Club-Doppelzimmer | Zimmersafe, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club

4 out of 5
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club
Stamford Bridge, Fulham Road, London, England

Bewertungen

8,0

Sehr gut

426 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
308 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
144 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
58 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Leila

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Christin

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elisa B am 21. Dez. 2023
Dear Christin,Thank you for rating your stay at the hotels at Chelsea FC. We hope to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir kommen seit Jahren mehrmals im Jahr nach London und haben dieses Hotel immer wieder gebucht. Central gelegen, geräumige Zimmer und ein sehr kundenorientiertes Personal. Bleibt unser erster Anlaufpunkt auch für die Zukunft.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 8. Okt. 2023
Dear Sascha,Thank you for choosing Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea FC and for taking the time to submit your review.We are delighted that you keep selecting us when you visit London and we hope that we will continue to meet your expectations.We are looking forward to welcoming you again in the near future.Kind Regards,Georgios Floros,Hotel Duty Manager

4/10 – Schlecht

Bernhard

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Christina

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Asuka

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The room cleaning service was bad. When I checked in, I found a cup and a bottle of juice in the fridge, apparently left by the previous guest. Additionally, the cap on the hand soap was off, making it unusable. Furthermore, the front staff did not issue an invoice for breakfast even though I had booked the room without breakfast but paid for a three-day voucher upon check-in. The location is good and very convenient, as it is close to bus stops and a tube station. There are also cafes and supermarkets around. The room is old but cozy and quiet. Breakfast was pretty good apart from the coffee.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Elisa B am 11. Mai 2023
Dear Asuka,Thank you for your feedback. We are very sorry to learn of the issues which you encountered during your stay and happy that you found our location convenient. We hope to be able to welcome you back to the hotel in the future. Best regards

2/10 – Ungenügend

Dario

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dunkel Eingerichtet, Badezimmer Schmutzig und Toilette Defekte Wasser läuft aus dem Ablauf und flutet das ganze Badezimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Alexa am 23. Apr. 2023
Dear Dario,Thank you for taking the time to give us your feedback following your stay with Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea FC. I am really sorry to read that you did not have a fully enjoyable time with us and I can assure that we have raised the issues mentioned with room allocated.This is definitely not the impression that we want to give to our valued guests. We appreciate your constructive comments and this will be passed on to the relevant department for service improvement.We do hope to be able to welcome you back in the future for a more positive experience.Kind Regards,Alexa Pista, Front Office Manager

8/10 – Gut

Patrick, Arbon

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wie oftmals in London sind die Hotels etwas in die Jahre gekommen und das Bad entspricht nicht meinen Vorstellungen (alt).
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Lev Lukashev Duty Manager am 26. Apr. 2023
Dear Patrick,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are sorry to hear that the bathroom did not meet your expectations.As an older hotel, we understand that some of our facilities may not meet the standards of modern, newly built hotels. However, we always strive to ensure that our rooms are clean, comfortable and well-maintained, and we apologize if we fell short on this occasion.Please be assured that we take all feedback seriously and we will share your comments with our team to identify any areas for improvement. We hope that this experience does not deter you from staying with us again in the future.Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back soon.Best regards,

4/10 – Schlecht

mohamad

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung

8/10 – Gut

qin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Leila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Remo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Manuela

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Elisa B am 11. Okt. 2022
Dear Manuela,Thank you for the top score! We really appreciate it. We hope to be able to welcome you to the hotel in the near future.Best regardsElisa

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, gute Lage, praktische Familienzimmer, freundliche Rezeption
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Elisa B am 11. Okt. 2022
Dear Daniel,Thank you for rating our hotel. We really appreciate it. We hope to be able to welcome you to the hotel in the near future.Best regardsElisa

10/10 – Hervorragend

Peter, Hamburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wer Fußball Fan und speziell Chelsea mag. Perfekt! Hotel im Stadion am East Stand. Super
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Dan am 4. Dez. 2021
Vielen Dank, Peter, dass Sie sich für Copthorne und Millennium Hotels bei Chelsea FC entschieden haben und Ihr Feedback geteilt haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Dan Tarcan Hotel Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Carl

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely nights sleep bed very comfortable. Convenient car parking. Room spacious. Clean and tidy

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is next to the football stadium, if there's a game they will check you bags regardless if your not attending the event. Average walk to the nearest underground is a 7-10 walk.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chelsea is a great place to stay in London. And every taxi driver knows the Chelsea Football Club, where the hotel is located.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Both beds in my room where broken and lopsided. The air-conditioning did not work and room was roasting.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Sue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
room was way too hot to sleep comfortably and when front desk was told they did nothing about it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ruben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent option to stay in West England
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elisa B am 20. Mai 2024
Dear Ruben,Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back to the hotel.Best regards

8/10 – Gut

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel is tired
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elisa B am 14. Mai 2024
Dear Robert,Thank you for your review. We hope to have the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future.Best regards

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Elisa B am 13. Mai 2024
Dear Thomas,Thank you for taking the time to rate your stay at the M&C hotels at Chelsea FC. We hope to have the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will definitely stay here again, excellent in every way
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elisa B am 10. Mai 2024
Dear Jorge,Thank you for the top rating! We really appreciate it. We hope to be able to welcome you to the hotel in the near future.Best regardsElisa

8/10 – Gut

Charles, Sanderstead

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very convenient and pleasant property. Probably needs a bit of a refresh but it was a pleasant experience which I would recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elisa B am 9. Mai 2024
Dear Charles,Thank you for your feedback. We hope to see you again very soon.Best regards

8/10 – Gut

Shotaro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elisa B am 10. Mai 2024
Dear ShotaroThank you for taking the time to rate your stay at the M&C hotels at Chelsea FC. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.Best regards

8/10 – Gut

Samuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elisa B am 1. Mai 2024
Dear Samuel,Thank you for rating our hotel. We trust that you had a comfortable stay with us and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stanza spaziosa, letto comodo e bagno grande per gli standard di Londra. Inoltre vicinissimo ai mezzi di trasporto e a ogni tipo di servizio. Soggiorno top!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendliness of staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Abdelrahman

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Anne-Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, reasonably priced
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Irena

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Elisa B am 3. Mai 2024
Dear Irena,Thank you for rating your stay at the M&C hotels at Chelsea FC. Although we pride ourselves in delivering outstanding customer service, it seems from your rating that we have fallen short on this occasion. Please accept our apologies and we will ensure to get it right on your next visit.Best regards

8/10 – Gut

Gareth

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elisa B am 2. Mai 2024
Dear Gareth,Thank you for taking the time to rate your stay at the M&C hotels at Chelsea FC. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the price, location and standard of the hotel, you are hard pressed to find better in London.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elisa B am 19. Apr. 2024
Dear Robert,Thank you for taking the time to rate your stay at the M&C hotels at Chelsea FC. We look forward to welcoming you back to the hotel.Best regards

10/10 – Hervorragend

Daljit Singh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Allowed me to check-in early which was convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elisa B am 19. Apr. 2024
Dear Daljit,Thank you for taking the time to rate your experience at the M&C hotels at Chelsea FC. We hope to see you soon.Best regards

8/10 – Gut

Melissa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location for matches being played at Stamford Bridge. And close to Fulham Broadway Station. Staff very helpful and food was excellent.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Elisa B am 16. Apr. 2024
Dear Melissa,Thank you for your feedback. So happy to see that you had a great time with us. We hope to welcome you back in the future.Best regards

6/10 – Okay

Steven, Queensbury

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Desk had broken drawers and no refrigerator in space under desk where you'd expect one. Shower drain didn't drain so ended up standing in three inches of watet while showering.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Elisa B am 16. Apr. 2024
Dear Steven,Thank you for your feedback, we have taken your comments onboard and the room in question was inspected. Thank you again.Best regards

4/10 – Schlecht

Joan

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I found the hotel and staff to be very accommodating, excessible, and helpful . The hotel was very clean and comfortable,. The breakfast was lovely, with an array of choices. I woukd definitely stay at this hotel again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Elisa B am 15. Apr. 2024
Dear Michelle,Thank you for your feedback. We really appreciate it, so happy that you found the hotel to be clean and comfortable and our staff accommodating. We hope to be able to welcome you to the hotel in the near future.Best regardsElisa

8/10 – Gut

Michael Ross William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good stay. Disappointed breakfast was not included in the price and restaurant offerings were poor but otherwise very comfortable and would recommend for a room only stay in London
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Elisa B am 15. Apr. 2024
Dear Michael Ross William,Thank you for taking the time to review your stay at the M&C hotels at Chelsea FC. We are happy to learn that you had a good stay with us and we have shared your feedback regarding breakfast with the F&B Manager. We hope that you will choose to stay with us again in the future.Best regards

10/10 – Hervorragend

Freddy, Mason

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was nice and the staff and guest services are amazing.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Hailey

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
My husband and I were super excited to stay here given it is next to Stamford Bridge. We had to go to a separate hotel to check in, the rooms have not been updated in 15-20 years (though I’m sure rates have), the cleaning crew came into our room the morning of checkout at least twice trying to prep for the next guests, the hotel turned our keycards off at least 45 minutes before checkout causing us to have to go back to the other hotel to get a new key…. Overall, I would only stay here again out of necessity. This saddens me as it is a great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Gordon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was excellent, close to the tube and some great pubs. all you could ask for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024