Außenbereich

Bewertungen von Doubletree by Hilton Luxembourg

4 out of 5
Doubletree by Hilton Luxembourg
12 Rue Jean Engling, Luxembourg City

Bewertungen

8,2

Sehr gut

395 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
366 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
136 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ruud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It's good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Orlane Bauer - Guest Relation Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found your experience to be good.We're always striving to provide the best possible experience for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Regards,Orlane BauerGuest Relation Manager

8/10 – Gut

Arthur, Marl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fast alles super. - Duschschutz zu klein, daher muss man sehr eng duchen, damit kein Wasser rausspritzt. - Toilletenpapierhalterungen zu weit nach Hinten installiert. - Parkplätze bis zu 25 € pro Tag. Zu teuer. Für Hotelgäste sollte das kostenlos sein.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Orlane Bauer - Guest Relation Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay overall.We apologize for any inconvenience regarding certain aspects of your room. We will review your comments regarding the size of the shower guard and the installation of the toilet paper holders to make improvements and maximize our guests' comfort.We understand your concerns about parking fees. We will take your feedback into account as we review our pricing and ensure it is fair and reasonable for our guests.Thank you for sharing your thoughts with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon to provide you with an even more enjoyable stay.Regards,Orlane BauerGuest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

BARAN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Orlane Bauer - Guest Relation Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for your feedback and for awarding us a 5-star rating! We're delighted to know that you had a positive experience overall.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Regards,Orlane Bauer Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Jörg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Etwas in die Jahre gekommen, trotzdem empfehlenswert. Umgebung ist auf dem Berg neben einem großen Wohnblock, nur die kostenpflichtigen Hotelparkplätze sind daher nutzbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von moulay Alaoui am 21. März 2024
Thank you for sharing your feedback with us, and we're glad to hear that you would still recommend our hotel despite some areas showing signs of age. .Regarding the parking situation, we apologize for any inconvenience this may have caused. Our aim is to provide convenient parking options for our guests, and we regret if the surrounding area limited your choices. Your recommendation means a lot to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay. Kind regardsMoulay AlaouiDirector of Operations

10/10 – Hervorragend

Helena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel mit guter Ausstattung und guten Stadt Anbindungen. Das Frühstück ist sehr gut mit viel guter Auswahl.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Orlane Bauer - Guest Relation Manager am 13. März 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our facilities to be superb, along with convenient city connections. We strive to provide our guests with the best amenities and easy access to explore the city.It's wonderful to know that you were pleased with our breakfast offerings and found the selection to your liking. We aim to offer a variety of delicious options to cater to all preferences.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience in the future.Regards,Orlane BauerGuest Relation Manager

6/10 – Okay

Jasper

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Wir hatten 2 Verbindungszimmer gebucht, davon wussten die angeblich nichts. Kein Deutsch im Hotel, nur englisch oder besser französisch.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von moulay Alaoui am 21. März 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding your booking of two connecting rooms and the language limitations you encountered during your stay. Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us, and we deeply regret that we did not meet your expectations in these areas.Please accept our sincerest apologies for any confusion or frustration caused by the misunderstanding regarding your room request. We understand the importance of honoring our guests' preferences and will take immediate steps to ensure that such oversights do not occur in the future.Regarding the language issue, we apologize if our staff's language proficiency did not meet your needs. We strive to provide multilingual support to accommodate our diverse range of guests, and we will review our language training programs to ensure that our team members are better equipped to assist guests in German and other languages.Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you bringing these matters to our attention. Once again, we apologize for the inconvenience, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Kind regardsMoulay AlaouiDirector of Operations

10/10 – Hervorragend

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Obwohl das Hotel schon eine Weile nicht mehr renoviert worden ist - Teppichboden alt, Sitze im Frühstücksraum teilweise verschlissen -, fand ich den Aufenthalt insgesamt sehr gut und habe einen weiteren gebucht. Die Service-Qualität war sehr erfreulich, ebenso wie die Qualität des Essens (Willkommens-Cookie und Frühstück). Der Pool ist auch schon älter, aber völlig okay. Ich kann verstehen, dass andere Gäste sehr böse wurden, als sie den Willkommens-Keks mangels Verfügbarkeit einmal nicht bekommen haben (das habe ich in einem anderen Erfahrungsbericht gelesen), denn man verpasst dann wirklich etwas. Aufladen von Elektroautos ist nicht gerade attraktiv bepreist, es sind 23 oder 25 EUR pauschal pro Aufladung, was mich dazu bewogen hat, lieber woanders zu laden. Wenn man die Batterie von ziemlich leer auf ziemlich voll auflädt, ist der Preis vielleicht gerade noch vertretbar.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Moulay Alaoui am 25. Jan. 2024
Thank you for taking the time to share your experience, and we appreciate your detailed feedback. We're delighted to hear that you had a generally positive stay, enjoying aspects like service quality, food, and the pool.Your comments about the condition of certain elements in the hotel are duly noted, and we appreciate your understanding. We continuously strive to enhance our guests' experience, and your insights are valuable.Regarding the electric car charging, we appreciate your understanding and would like to assure you that we are continually reviewing and adjusting our services to better meet the needs of our guests.We look forward to welcoming you back for your next stay. Kind regardsMoulay AlaouiDirector of Operations

6/10 – Okay

Angelika

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leider an dem Tag sehr viele Gäste vor Ort gewesen
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 25. Jan. 2024
Thank you for choosing the Doubletree by Hilton Luxembourg and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Luxembourg.Kind Regards,Moulay AlaouiDirector of Operations

4/10 – Schlecht

Valentino

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 12. Feb. 2024
Thank you very much for taking the time to give us your feedback, via the online guest satisfaction survey, regarding your recent stay at the Doubletree by Hilton Luxembourg.Following your response I noticed there are improvements to be made and I would like to have more information about your experience with us in this respect.May I kindly ask you to share further details with me by mail I look forward for your answer and once again thank you for taking the time to help us improve the quality of our service,Kind regardsMoulay AlaouiDirector of Operations

4/10 – Schlecht

Dieter

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grauer hässlicher riesen Klotz. Kleines Bier 9 Euro, halber Liter Wasser 7,5 Euro. Aufzugkonzept bescheiden, Freunde auf anderen Etagen kann man wegen mangelnder Berechtigungen nicht besuchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 18. Dez. 2023
Thank you for sharing your thoughts about your experience. We regret to hear that the aesthetics of the hotel did not meet your expectations and that you found the prices for beverages to be high.Your feedback about the elevator concept is noted, and we apologize if it caused inconvenience during your stay. We value your input and will take it into consideration as we continuously work to enhance our services.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your impression in the future.Kind RegardsMoulay AlaouiDirector of Operations

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das cookie zur Begrüßung! Tolles Frühstück. Nettes Personal und guter Frühstücksservice.ideal für ein Luxemburg Trip. Bus hält 250 m vom Hotel entfernt
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 10. Nov. 2023
Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the welcome cookie, great breakfast, and the service provided by our staff.It's wonderful to know that our hotel served as an ideal base for your Luxembourg trip, and we appreciate your mention of the convenient bus stops in the vicinity.If you have any specific preferences or requests for your future visits, please feel free to share them with us. We're here to make your stays as enjoyable as possible.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back on your next visit to Luxembourg.Kind RegardsMoulay AlaouiDirector of Operations

6/10 – Okay

Nico

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 31. Okt. 2023
Thank you for choosing the Doubletree by Hilton Luxembourg and for taking the time to offer your feedback. We hope to see you again on a future visit to Luxembourg.Kind Regards,Moulay AlaouiDirector of Operations

8/10 – Gut

Dariusz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 19. Okt. 2023
Thank you for choosing the Doubletree by Hilton Luxembourg and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Luxembourg.Kind Regards,Moulay AlaouiDirector of Operations

8/10 – Gut

Yvonne, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unterkunft war sauber. Mitarbeiter freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Manuella am 4. Aug. 2023
Dear Yvonne, I would like to thank you, for taking the time to add your review, and I hope to have the pleasure to welcoming you again soon.Yours sincerely,Manuella Guest relation

10/10 – Hervorragend

Gudrun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sauber, ordentlich, und dass die Kids zur Begrüßung sich Gummibärchen und Kekse abfüllen konnten hat natürlich für gute Laune gesorgt. Man kommt vom Hotel aus sehr gut in die Stadt. Auch der Pool war nett, wenn auch nicht groß. Schade, dass es dort keinen Zugang zum kleinen Garten gab, das fehlte!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Pamela am 19. Juli 2023
Dear Gudrun,Thank you very much for taking the time to review your experience with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay at the Doubletree by Hilton Luxembourg! Your feedback is valuable in ensuring we provide memorable stay to our guests. Kind regards,PamelaGuest Relation

6/10 – Okay

Hartmut Olaf

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel ist sauber, Personal sehr nett! Einrichtung in Zimmer 1612 sauber aber abgewohnt. AC über 2 Tage unseres Aufenthalts defekt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Janine am 20. Juli 2023
Sehr geehrter Hartmut Olaf,Vielen Dank für Ihr Feedback bezüglich Ihres Aufenthalts in unserem Hotel. Wir freuen uns zu hören, dass Sie unsere Sauberkeit und die Freundlichkeit unseres Personals positiv wahrgenommen haben.Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit der Ausstattung des Zimmers 1612 nicht vollständig zufrieden waren. Wir nehmen Ihr Anliegen sehr ernst und werden dies umgehend an unser Management-Team weiterleiten, damit wir Verbesserungen vornehmen können. Ihre Meinung ist uns wichtig, da sie uns hilft, den besten Service für unsere Gäste zu gewährleisten.Bezüglich der defekten Klimaanlage möchten wir uns aufrichtig entschuldigen. Das ist natürlich nicht der Standard, den wir anstreben, und es tut uns leid, dass es während Ihres Aufenthalts zu Unannehmlichkeiten gekommen ist. Wir werden sicherstellen, dass unsere Wartungsabteilung das Problem so schnell wie möglich behebt, um sicherzustellen, dass so etwas nicht noch einmal vorkommt.Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt dennoch genießen konnten und dass Sie uns in Zukunft eine weitere Chance geben, Sie von unserer Qualität zu überzeugen. Bitte zögern Sie nicht, uns bei weiteren Fragen oder Anliegen zu kontaktieren.Vielen Dank für Ihre Zeit und Ihr Verständnis.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Azdine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es hat uns sehr gut gefallen wir würden gerne wieder kommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Charline, Guest Relation am 12. Juni 2023
Dear AzdineThank you for taking the time to share your recent experience in {Business Name} and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Dinara

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Charline, Guest Relation am 30. Mai 2023
Dear Dinara,Thank you for taking the time to share your recent experience in {Business Name} and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grosses Zimmer. Bequeme Betten. Schöner Pool. Checkin schnell. Gute Anbindung an gratis öV.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Charline, Guest Relation am 12. Apr. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your recent experience in {Business Name} and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wie erwartet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Charline, Guest Relation am 3. Apr. 2023
Dear Klaus,Thank you very much for this positive feedback!Our guests’ satisfaction is our biggest reward so thank you very much for sharing your experience.It was a pleasure having you with us and we hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Oliver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Service am Empfang war sehr freundlich und sehr gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 27. Feb. 2023
Thank you for choosing the Doubletree by Hilton Luxembourg and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Luxembourg.Moulay AlaouiDirector of OperationsKind Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The room was very old and dirty, the bathroom wasn't cleaned, the towels haven't been fresh. Didn't feel good the the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Moulay Alaoui am 13. Feb. 2023
Thank you very much for taking the time to give us your feedback regarding your recent stay at the Doubletree by Hilton Luxembourg.We sincerely appreciate your feedback, we are sorry to read that our hotel was not up to your expectation and that you were unhappy with cleanliness.We work hard to make sure our Houskeeping team be attentive to the cleanliness of our rooms; my apologies. Our Executive Housekeeper has taken action to ensure that all rooms are cleaned . For inconvenience experienced I would like to apologize on behalf of my entire teamKind RegardsMoulay AlaouiDirector Of Operations

8/10 – Gut

Hans Joachim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
...
Antwort von Moulay Alaoui am 24. Jan. 2023
Thank you very much for taking the time to review your experience with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay at the Doubletree by Hilton Luxembourg! Your feedback is valuable in ensuring we provide memorable stay to our guests. Kind RegardsMoulay AlaouiDirector Of Operations

8/10 – Gut

Tim

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Paola

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Albrecht

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Parkplatzgebühr von 25,- Euro ab 10 Stunden halte ich für unangebracht hoch. Das Hotel ist abgelegen mit viel Platz drumrum und das Auto steht unbeaufsichtigt unter freiem Himmel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The reservation team am 24. Juni 2022
Danke, Albrecht, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare mitzuteilen. Wir freuen uns sehr, dass Ihr Aufenthalt Ihren Erwartungen entsprochen hat und dass Sie sich bei uns wie zu Hause gefühlt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, The reservation team

6/10 – Okay

Margit

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Es gab kein Mittagessen und kein Wasser im Zimmer. ist auch zu abgelegen, Hotel ist etwas abgewohnt und die fensterscheiben waren dreckig
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von The reservation team am 24. Juni 2022
Danke, Margit, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Die Zufriedenheit unserer Gäste hat für uns oberste Priorität und wir haben Ihre Bemerkung zur Kenntnis genommen, die wir intern besprechen werden. Nochmals vielen Dank für Ihren wertvollen Beitrag und wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, The reservation team

8/10 – Gut

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Janine Kemp am 1. Juni 2022
Dear Peter, Thank you very much for taking the time to review your experience with us. I am delighted to see that you enjoyed your stay at the Doubletree by Hilton Luxembourg! Your feedback is valuable in ensuring we provide memorable stay to our guests. We very much look forward to welcoming you again soon. Kindest regards, Janine Kemp General Manager

10/10 – Hervorragend

Claude

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von The Reception Team am 1. März 2022
Thank you very much for taking the time to share your nice comments with us. We are really happy that your stay met your expectations and that the staffs make you feel at home. We hope to have you again in the future as guest. Kindest regards,

8/10 – Gut

Loredana

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

Helmut

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Sehr schöne grosse Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von The Reception Team am 25. Dez. 2021
Thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

6/10 – Okay

Manuel

Mit dem Partner gereist
Das Hotel ist leider schon sehr in die Jahre gekommen und das Frühstück war unterirdisch. Für eine Nacht ok aber mehr leider nicht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Moulay Alaoui am 3. Nov. 2021
Dear Manuel, thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction, and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

6/10 – Okay

Sirko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr ruhig gelegen. Die Zimmer sind geräumig, aber etwas in die Jahre gekommen. Der Service war augrund der Coronamassmahmen gleich Null. Zimmerreinigung und neue Badetücher nur auf Anfrage. Keine Minibar und kein Mineralwasser auf dem Zimmer. Im Bad wäre ein Schminkspiegel nicht fehl am Platz. Der Innenpool war nur nach Voranmeldung für 30 Min. nutzbar. Sehr gutes Frühstück. Voranmeldung erforderlich, aber ansonsten werden da keine Corona Massnahmen getroffen. Das Personal an der Rezeption könnte etwas freundlicher sein. Man fühlte sich beim Check-in nicht sehr willkommen. Wir hätten von einem Hilton wirklich mehr erwartet!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von MA am 6. Okt. 2021
Dear Sirko, thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

8/10 – Gut

Agnes Anna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Personal ist sehr freundlich, leider ist das Hotel schon in die Jahre gekommen. Frühstück leider nicht seinen Preis wert gewesen
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von MA am 6. Okt. 2021
Dear Anna, thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcoming you soon. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

4/10 – Schlecht

Rainer

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Older Premise
One of the worst stays in a "Hilton" ever. The reception missed to tell us that the Restaurant and the Bar are still closed due to COVID-19. The minibar was empty and not even a bottle of plain water in the room. The condition of the whole premise was bad, inside as well as outside. The housekeeping didn`t make our room on the first day, but at least they brought towels after calling them. The breakfast was small but ok. Time for having the BF was limited to 45 min.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Moulay Alaoui am 29. Aug. 2021
Dear Rainer, thank you very much for your comment. We are sorry to hear that your stay with us was not up to your expectations. Please be assured that we take your review seriously and we are constantly working on the quality of the service provided to our guest. We hope to have the chance to convince you of our property during your next stay. Warmest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

6/10 – Okay

Berkan

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Moulay Alaoui am 27. Sept. 2021
Dear Berkan, thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcoming you soon. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel und die Personal waren sehr gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von MA am 10. Aug. 2021
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your nice comments with us. We are really happy that your stay met your expectations and that the staffs make you feel at home. We hope to have you again in the future as guest. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

10/10 – Hervorragend

Joe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Wir bekamen ein kostenloses upgrade! Super service alles top
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von MA am 10. Aug. 2021
Dear Joe, Thank you very much for taking the time to review your experience with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay at the Doubletree by Hilton Luxembourg! Your feedback is valuable in ensuring we provide memorable stay to our guests. We very much look forward to welcoming you again soon. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von MA am 11. Juli 2021
Dear guest, thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcoming you soon. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

6/10 – Okay

Markus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von MA am 14. Juni 2021
Dear xxx, thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcoming you soon. Kindest regards, Moulay Alaoui Director of Operations

6/10 – Okay

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Janine Kemp am 26. Mai 2021
Dear Roman, thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards,

2/10 – Ungenügend

Andreas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wegen Corona Schwimmbad nur zeitweise geöffnet und anstatt Frühstücksbuffet nur Frühstückstüte to go
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Janine Kemp am 28. Aug. 2020
Dear Andreas, Thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Janine Kemp

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist sehr schön Zimmer sind sehr geräumig und sauber Nur ab 22:00 Uhr gibt es keine Getränke Auch im Zimmer gibt es keine
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Janine Kemp am 21. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your nice comments with us. We are really happy that your stay met your expectations and that the staffs make you feel at home. We hope to have you again in the future as guest. Kindest regards, Janine Kemp General Manager

4/10 – Schlecht

Cornelius, Frankfurt

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großer Steinbunker, alt und grau. Personal war super freundlich aber die Atmosphäre einfach unangenehm. Die Zimmer sind ca. von 1980. Alte Möbel, Teppiche, Bäder etc... Frühstück war ein Lunchpaket To Go...Corona geschuldet. Preis pro Nacht war definitiv zu teuer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Chris Ruiz am 27. Juli 2020
Dear Cornelius, thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Janine Kemp

4/10 – Schlecht

Guest, Germany

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were put in a room on the 13th floor, right next to an air conditioning system and it was very loud the whole night. There was no coffee / tea in the room and the mini bar was empty. We were asked to pay a parking fee, this was always for free before.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Chris Ruiz am 22. Juli 2020
Dear Guest, thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Janine Kemp

4/10 – Schlecht

Christian, Stuttgart

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Preis und Lage des Hotels waren gut, nur fehlte es an jeglicher Art von Organisationen des Personals. 90 min Wartezeit für den Check-in und 60 min für das Abholen des Frühstücks (aufgrund Corona Maßnahmen) war dann doch zu lange. Das Hotel ist schon in die Jahre gekommen und entspricht nicht dem, was man unter dem Hilton-Standard erwarten würde. Auch wurde das Zimmer während des Aufenthalts nicht gereinigt ... vielleicht ja eine unbekannte Vorgehensweise in Corona-Zeiten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Chris Ruiz am 22. Juli 2020
Dear Christian, Thank you very much for taking the time to review your stay with us. Our priority is our guests’ satisfaction and we took good note of your remark, which will be discussed internally. Once again, thank you for valuable input and we hope to have the opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Janine Kemp

6/10 – Okay

Lisa, Hamburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Viel zu lange Schlange beim Check-in gegen 17h mit nur eine Mitarbeiterin an der Rezeption. Die Zimmerausstattung war mager und hat meine Erwartung nicht entsprochen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Chris Ruiz am 22. Juli 2020
Dear Lisa, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcoming you soon. Warmest regards, Janine Kemp

6/10 – Okay

Hubert

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Chris Ruiz am 22. Juli 2020
Dear Hubert, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcoming you soon. Warmest regards, Janine Kemp

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Hotel team am 16. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for your kind evaluation, Kind regards, Hotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Hotel team am 13. März 2020
Dear guest, Thank you very much for this evaluation, Kind regards, Hotel team