Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Shady Hotel

2 out of 5
Shady Hotel
Mona, Luxor, Luxor Governorate

Bewertungen

6,0
5 von insgesamt 20 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 20 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 20 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 20 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 20 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,8/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

5,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Stadtnah, einfach und sauber. Sehr hilfsbereite Mitarbeiter.
Antwort von Thanks am 10. März 2023
Thanks

2/10 – Ungenügend

REINA

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von shady hotel am 23. Nov. 2023
You basically did not stay at the hotel, so how can you say that, and Expedia website knows that you did not stay at the hotel, so how can I publish this false comment and all that because you know that the site will deduct your visa, which is not a good trick?

4/10 – Schlecht

Emanuel

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Madhouse
Eu deveria ter dado mais ouvidos a alguns comentários, pensei q era frescura mas não é, o hotel eh sujo, IMUNDO, a toalha de banho precisa de lavagem especial urgente pois as mesmas fediam ao ponto de não ter como utilizar, tive q me secar c camiseta, tbm tive q colocar uma camiseta encima da fronha pois essas estavam tbm sujas, n tive coragem de usar o pano q seria o cobertor, a área da piscina eh terrível, as cadeiras de piscina n tinham condições de alguém sentar de aspecto tão feio é SUJO. O dono do hotel e o filho são insuportáveis, nos oprimindo tentando vender passeio, com muitas e muitas perguntas que achei de péssimo tom, fugíamos deles, e isso eh horrível. Só n dou a pior nota pois ainda sim nos serviu, a cama n era horrível, o banheiro ok o dois atendentes da recepção eram simpáticos, e o rapaz do restaurante também, n ousei comer no hotel pois se o hotel em si já era suja imagine essa cozinha, sem condições, está numa área central bem movimentada e barulhenta, o q já esperávamos e n eh culpa deles, sinceramente, só fique aki se for sua última opção.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

santiago

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They force you to pay dinner, sink really dirty and I won’t even think to come back
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Joan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No crean en las fotos
De lo peor que puede haber, pesimo,
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Wanda

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von shady hotel am 10. Mai 2023
thank u we hope to see u again

8/10 – Gut

Edith

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von good am 31. Mai 2023
good

10/10 – Hervorragend

Ronald, LEESBURG

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mr. Ali and Abdullah, as well as the complete hotel staff takes care of us on all aspects. They are super friendly, that make you feel like they are your family. They provided us the best options possible for visiting so many places in few days at the best price. They really made as feel very comfortable… you can trust them very quickly. For sure I fully recommend Shady Hotel in Luxor, they exceeded my expectations!!!
Antwort von thank you am 17. März 2023
thank you

6/10 – Okay

Donna

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

2/10 – Ungenügend

Elizabeth

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dissatisfaction and disappointment
Several days before my trip I tried to contact the hotel to confirm did they were picking me up. They said they would arrange transportation. The day before my trip I contacted to confirm they are picking up since my flight was landing around midnight. They did not return my message. I tried again before my flight to Luxor in once I landed. I Donely did not return my message, but they didn’t answer their phone with multiple items both from myself and from airport staff in Luxor. Because it was after midnight at this point and I’ve never been in Luxor, I decided to book another hotel. I’m very disappointed in their service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The name of the hotel suits them.SHADY!
Firstly, when we arrived there were no towels and sheet/blanket in the room. Then there was no Air-conditioning controller so I asked for it. They said “it’s winter, we don’t turn the AC on, you don’t need it”. Yes it’s winter for Egypt (mind you, during the day it was 30 deg C). I do understand but we booked this hotel as it says air-conditioned on the advert as even our summer in the UK is colder than their winter. So we did say that we want it on as that's what it says in the ad. They refused at first but said okay in the end…after an hour and 2 more discussions, they kept on saying “okay” but were not turning it on. It was only when we asked for a refund so we can transfer to another hotel that they turned it on. Will never come back!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

walter alexis

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lo mejor que tienen es la gente, muy amables y la ubicación buenosa
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

MAURICIO GABRIEL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No recomendable
La verdad que la limpieza no es nada favorable Salvo las camas Qe tienen las sábanas limpias el resto lleno de polvo. El gerente del hotel , todo el tiempo ofreciendo tour’a que salían mucho más caro de lo que en realidad valen. Y al negarme tuve que bancar su mala cara y mala actitud. No es recomendable .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Erivelton Matheus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and with a wonderful location
I love the location and what about the simplicity and sympathy are the workers. If i'd back to Luxor, I'd stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

CRISTOBAL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice staff, cold hotel
Thd Staff of the hotel was quite helpful and resolutive. They explained us a lot of things and proposed many plans to do. The "biggest" problem of the hotel was the cold. We requested more blankets and we were provided with thedm, but the environment was too cold, extremely cold.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Aya.. am 7. Jan. 2020
Thank you, dear , for that. We are very happy to meet you.

4/10 – Schlecht

Donna

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would not recommend for female travellers. Owners are a bit sleazy. Location and price are great
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von aya am 24. Nov. 2019
thx a lot for kindness

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
저렴한 가격에 시설들도 좋고 직원들의 친절성도 최고입니다. 시내에 위치해 입지도 괜찮구요.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von aya am 24. Nov. 2019
thx a lot for kindness

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful pool, delicious breakfast, KK d and enthusiastic staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Assem

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Aya am 10. März 2019
Thanks a lot dear

6/10 – Okay

philippe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
يمكن ان يكون احسن
لابد من اجراء بعض التحسينات اولا--فوط الحمام لم تتغير الا في اليوم الثالث-بعد ان طلبنا زلك تنضيف الحجرة لم يتم الا في اليوم الثالث -بعد ان طلبنا زلك مشكلة تسريب مياه في الحمام لم يتم اصلاحها حتي اخر يوم من اقامتنا ستارات الحجرة غير كافية --يوجد شباك ليس له ستارة اطلاقا---الحجرة رقم 505--- المياه السخنة لا تصل للدوش بما فيه الكفاية--تصل ضعيفة جدا جدا--بسسبب سوء السباكة عمال الفندق كويسيين وبيحولوا يعملوا علي قدر الامكانيات المتاحة, في الختام الفندقيحتاج الي اهتمام اكثر لان موقع الفندق ممتاز وحقيقا الفندق لديه الامكانيات ليكون احسن بكثير انصح به لان كل اللي انا قولته لا يحتاج اكثر من يوم لتصليحه-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von aya am 7. Feb. 2019
شكرا جدا لحضرتك وسوف نعمل بكل جهدنا لاصلاح كل هذا^_^