Außenbereich

Bewertungen von Wellington Hotel by Blue Orchid

4 out of 5
Wellington Hotel by Blue Orchid
71 Vincent Square, London, England

Bewertungen

7,8

Gut

348 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
346 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
157 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
87 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
64 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Paolo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel. Gute Lage, freundliches Personal und passende Infrastruktur.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 6. Feb. 2024
Dear Paolo,Thank you for such kind comments. We are delighted that we fully satisfied your expectations and pleased to hear you liked our attractive location and found our staff professional. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcome you back to The Wellington in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Pia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Dez. 2023
Dear Pia,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied.All of us at The Wellington will look forward to welcome you back soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Udo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
near to the underground and near to the sightseeings
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 12. Juni 2023
Dear Udo,Thank you for choosing to stay with us.We are delighted that we fully satisfied your expectations and glad you like dour central location.The team at The Wellington hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Mittelklassehotel
Zimmer vorne zur Strasse sehr laut, nach hinten Parkseitig ok. Frühes Check in nicht möglich, aber Koffer können hinterlegt werden
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Grange Hotels Marketing Team am 9. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online review following your recent stay at the Grange Wellington Hotel. We are delighted that you enjoyed your stay overall and thank you for your additional comments, which have been noted and passed to the relevant personnel. I apologise for any inconvenience and embarrassment which may have been caused. We look forward to welcoming you back to Grange Hotels in London in the future. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

10/10 – Hervorragend

Carina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super zentrales Hotel, mit tollem Zimmer. Sehr sauber und alles ordentlich. Gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Grange Hotels Marketing Team am 27. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for your kind words after your recent stay at our Grange Wellington Hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your days with us and would be happy to welcome you to our hotel soon again! Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP HOTEL ... TOP LAGE
Antwort von Grange Hotels Marketing Team am 22. Feb. 2018
Dear Guest, Thank you for your review - we are delighted that you enjoyed your stay and that your expectations were fully satisfied. We hope you will return again soon. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Easy going. Keine Hektik rund ums Haus.
Angenehmer Aufenthalt in einem freundlich und ordentlich geführten Hotel. Entspannend sind die relativ großen ruhigen Zimmer Richtung Park. Bei Sauberkeit bzw Hygiene im Zimmer und Bad gab es nichts zu beanstanden. Beim Frühstück ist allerdings noch Luft nach oben. Das Personal war stets freundlich und zuvorkommend vielen Dank.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Grange Hotels Marketing Team am 4. Jan. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung von Grange Wellington Hotel London, wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem wunderschön ausgestatteten Hotel genossen haben. Wir hoffen, dass wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch in London begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen Grange Hotels Marketingteam

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, schönes Hotel
Die Bedienung und Personal waren top, Grange ist eine Kette, die bieten in Zusammenarbeit mit deren andere London Hotels viele Extras. Auf jeden Fall alleine wegen der Lage zu empfehlen!

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liegt sehr zentral für Buckingham, London Eye und Big Ben. Victoria Station in wenigen Minuten erreichbar, prima Frühstück.

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

JHSD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolle Lage für Kurztrip
Schönes, sauberes, frisch renoviertes Hotel in toller Lage. Wir waren für nur 2 Tage zur Vorweihnachtszeit in London - dafür war dieses Hotel nahe der Victoria Station, Buckingham Palace, Big Ben, Hyde Park etc. einfach perfekt.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Henriette, Österreich

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super , sehr zentrale Lage. Schön eingerichtet.
Wir haben ein 4tägige Familienausflug gemacht. Wir haben viel angeschaut, am Abends in pubs gesessen und geplaudert.

6/10 – Okay

Jörg, Bern

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr gute Lage, Service genügend
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Die Motivation des Personals lässt zu wünschen übrig. Das Zimmer ist sauber aber die Umgebung de Hotels ist eine Müllhalde, die wohl noch von dem Umbau herrührt. Preis/Leistung ist ok.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Wolfgang, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes Hotel
Das Hotel ist sehr zentral gelegen. Derzeit, August 2013, wird das Hotel gerade renoviert. Wir hatten unsere Zimmer im neu renovierten Teil. Dadurch bereits top moderne und neue Zimmereinrichtung. Die Behinderungen durch die Umbauarbeiten waren nur gering, da wir untertags ohnehin in London unterwegs waren. Staub oder Schmutz gab es nicht. Es gab nur leider noch keinen Lift. Der soll nach Auskunft am Schluß der Renovierungen bis Ende 2013 auch noch eingebaut werden. Dafür war das Personal ausnehmend freundlich und hilfsbereit. Preis-Leistungsverhältnis sehr gut.

4/10 – Schlecht

Düark, Potsdam, Deutschland

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Ultrakurztrips
In diesem Hotel wird z.Z. renoviert. Dies bedeutet extremen Baulärm und Staub. Da man sich aber in London sowieso nicht lange im Hotel aufhält, sondern meist unterwegs ist, ist es egal. Für längere Aufenthalte ist es nicht zu empfehlen, der Standard der Zimmer lässt zu wünschen übrig. Für den verlangten Preis, kann man wahrscheinlich auch nicht mehr verlangen.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Katastrophe
Das war das schlimmste, furchtbarste Hotel, was ich je gesehen habe. Niemals würde ich dort wieder übernachten....auch nicht, wenn es umsonst wäre!

8/10 – Gut

H.-P. Krennrich, Lichtenau

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Trotz Baustelle zufrieden
+ Sehr zuvorkommendes Personal - tolles Frühstücksbuffet - gute Lage - Durchgelegene Betten - Dusche/WC sauber jedoch auf anderem Stockwerk - befindet sich zur Zeit im Umbau. Alles in Allem: Preis-/Leistungsverhältnis gut.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bittersweet
Leider bei der Buchung die Etagenduschen übersehen. Sauber, aber nicht jedermann`s Sache. Matratzen waren schlimm durchgelegen. Zimmer sehr warm und Fenster ließ sich nur 20cm öffnen. Frühstück und Service waren wirklich gut. Die Lage ist hervorragend; 10 min. zum House of Parliament, zur Victoria Station und St.James Park. Pubs in der unmittelbaren Nähe. Zimmer zur Parkseite ist ruhig wie auf dem Land. Nicht über den Nachtportier Pizza bestellen! 1h warten, kleine Pizza, 15 Pfund!

8/10 – Gut

Gigi, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage
Lage sehr zentral, um den historischen Stadtteil "City of Westminster" zu erkunden. Etagenduschen und Toiletten sehr sauber. Zimmer für den Preis absolut ok. Frühstück besser als erwartet. Es gab gute Auswahl an Müslis, Marmeladen etc. Auf alle Fälle ausreichend. Kaffee sehr gut.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfachster Standard
Wir wohnten in den unrenovierten Teil des Hotels. Es gab nur einen Nassbereich für Herren im ganzen Hotel. Dieser war allerdings renoviert und wurde auch öfters am Tag gereinigt. Die Betten war grausam durchgelegen. Das erste Zimmer hatte keinen Stuhl und im Schrank gab es nur ein paar Bügel, keine Ablagefächer für Anziehsachen. Die Heizung war direkt neben dem Bett. Nach einem Zimmerwechsel in der 2. Nacht gab es dann wenigstens einen Stuhl und die Heizung war unterm Fenster.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
preiswert und gut an Gatwick angebunden
Für Londoner Verhältnisse ist das Hotel annehmbar und sehr preiswert. Die Lage ist verkehrstechnisch sehr gut, nämlich nahe an Victoria Station, und somit gut an die Stadt und an den Flughafen in Gatwick angebunden. Das Hotel wird gerade umgebaut, dürfte also in nicht allzu langer Zeit im Preis zulegen. Das (zahlreiche) Personal ist sehr freundlich und aufmerksam.

4/10 – Schlecht

ein Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vorsicht Backpackers!
Die Bezeichnung "Hotel" ist irreführend. Es handelt sich vielmehr um ein gewöhnliches Backpackers. Die Gemeinschafts-Facilities sind allerdings in ordentlichem Zustand - im Gegensatz zum Hotelzimmer, das aus Krankenhausbetten mit Rollen und einem schiefen Waschbecken mit losem Warmwasserhahn bestand... Das Frühstück ist leider nicht der Rede wert! Das Personal war dafür hilfsbereit und die Innenstadt ist in kurzer Laufentfernung. Nichts für ein romantisches Wochenende, aber für einen Kurztrip für den kleinen Geldbeutel ok...

8/10 – Gut

metze21

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
In der nähe von Victoria & Westminster
1 Nacht dort verbracht weil in der Nähe von Victoria Station (Zug nach Gatwick-Flughafen fährt dort). Habe nichts am Hotel auszusetzen. Zimmer war karg eingerichtet aber dafür sehr geräumig für Londoner Verhältnisse. Dusche und WC im Gang, aber neu gemacht und sehr sauber. Ideal für Reisende!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Super Lage, einfachste Ausstattung
Hatten nicht darauf geachtet, dass Zimmer ohne Dusche und Toilette. Die gab´s als Extraräume gerennt nach M/F für alle auf der Etage. Diese Extraräume gut und modern ausgestattet. Toilettensauberkeit allerdings z.T. grenzwertig. Frühstück (OK) gab´s am Sonntag erst ab 8 Uhr in einem nur 1,5 -Stunden-Zeitfenster. Für uns zu spät, da wir schon um 7 Uhr 30 losmussten. Zimmer klein, eng, altbacken und mit z.T. schon recht angestoßenen Möbeln ausgestattet - und laut (Straße, Flur, Rohrbrummen (?), angrenzender Etagendusch- und Toilettenraum). Gebäude alt - hat seine besten Zeiten schon lange hinter sich. Lage war super, zu Fuß 10 Minuten zur Victoria Station, 15-20 Minuten zum Buckingham Palace, 15-20 Minuten zum Parlament). Fazit: für Anspruchslose OK, zumal die Lage entschädigt. Ich nochmal hin ? Eher nicht.

2/10 – Ungenügend

Beni

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Junges paar
Das hotel hatte keine dushe im zimmer sondern im stockwerk wo sich alle zusammen dushen können. Nicht so komfortabel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

cityhopper

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Es gibt bessere
Die Lage ist gut für Leute, die in der Nähe Victoria ins Theater wollen und sich die Gegend sonst nicht leisten können. Die gemeinsamen Nassräume auf dem Gang sind sauber, allerdings hat es nur drei WCs und drei Duschen (für die Damen). Wir gingen nur für eine Nacht, dafür war's ganz okay. Allerdings gibt es zentraler und besser gelegene Hotels in London, die ebenso günstig sind und ein Bad en Suite haben. Das Frühstück haben wir ausgelassan, da es nur bis 9 Uhr serviert wird.

6/10 – Okay

Leo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The mattress in my room was hard and I could even feel the springs. Caused me to keep waking up trying to find a comfortable sleeping position. My single room ended up costing just over $400 dollars per night. I think the place is overpriced.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mark, Boise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very courteous. The location was near places we needed access to.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 29. Apr. 2024
Dear Mark,Thank you for choosing to stay with us at The Wellington and for taking the time to review your recent experience.We are so pleased to see that you had a great stay and found our staff professional. Our team will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another wonderful experience. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location to most attractions! A good quiet and clean hotel to spend a week in London. Don't know about the breakfast as I didn't do that, but the staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 29. Apr. 2024
Dear David,Thank you for choosing to stay with us at The Wellington and for taking the time to share your experience.We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were fully satisfied. Thank you for your kind words for the staff.The team at The Wellington will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie gereist
Excellent service. Nice quiet location. The beds were a little hard and I would suggest that guests get face wash clothes every day.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 19. Apr. 2024
Dear Mary,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.We are delighted that we fully satisfied your expectations and your particular comments are noted.Please note our team can always provide extra mattress topper for additional comfort should you prefer a softer mattress.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and very much look forward to welcoming you back on many occasions. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

2/10 – Ungenügend

vance

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Manger of location is very rude definitely ruined the entire stay
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 24. Mai 2024
Dear Vance,We regret to hear that your expectations were not fully satisfied on this occasion. Please be assured that the team member’s intentions were not to cause you to feel uncomfortable or apprehensive at any point. We apologise for any inconvenience or embarrassment which may have been caused. We hope you will give us another opportunity for us to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our group.In the meantime, assuring you of our best attention, we look forward to welcoming you back to restore your faith in our hotel group, we remain, With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

antonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved it.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 5. Apr. 2024
Dear Antonia,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at The Wellington will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tomoko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is also within walking distance of Buckingham Palace, which is very convenient. It is also not a bad place to stay in terms of security. The hotel seems to be run by an Indian family, and there is a vegan restaurant attached to the building, which was helpful for me as someone with dietary restrictions. However, as soon as I entered the room, I couldn't stop sneezing, which made me wonder if the chemicals used to clean the room were still there.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 12. März 2024
Dear Tomoko,Thank you for taking time to share your experience from your recent stay with us at The Wellington, by Blue Orchid Hospitality.We are pleased that we generally satisfied your expectations.Vincent Square and the surrounding area including the nearby St. James’s park has many London Plane Trees and whilst beautiful they can cause hayfever especially at this time of year. Please accept our apologies if this caused any problems to you.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

4/10 – Schlecht

Pauline

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Extremely dirty and stained carpeting in room and hallway. Breakfast times are not the same every day. We prepaid for breakfasts for three days, but on the third day, Sunday, breakfast is later. We had to leave without breakfast because we had a train to catch. They refused to refund us for the breakfasts paid for but unable to stay for! Very unpleasant woman at the check-in desk… even a smile, would improve things.

10/10 – Hervorragend

Yoriko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 28. Feb. 2024
Dear Yoriko,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Wellington.We hope to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Mike

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Feb. 2024
Dear Mike,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon to experience yet again another perfect stay! Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel ideal location
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 23. Jan. 2024
Dear David,We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were fully satisfied.We hope to welcome you back to The Wellington in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

6/10 – Okay

Cindy

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 24. Jan. 2024
Dear Cindy,We are pleased to see that we generally satisfied your expectations.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Was not impressed at all !!
The location was good but that’s about it. Breakfast was less than average and no variety!! Room too small, and lots of noise coming from inside the walls /ceiling ( water pipes ) or noise from the air conditioner !!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 17. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback.Whilst we are pleased to note that you liked the hotel's location, we regret that your expectations with the over all stay was not fully satisfied.Your comments are noted and necessary steps will be taken to address the issues raised in our constant endeavour to improve and enhance the services and facilities offered to our valued guests. We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Raffi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would stay again
Clean room, very friendly staff, decent location, affordable rooms. Would definitely stay here again
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 17. Jan. 2024
Dear Raffi,We are so pleased that you chose to stay with us.It is wonderful to read that you enjoyed all aspects of the stay and we are delighted that we exceeded your expectations.We all at The Wellington very much look forward to the opportunity of welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love how this property was so close to so many attractions, like Westminster Abbey and Buckingham Palace, but was very quiet and felt safe. The staff were all very friendly and helpful. The bar staff always went over and beyond for us on our "night caps". It was the perfect end to each of our days in London. The rooms were not as small as some guest had descripted. We reserved the twin beds and we were pleasantly surprised how roomy it was. Will definitely recommend to anyone and will be back to stay there next time I am in London.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 3. Jan. 2024
Dear Sarah,Thank you for such kind comments and for your recommendation. We are pleased to hear you found our location suited your needs and that you enjoyed our facilities and found our staff professional. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcome you back to The Wellington in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Lucile

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait! Chambre spacieuse, propre et bien équipée.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 5. Jan. 2024
Dear Lucile,Thank you for reviewing your recent stay with us.It is wonderful to read that you enjoyed all aspects of the stay and we are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to The Wellington in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Sophie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 2. Jan. 2024
Dear Sohpie,We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at The Wellington will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Sarmen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place with friendly staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Dez. 2023
Dear Sarmen,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied.The team at The Wellington will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

4/10 – Schlecht

Amandine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The hotel is clean & charming yet I had a room on the ground floor and I could not sleep at all. The hotel is too noisy: noise from the street, door slams, steps from the top rooms... I simply could not sleep and I was refused to change bedroom. In the morning, people came from the street to clean the windows & even opening the window without notice...
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Dez. 2023
Dear Amandine,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Wellington.Whilst we are pleased to note that you found the hotel clean, we regret that your expectations were not fully satisfied on this occasion and that you were disturbed by the the noise. Please accept our apologies for any inconvenience which may have been caused. Regrettably, the hotel was fully occupied and the team could not offer you a move to an alternate room.Should you wish to return to London in the future we would like the opportunity to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our hotel. We hope to welcome you back soon to restore your faith in our services. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations