Lobby

Bewertungen von NH Collection Madrid Abascal

4 out of 5
NH Collection Madrid Abascal
Calle Jose de Abascal, 47, Madrid, Madrid

Bewertungen

9,0

Wunderbar

213 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
110 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jens, Ottobrunn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient Location in Central Madrid
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 13. Feb. 2024
Dear Jens, To thank you for sharing your feedback about your last stay in NH Collection abascal. Its a pleasure to know that location of the hotel was suitable for your needs.We hope to see you back next time you visit Madrid. Kind Regards, Paula F. - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima Zimmer und Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager am 28. Juli 2022
Dear Henry, I would like to thank you for sharing your experience in the NH Collection Abascal Hotel with other travellers. We remain at your disposal for anything you may need during your next trip to Madrid. Best regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Insgesamt ein angenehmer Aufenthalt. Sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Robin

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager am 9. Feb. 2022
Estimado Robin, Muchas gracias por compartir su valoración con el resto de viajeros. Quedamos a su disposición para cualquier cosa que pueda necesitar en su próxima visita a Madrid. Un cordial saludo.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solides Business-Hotel
Super dicht bei unserem Office, laute Umgebung, aber dafür gute Anbindung, sauber
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Francesco Maleci (Guest Relations Manager) am 8. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for the feedback, like help us to improve our service. Looking to welcome you back in the next stay. Regards,

10/10 – Hervorragend

Nieves

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfekte zentrale Unterkunft
Guter Service, gut gelegen, exzellente Küche, Morgenessenbuffet vom Feinsten

8/10 – Gut

Federico, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut, aber....
Habe als Visitor die Messe CPhI in der Feria Madrid besucht

8/10 – Gut

Alfons, Wipperfürth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Altehrwürdiges Gebäude mit Charme und Esprit
Relativ zentrale Lage; 5 Gehminuten bis zur nächsten Metro-Station. Altes repräsentatives Gebäude mit moderner Ausstattung und freundlichem Service. Ruhige Zimmer zeigen leider zu einem weniger attraktiven Innen- bzw. Nachbarbereich. Ich würde das Hotel wieder buchen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Angenehmer Aufenthalt in Citynähe, gut mit Bus und Metro zu erreichen

10/10 – Hervorragend

Walter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien ubicada, buen desayuno.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paula F. - Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimado Walter, Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros. Nos alegra saber que disfrutó del desayuno y la ubicación del hotel fue de su agrado. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente pronto.Un saludo

10/10 – Hervorragend

BLANCA LUZ

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buena atención del personal
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paula F. - Guest Relations am 10. Mai 2024
Estimada Blanca, Muchas gracias por compartir su esperiencia con nosotros. Nada nos complace más que saber que el trato recibido por parte del personal y la atención prestada es del agrado de nuestros clientes. Por eso nos alegra saber que cumplimos con sus expectativas y se sintió a gusto con nosotros.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente pronto,Un saludo, Paula F. - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Edna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paula F. - Guest Relations am 10. Mai 2024
Estimada Edna, muchas gracias por compartir su valoración con nosotros. Esperamos recibirle nuevamente pronto.Un saludo, Paula F. - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Jose, Santo Domingo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recently stayed at NH Collection Madrid Abascal and had a fantastic experience. The hotel's modern decor and comfortable amenities made my stay enjoyable. The staff was friendly and attentive, and the location was convenient for exploring Madrid. I would definitely recommend it to others looking for a great place to stay in the city!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Paula F. - Guest Relations am 10. Mai 2024
Dear Jose, Thank you for sharing your experience with us. We are really happy to know that you enjoyed the installations and the service and you felt yourself well attended by the team, ensure i will share your lovely words with all of them. We are looking forward to welcome you back next time you visit Madrid. Best regards, Paula Fernández - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Hernan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
----
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Paula F. - Guest Relations am 20. März 2024
Dear Hernan, Thank you for sharing your experience with us. Looking forward to welcome you next time you visit Madrid. Best regards,Paula F. - Guest Relations

6/10 – Okay

Salena

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel is in drastic need of an upgrade with the prices they charge obscene for the quality of the rooms. The decor looks like a kids just slapped some paint onto the wall in random corners, the bathrooms are outdated, there were hairs in the bathroom which made me doubt the cleanliness of the room, etc. Location is good but the price reflects the fact that it’s in an area with a lot of business travelers and that it’s a straight shot to the stadium. If neither of those are you, better to go elsewhere.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 15. März 2024
Dear Salena, Thank you so much for sharing your opinion with us. Please accept my apologies that your overall experience did not living up to your expectations. I regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay.Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un edificio hermoso y las habitaciones están muy bien decoradas y mantenidas Única recoemendacion conectores de telefonía y ordenadores usb y C en las habitaciones
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 6. März 2024
Estimado Eduardo, Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros. Primero de todo, agradecemos enormemente su sugerencia, la cual tenemos muy en cuenta para futuras reformas o cambio de mobiliario.Por otro lado, nos alegra saber que disfrutó tanto de su habitación como del edificio en si y sus instalaciones. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente pronto.

10/10 – Hervorragend

Lulibeth

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 6. März 2024
Estimada Lulibeth, Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros. Nos alegra saber que el servicio ofrecido por el equipo fue de su agrado. Esperamos recibirle nuevamente pronto. Un saludo

10/10 – Hervorragend

Octavio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
perfect location for a match at Bernabéu
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Jan. 2024
Dear Octavio, Thank you so much for sharing your experience with us. Its a pleasure to know that you enjoyed your stay and specially the locations of the hotel. We are looking forward to welcome you next time you visit Madrid.Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente para repetir
Todo muy bien, atención muy buena y personal muy atento
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 21. Dez. 2023
Dear guest, Thank you so much for sharing your experience at NH Collection Abascal.We are really thankful for your comment. Its a pleasure to know that you had such a great stay. We hope to welcome you next time you visit Madrid. Best Regards, Paula F. - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Estancia perfecta.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 14. Dez. 2023
Estimada Ana, Le agradezco muy sinceramente sus comentarios. Esperamos tener la ocasion de recibirle muy pronto nuevamente.Un saludo

10/10 – Hervorragend

MARIA DEL CARMEN RENTERIA

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nos asignaron cierto demasiado pequeño, y cerca de puerta de salida y del cuarto donde guardan los enceres, por lo que hubo mucho ruido
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Nov. 2023
Estimada Sra. Rentería, Gracias por compartir su experiencia con nosotros. Me gustaría pedirle disculpas por no haber sido capaces de cumplir con sus expectativas en cuanto a la habitación asignada. Por favor si en el futuro se aloja nuevamente con nosotros, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente para pre asignarle una habitación más silenciosa que haga sentirle como en casa. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente pronto y mejroar su experiencia, Un saludo - Paula Fernández - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Gilberto Mauricio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Todos unos cracks en el hotel
Excelente He viajado mucho en diferentes países y hoteles y nunca el gerente del hotel se había preocupado porque la estadía estuviera bien. Conchita su gerente atenta a todos los detalle y le imprime ese vocación de servicio y amabilidad a todo su equipo. Todos en el hotel unos cracks. Altamente recomendado.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Nov. 2023
Estimado Gilberto, Muchísimas gracias su compartir con nosotros su experiencia en NH Collection AbascalNos alegra saber que se sintió tan a gusto con nosotros y disfrutó de su estancia gracias a Conchita y el resto del equipo. Esperamos tener el privilegio de recibirle nuevamente pronto.Un saludo, Paula Fernández - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recomendado.
Muy buena ubicación, estuvimos dos días en viaje de parejas y amigos, muy recomendado.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager. am 3. Nov. 2023
Estimado Juan,Muchas gracias por compartir su valoración con el resto de viajeros.Quedamos a su disposición para cualquier cosa que pueda necesitar en sus próximas visitas a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.

8/10 – Gut

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager. am 30. Okt. 2023
Dear Jose,Thank you so much for sharing your experience with other travellers.It will be a pleasure to host you again during your next visit to Madrid. Best regards

10/10 – Hervorragend

Manuela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the area
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 12. Okt. 2023
Dear Manuela, Thank you so mucha for sharing your experience with us.Its a pleasure to know that you enjoy your stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Liz

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager. am 30. Okt. 2023
Dear Liz,Thank you so much for sharing your experience with us.Its a pleasure to know that you enjoy your stay. Waiting for welcome you again in the future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recomendable en Madrid
Excelente experiencia Repetiría si dudas
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Muchas gracias por compartir su opinión.Esperamos recibirle nuevamente pronto,Saludos

10/10 – Hervorragend

Liz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.

10/10 – Hervorragend

Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El trato de todo el personal del hotel ha sido magnífico
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience. Its a pleasure to know you enjoyed the service . Looking forward to welcoming you soon, Best regards.

10/10 – Hervorragend

Jesse

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptionally Clean!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.

10/10 – Hervorragend

Nubia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Next first choice
Great location within Madrid, excellent service, dogs are treated like princesses (not very usual in Spain).
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience Looking forward to welcoming you soon, Best regards.

10/10 – Hervorragend

Petar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you, Best regards,

10/10 – Hervorragend

Tulio

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 10. Okt. 2023
Thank you, Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mirco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Madrid
Albergo pulito,con lo scooter per me molto comodo e sicuro per raggiungere tutte le destinazioni
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 25. Aug. 2023
Dear Mirco, Thank you for taking your time to share your experience at NH Collection Abascal. We really appreciate your feedback and are delighted to learn that we met your expectations .Looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager am 3. Aug. 2023
Estimado Luis,Me gustaría agradecerle el tiempo empleado en compartir su valoración con el resto de usuarios.Esperamos poder tenerle nuevamente con nosotros muy pronto.Un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

Kolja, Aurora

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a very good experience - nothing to complain.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 6. Juli 2023
Dear KoljaThank you for sharing your experience at NH Collection Abascal. We are so happy to know that you had a great experience with us. Hope to have the opportunity to welcome you soon next time you visit Madrid.Best regards

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
spacious room, high ceilings. marble everywhere. fancy place. walkable to major attractions, the subway, and the tour buses.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Dear Jonathan, First of all I would like to thank you for sharing your experience at NH Collection Abascal. We are delighted to learn that you had a memorable stay and its a pleasure to know thay you find the hotel great for your needs. We are looking forward to welcoming you soon next time you visit Madrid.Best regards

10/10 – Hervorragend

Carlos Linares

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo genial
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Estimado Sr. Linares, Muchas gracias por compartir su experiencia en NH Collection Abascal. Es un placer saber que estuvo todo a su gusto y esperamos tener el gusto de volver a recibirle nuevamente pronto. Un saludo

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay. Just make sure you ask for a room with a view. Otherwise, you’ll be looking at the walls of the inner court. The breakfast waiters were very attentive. And always with a smile.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Dear Juan,First of all, i would like to thank you for sharing your experience. Its a pleasure to know that you have a great stay with us and you find the staff kind. Regarding the hotel view, to guarantee that next time you come back, there is an option when you make your reservation to book a room with view. We are all looking forward to welcoming you next time you visit Madrid and try to make your stay even better. Best regards

8/10 – Gut

AARON

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Habitaciones confortables, pero con poco espacio si tienes mucho equipaje ( 2 maletas y 2 Carrión) , buena cama , Personal en general del Hotel muy amable
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Estimado Aaron, Muchas gracias el tiempo dedicado a compartir su opinión. Es un placer saber que disfrutó de su estancia y estuvo a gusto en la habitación.Lamentamos que el espacio fuese un problema y tenemos muy en cuenta su comentario para buscar futuras soluciones.Esperamos tener el gusto de recibirle nuevamente pronto. Un saludo.

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is fantastic everyone so helpful, Fransisco and the concierge were wonderful. Dining room staff outstanding, if we are ever in Madrid this is our go to place to stay!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Dear ScottThank your for sharing your experience about NH Collection Abascal. We are delighted to learn that you had a memorable stay and we appreciate your kind praise of the team members.We are really looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Gonzalo

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guillermo Fran. Front Desk Manager am 3. Aug. 2023
Estimado Gonzalo,Gracias por compartir su valoración con el resto de usuarios de Expedia.Quedamos a su disposición para cualquier cosa que pueda necesitar.Un cordial saludo.

4/10 – Schlecht

Manuel Jesus

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Estimado Manuel Jesús, Muchas gracias por compartir su experiencia en NH Collection Abascal. Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente pronto.Un saludo

8/10 – Gut

AARON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Dear Aaron, Thank your for sharing your experience about NH Collection Abascal. Looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best regards.

8/10 – Gut

AARON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 4. Juli 2023
Dear Aaron, Thank your for sharing your experience about NH Collection Abascal. Looking forward to welcoming you next time you visit Madrid. Best regards.

10/10 – Hervorragend

susan, fortmyers

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel with excellent customer service. Just a 5 minute walk to many cafes which are in the heart of a beautiful part of Madrid. We are returning in 2 weeks!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 14. Juni 2023
Dear Susan, Thank you so much for taking your time to share your experience at NH Collection Abascal. We are very happy to know that you had a good impression about our customer service its also great that you find the hotel location suitable for your needs and you felt yourself comfortable with us. Looking forward to welcoming yo next time you visit Madrid.Best regards, Paula Fernández - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Pamela

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For us it was very convenient location! Around there are a lot of options of restaurants and shops. Also you have Gregorio Marañón metro station a few steps away. We enjoyed our stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 14. Juni 2023
Dear Pamela, Thank you so much for taking your time to share your opinion about NH Collection Abascal. Its a great pleausre to know that you find the hotel location suitable for your needs and you felt yourself comfortable with us. Looking forward to welcoming yo next time you visit Madrid.Best regards, Paula Fernández - Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Amauri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maravilhoso!
Maravilhoso! Muito bem atendido e localização excelente. Staff muito eficiente.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Paula Fernández - Guest Relations am 9. Juni 2023
Dear Amauri,Thank you so much for sharing your experience. We are so happy to know that you had a wonderful stay and we will share your lovely words with all the team.Looking forward to welcoming you very soon.Best Regards,Paula Fernández - Guest Relations