molhado, janela não abria, a internet era terrível, impossível de fazer chamada, mesmo sem vídeo. Não quiseram trocar dólar pra mim na recepção, mas quando era pra dar troco no restaurante tinham disponível. O café da manhã não era ruim.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Joakim

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad smell
Luktar mycket illa. Fuktskador.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Eustaquia am 1. Juli 2023
Dear guest ,Thank you for taking the time to share your experience at ibis Malabo.As you know, Equatorial Guinea is a country where the rainy season lasts almost 8 months, inevitably the buildings absorb water and humidity ends up settling, it is a national scourge and we suffer it every year, there is no negligence on the part of the hotel, however specific actions are carried out when the weather allows it, we air the rooms & the corridors.We hope to welcome you again when the weather is nicer.Receive our best regards.

10/10 – Hervorragend

Sergio A

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Experience
Very comfy and clean, but was amazing their breakfast. It’s a buffet type.
Aufenthalt von 17 Nächten im April 2023
Antwort von Eustaquia am 1. Juli 2023
Thank you for reviewing your recent stay in our XXX. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.

8/10 – Gut

Corey

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was exceptionally clean. We enjoyed the staff as they we friendly and helpful. Our only issue was that they did not have airport pick-up since the driver was on vacation.
Antwort von Eustaquia am 13. Feb. 2023
Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives.

8/10 – Gut

Calvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
First class facilities but not a lot of stores or restaurants in the general vicinity. Of course there is a restaurant in the hotel and the breakfast options are excellent. The cost of taxis to / from the airport should be about 3,000 CFA.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von FO MANAGER am 18. Nov. 2022
Thank you for reviewing your recent stay in our hotel. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.

4/10 – Schlecht

Håkan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Smelly rooms and poor internet
Most of the rooms were smelly inside, I assume due to lack of proper ventilation. The internet was extremely slow.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von FO MANAGER am 30. Sept. 2021
Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our hotel.

10/10 – Hervorragend

bulent

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Eustaquia am 2. Juli 2021
First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Flew in. Checked in. Pretty nice people. Went to sleep. Checked out the next morning. Went very smooth.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Firstly we would like to thank you for the lovely am 20. Aug. 2020
Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.

4/10 – Schlecht

RJ

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff not very friendly (one or two exceptions), meals not as per Ibis brochure, charges for everything (drinking water!), poor wifi, etc., etc.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Although we sincerely regret your disappointment w am 20. Aug. 2020
Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our hotel, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.

8/10 – Gut

Awal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

PROMOVIAJES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Damtew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was an amazing accommodation in every sense
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

birgitta

Gut: Sauberkeit
Ingen transfer till flygplats
Dålig service i receptionen,små rum kändes som en båt.Ej prisvärt,långsamt wifi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Mark

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Short business trip only
AC in the room does not go below 22deg. AC in the dinning room didn't work so you had to sweat while eating. The only place to get wifi is down in the lobby area.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Take a drive arournd if you have the opportunity
Forget the WIFI, some times works in the lobby area, in your room stand by the door to get perhaps one bar. Be very careful of sitting out on the terrace at dusk for mosquitoes and the island is prone to cerebral malaria which is one of the worst strains. Only 1 English channel on TV (CNN) so bring plenty of downloaded stuff because you won't be able to download once there.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Lina Bote am 3. März 2019
We are sorry that your stay in our hotel did not live up to your expectations. But this does not come only from us because, with regard to the wifi; currently the country meets disturbances during the internet connection that comes from the general server. For mosquitos on the terrace, every Tuesday we carry out a general fumigation on the external parts of the hotel. As for English TV channels, Ibis charter allows us to have just one Once again, we would like to thank you for your comments. They allow us to correct our mistakes and thus continue to offer you the best service. that.

10/10 – Hervorragend

Taylor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place in Malabo
Very helpful staff in a nice hotel in Malabo! Free shuttle was great. Internet could be better but rooms are very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Rupert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ibis Malabo
Used as a base prior to further work in the region. Convenient and helpful staff
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Harry, Houston, Tx

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ibis my home away from home
Lovely! Everytime I go to Malabo Ibis hotel and its staff have made me feel right at home.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2018
Antwort von Marcelle LY / GM am 8. Mai 2018
Dear guest , thank you for your feedback , i will share it with my staff. We hope to welcome you again very soon . Best regards .

8/10 – Gut

Emmanuel Pierre

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personnel au top !
Personnel au top !

8/10 – Gut

Kari

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotelli hieman kaukana palveluista, mutta siisti ja rauhallinen.

8/10 – Gut

Kari

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotelli sinansa ihan hyva. Henkilokunnan englanninkielen taito hyvin heikkoa. Hotellilla vahan palveluita: Hyva siisti hotelli. Uima-allaskin hyva. Sijainti hie,an kaukana keskustasta.

10/10 – Hervorragend

BOUZKRI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

YOUSSEF

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Confortable et propre
كانت اقامة رائعة

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

CDG, RABAT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel accueillant
Chambre très propre, salle de bain très fonctionnelle. Le personnel est très sympathique. Cet hôtel est idéalement placé à côté des ministères. C'est ma troisième expérience avec l'Ibis de Malabo ; C'est un hôtel pratique à recommander.

10/10 – Hervorragend

Victor Russell, New Orleans, Louisiana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful Stay
I had really enjoyed staying at the Ibis Hotel. The staff is very nice and keep the hotel real clean. Mr Jose did a good JOB at the front desk, and he made my stay very comfortable and relaxing. I will always stay at the Ibis hotel whenever I come to Malabo, EG. Good Job Hotel Ibis.

6/10 – Okay

Allan, Windhoek

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Basic hotel with good value
Very basic hotel but good value for the area. Very clean and easy to use, and most helpful staff

8/10 – Gut

Belinda

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Michael, Ascot

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
New Hotel in a good location outside of Malabo.
used as a base to tour Equatorial Guinea

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel
Sufficient for business

6/10 – Okay

sjp

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
average
Overall good value for money considering the options in Malabo. Clean rooms with TV and WiFi works most of the time. Staff unfriendly and unhelpful.

6/10 – Okay

Albert Podell, New York

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nohing special
Fewer of the staff speak English than ny hotel I've visited. It is located in the middle of nowhere, too far to walk to town. The pool is large, but the tiles need repair. The breakfasts are excellent.The computer was out of order four timeswin two days for long times.

6/10 – Okay

Abdul, Libreville

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
average. The staff was not that helpfull. Given the location, there should be a schuttle to airport.

2/10 – Ungenügend

DN, USA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Total Disaster
I arrived at the hotel to find that they had no trace of my booking at all. They saud that they had been full for the last week. They said that the problem lay with hotels.com. I contacted Hotels.Com in Switzerland and received no help, In the end I found somewhere else to stay at great expense. I was told that hotels.com would follow up with me and I have heard nothing. I require an explanation, an apology and a complete refund.

8/10 – Gut

Marina, España

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muy confortable y el personal es muy amable.
Cómodo, limpio y personal muy muy amable. Caro, pero como todos los hoteles de Malabo.

8/10 – Gut

Enrique, Barcelona

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es un Ibis, sin lujos, pero esta bien.
Para tener 3 estrellas, el precio es elevado, en comparación con los otros hoteles, pero esta bien situado, se come bien y a buen precio en el hotel. Volvería a alojarme en este hotel.

6/10 – Okay

Jose Luis, Pontevedra

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
un dia em Málabo
en la zona nueva d en la zona nueva de Malabo En los alrededores hay edificios nuevos del gobierno en general un buen hotel una pequeña pega despedida en recepción que me guardan unas medicinas en la nevera y me contestaron que no tenían si no tienen nevera donde tienen las bebidas frías?

8/10 – Gut

Jose Luis, Pontevedra

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
un dia en Malabo
El hotel está situado a mitad de camino entre el aeropuerto y la ciudad, está en la parte nueva de Malabo. Rodeado de edificios del estado, todos nuevos., una pega em recepción les pedí que me guardaran una medicina em el frigorífico me contestaron que no tenían? De donde sacaban las bebidas frías?

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
CARO EN RELACION A LA CALIDAD
EN GENERAL BUEN HOTEL PERO CARO

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good

8/10 – Gut

Javier, Córdoba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buena relación calidad precio en Malabo
Bien situado en Malabo 2, a diez minutos del aeropuerto y con excelente atención por parte del personal. Por otra parte es un ibis, exactamente igual en su interior a cualquier ibis de otro rincón del mundo.

8/10 – Gut

HJ, Seoul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good but a little more careful attention is
Generally It was good. But in terms of some details, just a little more careful attention is necessary. For example, bathroom door creaked but housemaid seemed unconcerned about that. Some staff on the reception desk did not say just hello or greetings(Spanish), even if I could not understand Spanish at all.