Lobby

Bewertungen von Park Grand Marble Arch

5 out of 5
Park Grand Marble Arch
31 Great Cumberland Place, London, England

Bewertungen

7,0

Gut

131 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
128 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
74 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
63 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
66 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück war unappetitlich, Badezimmer defekt, Zimmer winzig, insgesamt entstand der Ei druck einer Touristenfalle
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

alex , H

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
NA ja .... Very British .... Sauberkeit 0 Staff we kind - most of them Were sitting Down playing on I phone no one helping me carry my bags - Bathroom was modern but lacked additional towles

10/10 – Hervorragend

Berit, Schwetzingen, Baden-Würtemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superschönes und angenehmes Hotel & zentrale Lage.
Die Zimmer sind sehr angenehm und die Betten sehr bequem. Habe selten so gut in einem Hotel geschlafen. Zudem liegt das Hotel direkt bei der Subway Station Marble Arch (max 5 Min zu Fuss) und zum Shoppen kann man alles erlaufen. Ich war bereits das zweite mal in diesem Hotel und würde es jederzeit wieder buchen. Der Service ist immer sehr freundlich und zuvorkommend.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
in Ordnung
erstmal ein Zimmer ohne Fenster!!!!, dann...... ein normales Zimmer gegeben :-)

10/10 – Hervorragend

BM, Schwetzingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit absolut zentraler Lage!
Das Hotel liegt in einer etwas ruhigeren Seitenstrasse aber absolut zentral. Sehr angenehmes und schönes Ambiente und perfekter Ausgangspunkt für Shopping und Ausflüge. Die Subway Station Marble Arch (Central Line) ist praktisch direkt um die Ecke. Ich würde jederzeit wieder in dieses Hotel gehen, wenn ich in London bin.

8/10 – Gut

Wolfgang, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Service, Wohlfühl-Klima
- sehr sauberes Hotel mit freundlichem Personal. Hotel liegt sehr zentral in der City of Westminster

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hübsches Hotel, direkt neben der Einkaufsstr.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichneter Service
Besonders hervorzuheben gilt es, wie das Team eine Beschwerde zu störenden Nachbarn gehandelt hat.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer ohne Fenster!
CHF 500 für ein Einzelzimmer auf 8 m2 ohne Fenster. Mehr muss man dazu nicht sagen.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very disappointing - beware!
Smallest (single) room I ever stayed in as a heavy business traveller for over 20 years. Hardly space enough to turn, no space to open even a medium size suitcase. You can hear a pin drop in the room next door. No window - you feel like in a box! Small overly soft bed. Breakfast room has 2-star ambience. 5-star rating on the web, but max/max 3-star when you get there. Not recommendable!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Einfach zu klein
Sowohl Zimmer wie auch Bett waren einfach zu klein! Wir hatten zwei grosse Koffer dabei, damit war das Zimmer dann auch voll. Völlig unkomfortabel!! Bei einem Blick auf das Früstücksbuffet haben wir das Hotel in Richtung Restaurant verlassen. Nicht wirklich berauschend!

10/10 – Hervorragend

London-Freak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolle Lage für Shopping und Kultur
Sehr empfehlenswert, freundliches Personal, sehr bequemes Bett und eine zwanglose Atmosphäre, wir kommen wieder!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Guter Ausgangspunkt für sightseeing

6/10 – Okay

Anna

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Montcalm Collection Team am 22. Mai 2024
Dear Anna, Thnk you for your revciew kind Regards

10/10 – Hervorragend

Philip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Montcalm Collection Team am 14. Mai 2024
Dear Philip, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,

8/10 – Gut

steven

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Typical small london room, but clean and adequately comfortable bed. Pictures of room (Club Room) look deceiving, or at least I did not get the type of room I ordered. The staff was excellent and very helpful and courteous. They get a 5 star A plus rating. I was a sole traveler annd stayed only one night and room was barely adequate in size.I could not imagine the difficulty for two people for a more extended stay. Hotel lacked amenities except for a small breakfast room, although there was free bottled water in the room. Again, the staff was excellent and must be commended for their services.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Montcalm Collection Team am 14. Mai 2024
Dear Steven , Thank you for taking the time to share your feedback. I'm pleased to hear that you found our staff to be excellent, helpful, and courteous. We pride ourselves on providing outstanding service, and your kind words mean a lot to us.I apologise for any confusion regarding the room size and for not meeting your expectations. We strive to ensure our room descriptions and photos accurately represent what we offer, and I will address this concern with our team to prevent future discrepancies.Regarding the room size, we understand that space in London can be limited, and we appreciate your feedback as it helps us improve. We are continuously looking for ways to enhance our guests' comfort and experience.Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Montcalm Collection Team am 14. Mai 2024
Dear Susan , Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel got changed last minute but wasn’t disappointed very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Cassandra

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The entrance to the hotel was nice. Reception staff were pleasant. When we walked in the room it smelled of cigarette smoke with air freshener over the top. The room itself was clean but quite small. Fine for 1 night but not a longer stay. The bathroom however was quite disgusting and in much need of renovation. Loose floor tiles and wall tiles. The shower cubicle obviously leaks and there has been some awful silicon work done to try and fix it. Dirty marks and limescale everywhere, which is pretty obvious in a black and silver room. The wooden vanity unity was all corroded where water has ingressed over time. All of this resulted in a very strong mouldy mildew smell that was quite overpowering. Even with the door shut i could still smell it whilst laying in bed. We didn't want to use the shower because it was so gross. Very unexpected for £210 a night. Disappointed and wouldn't stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Anna-Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Bra läge, god varierande frukost Mycket serviceminded personal Små rum med sköna sängar, dock något lyhört men tyst utanför hotellet
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Neil

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Montcalm Collection Team am 14. Mai 2024
Dear Neil, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander van der

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jade Brito am 7. Feb. 2024
Dear Alexander,Many thanks for your lovely review.Looking forward to meeting you soon.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Laurence

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great location. However, the rooms I thought I was booking weren’t as shown in the images and one Room has a smell of smoke
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jade Brito am 7. Feb. 2024
Dear Laurence,We deeply apologize for the inconvenience we hope you can give us a chance soon, with me overseeing your stay from start to finish.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Alex, Richmond

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They allow my booking to go through and on arrival at reception, they outsource it to a different hotel of inferior quality with the excuse that there is maintenance issues. This hotel should be removed from Expedia immediately.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jade Brito am 7. Feb. 2024
Dear Alex,We deeply apologize for the inconvenience we hope you can give us a chance soon, with me overseeing your stay from start to finish.Kind regards,

8/10 – Gut

bayazeed

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jade Brito am 7. Feb. 2024
Dear Bayazeed,Many thanks for your lovely review.We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Zehra

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Hassan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not a as advertised. The condition of the hotel is not a five star and walls have zero sound proofing.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Lamyae

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Locatie is top, slechts een paar minuten van een metrostation en de welbekende Oxford street. Ook over de hygiëne niks te klagen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Dan Vejen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade Brito am 4. Nov. 2023
Dear Billy,We are glad to read your feedback, please do come to visit us in the near future.Looking forward to welcoming you soon!Kind regards,

6/10 – Okay

Abdulaziz

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms are very small. They moved us to the hotel at 31 because 34 was under construction. We asked the staff for the room to be cleaned at 3pm and ignored our request
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Abdulaziz,Thank you for your feedback, it helps us to improve our services.We will investigate this matter with the reception staff and on behalf of our team we do apologize. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Alice,Thank you for your feedback, on behalf of all our team we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

6/10 – Okay

Anna Eva Rosemarie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ok for the money…minute room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Anna Eva,Thank you for your feedback, it helps us to improve our services.We hope to welcome you in the near future.Kind regards

4/10 – Schlecht

Hussain

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Hussain,Thank you for your feedback, we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

2/10 – Ungenügend

DINA

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Dina,Thank you for your feedback, we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

8/10 – Gut

Yuko

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
どこにでもアクセスしやすい立地ながら、喧騒から少し離れたエリアにあり、ハイドパークも近く、とても便利でした。スタッフもとても親切で上品で、ホテルの雰囲気もとても良かったです。 ただ、私が割り当てられたお部屋は、日本のビジネスホテルより狭く、スーツケースを広げると歩くところがなくなるような狭さで、隣のお部屋の音も響くなど、お部屋の中で過ごすのが快適ではなかったのがお値段の割に少し残念でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Yuko,Thank you for your feedback we take very serious our guest comments it will help us improve our services, and we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

4/10 – Schlecht

Bryony

Mit dem Partner gereist
The room was falling apart. The shower knob was coming off, tiles were missing, things didn’t work, the carpet felt gross and our sheets were stained. Wouldn’t recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Bryoni,Thank you for your feedback we will scalate this issues to all our different departments, in behalf of all our team we do apologise and we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

8/10 – Gut

Sami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We walked to Mayfair for afternoon tea and dinner.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear Sami,Thank you for your feedback, we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jade Brito am 1. Nov. 2023
Dear DavidThank you for your kind feedback, we hope to welcome you back in the near future!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Orlando

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Top Class
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

Zarina

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great little hotel in a very strategic location
Excellent location, nice rooms, helpful staff, but limited room service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel is not 5 star hotel. At best a 3 star. They offer a club room without a club lounge?
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Carl

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worst room in London ..
This was a horrible experience. A terrible room, dirty covers, and poorly cleaned. Very small room, with a View to taped and sealed windows 1.5 meters away. The floor and wall by the windows were very wet and pretty unhealty to look at and to step un. I made sure to document everything. If this was a cheap room, a hostel or something worse, I could accept it, but I paid almost 6000 danish kroner for two nights without breakfast. And now a few weeks after my stay they withdraw almost 400 danish kroner extra .. maybe because the mini fridge didnt work.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect apart from our dressing table not being clean upon arrival. There was still pink lipstick marks on the glass table from the previous guests? I don’t know how long it was there for prior to our arrival.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Judith

Mit der Familie gereist
Rooms were ok, not cleaned properly, check in not only time, rooms not as advertised
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Needs improvement
Staff are lovely. Rooms need some updating. Windows rickety & don’t close properly (we had 3 rooms in total), curtains are in poor condition. Needs some money spent on it
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Liam

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

KATHLEEN, BELMONT

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Lisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Overpriset lite hotell
Hotellet hadde en fin beliggenhet, men rommet var veldig lite og dobbeltsengen var den minste dobbeltsengen jeg har sett. Det var en dobbeldyne, noe som ikke fungerer for oss. Rommet vi fikk lå i underatasjen, det luktet fuktig der nede. Rett utenfor vinduet vårt var uteplassen til naboleiligheten. Vi måtte ha gardinene foran vinduet hele tiden for å ikke bli sett. Naboene kunne se rett inn. Jeg mener det ikke var vært prisen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Jukka

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023