Außenbereich

Bewertungen von Hotel Princesa Plaza Madrid

4 out of 5
Hotel Princesa Plaza Madrid
Calle de Serrano Jover 1, Madrid, Madrid

Bewertungen

8,4

Sehr gut

381 von insgesamt 716 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
163 von insgesamt 716 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
94 von insgesamt 716 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 716 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
36 von insgesamt 716 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Harald, Ingolstadt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr zufrieden und kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care am 14. Mai 2024
Dear Harald, we really appreciate your trust and excellent evaluation. Glad to know you had an overall pleasant and comfortable experience!We look forward to welcoming you soon. Kind regards.

6/10 – Okay

Hischam

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Building site, noisy construction work
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care Dpto. am 14. Mai 2024
Dear HischamWe sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

6/10 – Okay

andreas, Obertshsusen

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Hotel habt nicht meine essen . Jeine pool . Jeine service am room . Ist Sehr trier und in Renoviert
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Elisabeth - Assistant Front Desk Manager am 9. Mai 2024
Dear Fabien, We sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Rebekka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir fühlten uns sehr wohl. Das Personal sehr freundlich. Zudem ist es sehr gut gelegen, man ist schnell im Zentrum. Wir kommen wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Elisabeth - Assistant Front Desk Manager am 5. Mai 2024
Dear Schafroth, thank you for sharing your feedback. We appreciate your kind words about our location and staff. Best regards

6/10 – Okay

Günther

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel wird gerade umgebaut. Weder Pool noch Fitness waren verfügbar. Eine Frechheit von Expedia, das Hotel ohne Hinweis auf die Bauarbeiten anzubieten.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 3. Apr. 2024
Dear Günter,Thank you for sharing your experience with us.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our hotel.Please rest assured that despite the renovations, our pool and fitness center are both operating according to an established timeline.We want to assure you that these renovations are being conducted with meticulous care and efficiency to elevate the quality of your future stays with us.We hope you will grant us the opportunity to host you again in the future, allowing you to experience firsthand the enhancements we are implementing. Warm regards.

6/10 – Okay

Valeria

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 19. Feb. 2024
Estimada Valeria, gracias por confiar en nosotros.Estamos seguros de que podremos mejorar su experiencia en una futura ocasión.Quedamos a su entera disposición.Un cordial saludo.

6/10 – Okay

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
-
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 5. Dez. 2023
Estimado Patrick, sentimos no haber cumplido del todo con sus expectativas. Esperamos poder contar con otra oportunidad para mejorar su experiencia y recuperar su confianza. Un cordial saludo.

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage und gute Ausstattung
Ein gutes Hotel und freundlicher Service. Das Frühstück war auch sehr gut. Die Geräuschdämmung der Fenster ist allerdings sehr schlecht.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 13. Nov. 2023
Dear Mark, Thank you for taking the time to share your positive feedback about our hotel, and we appreciate your kind words about our friendly service and delicious breakfast. We're delighted to hear that you had a good overall experience.Your feedback regarding the deficient sound insulation of the windows is valuable to us, and we want to assure you that we take this matter seriously. We are currently in the process of a renovation to enhance various aspects of our hotel, and improving the soundproofing of the rooms is a top priority.The upcoming renovations will include upgrades to the windows to address the issue you've highlighted. We recognize the importance of a peaceful and comfortable stay, and your feedback helps us direct our efforts towards meaningful improvements.We sincerely appreciate your understanding and patience as we work to make these enhancements. If your future travels bring you back to our area, we would be honored to have the opportunity to provide you with an improved and more enjoyable stay.Kind regards.

8/10 – Gut

Ahmet

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Hotel war gut. Wir hatten eine Suite, wobei die Ausstattung für eine Suite eher mittelmäßig war. Der Boden war voller Flecken, es hat ziemlich stickig gerochen, und es gab keine Möglichkeit zum Lüften, da die Fenster nicht geöffnet werden konnten. Für ein 4-Sterne-Hotel eher durchschnittlich. Das Bad war jedoch sauber, obwohl der Wasserstrahl zum Duschen eher schwach war. Das Bett war sauber und bequem. Für einen kurzen Aufenthalt ist dieses Hotel in Ordnung.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 6. Nov. 2023
Dear Ahmet, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconveniences you encountered during your stay. We take our guests' feedback seriously, and I'm pleased to inform you that we are currently in the process of implementing a series of improvements to enhance the overall guest experience.One of the key changes we are making is a comprehensive renovation to upgrade our suite facilities. We are committed to providing a more comfortable and enjoyable environment for our guests, ensuring that a stay in our suites lives up to the standards expected.In addition, we'd like to clarify that our windows are designed with safety features in mind, which is why they cannot be opened by default. However, upon request, we are more than happy to provide assistance in opening the windows to allow for fresh air circulation. Your comfort and safety are our top priorities!We hope you'll consider staying with us again in the future, as we are dedicated to delivering an improved and exceptional experience.Warm regards.

6/10 – Okay

Flemming

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Pool Alptraum
Habe das Hotel wg Innenpool (Ende Oktober) und Fitness gewählt. Pool ist ein Alptraum, muss durch Fitness Center gebucht werden, Max 4 Personen, Badekappe Pflicht und umkleiden und Dusche mehr als renovierungsbedürtig. Fitness ist gut. Dieses Hotel sollte nur wg Lage gebucht werden.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 2. Nov. 2023
Dear Flemming, We appreciate you choosing our hotel for your stay and for sharing your experiences with us. We are sorry to hear that your experience with our indoor pool did not meet your expectations.We understand your frustration and appreciate your feedback. We are constantly working on improving our services, and your input is valuable. We will take into consideration your comments regarding the reservation process, capacity, and the pool facilities to make necessary improvements.We want to assure you that the pool measures have been implemented to maintain good control and provide proper service for all guests. We aim to strike a balance between safety, enjoyment, and convenience.We appreciate you highlighting our hotel's location, and we hope that on your next visit, you will experience significant enhancements in our services to provide you with a more enjoyable experience.If you decide to give us another chance, we will be delighted to welcome you and demonstrate our commitment to your satisfaction.Kind regards.

6/10 – Okay

Heike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Zimmer war leider erst 1 Stunde zu spät fertig, Zimmer. Ausstattung prima, jedoch weder Bodylotion noch Conditioner. Leider konnte man im Zimmer nicht das Fenster öffnen. Die Klimaanlage funktionierte aber prima. ein Besuch des Pools muss vorher vereinbart werden, zum Schwimmen ist der Pool sowohl zu Kurz als auch nicht tief genug. die Zimmer waren sehr sauber, die Ausstattung auch schön, jedoch wäre es toll, wenn ein Handwerker mal wieder die Verfügung in Ordnung bringt, die lose Fliese an der Toilette klebt etc. Das Hotel liegt ansonsten sehr zentral, die Metro und der Touristenbus halten gleich um die Ecke.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 3. Mai 2023
Thank you for trusting us.Glad to know that your stay in general has been comfortable and pleasant.We take note of your comments and remain at your disposal for future occasions.Kind regards.

6/10 – Okay

Jochen Josef

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Die Nutzung des Schwimmbades ist schwierig und nicht spontan möglich, da es zum fitnesscenter gehört und dort eine Anmeldung erforderlich ist und Zeitfenster vergeben werden.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 14. Apr. 2023
We appreciate your trust and sorry for the inconvenience mentioned. We remain at your complete disposal for the future!Best regards.

8/10 – Gut

Norbert

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 28. Apr. 2023
Gracias por confiar en nosotros.¡Quedamos a su disposición para mas ocasiones en el futuro!Un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

Jeton

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 8. März 2023
Thank you for sharing your excellent evaluation!Best regards.

10/10 – Hervorragend

Emilio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war, wie immer, ein toller Aufenthalt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 8. Jan. 2023
Dear Emilio, we appreciate your excellente evaluation and positive remarks!Counting on your trust for the future.Regards.

8/10 – Gut

Carine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Weniger gefallen hat mir nur der Check-In an der Rezeption Abends bei der Ankunft. Zu lange Wartezeit. Aber sonst sauberes und schönes Hotel und gutes vielseitiges Essen und schöne Zimmer😊
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 9. Dez. 2022
Dear Carine, thank you for trusting us and sharing your positive remarks. We look forward to welcoming you soon!Best regards.

10/10 – Hervorragend

Natalie

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel und Lage super, wir hatten einen sehr schönenn Aufenthalt. Vielen Dank👍
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 14. Okt. 2022
Dear Natalie, thank you for sharing your excellent evaluation and comments.Looking forward to receiving you soon!Best regards.

6/10 – Okay

Sergio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Zimmer etwas alt . (Classic Room) Kleiner Fernseher Kühlschrank sollte mann ersetzen lassen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 5. Okt. 2022
Dear Sergio thank you for trusting us.Please consider the hotel is undergoing a renovation project to improve the facilities and services.We hope you give us another chance in the future to improve your experience.Regards.

10/10 – Hervorragend

Pramod, Victoria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the room and hotel location; our first time in Madrid and it was a great place to stay and start the day. Hotel was being renovated so the access was not easy but the staff were very helpful. They also spoke good English and gave helpful tips. Room size was big with a good view. Bathroom fittings are a little dated but all very functional. Definitely would stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 22. Mai 2024
Dear Pramod,Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our location was convenient for your first visit to Madrid. We appreciate your understanding regarding the renovations, and we are pleased that our staff could assist you effectively and provide helpful tips.We are glad you found the room spacious and enjoyed the view. Your comment about the bathroom fittings is noted, and we will take it into consideration for future improvements.We look forward to welcoming you back on your next visit to Madrid.Best regards,

4/10 – Schlecht

Hugo

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
El Hotel está en remodelación, la 9 de la mañana comienzan los trabajadores a trabajar y los tienes en tu ventana, del 5 piso con taladro. Las habitaciones amplias y con todas las comodidades.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 22. Mai 2024
Estimado Hugo:Gracias por compartir sus comentarios sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Lamentamos sinceramente los inconvenientes ocasionados por las obras de remodelación. Nuestro objetivo es siempre mejorar nuestras instalaciones para ofrecer una experiencia superior a nuestros huéspedes.Nos complace saber que encontró nuestras habitaciones amplias y con todas las comodidades. No obstante, entendemos que el ruido generado por los trabajos de remodelación afectó su descanso y le ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por ello.Estamos trabajando arduamente para completar estas mejoras lo más rápido posible y minimizar cualquier molestia para nuestros clientes. Agradecemos su paciencia y comprensión durante este proceso.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia más placentera.Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Emanuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The shower drain was not working at all, so when you take a shower you will have a pool instead. I did say something to front desk, they said we would take care and they never did it.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 21. Mai 2024
Dear Emanuel,Thank you for bringing this issue to our attention. I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the shower drain during your stay. This is not reflective of the standard of service we strive to provide.I am very sorry to hear that our front desk staff did not address the problem promptly as promised. Please rest assured that I will personally look into this matter to ensure it does not happen again.Your feedback is invaluable to us, and we are committed to improving our services based on your comments. If there is anything more we can do to make this right or if you have any further concerns, please do not hesitate to contact me directly.Thank you for your understanding and patience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Norma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is under remodeling, but this was not an inconvenience. Staff was friendly and welcoming.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care Dpto. am 17. Mai 2024
Dear Norma,Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that the ongoing remodeling did not cause any inconvenience during your stay. Your kind words about our friendly and welcoming staff are greatly appreciated.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with an even better experience.Warm regards,

8/10 – Gut

JOSE VICENTE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excelente ubicación y servicios. Personal muy amable. Lo único es que deberían informar que el hotel está en reparación.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care Dpto. am 16. Mai 2024
Estimado Jose Vicente,Le agradecemos sinceramente sus amables palabras sobre nuestra ubicación, servicios y personal. Nos alegra saber que tuvo una estancia agradable con nosotros.Lamentamos profundamente que no haya sido informado adecuadamente sobre los trabajos de renovación que se están llevando a cabo.Gracias por su comprensión y por elegirnos. Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en el futuro para así poder disfrutar de nuestro hotel plenamente reformado.Atentamente

10/10 – Hervorragend

MONICA

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Repetiremos seguro, un hotel muy céntrico habitaciones súper cómodas y el personal súper amable, profesional y nos lo pusieron muy fácil todo. Cuando volvamos a Madrid será nuestro hotel de estancia seguro
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care Dpto. am 16. Mai 2024
Estimada Monica,Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos complace enormemente saber que disfrutaron de una estancia agradable y que encontraron nuestras habitaciones cómodas y nuestro personal amable y profesional.Nos sentimos honrados de ser su opción preferida en Madrid y esperamos recibirles de nuevo en su próxima visita. Si hay algo más que podamos hacer para mejorar su estancia futura, no dude en comunicárnoslo.Agradecemos sinceramente su comentario y su confianza en nuestro hotel.Atentamente,

8/10 – Gut

Camilla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice place near city center, bih rooms and very clean!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 11. Mai 2024
Dear Camilla,Thank you ever so much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our hotel to be a pleasant abode during your time in the city.Your kind words regarding the proximity to the city center, the spaciousness of our rooms, and the cleanliness of our establishment are greatly appreciated. We strive to provide an exceptional experience for all our guests, and it is truly rewarding to know that we have met your expectations.We look forward to welcoming you back on your next visit, and we trust that your future stays will be equally enjoyable.Warm regards,

6/10 – Okay

Boutros

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is under renovation and we were never told that. It was like staying in a room, no access to lobby no where to sit and enjoy a 4 star hotel. Very disappointed
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 11. Mai 2024
Dear Boutros,Allow me to express my sincere apologies for the inconvenience you experienced during your recent stay with us. We deeply regret any dissatisfaction caused by the ongoing renovations.Please be assured that we take your feedback seriously, and we will strive to improve our communication practices to ensure that all our guests are well-informed about any ongoing renovations or disruptions.Your comfort and satisfaction are of paramount importance to us, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion. We hope for the opportunity to restore your faith in our hotel during your future visits.Thank you for bringing this matter to our attention, and please do not hesitate to contact us directly if there is anything further we can assist you with.Yours sincerely,

2/10 – Ungenügend

TERESQ

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Princess Plaza was a disappointment. Hotel is under internal & external modifications. It is a mess- chaos! I was in room 4069. Great size room but the base boards were full of dust as if they have never been cleaned, bath tub / shower had black mold! Hall way smelled and it was dark! Hall Light only came on once you started walking (safety concern for me)! Currently check in area is very small & a chaos. For a 4 star hotel it felt like a one star. Additionally looking out the window from room you see METAL- STEEL bars! At 0900 you start hearing the loud drill,, hammer, & other construction equipment. At 0945 am - my last day at hotel, I hear a knock! I was schocked-suprised - it was house keeping! I reminded the lady check out is by 12;00 pm. PLEASE the stay was not free. I really deserve a refund!!! I HAVE PICTURES
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 11. Mai 2024
Dear Teresq,We extend our sincerest apologies for the disappointment and inconvenience you experienced during your recent stay at Princess Plaza. Your feedback is deeply concerning to us, as providing a comfortable and enjoyable experience for our guests is our utmost priority.We regret that the ongoing renovations detracted from your stay, and we understand your frustrations with the state of your room and the inconvenience caused by the construction noise. Please rest assured that your comments regarding cleanliness and maintenance have been forwarded to our housekeeping and maintenance teams for immediate attention and resolution.Regarding the check-out experience, we apologize for any misunderstanding or inconvenience caused by the housekeeping visit. Your feedback regarding this matter will be used to improve our procedures and ensure that such incidents do not reoccur in the future.We genuinely value your feedback and the opportunity to address your concerns. We would like to extend our apologies once again and assure you that your comments have been taken seriously.Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope for the opportunity to restore your faith in Princess Plaza during your future visits.Yours sincerely,

2/10 – Ungenügend

PATRICIA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me parecen un abuso los precios con el estado del hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 8. Mai 2024
Estimada Patricia, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión.Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 – Okay

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property undergoing renovations, using alternate check in location. Staff were great, room was nice although lacking in convenient electrical outlets. Bathroom lacking - weak toilet flush, glass panel not secured to bathtub so serious leakage onto floor during shower, bathroom door damaged and could not be closed, paint peeling over tub, rough patches where things used to be secured to the wall. Breakfast was ok, but hot food only warm at best. Maybe because in temporary location due to construction. Good location for walking to most tourist areas in 5 to 15 minutes and in good proximity to bus and metro stations. Good shopping in area. Reasonably quiet at night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 6. Mai 2024
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our property and appreciate your understanding as we work to enhance our facilities.We are delighted to hear that you found our staff to be great and enjoyed your room, despite the inconvenience of the limited electrical outlets.It's pleasing to hear that you found our location convenient for exploring the city's tourist attractions and accessing transportation options. Once again, we apologize for any inconvenience experienced during your stay and thank you for bringing these matters to our attention. Your feedback is invaluable as we strive to provide exceptional experiences for all our guests. Should your travels bring you back to the area, we hope for the opportunity to exceed your expectations.Warm regards,

6/10 – Okay

Fabien

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel bien situé mais en rénovation !! Ça aurait été correct de le préciser avant. Pas de restaurant sauf une minuscule salle pour le petit déjeuner. Piscine mais en fait celle de la salle de sport mitoyenne pas pour la baignade.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Elisabeth - Assistant Front Desk Manager am 3. Mai 2024
Dear Fabien, We sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

6/10 – Okay

Pedro Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
El hotel estaba en obras y eso dificulto mucho la estancia. Además el dia de salida una averia del ascensor nos hizó bajar 3 plantas de sotano con las maletas en la mano, sin que ningún de los operarios del hotel bos diera otra opción que si nos dio, tras las quejas la recepcionista.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 29. Apr. 2024
Estimado Pedro,Agradecemos sinceramente su tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente los inconvenientes que experimentó durante su estancia en nuestro hotel.Nos gustaría ofrecerle nuestras más sinceras disculpas por las molestias ocasionadas debido a las obras en curso en nuestras instalaciones, nos esforzamos a diario para minimizar el impacto en los clientes.Además, lamentamos mucho el incidente con el ascensor el día de su partida. Entendemos que esta situación fue incómoda y lejos de cumplir con los estándares de calidad y servicio que nos esforzamos por ofrecer.Tomamos muy en serio sus comentarios y le aseguramos que estamos tomando medidas inmediatas para abordar estas preocupaciones y evitar que ocurran nuevamente en el futuro. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y lamentamos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Agradecemos sus comentarios, ya que nos brindan la oportunidad de mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia mucho más satisfactoria.Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Linda Irene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very good The staff were very friendly and helpful The room was very big and comfortable The hotel was easily situated for the metro All in all a lovely stay thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 26. Apr. 2024
Dear Linda Irene, we really appreciate your trust and excellent evaluation. Glad to know you had an overall pleasant and comfortable experience!We look forward to welcoming you soon. Kind regards.

6/10 – Okay

Gayland A

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was under exterior renovation and it seemed that the lobby was makeshift. The breakfast was free to some, but not included in our stay, I wish that had been explained prior
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 24. Apr. 2024
Dear Gayland A, thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation and the temporary state of our lobby. Please know that information regarding the renovation is available on our website.We understand your concerns about the breakfast inclusion and regret any oversight in communication. Your comments are valuable to us as we work to improve our services and provide a better experience for all guests. We hope to enhance your experience in the future once the renovation is complete.Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Cesar

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care Dpto. am 14. Mai 2024
Estimado Cesar,gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo

6/10 – Okay

Wendy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 25. Apr. 2024
Dear Wendy, we appreciate your trust. Hopefully we can count on another chance to regain your trust and improve your experience in the future.Kind regards.

6/10 – Okay

Gabriel

Gut: Sauberkeit
Hotel pictures show a very nice and cozy hotel area. However, they do not mention the hotel is currently being remodeled. We could hear the construction noise in the morning and there is nothing to do in the lobby, since it’s under construction.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care am 22. Apr. 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards

6/10 – Okay

Rosario

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care am 22. Apr. 2024
Estimada Rosario, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión . Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

10/10 – Hervorragend

JOSE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien ubicada pero solo funciona un elevador
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 17. Apr. 2024
Estimado Jose, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirle pronto.Un cordial saludo.

8/10 – Gut

Jose, Guayaquil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Las habitaciones muy buenas, 3 líneas de metro en la esquina. Zona de almacenes y restaurantes en la zona. Desafortunadamente el hotel está en remodelación en su totalidad y no estaban disponibles todos los salones, y los ascensores que estaban disponibles no daban abasto. Regresaré a este hotel la próxima ocasión en Madrid.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 14. Apr. 2024
Estimado Jose,Agradecemos sinceramente su amable reseña sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la calidad de nuestras habitaciones y de la conveniente ubicación.Lamentamos profundamente los inconvenientes experimentados debido a las obras de remodelación en curso. Reconocemos la importancia de proporcionar un ambiente tranquilo y funcional para todos nuestros huéspedes, nos esforzamos para minimizar el impacto sobre nuestros clientes durante estos meses de trabajos de mejora. Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle la excelencia en servicio que nos esforzamos por ofrecer. Si decide regresar a Madrid, estaremos encantados de atenderle y asegurarle una experiencia memorable y sin contratiempos.Agradecemos nuevamente su tiempo y su preferencia.Atentamente,

4/10 – Schlecht

Elke

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 30. Apr. 2024
Dear Elke, we regret to know your expectations have not been met in this occasion. We hope to receive you in a future occason to offer you an exceptional experience and regain your trust.Best regards.

8/10 – Gut

Orlando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This hotel is currently undergoing construction, but once complete, it promises a five-star experience. The staff is friendly and helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 9. Apr. 2024
Dear Orlando,Thank you very much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We truly appreciate your kind words regarding our friendly and helpful staff.We understand that our ongoing construction may have inconvenienced you during your visit, and we sincerely apologize for any disruption this may have caused. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to ensuring that your future stays with us exceed your expectations.Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards,

4/10 – Schlecht

Nancy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No volvería a su hotel, no sirve el aire acondicionado, no se puede usar el bar, ni el restaurante es una de las peores experiencias de hoteles que podido vivir en mi vida.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 7. Apr. 2024
Estimada Nancy, Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para compartir su experiencia reciente en nuestro hotel. Lamentamos profundamente escuchar que su estancia no cumplió con sus expectativas y que enfrentó inconvenientes significativos relacionados con el funcionamiento del aire acondicionado, la disponibilidad del bar y el restaurante.Nos gustaría informarle que actualmente estamos inmersos en un proyecto de renovación integral destinado a mejorar y actualizar nuestras instalaciones para ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia excepcional. Reconocemos la importancia de mantener nuestros estándares de calidad y su retroalimentación es invaluable en este proceso.Entendemos que los problemas que experimentó afectaron su experiencia y lamentamos sinceramente cualquier inconveniente causado. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y trabajaremos diligentemente para abordar y rectificar las deficiencias señaladas.Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro para brindarle una experiencia verdaderamente placentera y memorable en nuestro hotel renovado.Atentamente.

6/10 – Okay

Raffaella

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 7. Apr. 2024
Dear Raffaella, we appreciate your trust. We hope to have the chance to improve your experience in a future occasion.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Ana Sylvia

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Lara de Pablo-Customer Care am 22. Apr. 2024
Estimada Ana Sylvia,gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great location. Rooms are very spacious . Walkable to Gran Via and Plaza de España. Hotel is under renovation.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 1. Apr. 2024
Dear Barbara,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our location to be great and that you enjoyed the spaciousness of our rooms. It's wonderful to know that our proximity to Gran Via and Plaza de España added convenience to your visit.Regarding your mention of the renovation, we sincerely appreciate your understanding and patience during this period of improvement. We strive to enhance our facilities to provide an even better experience for our guests in the future.Once again, we appreciate your kind words and recommendation. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to the area.Warm regards,

8/10 – Gut

xiaolu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall the hotel is nice especially the staffs, they are very helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 1. Apr. 2024
Dear Xiaolu,Thank you for sharing your positive feedback about your recent experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our hotel to be nice overall, and we greatly appreciate your kind words about our staff. Providing excellent service and assistance to our guests is always our top priority, and it's wonderful to know that our team's efforts were recognized and appreciated during your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel has a good location near Gran Via and the room was spacious. I loved the Rituals amenities and free mineral water in the room
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 1. Apr. 2024
Dear Marina,Thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location near Gran Via and that you found our rooms spacious. It's wonderful to know that you appreciated the Rituals amenities and complimentary mineral water provided in the room.We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and we are pleased to hear that we met your expectations. We would be honored to welcome you back for another pleasant stay.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Liany

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lara de Pablo- Customer Care am 18. Apr. 2024
Estimado Liany, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

LAURA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 29. März 2024
Estimada Laura, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

2/10 – Ungenügend

carlos rodriguez

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
since the hotel is being remodeled there is always noise (even at night), and dust. They should not be opened until finished remodeling.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Christian Martin - Duty Manager am 25. März 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards.