Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
28 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
28
11 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
11
2 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
2
0 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
0 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
9,6/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
9,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Line, Gatersleben
Mit dem Partner gereist
21. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist hervorragend: Restaurants & Einkaufsmöglichkeiten direkt vor der Tür, trotzdem ruhig.
Zimmer mit großem Balkon und tollem Ausblick. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche offen.
Line
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Emanuel am 27. Okt. 2020
Vielen Dank für Ihre Präferenz. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig!
10/10 – Hervorragend
Sven
2. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good choice
This hotel is a good choice in Porto Moniz, with good views, friendly personal, and good breakfast
Sven
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Luis Gonçalves am 8. Jan. 2019
Dear Guest
We are very happy that you enjoyed the stay with us.
You are always welcome.
Kind regards,
Hotel Euro Moniz
8/10 – Gut
francesco
Mit dem Partner gereist
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bella posizione nel complesso una buona struttura consigliabile
francesco
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Duka
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic room with a balcony view of the sea and pools. Great service and breakfast. Basement pool needs renovating…which was started anfter our departure we were told. Ask for mattress toppers as the beds are very hard. Helps a bit.
Duka
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Gaia
12. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gaia
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Paula
Mit der Familie gereist
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paula
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Gari
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trato al cliente
Gari
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Geneviève
30. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Geneviève
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
8/10 – Gut
FREDDY
5. Juni 2023
FREDDY
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Tiago
Geschäftlich gereist
3. März 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente para descansar, óptimo serviço
Local tranquilo, excelente nível de serviço. Pequeno-almoço de muita qualidade.
Tiago
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Vladimir
27. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was excellent experience, everyone was great
Vladimir
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Veronika
29. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Veronika
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel Euro Moniz am 1. Juli 2022
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, Our hotel aims to provide a truly unique experience, We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Sincerely,
Daniel
6/10 – Okay
Frédéric
28. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Pas de piscine
Très bel établissement, parking facile, grande chambre propre et confortable. Accès facile à pieds aux commerces, restaurants et piscines naturelles.
Gros point négatif : piscine extérieure fermée, impossible d'aller à la piscine intérieure car il fallait réserver à l'avance mais personne ne nous a prévenu... Très déçus.
Frédéric
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Pas de piscine am 1. Juli 2022
Boa tarde,
Muito obrigado pela sua revisão da sua recente estadia no nosso hotel. O seu feedback é extremamente valioso para nós, uma vez que nos esforçamos por melhorar a cada estadia. Agradecemos muito o seu comentário.
A nossa principal prioridade é poder proporcionar um ambiente muito confortável. O procedimento normal quando os hóspedes fazem o check-in é receber todas as informações nessacaria sobre do hotel.
Nos tempos em que nos encontramos temos de manter a segurança dos nossos hóspedes sempre em primeiro lugar. A culpa foi nossa por não lhe termos fornecido esta informação e esperamos que possa aceitar as nossas desculpas.
Será um prazer recebê-los de volta ao nosso hotel.
Melhores cumprimentos, Daniel
10/10 – Hervorragend
Catherine
Mit einer Gruppe gereist
21. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rien
Catherine
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Daniel am 22. März 2022
Hello,
We thank you for your kind review and hope to have you as our guests again in the near future.
Kind regards
10/10 – Hervorragend
BRINGUIER
Mit der Familie gereist
26. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Calme, proximité des piscines,excellent restaurant dans le village, gentillesse de la réception
BRINGUIER
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Daniel am 22. März 2022
Hello,
Thank you for the kinds words it was a pleasure to have you here as our guest.
Till next time, be safe.
10/10 – Hervorragend
Giti
7. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Giti
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Daniel am 23. März 2022
Hello,
We thank you for great review , it was a pleasure to have you here at our hotel.We hope to have you as our guest in the near future once again.
Keep safe,
Kind regards
Daniel
10/10 – Hervorragend
Serge
26. Dez. 2021
Serge
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
lee
Mit einer Gruppe gereist
6. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
lee
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Karel
4. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice, quiet hotel with excellent breakfast.
Very nice, pleasant stay, comfy beds. Great location with breathtaking views, close to the sea and a lot of restaurants. Inside pool, sauna and jacuzzi (close due to covid during our stay). Excellent breakfast.
Karel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
David, Solihull
1. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location near to the natural swimming pools, very friendly staff. Modern fixtures and fittings, clean and comfortable.
There’s a third floor bar and terrace with great views over the Atlantic.
A great choice at breakfast, with plenty of good restaurants for an evening meal.
If in Porto Moniz we would stay here again
David
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
10/10 – Hervorragend
Thierry
Mit dem Partner gereist
7. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grandes chambres confortables, petit déjeuner excellent.
Thierry
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
8/10 – Gut
Julie
31. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Etablissement propre et moderne. La chambre est spacieuse et la literie très confortable. Parking extérieur bien utile si location de voiture. La piscine est agréable et le buffet petit déjeuner très bien.
Julie
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
29. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von The Hotel Management am 2. Dez. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for sharing your experience with us!
It was a pleasure to receive you and we hope to see you again in a near future.
With our bes regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really good value hotel. Nice pool, helpful staff, good central location.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von The Hotel Management am 20. Okt. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for sharing your experience with us.
We're very happy to know that you had an amazing stay with us and to know that you particularly liked our location, our indoors pool and also our amazing staff. We will share your words with them :)
It was a pleasure to receive you and we hope to see you again in the future!
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Jose Manuel
17. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jose Manuel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von A Direção do Hotel am 24. Sept. 2020
Caro Sr. José Manuel,
Muito obrigada por partilhar a sua experiência connosco.
Ficámos muito contentes por saber que teve uma ótima estadia no nosso Hotel!
Foi um prazer recebê-lo e esperamos poder voltar a vê-lo em breve.
Com os melhores cumprimentos,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. März 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hôtel calme avec le bruit des vagues en fond. Top. Je recommande
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von La Diretion am 8. März 2020
Cher invité,
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous.
Nous avons été très heureux de savoir que vous avez passé un séjour calme et paisible avec nous et vous remercions à l'avance pour votre recommandation de notre Hôtel.
Cordialement,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Hotel Management am 24. Feb. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for sharing your experience with us.
It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Birgitta
22. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect place
Birgitta
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Hotel Management am 24. Feb. 2020
Dear Birgitta,
Thank you so much for sharing your experience with us.
It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon.
Best regards,
Mariana Castro
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Hotel Management am 18. Feb. 2020
Thanks for sharing your experience with us!
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Richard
Mit einer Gruppe gereist
26. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrific location, the condition of the rooms was impeccable. The only issue: the hot water flow was erratic.
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Nov. 2019
Dear Mr. Richard,
Thank you so much for sharing your experience with us!
We're glad you had a great stay with us :)
We took good note of your remark, thank you.
We hope to see you next time!
Best regards,
The Hotel Management
8/10 – Gut
Aina
16. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aina
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von The Hotel Management am 20. Okt. 2019
Thank you so much!
Best regards
10/10 – Hervorragend
isabelle
26. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
isabelle
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Euro Moniz am 2. Juli 2019
Dear Isabelle,
Thank you so much for sharing your experience with us.
We're glad you enjoyed our service :)
Best regards,
The Management
10/10 – Hervorragend
gilbert
3. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gilbert
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von The Hotel Management am 4. Juni 2019
Dear Mr. Gilbert,
Thank you so much for you review!
We're glad that you had a nice time at our Hotel Euro Moniz :)
Hope to see you again in a near future.
Best regards,
The Hotel Management.
8/10 – Gut
Véronique
26. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Véronique
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Mai 2019
Dear Véronique,
Thank you so much for you review!
We hope to see you again in a near future :)
Best regards,
The Hotel Management
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
26. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ligging is perfect, heeft geen eigen restaurant, maar voldoende keus in de omgeving.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Mai 2019
Dear Guest,
Warm greetings from Porto Moniz!
Thank you so much for sharing your experience in our Euro Moniz Hotel.
We are very happy to know that you were pleased with our location and our offer :)
It was a pleasure to receive you and we hope to see you again very soon.
Best regards,
The Hotel Management
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von The Hotel Management am 27. Mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review!
It was a pleasure having you here with us and we hope to receive you again anytime soon :)
Best regards,
The Hotel Management
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Velice milý a ochotný personál.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Luis Gonçalves am 8. Jan. 2019
Dear Guest
Thank you very much for your kind words.
Kind regards,
Hotel Euro Moniz
10/10 – Hervorragend
Bent Birger
29. Nov. 2018
Rigtig godt hotel, rent, nyt, god morgenmad, parkeringskælder. Venlig betjening.
Godt sted at bo når det en den nordvestlige del af øen, man besøger.
Bent Birger
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Sr. Sérgio Balona Diretor Hotel Euro Moniz am 6. Dez. 2018
Mange tak for din anmeldelse og venlige ord.
Det var en fornøjelse at have dig i Hotel Euro Moniz, og du er altid velkommen :)
Med venlig hilsen,
Sergio Balona
10/10 – Hervorragend
Virpi
14. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Virpi
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Sergio Balona Diretor Hotel Euro Moniz am 4. Dez. 2018
Thank you very much for your review and kind words.
It was a pleasure to have you in Hotel Euro Moniz and you are always welcome :)
Kind Regards,
Sergio Balona
10/10 – Hervorragend
Kim, Pennsylvania
11. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and view of the ocean. Friendly and helpful staff. Breakfast was delicious with nice selecton of eggs, meats and fresh friuts and breads. Hotel extra clean.
Kim
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Sergio Balona Diretor Hotel Euro Moniz am 4. Dez. 2018
Thank you very much for your review and kind words.
It was a pleasure to have you in Hotel Euro Moniz and you are always welcome :)
Kind Regards,
Sergio Balona