Außenbereich

Bewertungen von Pyramisa Hotel Luxor

4 out of 5
Pyramisa Hotel Luxor
Khaled Ibn El Waild Street, Luxor

Bewertungen

7,4

Gut

63 von insgesamt 196 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
64 von insgesamt 196 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 196 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 196 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 196 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Heiko, Bad Soden

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

S.E.

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
unsatisfactory stay
Let me start with the positive first: - the hotel is situated beautifully at the Nile and has nice outdoor facilities (didn't however use them as I was away all of the time) - the personnel was generally very friendly however: - the hotel is worn down - the rooms are in bad condition and the bathroom like they have not been renovated since the inception of the hotel - everything falling apart - trying to watch tv was like watching heavy snowfall (impossible to watch) - the door to the outdoor area hardly to lock - employees at the reception desk were not able to help find train connections to Aswan (from Luxor) - only served Nescafe at the breakfast buffet and you had to wait 15+ minutes for the omelet - .... Conclusion: it is definitely nowhere near a 5 star accommodation - I would rate it 2-3 star (at most)
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Karim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes komfortables Hotel
Antwort von Hotel Management am 2. Dez. 2022
Dear our valued Guest, We very much appreciate your Comments regarding your Stay at Pyramisa Hotel Luxor. It is always a pleasure to receive your positive Feedback. I will share your Comments with our Team. I am sure that this Feedback will serve as an Encouragement to all of our Staff as we strive to continuously improve the Quality of our Services. Thank you again for sharing your Experience, and we would love to host you again here at Pyramisa Hotel Luxor.! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind schon öfter in Luxor gewesen. Auch dieses Hotel hat unseren Erwartungen voll entsprochen. Sehr sauber sehr freundlichea Personal. Eine top Badeaufsicht die uns auf alles hingewiesen hat( sind mit 2 Kindern dort gewesen) . Frühstück bist sehr gut. Sicht über den nil unbezahlbar. Kleiner Abzug. Das Zimmer ist relativ klein aber top sauber und mit sehr bequemen Matratzen und Kopfkissen. Im Vergleich zu den Hotels in Hurghada einfach kein Vergleich. Schaut euch Luxor an und genießt diese Gastfreundschaft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel Management am 6. Aug. 2022
Dear our valued Guest, We very much appreciate your Comments regarding your Stay at Pyramisa Hotel Luxor. It is always a pleasure to receive your positive Feedback. I will share your Comments with our Team. I am sure that this Feedback will serve as an Encouragement to all of our Staff as we strive to continuously improve the Quality of our Services. Thank you again for sharing your Experience, and we would love to host you again here at Pyramisa Hotel Luxor.! Sincerely,

8/10 – Gut

Mohamed

Mohamed Thabet, Heike Lüder
Zimmer war sauber mit schönen Nile Blick aber leider war die ganze Aufenthalt kein Wasser in die Dusche. Frühstück war sehr lecker und das Personal im Restaurant sehr freundlich aber leider habe ich für das Frühstück bezahlt obwohl das inbegriffen ist. Personal an der Rezeption sind nicht qualifiziert und haben keine Ahnung von nichts und wie mit den Gästen umgehen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2021
Antwort von Ibrahim Mansour.. am 2. März 2021
Dear our valued Guest, We very much appreciate your Comments regarding your Stay at Pyramisa Hotel Luxor. It is always a pleasure to receive your positive Feedback. I will share your Comments with our Team. I am sure that this Feedback will serve as an Encouragement to all of our Staff as we strive to continuously improve the Quality of our Services. Thank you again for sharing your Experience, and we would love to host you again here at Pyramisa Hotel Luxor.! Sincerely, Ibrahim Mansour.. Assistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Stefan, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein wenig älter aber mit Charme
Die Hotelanlage ist etwas in die Jahre gekommen und hätte grundsätzlich eine Restauration nötig, gestört haben mich die etwas älteren Einrichtungen aber keineswegs. Der Anlage inkl. Zimmer sind gut gepflegt und sauber, das Personal sehr freundlich und der Pool schlicht fantastisch. Allerdings gillt es zu erwähnen, dass der Hotelservice in Folge der Tourimuskrise in Aegypten heruntergefahren wurde und z.B. nicht mehr alle Restaurants geöffnet sind. Das Preisleistungsverhältnis stimmt aber auf jeden Fall und ich empfehle dieses Hotel weiter.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
aufenthalt im feber 2014
16 tage in ägypten - schön u. keine langeweile, gesplittet auf Luxor u. Assuan in den jeweiligen Isis hotels.
blick vom balkon
sonnenuntergang

10/10 – Hervorragend

Viola, Bern Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pyramisa Isis Hotel
Die Betten des Hotel waren sehr bequem. Auch alles andere war super

10/10 – Hervorragend

Erick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy linda vista del Nilo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Maculeuse

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Terrible experience
I reserved a king size bed for my husband and I. They put us in two different bed. They said room with king size bed not available. There was no internet access in the room. It was very cold and the heater in the room was not working. We froze to death in the room. It was terrible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Wahida

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not sure why others had issues with the hotel. Our staff was more than pleasant. Lovely hotel,staff are very welcoming and helpful with queries. Pool staff are very helpful too! Clean room, and hotel staff are able to make arrangements and help with any issues with our flights or trips. Thank you for a lovely staff, will defo be booking the hotel again if I return to Luxor.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

SALVADOR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goed hotel nette kamers elke dag schoonmaak ik had nijl vieuw vanaf 14.00 heerlijk op balkon in de zon, ontbijt goed genoeg keuze, lunch en diner goed personeel erg vriendelijk en behulpzaam prijs technisch nette prijs t.o.v hotels in de buurt
Aufenthalt von 17 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Susan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms were not updated, bathroom was old and not clean. Morning breakfast was not organized, no lineup control for omelet station. Coffee and tea station was a joke. Would not recommend this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

DARREN, Waterloo

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Where to start, property is not even worth giving 2 stars.we felt unsafe in the room because all doors are broken and anyone can fource to push it open. Bed sheets were given diry and we asked to change them at firstday. Generally rooms were pretty dirty and outdated . We are normally not complaining for small stuff but these are more visible. If you wanted do yourself a favor, please consider another property. Especially free brakefast was awful even 2 star property can provide you decent food choices. One time we were refused to allow into buffet because they given priority to a tour group to eat first. BIG THUMS DOWN. They need your money but not you
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ali Moussa is a excelent host my stay in Pyramisa was great, good is really good!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Istvan-Tibor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We stayed only one night after our Nile cruise and before heading out to the red sea. The staff is very friendly, the hotel has a nice feel to it. Our room was nice and spacious, with a big balcony. The problem was the bathroom. It was in bad condition and definitely needs renovation, tile gaps are black from age/ mold? Shower head is broken in a way where the water sprayed out on one side like a jet so couldn't shower properly. All we wanted is to shower, feel clean and sleep before going further which is why we are disappointed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Friendly and proactive staff, with safety and comfort top of mind. The hotel is one of the oldest in the area and is dated, but it is well maintained and kept clean. Daily breakfast was fantastic and the morning views of the hot air balloons and the Nile were soon mom it incredible.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Incredibly poor service for a 4 star hotel
Rated 4 stars, but does not deserve that caliber. 4 stars for the pool and the breakfast but otherwise would say it is a 3 star hotel with 2 star service. We have received much better and more hospitable service in Egypt at hotels costing 30 euro per night. We asked them to bring us extra towels 4 times and they were never brought. Our fridge did not close and the phone in the room did not work. Told them about this twice and was not fixed. The third time, they changed us rooms to a smaller room. The hotel manager said he was going to send up a bellboy to bring our luggage to the new room, but no one ever arrived after 20 minutes so moved all our luggage myself. Very few plugs in the room. Wi-Fi is only in the lobby, NOT in the rooms, and barely works even in the lobby.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Jerome

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hôtel vieillissant
En 2023, le wifi est un vrai problème dans cet hôtel. Il ne fonctionne pas dans les chambres et lorsque l’on bouge pour raison professionnel ceci est un vrai problème de devoir aller graver dans le lobby pour capter un faible wifi de mauvaise qualité. L’hôtel est vieux et le système électrique n’est plus aux normes. L’absence de prises électriques près du lit pour charger son téléphone est aussi un problème. Les mini frigo sont bruyants et si on l’éteint, le dégivrage entraine une inondation dans la chambre. Point positif de l’hôtel : le buffet petit déjeuner
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

NAOYUKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
3泊利用したが毎日夜中(3時ごろ)までプール近くのレストランの音楽が爆音でうるさかった。その他はとても快適でした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Nicolas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accueil catastrophique. Notre réservation n'a pas été trouvée tout de suite. Après nous avoir laissé patienter près d'une heure, la réservation n'est toujours pas trouvée. On nous a même affirmé que nous l'avions annulée! Après une nouvelle heure de négociation avec un soit-disant manager, une chambre est enfin trouvée. 3 lits pour 4 personnes... Un scandal. Seul avantage, une jolie piscine et un personnel très gentil.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Mohammad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The worst experience is staying in this property… Uncomfortable bed… b
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Pamela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good but needs technology upgrade
Conveniently located for access to taxis, pick-ups, for tourist sites. Excellent breakfast buffet for vegans and evening buffet is reasonably priced. There's a very good Italian restaurant in hotel complex. I felt safe and welcomed. Staff was friendly. Rooms need some updating but big complaint is that there is no internet access in the rooms. A very slow free internet is available in the lobby and lobby can get crowded with guests using lobby for wifi access. Nice pool and reasonably priced drinks, Gardens are so pretty that couples come there for wedding photo shoots!
View of gardens.  It is so pretty that couples come there for wedding photos.
View of Nile from balcony.
Balloons launching over the Valley of the Kings as seen from balcony at sunrise.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jeannette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Jens

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel is a very good installation but the maintenance is very poor. making things look very old and in bad shape, the personnel is very frinedly and the breakfast was very good
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Ferough

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay, helpful staff and close to all amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was beautiful. The pools were unbelievabke. I felt as if I had gone to Hawaiia. Thank you.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

antonio celso

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muiti bom.
Elevadores pequenos. Quartos amplos. Pequenos detalhes precisando de manutencão. Café da manhã variado e farto. Piscina otima.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Luigi

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Asama, Chandler

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leuke hotel, super dichtbij de centrum van Luxor, en de uitzicht an de Nijl is gewoon schitterend
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Ana karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mireya L

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Mahyar

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 15 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Omur Arzu

Gut: Sauberkeit
Otelde internet hiç yok denecek kadar kötü,kahvaltıda ekmekte böcek çıktı,kahvaltı ürünleri çok vasat Otelde memnun kaldığım tek kişi Arva idi,hem temizlikte hem İngilizce konusunda yardımcı oldu
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Janetha

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room was described with wifi and that wasn’t true. Fot People like me that works during traveling it was a nightmare. Have to come down to lobby for a very slow internet 😏
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Gilberto

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location and friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Joanne, Cheshire

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Zahoor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Dario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great team-work. The best view at front of Gyza Pyramids
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Lulu

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Ismael, Cayey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lo único que no me gustó es que no tienen servicio de Wi-Fi fuera del lobby. O sea, no había servicio en las habitaciones. Lo demás muy bien.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

julie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room was spacious but the bathroom needs to be refurnished. Lake of electric plugs old fashioned. The swimming pool people are very nice and helpuf
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Sergio

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The room was nice and kept very clean. The staff is nice but slow and inefficient, particularly in the restaurant. The food was the worst part at this property, The service at the restaurant was slow and inattentive. I try the Italian Restaurant one night and the bread was old and the food was below average. I had to walk to the Royal Sonesta to eat my meals. You cannot walk out the door of this property without being harassed by taxi drivers, vendors, etc. It wasn’t a very good sty.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Fernando

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The food is awful, no wonder the breakfast buffet was free. At dinner i asked for a chicken noodle.soup, the took my order, and 15 minutes later they come back to tell me.they dont have that option available..Staff doesn't speak English very well. I will not come back to this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Maria-José

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
L’emplacement de l’hôtel était bien! En effet on y retrouvait plusieurs hôtels proches donc il y avait beaucoup de touriste et c’était très facile de trouver un taxi ! Pour ce qui est de la nourriture, elle était très très médiocre, nous sommes aller manger à l’hôtel à côté ! Nous avons essayé le restaurant italien, premièrement il n’y avait pas de chef, personne en cuisine :// notre serveur était super gentil, mais la nourriture… Sinon les installations sont superbes, la piscine est fantastique
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023