3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Magdalena Grand Beach & Golf Resort

4 out of 5
Magdalena Grand Beach & Golf Resort
Tobago Plantations Estate, Lowlands, Tobago

Bewertungen

7,4

Gut

159 von insgesamt 617 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
212 von insgesamt 617 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
137 von insgesamt 617 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
65 von insgesamt 617 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
44 von insgesamt 617 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sepp, Salzburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles wie erwartet
Frühstück könnte etwas reichhaltiger sein, ist aber kein Grund um sich zu beschweren.
Antwort von Judy Rampersad am 4. Jan. 2017
Good Day Sepp, Thank you for your suggestion. We do try to cater to the needs of all of our guests! Take care and all the best for 2017!

8/10 – Gut

Poseidon

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
My wies Dream destination
Its inbetween over 13yrs yet, since my wife wishes to come to this Island. Our Honeymoon should be here n nowhere else... At longlast we make it n came. We planed 10days n they were tooo quick. After our Holiday, we wished to ve come here at last but we enjoyed. It is asweet small Island, if you 4got you re in holidays The staff ll remind you. Its takes tooooo Long till you get ur Service. Even if you re only 3 guests Allround. We decided to inform The Guest Relation at The Front Desk and gave our Feedback after 3 days coz it was getting worse. Especially during the meals, the staff run away if the need to assist the guests with anything. They make themselves very busy but they re not that busy. Other Departments like kitchen, they did afantastic Job to make our vacation exzellent. Thanx alot Chef Neel 4 ur Support. Take acar, the Hotel can assist you here very well and enjoy atrip thru the Island. Tobago isnt very big. But u ll Need Time surly. Take care of the Sports Offered at the beach. Out of Season, they ll not give u full Service but make sure, they get enough cash for those missing Customers from you. Go for what you paid for and dont accept escuses, which you dint pay for. Remember the Carribean-Style dont match with your vacation plans in time... All in one, enjoy your vacation...we ll definitly come again!
Antwort von Reservations am 16. Dez. 2019
Thank you.

8/10 – Gut

Anita, Zürich

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel + Gratisshuttle zum schönsten Strand
Das Hotel ist gut, eine schöne gepflegte Anlage, tolle Poollandschaften mit einem Kinderspielplatz und Golfplatz. Das Housekeeping Personal sehr schnell und hilfsbereit, kaputte Dusche innert 10 Minuten schon repariert gewesen (sensationell). Der Empfang an der Rezeption leider sehr unfreundlich und unprofessionell. Das Frühstücksbuffet sehr reichhaltig und vielseitig, ebenso die Abendbuffets. Die Zimmer sind sauber und zweckmässig eingerichtet, der Balkon bietet einen herrlichen Blick auf das Meer. Diese Anlage kann ich Familien ebenfalls empfehlen. Ein Gratis Shuttlebus bringt einen 2x an die Pigeon Point Bay auf die Karibikseite, die schönste Bucht auf ganz Tobago (am Atlantik kann man nicht baden, zu windig und zu gefährlich, das Hotel liegt auf der stürmischen Seite). Während unserem Aufenthalt haben wir mehrheitlich unfreundliche Einheimische getroffen, aber das muss ja nicht die Regel sein. Die traumhaften Buchten Tobagos entschädigen einen dafür. Zu beachten: das Hotel liegt sehr abgelegen und zum Supermarkt werden 15 Dollar verlangt

8/10 – Gut

Clifton

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location and safety
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Victoria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a very worth whike trip and the stay at the hotel was worth it ,
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience. Friendly helpful staff. Great food and drinks. Beautiful ocean view from room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Reservations am 18. März 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

2/10 – Ungenügend

Makeda

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The housekeepers barely cleaned. I checked into my room, I took off my shoes and walked around for a second in my socks and my socks were black and full of hair. I threw out my socks and checked into another room, which wasn’t cleaned my entire stay. I called to the front desk asking them to clean and they didn’t
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservations am 21. Feb. 2024
Thank you for your feedback we will forward information to Management.

6/10 – Okay

Darin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Oil spills was a major concern
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reservations - Alison am 21. Feb. 2024
Sorry for the inconvenience, our agencies are working feverishly.

8/10 – Gut

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay at this hotel was very good and comfortable. The surroundings were beautiful and very clean. The rooms were well kept. However, I think a comforter should be placed on the beds as the sheets they currently have are too thin. Food was great. Overall an excellent stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

Dermont

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My wife and I totally enjoyed our short stay at Magdalena Feb. 2024. The service was first class and the staff was very attentive. We particularly liked the transport around the facility with little golf carts. Special shout out to Kyron who drove us back and fort around the property and went the extra mile to ensure that we were comfortable; also special shout out to Diamond-Katie for her outstanding service at the pub. D&H
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

6/10 – Okay

Brian

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Needs major renovations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was more the expected, the view was stunning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated. Hopefully to welcome you in the future

8/10 – Gut

Fayola

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

8/10 – Gut

Dean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Omowale

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Thank you for your feedback. Greatly appreciated.

6/10 – Okay

Angene

Mit dem Partner gereist
The towels in the room were very old so was the bed sheets and blankets .
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Good day we acknowledge receiving your feedback which will be extended to management. Apologies for the inconvenience during your stay.

4/10 – Schlecht

Narine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Thank you for feedback.

8/10 – Gut

Celeste

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 31. Jan. 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

Riad

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 7. Jan. 2024
Thank you for your feedback greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rest and relaxation
The hotel is very spacious. The main pool is gorgeous. I booked the 2 bedroom suite with jacuzzi for my 29th wedding anniversary. My cousin also accompanied my wife and I who utilized the second bedroom. The jacuzzi was inoperable which was very disappointing ! The living room floor kept encountering condensation on the floor. Our room 242 had an unbelievable view of the ocean! The buffet breakfast was ok. The let down for us was few choices of Trinidadian food. Saltfish, baigan choka and roti. The drinks were very good at all of the bars. Looking foward to another stay very soon!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 7. Jan. 2024
Thank you for your feedback, greatly appreciated. Looking forward to welcoming you once again.

8/10 – Gut

Fola

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Reservations am 22. Nov. 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

VICTOR

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
A beautiful property, friendly staff,breakfast staff was great,supervisor of breakfast area was superb.Like many places their effort to keep plastic bottles from the grounds,especially the mangrove bordering the golf course is an ongoing challenge,though not bad in effort.A very nice place to visit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Reservations am 24. Okt. 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

4/10 – Schlecht

Camille

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Reservations am 24. Okt. 2023
Thank you for your feedback

6/10 – Okay

Camille

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stay Away From This Resort!!!
The minute I got into my room it smells really musky a kind of damped , don’t let me talked about the bathroom towels . First of all my bathroom mats at my home is stark white , so having to used these towels for my body was very disappointing an disgusting, those towels needs to be THROWN OUT like yesterday, The restaurant staffs were so sweet and amazingly pleasant to us . For the price I’ve paid to stay at the Magdalena Resort an to find there isn’t a microwave is beyond useless in these times .
These were the bath towels
These are the bathroom mats
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 18. Okt. 2023
Thank you for your review, this was forwarded to our management team for immediate attention.

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Reservations am 13. Okt. 2023
Thank you for the feedback.

6/10 – Okay

Kneka, Georgetown

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Reservations am 28. Sept. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Elisa Stacy

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Reservations am 13. Okt. 2023
Thank you for the feedback.

8/10 – Gut

colin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This isn’t my first stay at this hotel. I’m always pleased
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Reservations am 8. Sept. 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

2/10 – Ungenügend

Winston

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Reservations am 28. Aug. 2023
We sincerely apologize for any inconvenience.

6/10 – Okay

Janice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The food was excellent for the most part although limited for vegetarian diet. The first 2 days air conditioner was not working. The management did state that they will work with Expedia and refund one night stay. The maid service was excellent although during the 5 day stay they never changed the sheets. WiFi was very spotty. The pool was beautiful and warm. Loved the pool area. The bar staff by the pool was excellent. The service in the restaurant was horrible. The staff are not being trained properly. It ruined the dining experience eventhou the food was so good. I had to wait 90 min for a drink order during lunch. After one hour I cancelled it. 20 min later when we were ready to go they brought the drink over. I told the server that I cancelled that drink 20 minutes ago so she said that she would take it off the bill and that I could keep it. Moments later a supervisor Pamela comes to the table and demands that we ordered it so we have to pay for it. I told her I had already cancelled it over 20 minutes ago. She grabbed the drink in front of me and off she went in a huff. Totally unprofessional! The rest of the supervisory staff was friendly and professional.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Alison - Reservations Department am 26. Juli 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated. The relevant departments were sent the review. The 1-night refund was done, details will be shared with Expedia.

6/10 – Okay

Khellyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
The Magdalena Grand is beautiful, staff are polite and the breakfast is delicious. The downside is the Air conditioning in the rooms did not work at all and the hotel restaurant service was not very good at all. They should service the a/c in the rooms and have better chefs and faster service.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Reservations am 3. Juli 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

4/10 – Schlecht

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The resort is expensive and outdated. We booked an ocean view room and were placed in a room at the end of the world that was musty and moldy. When we initially asked to switch rooms, they declined and said they paint over the mold first! We were only moved when I insisted as the paint fumes made us dizzy. Staff was friendly enough, but the concierge was pretty useless when it came to recommending certain dining options or experiences outside of the resort. The golf course was decent, but nothing special. Won't be staying here again and would not recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Reservations am 26. Juni 2023
Our apologies for the inconvenience during your stay. This review was sent to our management team for attention. Sorry for the inconvenience.

8/10 – Gut

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Reservations am 30. Juni 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Hayden

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was very accommodating and polite. Breakfast was superb there was always something different to eat each morning. The atmosphere is relaxing and quiet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Reservations am 2. Juni 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

Vashti

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent. The staff was warm and friendly, the hotel was magnificent and it was everything we expected and more.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Reservations Department am 31. Mai 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

2/10 – Ungenügend

Tamara

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
What a disgrace! On the third day of my stay I left the property, forgoing the money I had paid in advance, just because I could not bear to stay one more second. The room was run down and dirty, and smelt of mould.. the floors were constantly wet due to an ongoing issue where condensation occurs. Was I expected to allow my 1 year old baby to stay in these conditions? When I called the front desk the CSR had the audacity to imply that the condensation occurred because of something I did. PLEASE SAVE YOUR MONEY AND BOYCOTT THIS HOTEL. The rooms are a hazard to your health and it is nothing close to the luxury vacation you are paying for. Shame on you Magdalena Grand!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Reservations am 29. Mai 2023
Our apologies for the inconvenience, this information was passed to our management team for attention.

8/10 – Gut

Shanice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Cecil

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s like a deserted nursing home
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Racquel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Hamshira K, Chelmsford

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Evelette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Marielle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay at the Magdalena! The service was terrific with really attentive staff. We received welcome drinks, an impressive complimentary breakfast, golf cart ride to our rooms, Easter bags for the kids upon arrival, etc. The resort itself is a tiny bit outdated but nothing that takes away from its natural beauty or cleanliness. It is well maintained. The pool and background scenery of the blue ocean is amazing and photographs really well. Worth the price, and on par with other resorts we’ve stayed at around the world.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Alison am 17. Apr. 2023
Thank you for choosing us, we appreciated your wonderful comments.

10/10 – Hervorragend

mira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We visit Magdalena every year. Ambiance ,staff service and food have got better and better over the years. We were very happy with our stay
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Alison am 14. Apr. 2023
Thank you for your feedback greatly appreciated, we will look into this issue in our room.

4/10 – Schlecht

DEXTER

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I expected a more peaceful rest ac & fan was very noisy, they drown out the sound of the rolling waves. They gave me a headache!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Alison am 14. Apr. 2023
Thank you for your continued support staying with us over the years.

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to relax. The breakfast was awesome.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Alison am 13. Apr. 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

6/10 – Okay

Sheila

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Deborah

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Reservations am 26. Mai 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a beach front property along with the fresh water swimming pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Reservations am 20. März 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

8/10 – Gut

Geddis Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was ok
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Reservations am 20. März 2023
Thank you for your feedback, greatly appreciated.

4/10 – Schlecht

Betty

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property was not well maintained inside the rooms. They put us in a room that was far out from everyone else even though their weren't many people. Inside the rooms, the floors were dirty and the shower was too small. Also, the electricity went out for a few hours. I am not sure how a resort can loose power for so many people. The front desk staff seemed like they had a bad attitude when you ask them about it. When we called them if they had restored power, they said yes and hung up. One positive note, our tire got flat and the maintenance guys were helpful to help my husband change the flat.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Reservations am 20. März 2023
Thank you for your feedback, this will be passed to management to improve our service.