Außenbereich

Bewertungen von Maldron Hotel Derry

4 out of 5
Maldron Hotel Derry
Butcher Street, Derry, Londonderry, Northern Ireland

Bewertungen

8,6

Hervorragend

446 von insgesamt 946 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
339 von insgesamt 946 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
118 von insgesamt 946 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 946 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 946 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frühstücksbuffet mit Luft nach oben
Das Hotel war sauber, zentral gelegen und verfügte über eine eigene Garage. Das Frühstücksbuffet war leider durch eine oder mehrere Gruppenreisen abgegessen und das Personal zeigte nach einer persönlichen Aufforderung kein Interesse dieses rasch wieder aufzufüllen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick / Guest Relation am 29. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a rating of our hotel. We appreciate all guest feedback. We hope to welcome you back to the Maldron Hotel, Derry again in the near future.

4/10 – Schlecht

Uli

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Renovierungsbedürftig
Das Hotel bedarf dringend einer Renovierung
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick / Guest Relation am 17. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your recent stay here at The Maldron Derry as we welcome all guest feedback. We hope to have the opportunity to have you as our guest again.

10/10 – Hervorragend

Tim

Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023
Antwort von Kind Regards, Shannon. am 7. März 2023
Dear Guest, I want to thank you for a top scoring review. I am thrilled we were able to provide you with everything needed to make your stay an enjoyable one.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel ist ein wenig in die Jahre gekommen. Wir hatten ein Zimmer in dem wir ständig das Geräusch der Lüftung hörten. Das Frühstück war durchschnittlich. In der Bar hatten wir noch zwei Getränke, welche nicht sehr gut waren. Das Personal war aber sehr freundlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von PT am 3. Sept. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to review the Maldron Hotel Derry. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with some aspects of your stay. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. We'd love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience. Kindest Regards, Paul Truscott General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruhige Umgebung, gute Shoppingmöglichkeiten, gutes Frühstücksbüffet
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von PT am 2. Aug. 2019
Dear Guest Thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Derry/Londonderry. I am pleased that we were able to offer you all the facilities to make your stay a comfortable one. We hope that we have the pleasure to welcome you back to Maldron Hotel Derry soon. Best Regards, Paul Truscott General Manager

6/10 – Okay

Gerhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel war überbucht. Wir wurden in ein Zimmer eingebucht mit Ausbick auf die Lüftungen und die entsorgten Zigarettenstummel aus allen andern Hotelzimmer. Nach Reklamation wurde uns das letzte Zimmer, welches nicht annähernd die gebuchten 21 m2 aufwies, angeboten. Nicht akzeptabel zu diesem Preis. Hochladen der Fotos geht nicht. P.S. Schon wieder Probleme mit der App.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von PT am 31. Juli 2019
Dear Gerhard Thank you for taking the time to review the Maldron Hotel Derry. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with some aspects of our guest rooms. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. We'd love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience. Kindest Regards, Paul Truscott General Manager

8/10 – Gut

Dominic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes, gutes Hotel
Das Maldron Hotel Derry ist ein ideal gelegenes Hotel in der Innenstadt von Derry. Restaurants, Bars und Einkaufsmöglichkeiten sind in kurzer Gehdistanz erreichbar. Wir haben uns hauptsächlich wegen der kostenlosen Parkmöglichkeit für dieses Hotel entschieden. Ausserdem verfügt es über eine schöne Bar und ein grosszügiges Frühstücksbuffet. Nicht ganz überzeugen konnte das Abendessen im hoteleigenen Restaurant. Die Vorspeise war weltklasse, der Hauptgang eher durchschnitt bis nicht so prickelnd. Aber alles in allem würde ich das Hotel problemlos weiterempfehlen. Das sehr freundliche Personal hat uns den Aufenthalt zusätzlich versüsst.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Chiree am 8. Feb. 2019
Dear Dominic, Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt im The Maldron Hotel Derry entschieden haben, und danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese großartige Bewertung zu hinterlassen, da wir alle Rückmeldungen begrüßen. Ich freue mich, dass Sie Ihren letzten Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir freuen uns sehr, Sie in naher Zukunft wieder im Hotel begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Chiree Bowen Front Office Manager / Gastbeziehung

8/10 – Gut

Stefanie

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis-Leistung in Ordnung bei sehr guter Lage
Wir haben das Hotel gewählt, da es über eigene Parkplätze verfügt. Leider waren alle Plätze in der Tiefgarage belegt und es gab ein Verkehrschaos, da die Autos rückwärts aus der Einfahrt zurück mussten, es aber wegen der dahinter wartenden PkWs keine Wendemöglichkeit gab. Wir würden auf einen nahe gelegenen öffentlichen kostenpflichtigen Parkplatz verwiesen. Die Lage des Hotels ist sehr gut, zentral zu Sehenswürdigkeiten, Shoppingmöglichkeiten, Restaurants und Pubs. Wir hatten ein Zweibettzimmer gebucht und haben ein sehr grosses Zimmer mit einem Einzel-, einem Queensize und einem Zusatzbett (unter dem sich beim Wegschieben kleines Spielzeug/Süßigkeiten von Kindern fand) bekommen. Der Blick war klasse, das Bad für Menschen mit Behinderungen ausgelegt (niedriges Spülbecken, Badewanne mit geringer Füllhöhe etc.) und verfügte über keine Heizung. Das inkludierte Frühstück war regional ausgerichtet und soweit in Ordnung. Der angegliederte Pub bietet nette Speisen an (ClambChowder sehr empfehlenswert). Check-in und Check-out problemlos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Chiree am 10. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We appreciate all feedback we receive and we are delighted that you enjoyed your stay with us. We do have limited parking and work on a first come first served basis, however luckily due to our central location we are close to other car parks which the reception staff can successfully direct you to. We hope to welcome you back again in the near future. Kindest Regards, Chiree Bowen Front Office Manager / Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vernünftiger Preis, zentrale Lage. Alles gut, gerne wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Gemma am 29. Juli 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Gemma McCallion, Gästebetreuung.

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in einer sehenswerten Stadt
Das Hotel liegt gleich an der Stadtmauer, die rund um die Altstadt von Derry liegt und zu Fuß begehbar ist. Eine sehr interessante Stadt und ein ausgezeichnetes Hotel. Erwähnenswert auch das Frühstücksbuffet und die netten Damen an der Rezeption.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Gemma am 7. Juni 2018
Lieber Christian, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung abzugeben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Unser gesamtes Team ist stolz auf seinen Kundenservice und ich werde Ihr freundliches Wort persönlich an das Empfangsteam weiterleiten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Gemma McCallion, Guest Relations.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Chiree am 14. Apr. 2018
Dear Michael, thank you for taking the time to leave a rating of our hotel. We appreciate all guest feedback. We hope to welcome you back to the Maldron Hotel, Derry again in the near future. Kind Regards Chiree Bowen Front Office Manager / Guest Relation

8/10 – Gut

I.A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mitten in der Stadt
Super Hotel für einen Städtetrip, alles in Lauf Nähe, Parkplatz inklusive, super Frühstück, Tolles Zimmer nur zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Chiree am 4. Feb. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at The Maldron Hotel Derry and thank you for taking the time to write this review as we welcome all feedback. I am delighted that you enjoyed your recent stay with us. I really look forward to welcoming you back to the hotel in the near future for another enjoyable stay. Kind Regards Chiree Bowen Front Office Manager / Guest Relation

8/10 – Gut

Grant

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Laura am 9. Okt. 2017
Dear Guest Thank you for taking the time to write a great review of our hotel. We appreciate all guest feedback and follow up on all comments. We are pleased that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back to the Maldron Hotel, Derry again in the near future. Kind Regards Chiree Bowen Front Office Manager / Guest Relations

6/10 – Okay

Andreas

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice Hotel in the middle of the old Town.
Nice Hotel in the middle of the old Town of Londonderry
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von Chiree am 10. Okt. 2017
Dear Guest Thank you for taking the time to write a great review of our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay and we hope to welcome you to the Maldron Hotel, Derry again in the near future. Kind Regards Chiree Bowen Front Office Manager / Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Karl, OÖ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beim Frühstück waren Joghurt, Obstsalat etc. leer, es hat 15 Min. gedauert, bis aufgefüllt wurde.

8/10 – Gut

Thomas, Luzern, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundreise durch Nordirland
Wir waren leider nur eine nacht in Derry und haben unsern Aufenthalt im Maldron Hotel sehr genossen. Alles zu unserer vollen Zufriedenheit, eine schönes Zimmer, ein gutes Frühstück und sehr freundliches Personal.

6/10 – Okay

Gekko

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Das Hotel und v.a. das Frühstück waren ganz okay. Einzig das Zimmer war wirklich zu klein. Die anderen Zimmer waren grösser, gemäss Feuerwehrplan an der Eingangstüre. Dies auch nachdem wir erfahren haben, dass unser ursprünglicher Zimmer (411 = grösser) auch ausgetauscht wurde mit eben diesen kleinen Zimmer (Nr. 209). Ansonsten ist es ein gutes und v.a. Zentral gelegenes Hotel

6/10 – Okay

b.m., Frakfurt

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gutes Preis_/Leistungsverhältnis
Die Lage des Hotels ist klasse. Das Zimmer war sauber, die Betten bequem. Straßenlärm war von unserem Zimmer aus nicht zu hören. Die Auswahl beim Frühstück war überdurchschnittlich.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral
OK zentrale Lage. Wenn Parkhaus besetzt günstige Parkmöglichkeit (nachttarif) in der Umgebung. WLAN nur gegen Gebühr

10/10 – Hervorragend

Brett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Our room had a column in the middle it that was very awkward and there was someone playing the drums and singing past 10 pm outside our window. But the mattress was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Evelyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If this property had air conditioning it would be perfect… We were brought a fan without issue, but had to “build” a place for it to sit to be effective due to the lack out outlets near the bed… Staff were helpful, wonderful location, accommodation comfortable… the addition of air conditioning would make it damn near perfect. Love Derry, wonderful town!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kadie am 22. Mai 2024
Dear Evelyn.Thank you for your review. I am glad you had a comfortable stay and helpful staff. Ill be sure to pass on your comments about air conditioning.

8/10 – Gut

ELIZABETH

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Realy enjoyed our stay. Staff very friendly and helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kadie am 12. Mai 2024
Hi Elizabeth,Thank you very much for your time to review your recent stay with us I am glad you had an enjoyable time and look forward to welcoming you back againKadie

8/10 – Gut

Nigel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kadie am 12. Mai 2024
Thank you for you review

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property to stay at if your visiting Derry
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kadie am 29. Apr. 2024
Hi Andrew,Thank you for great view it’s much appreciated. Hope to welcome you back to Maldron Derry again.Warmest Regards

8/10 – Gut

Douglas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Too many hen parties! They were all smoking out the front door. To exit you had to walk through it. Move the smoking area
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kadie am 26. Apr. 2024
Hi Douglas,Thank you for your review. I am sorry you are unhappy with some aspects of the hotel I will pass these on to our Executive Team to review your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. Kind RegardsKadie Mellon

8/10 – Gut

Mary, Strathfield

Gut: Ausstattung
Good location, fine breakfast and good food in Bar. Comfortable and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kadie am 24. Apr. 2024
Hi Mary, Thank you for your review we hope to welcome you back to maldron Derry again. Kindest RegardsKadie

10/10 – Hervorragend

paul, ft worth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Maldron Hotel in Derry is a clean Hotel with a great staff. The hotel is clean and close to everything. I highly recommend this hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kadie am 21. Apr. 2024
Hi Paul, Thank you for your 5 star review it looks like we have ticked all the boxes for your stay. We hope to welcome you back to maldron Derry again Warmest regards Kadie Mellon

8/10 – Gut

Maurice

Gut: Personal & Service
Enjoyable stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kadie am 17. Apr. 2024
Hi Maurice,Thank you for your review it’s very much appreciated Kadie Mellon

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking, friendly staff, convenient to city Centre &. attractions, a bit noisy at night with drunk people arriving all throughout the wee hours of the night, but other than that it’s a great place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kadie am 14. Apr. 2024
Hi Jennifer,Thank you for 5/5 review we really appreciate your feed back. We hope to welcome you back to maldron hotel derry again and I would like to let you know that we have a noisy policy and our night staff will be happy to help should their be any issuesKindest regardKadie

8/10 – Gut

Johanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kadie am 14. Apr. 2024
Hi Johanna,Many thanks for you review it’s very much appreciated. Look forward to welcoming you back to maldron Derry again. Kadie Mellon

8/10 – Gut

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
There was no parking
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Kadie Mellon am 9. Apr. 2024
Hi Matthew,Thank you for your review - unfortunately we only have a small carpark underground and its first come first serve but we do redirect you to a near by carpark which is a 3 minuet walk from the hotel.Kindest RegardsKadie

10/10 – Hervorragend

Fernando, Mississauga

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spent a couple of nights here to attend a wedding. Very clean and comfortable hotel. The beds and pillows were very comfortable. We had an upgraded room that had lots of space. We enjoyed our stay very much. All of the staff we encountered went out of they're way to accommodate all of our needs.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Fernando,Thank you for the great review of the hotel. It is wonderful to know that you have enjoyed a first-class experience and we do hope to have the opportunity and pleasure of welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Selin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The front desk staff are incredibly helpful and kind. April helped us in numerous ways and found us a way to get a private car and tour of the area
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Valued Guest,It was our pleasure to be able to welcome you to Maldron Hotel Derry. Thank you very much for staying with us and for offering a great review. We take pride in offering warm hospitality to all our guests and I am delighted that you were taken by our team’s friendliness. I can assure you that they have all been made aware of your kind words – thank you.

8/10 – Gut

Cara

Gut: Personal & Service
Excellent location, very kind staff, and spacious, comfortable rooms. Could benefit from a little refurbishment and greater attention to detail in cleaning. Other guests a bit on the noisy side, but hopefully not a common thing.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick /Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Cara,Thank you for taking the time to post a review following your recent stay at Maldron Derry. I am pleased you had a great stay with us and appreciate your constructive feedback, and I shall certainly share your comments with the relevant departments. Look forward to welcoming you back again soon,

8/10 – Gut

Jane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed in hotel for 2 nights. Beds comfy and hotel is very central to shops, restaurants and bars. Staff were very helpful and breakfast was excellent. Also had afternoon tea and it was lovely too. Lady who served us gave a great recommendation for a restaurant when we asked and offered to book a table for us. Very enjoyable weekend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick /Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Jane,Thank you for taking the time to write a top-rated review for Maldron Hotel Derry. It is always a pleasure to have our guests share their experiences with rest of the world. A very warm welcome awaits you on your next stay.

8/10 – Gut

Muriel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I couldn’t speak highly enough about the staff. So welcoming, helpful and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Muriel,It was our pleasure to be able to welcome you to Maldron Hotel Derry. Thank you very much for staying with us and for offering a great review. We take pride in offering warm hospitality to all our guests and I am de-lighted that you were taken by our team’s friendliness. I can assure you that they have all been made aware of your kind words – thank you.

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. We appreciate all guest comments so thank you for sharing your feedback. We hope to welcome you back to the hotel again in the near future.

8/10 – Gut

Sidnei

Geschäftlich gereist
Very good hotel + restaurant Excellent location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick / Guest Relation am 7. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Derry/Londonderry I am pleased that we were able to offer you all the facilities to make your stay a comfortable one. We hope that we have the pleasure to welcome you back to Maldron Hotel Derry soon.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Raul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick / Guest Relation am 7. Apr. 2024
Dear Raul,I am sorry to learn that you were disappointed with your recent return stay at the hotel, we always endeavour to offer the highest level of service and it would appear that on this occasion that we failed to meet your expectations. We hope you will consider staying with us in the future. We'd love to have you as our guest to ensure you have the best travel experience.

6/10 – Okay

William

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kind Regards, Shannon Fitzpatrick / Guest Relation am 7. Apr. 2024
Dear William,Thank you for taking the time to review your stay at Maldron Hotel Derry. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kind Regards Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 7. Apr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. We appreciate all guest comments so thank you for sharing your feedback. We hope to welcome you back to the hotel again in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great city centre location. Parking atrocious.
Great location right in the city centre. Rooms spacious, warm and comfortable. The hotel parking availability atrocious - we had to use paid public parking about 200m from the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Bernadette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

ALVIN

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Dan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A well located property, but having stayed in other Maldon hotels, I couldn’t believe this was the same chain. I’d stayed in the Cork on a few days before, and it was lovely, but this was like something else. Room smelled like a greasy spoon Café, fittings, hanging off wall in bathroom, TV remote with flat batteries, stains on carpet. No staff to greet for breakfast. Hard croissants. It was mercifully cheap, but I think I could see why. That said, it was quiet and well located for Derry centre.
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 15. Jan. 2024
Dear Dan,Thank you for taking the time to review the Maldron Hotel Derry. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with some aspects of our guest rooms. We would encourage all customers to raise any issue however small as soon as possible and it gives us a chance to correct these immediately. I was naturally most disappointed to learn on checkout that certain aspects of your stay did not live up to expectations. Your feedback is highly appreciated as it gives us the opportunity to constantly improve our services. We hope to have you as our guest again to ensure you experience the Maldron Derry standard our guests have grown to know and expect.

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 15. Jan. 2024
Dear Michael,Thank you for your rating review of our hotel. It looks like we've ticked all the boxes for you in order for you to have a memorable stay. Hopefully we will have the pleasure again soon.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Best Wishes, Shannon Fitzpatrick / Guest Relations am 15. Jan. 2024
Dear Thomas,Thank you for your rating review of our hotel. It looks like we've ticked all the boxes for you in order for you to have a memorable stay. Hopefully we will have the pleasure again soon.

6/10 – Okay

Mark

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Disappointing.
Room was freezing cold, windows wide open when it was 4 degrees outside. Radiator in our room didn't work, staff argued that it did. They even suggested that we didn't know how to turn the radiator on. I'm 56 years of age. Wouldn't show us an alternative room, they were too busy. Staff member came and checked radiator and hey-presto it didn't work. Moved from executive double room to a standard double. No refund on the difference in price!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023