Wandern

Bewertungen von Hotel Euro Moniz

3 out of 5
Hotel Euro Moniz
Rua das Alfarrobeiras, 4, Porto Moniz

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

28 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Line, Gatersleben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist hervorragend: Restaurants & Einkaufsmöglichkeiten direkt vor der Tür, trotzdem ruhig. Zimmer mit großem Balkon und tollem Ausblick. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche offen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Emanuel am 27. Okt. 2020
Vielen Dank für Ihre Präferenz. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig!

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good choice
This hotel is a good choice in Porto Moniz, with good views, friendly personal, and good breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Luis Gonçalves am 8. Jan. 2019
Dear Guest We are very happy that you enjoyed the stay with us. You are always welcome. Kind regards, Hotel Euro Moniz

8/10 – Gut

francesco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bella posizione nel complesso una buona struttura consigliabile
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Duka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic room with a balcony view of the sea and pools. Great service and breakfast. Basement pool needs renovating…which was started anfter our departure we were told. Ask for mattress toppers as the beds are very hard. Helps a bit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Gaia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Paula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Gari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trato al cliente
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Geneviève

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

FREDDY

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Tiago

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente para descansar, óptimo serviço
Local tranquilo, excelente nível de serviço. Pequeno-almoço de muita qualidade.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was excellent experience, everyone was great
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Veronika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel Euro Moniz am 1. Juli 2022
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, Our hotel aims to provide a truly unique experience, We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, Daniel

6/10 – Okay

Frédéric

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Pas de piscine
Très bel établissement, parking facile, grande chambre propre et confortable. Accès facile à pieds aux commerces, restaurants et piscines naturelles. Gros point négatif : piscine extérieure fermée, impossible d'aller à la piscine intérieure car il fallait réserver à l'avance mais personne ne nous a prévenu... Très déçus.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Pas de piscine am 1. Juli 2022
Boa tarde, Muito obrigado pela sua revisão da sua recente estadia no nosso hotel. O seu feedback é extremamente valioso para nós, uma vez que nos esforçamos por melhorar a cada estadia. Agradecemos muito o seu comentário. A nossa principal prioridade é poder proporcionar um ambiente muito confortável. O procedimento normal quando os hóspedes fazem o check-in é receber todas as informações nessacaria sobre do hotel. Nos tempos em que nos encontramos temos de manter a segurança dos nossos hóspedes sempre em primeiro lugar. A culpa foi nossa por não lhe termos fornecido esta informação e esperamos que possa aceitar as nossas desculpas. Será um prazer recebê-los de volta ao nosso hotel. Melhores cumprimentos, Daniel

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rien
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Daniel am 22. März 2022
Hello, We thank you for your kind review and hope to have you as our guests again in the near future. Kind regards

10/10 – Hervorragend

BRINGUIER

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Calme, proximité des piscines,excellent restaurant dans le village, gentillesse de la réception
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Daniel am 22. März 2022
Hello, Thank you for the kinds words it was a pleasure to have you here as our guest. Till next time, be safe.

10/10 – Hervorragend

Giti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Daniel am 23. März 2022
Hello, We thank you for great review , it was a pleasure to have you here at our hotel.We hope to have you as our guest in the near future once again. Keep safe, Kind regards Daniel

10/10 – Hervorragend

Serge

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

lee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Karel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice, quiet hotel with excellent breakfast.
Very nice, pleasant stay, comfy beds. Great location with breathtaking views, close to the sea and a lot of restaurants. Inside pool, sauna and jacuzzi (close due to covid during our stay). Excellent breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

David, Solihull

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location near to the natural swimming pools, very friendly staff. Modern fixtures and fittings, clean and comfortable. There’s a third floor bar and terrace with great views over the Atlantic. A great choice at breakfast, with plenty of good restaurants for an evening meal. If in Porto Moniz we would stay here again
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Thierry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grandes chambres confortables, petit déjeuner excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Etablissement propre et moderne. La chambre est spacieuse et la literie très confortable. Parking extérieur bien utile si location de voiture. La piscine est agréable et le buffet petit déjeuner très bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von The Hotel Management am 2. Dez. 2020
Dear Guest, Thank you so much for sharing your experience with us! It was a pleasure to receive you and we hope to see you again in a near future. With our bes regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really good value hotel. Nice pool, helpful staff, good central location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von The Hotel Management am 20. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you so much for sharing your experience with us. We're very happy to know that you had an amazing stay with us and to know that you particularly liked our location, our indoors pool and also our amazing staff. We will share your words with them :) It was a pleasure to receive you and we hope to see you again in the future! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jose Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von A Direção do Hotel am 24. Sept. 2020
Caro Sr. José Manuel, Muito obrigada por partilhar a sua experiência connosco. Ficámos muito contentes por saber que teve uma ótima estadia no nosso Hotel! Foi um prazer recebê-lo e esperamos poder voltar a vê-lo em breve. Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hôtel calme avec le bruit des vagues en fond. Top. Je recommande
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von La Diretion am 8. März 2020
Cher invité, Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous avons été très heureux de savoir que vous avez passé un séjour calme et paisible avec nous et vous remercions à l'avance pour votre recommandation de notre Hôtel. Cordialement,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Hotel Management am 24. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you so much for sharing your experience with us. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Birgitta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect place
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Hotel Management am 24. Feb. 2020
Dear Birgitta, Thank you so much for sharing your experience with us. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon. Best regards, Mariana Castro

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Hotel Management am 18. Feb. 2020
Thanks for sharing your experience with us! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrific location, the condition of the rooms was impeccable. The only issue: the hot water flow was erratic.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Nov. 2019
Dear Mr. Richard, Thank you so much for sharing your experience with us! We're glad you had a great stay with us :) We took good note of your remark, thank you. We hope to see you next time! Best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Aina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von The Hotel Management am 20. Okt. 2019
Thank you so much! Best regards

10/10 – Hervorragend

isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Euro Moniz am 2. Juli 2019
Dear Isabelle, Thank you so much for sharing your experience with us. We're glad you enjoyed our service :) Best regards, The Management

10/10 – Hervorragend

gilbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von The Hotel Management am 4. Juni 2019
Dear Mr. Gilbert, Thank you so much for you review! We're glad that you had a nice time at our Hotel Euro Moniz :) Hope to see you again in a near future. Best regards, The Hotel Management.

8/10 – Gut

Véronique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Mai 2019
Dear Véronique, Thank you so much for you review! We hope to see you again in a near future :) Best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ligging is perfect, heeft geen eigen restaurant, maar voldoende keus in de omgeving.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Mai 2019
Dear Guest, Warm greetings from Porto Moniz! Thank you so much for sharing your experience in our Euro Moniz Hotel. We are very happy to know that you were pleased with our location and our offer :) It was a pleasure to receive you and we hope to see you again very soon. Best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for your review! It was a pleasure having you here with us and we hope to receive you again anytime soon :) Best regards, The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Velice milý a ochotný personál.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Luis Gonçalves am 8. Jan. 2019
Dear Guest Thank you very much for your kind words. Kind regards, Hotel Euro Moniz

10/10 – Hervorragend

Bent Birger

Rigtig godt hotel, rent, nyt, god morgenmad, parkeringskælder. Venlig betjening. Godt sted at bo når det en den nordvestlige del af øen, man besøger.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Sr. Sérgio Balona Diretor Hotel Euro Moniz am 6. Dez. 2018
Mange tak for din anmeldelse og venlige ord. Det var en fornøjelse at have dig i Hotel Euro Moniz, og du er altid velkommen :) Med venlig hilsen, Sergio Balona

10/10 – Hervorragend

Virpi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Sergio Balona Diretor Hotel Euro Moniz am 4. Dez. 2018
Thank you very much for your review and kind words. It was a pleasure to have you in Hotel Euro Moniz and you are always welcome :) Kind Regards, Sergio Balona

10/10 – Hervorragend

Kim, Pennsylvania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and view of the ocean. Friendly and helpful staff. Breakfast was delicious with nice selecton of eggs, meats and fresh friuts and breads. Hotel extra clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Sergio Balona Diretor Hotel Euro Moniz am 4. Dez. 2018
Thank you very much for your review and kind words. It was a pleasure to have you in Hotel Euro Moniz and you are always welcome :) Kind Regards, Sergio Balona