Unterkunftsgelände

Bewertungen von Holiday Inn Express London - Limehouse, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express London - Limehouse, an IHG Hotel
469-475 The Highway, Limehouse, London, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

395 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
432 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
112 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
36 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super - komm gerne wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Bjarne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This evaluation is for the inflexibility and indiscretion of Expedia. It was not possible to change the Date of reservation. Warning! Never book a hotel with expedia!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Nioka Brown am 21. Mai 2024
Dear Voss,Thank you for your review. I apologize that our policy does not allow changes or refunds for Expedia's prepaid rates. We understand this can be frustrating and appreciate your understanding.Kind regards,Guest Service ManagerHoliday Inn Express Limehouse

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Frank am 28. Apr. 2024
Dear Mikkel,Thank you for staying with us, the kind rating and recommendation!Looking forward to seeing you again for plenty more perfect stays!Kind regards,FrankGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Alexa Katharina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt an einer stark befahrenen Straße und ist trotzdem innen sehr leise. Zimmer und Bad sehr gut ausgestattet und sehr sauber. Bad sehr gut aufgeteilt, genügend Platz darinnen. Frühstück ausreichend und Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Frank am 12. Apr. 2024
Dear Alexa,Thank you for staying with us!It is lovely to hear that our guest has found the stay perfect and that are well rested with us.Thank you for the kind words for our housekeeping and breakfast team as well! I will relay the compliments to the teams!Looking forward to having you with us again soon for another perfect stay.Sincerely,FrankGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Marcus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nioka Brown Guest Service Manager am 29. März 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us.Thank you so much for your five-star review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at Holiday Inn Express. We hope you’ll visit us again soon.

8/10 – Gut

Berkan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Die Mitarbeiter waren stets freundlich und hilfsbereit. Die Lage war sehr gut und alle Sehenswürdigkeiten bzw. alle Verkehrsbetriebe waren ganz in der Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frank am 3. März 2024
Dear Berkan,Thank you kindly for staying with us and the kind review!It is great to learn that our team is here to make your stay with us exceptional and that aspects from locations to the rooms are all adding to the enjoyable stay.Looking forward to seeing you again for an even better stay very soon!Sincerely,FrankGuest Service Assistant

10/10 – Hervorragend

Juliane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren einfach aber sauber. Zur nächsten DLR Station sind es gute 5 min zu Fuß, daher eine optimale Stadtanbindung. Kleine überschaubare Frühstücksauswahl, für einen Städtekurztrip aber vollkommen ausreichend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frank am 3. März 2024
Dear Juliane,Thank you for staying with us and leaving us a generous review. We are thrilled about being able to have our hotel be the place allowing your missions made easy! We have discussed about the feedback for breakfast selection and had done some changes to our complimentary breakfast buffet already. It is from our guests' invaluable feedback that we can be constantly improved in every aspect. Thank you again for staying with us!Looking forward to seeing you again for an even better stay.Sincerely,FrankGuest Service Assistant

10/10 – Hervorragend

Safet

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hatte alles was man braucht. Es war ein Automat im Eingang dort hatte viele nützliche Dinge die ein tourist braucht,ein tolles Idee! Empfehlenswert
Antwort von Frank am 2. März 2024
Dear Safet,Thank you for staying with us!It is lovely to see that our guest has found the stay perfect!Do come around again for the same awesome experience!Sincerely,FrankGuest Service Assistant

6/10 – Okay

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Altes Hotel, freundliche Mitarbeiter, überschaubares Frühstück, kein warmes Wasser zum duschen
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Frank am 2. März 2024
Dear Daniela,Thank you for staying with us! I would like to extend my sincere apologies that the stay was not as good as it can be. Our recpetion can be contacted during the stay from the phone in the room 24/7! We are more than happy to help. Should there be anything that we may be of help, please dot not hesitate in contacting us!Sincerely,FrankGuest Service Assistant

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Überzeugend gut
Der Aufenthalt war sehr gut, das Personal war nett und Fruhstück war auch in Ordnung.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von JP am 31. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for your kind words and for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It's wonderful to hear that we were able to provide you with a unique and enjoyable stay that exceeded your expectations. Our team strives to deliver exceptional service and create memorable moments for our guests, and we are delighted that we succeeded in doing so during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we achieved that goal. We truly value your patronage and loyalty, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there is anything else we can assist you with or any special requests you may have for your next stay, please don't hesitate to let us know. We will be more than happy to accommodate your needs. Thank you again for your kind review. We appreciate your feedback and the opportunity to serve you. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Juan Pablo Morales Front Office Manager

8/10 – Gut

Christoph

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gutes Hotel für einen London Kurztrip. Ruhige Zimmer gutes Frühstück, die Mitarbeiter sind freundlich und die U-Bahn ist zu Fuß in 10min erreichbar
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Holiday Inn Express Limehouse London am 11. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time and sharing your feedback regarding your stay! We are glad that we could make your stay fantastic at Holiday Inn Express London Limehouse. We would be happy to serve you again with the same awesomeness next time you visit

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt in keiner schönen Gegend, man ist aber in 5 Minuten an der DLR-Haltestelle Limehouse. Mit einem Umstieg kommt man gut in die Stadt oder zu den Fernbahnhöfen. Der Fußweg zur Haltestelle ist gerade als Frau im Dunkeln nicht so angenehm. Mein Zimmer war sehr groß, sauber und ruhig, da es weder zur stark befahrenen Straße noch zur benachbarten Zementfabrik hin gelegen war. Wahrscheinlich sind nicht alle Zimmer so ruhig. Das Badezimmer war ebenfalls groß, leider funktionierte die Toilettenspülung nicht richtig. Das Personal war sehr freundlich, das Frühstück sehr gut, leider war der Frühstücksraum zu bestimmten Zeiten sehr voll.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von JP am 13. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for your kind words and for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It's wonderful to hear that we were able to provide you with a unique and enjoyable stay that exceeded your expectations. Our team strives to deliver exceptional service and create memorable moments for our guests, and we are delighted that we succeeded in doing so during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we achieved that goal. We truly value your patronage and loyalty, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there is anything else we can assist you with or any special requests you may have for your next stay, please don't hesitate to let us know. We will be more than happy to accommodate your needs. Thank you again for your kind review. We appreciate your feedback and the opportunity to serve you. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Juan Pablo Morales Front Office Manager

8/10 – Gut

Claus

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
To far away from the city. No direct Transport to the city.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von JP am 13. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for your kind words and for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It's wonderful to hear that we were able to provide you with a unique and enjoyable stay that exceeded your expectations. Our team strives to deliver exceptional service and create memorable moments for our guests, and we are delighted that we succeeded in doing so during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we achieved that goal. We truly value your patronage and loyalty, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there is anything else we can assist you with or any special requests you may have for your next stay, please don't hesitate to let us know. We will be more than happy to accommodate your needs. Thank you again for your kind review. We appreciate your feedback and the opportunity to serve you. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Juan Pablo Morales Front Office Manager

8/10 – Gut

Marina

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly - I arrived late at night and everybody was very kind
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von JP am 11. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for your kind words and for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It's wonderful to hear that we were able to provide you with a unique and enjoyable stay that exceeded your expectations. Our team strives to deliver exceptional service and create memorable moments for our guests, and we are delighted that we succeeded in doing so during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we achieved that goal. We truly value your patronage and loyalty, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there is anything else we can assist you with or any special requests you may have for your next stay, please don't hesitate to let us know. We will be more than happy to accommodate your needs. Thank you again for your kind review. We appreciate your feedback and the opportunity to serve you. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Juan Pablo Morales Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Katja

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von JP am 11. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for your kind words and for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It's wonderful to hear that we were able to provide you with a unique and enjoyable stay that exceeded your expectations. Our team strives to deliver exceptional service and create memorable moments for our guests, and we are delighted that we succeeded in doing so during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled to know that we achieved that goal. We truly value your patronage and loyalty, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there is anything else we can assist you with or any special requests you may have for your next stay, please don't hesitate to let us know. We will be more than happy to accommodate your needs. Thank you again for your kind review. We appreciate your feedback and the opportunity to serve you. We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Juan Pablo Morales Front Office Manager

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurztrip nach London
für eine Reise nach London ist dieses Hotel zu empfehlen,
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Holiday Inn Express Limehouse London am 13. Juni 2023
Thank you so much for your review

2/10 – Ungenügend

Pirmin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Altes und heruntergekommenes HI an furchtbarer Lage ohne comfort
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Mansur am 9. Apr. 2022
Dear Pirmin, Thank you for your review. We regret that your experience at Holiday Inn Express London Limehouse did not meet your expectations. Your feedbacks will help us improve our services.

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Personal ist sehr Hilfsbereit. Hotel sehr sauber. Und hat der Aufenthalt sehr gefallen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Aline Cayres am 6. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and sharing your feedback regarding your stay! We are glad that we could make your stay fantastic at Holiday Inn Express London Limehouse. We would be happy to serve you again with the same awesomeness next time you visit Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was hier den großen Unterschied macht, ist das Personal. Ich habe wirklich noch nie ein derartig freundliches, hilfsbereites, engagiertes und motiviertes Team gesehen und erfahren. Hut ab, das war ganz groß, und umso noch größer, weil es sich um ein Budget-Hotel handelt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von t am 25. März 2020
Dear Guest, Thank you for rating your stay. We look forward to accommodating you again, shall you stay with us again. Kind Regards, Tamanna Begum, Guest Service Assistant.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel lieht ca. 8 Gehminuten von der nächsten DLR-Station entfernt, wodurch eine recht gute Anbringung an den öffentlichen Nahverkehr gegeben ist. Bis zum Zentrum sind es so ca. 20-30 min. Jedoch liegt das Hotel an einer recht stark frequentierten Straße, wodurch die zur Straße liegenden Zimmer (wie wir es hatten) recht laut sind. Das inkludiert Frühstück ist okay und beinhaltet warme Speisen. Jedoch gibt es keine herzhafte Auflage (Wurst od. Käse).
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von kham am 7. Jan. 2020
Dear Traveler, Thank you for posting your review about your stay. We are glad you have posted your feedback because it gives us an opportunity to make improvements. All our staff look forward to accommodating you again so we can provide a better experience next time round. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Soweit OK
Es war soweit OK, für ein Familienzimmer hätte es etwas mehr Equipment benötigt;weitere Haken, Ablagen usw. Personal war super freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von kham am 7. Jan. 2020
Dear Traveler, Thank you for your positive feedback. We are delighted to have been acknowledged as friendly and helpful. We are glad you enjoyed our breakfast. All our staff look forward to welcoming you again on your next visit. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im großen und ganzen eine gute Unterkunft. Leider wurde z.B. ein Haarbüschel welches schon im Zimmer lag auch nach drei Tagen Aufenthalt nicht entdeckt/entfernt. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend, allerdings war beim Checkout (lediglich Abgabe des Zimmerschlüssels) eine sehr hohe Wartedauer notwendig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von kham am 11. Dez. 2019
Dear Traveler, Thank you for posting your review about your stay. We are glad you have posted your feedback because it gives us an opportunity to make improvements. All our staff look forward to accommodating you again so we can provide a better experience next time round. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind am morgen gegen 10 Uhr im Hotel angekommen und nach kurzer Prüfung der Buchung und der Verfügbarkeit unseres Zimmers wurde uns gesagt, dass unser Zimmer noch nicht frei ist. Unser Gepäck wurde eingelagert und man uns noch die Möglichkeit eingeräumt, sich am Frühstücksbuffet teilzunehmen. Das ist für uns nicht selbstverständlich und hat einen sehr guten Eindruck hinterlassen!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von kham am 6. Dez. 2019
Dear Traveler, Thank you for posting a review bout your stay. We are delighted you found our staff friendly and helpful regardless of their job title. We are pleased you enjoyed our delicious breakfast and the location of our hotel. All our staff will be glad to accommodate you again, shall you choose to stay with us another time. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Sehr nah von U bahn station, Hotel war eher alt, frühstück nur das minimum
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von kham am 27. Okt. 2019
Dear Traveler, Thank you for posting a review about your stay in Holiday Inn Express, Limehouse. We are glad you found comfort in our hotel and the location was convenient for you as we are close to the main sights of London. All our staff look forward to welcoming you again, shall you choose to stay at our hotel. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Waren mit einer vierköpfigen Familie angereist, Zimmer für 4 P zu klein, kein Schrank, mussten aus den Koffer leben, Teppichboden etwas fleckig, Zimmer aber sauber und sonst o. K., wurde auch nur zum Schlafen genutzt. Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Essen war übersichtlich und gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von kham am 7. Okt. 2019
Dear Traveller, Thank you for posting such a positive review about your stay with your family. We are glad you enjoyed your stay with us because we were very hospitable, provided clean and spacious rooms. You also enjoyed your stay because of our friendly, polite staff and you enjoyed our breakfast as well. We are glad all our staff made you feel welcomed and tried their very best to meet your expectations as they would do with all guest's. We would love to have another opportunity of accommodating you again. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Kai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Insgesamt ok.
Mitarbeiter und Service waren sehr freundlich und zuvorkommend. Frühstück war nichts besonderes aber ausreichend. Die Teppichböden in den Zimmern könnten mal wieder eine gründliche Reinigung vertragen, waren mit diversen Flecken bestückt. Die Luft im Zimmer hat etwas abgestanden gerochen. Die Zimmer waren insgesamt jedoch ordentlich und auch leise.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von kham am 28. Sept. 2019
Dear Traveller, Thank you for posting a review about your stay in Holiday Inn Express, Limehouse. We are glad you consider us a classic hotel and found our staff very helpful. We are also pleased that you found our location convenient. Sincere apologies if on some of your points we were unable to reach your expectations. We are updating our breakfast buffet option soon. We do hope you will give us another opportunity to provide a better experience. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Gabi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit guter Anbindung an die Londoner Innenstadt. Wir sind sehr herzlich empfangen worden und durften sogar noch zum Frühstück gehen, da wir bereits am Morgen im Hotel waren. Eines unserer beiden gebuchten Zimmer konnten wir auch direkt beziehen und unser Wunsch, im oberen Stockwerk zu sein, wurde ebenfalls berücksichtigt. Das Frühstück bietet genügend Auswahl (Croissants, Joghurt, Früchte, Beans, Bacon, Rührei, Toast, Marmeladen und Nutella, Kaffee, Tee...) und ist geschmacklich sehr gut. Für einen Städtetrip genau das richtige Hotel - gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von kham am 30. Aug. 2019
Dear Gabi, Thank you for your positive feedback. We are delighted to have been acknowledged as friendly and helpful. We are glad you enjoyed our breakfast. All our staff look forward to welcoming you again on your next visit. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Simona am 24. Juni 2019
Dear Guest, It is really nice of you to take time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse. Thank you so much for taking time to write a review about your stay. We apologize if your recent stay did not meet expectations. We would appreciate your comments to share with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Yours sincerely, Simona Dell'Anna Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

OnkelHotte, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍 Frühstück ist gut, aber könnte abwechslungsreicher sein.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Simona am 21. Juni 2019
Dear OnkelHotte, Thank you for your feedback, I will share it with the rest of the team and management. However, the breakfast is standard across the Holiday Inn Express brand. We look forward to welcome you next time. Guest Service Manager Simona Dell'Anna

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gute Verkehrsanbindung, netter Service. Am Wochenende leider chaotische Zustände duch überfordertes Personal beim Frühstücksbuffet. Umgebung nicht besonders hübsch, aber super Anbindung an DLR und Bus, kleine Supermärkte und Imbiss in der Nähe. Bestens geeignet für eine Kurzreise in beeindruckende Stadt London.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Simona am 21. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse .Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Yours sincerely, Simona Dell'Anna Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Simona am 24. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse. I am pleased to see from your feedback you enjoyed your stay with us. The team takes great pride in your feedback. We will look forward to welcome you back to our hotel again. Yours sincerely, Simona Dell'Anna Guest Service Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es gab keine Schränke für unsere Sachen.Mit dem Frühstück wahren Wir zufrieden.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Simona am 24. Juni 2019
Dear Guest, It is really nice of you to take time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse. It's really great to hear you enjoyed breakfast. The team takes great pride in your feedback and values all your comments. Regarding the closets, we follow Holiday Inn Express Brand Standard. However, we are happy to provide an extra storage if requested. We want the guest always happy. We look forward to welcome you next time. Simona Dell'Anna Guest Service Manager

4/10 – Schlecht

Deutsch, Hamburg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Das frühstück war zu englisch abgestimmt. Kein internationales frühstück. Weder käse noch gemüse uuuu... Kaffee war katastrophal. Kurz gesagt, frühstück für europär mangelhaft. Sehr unzufrieden gewesen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von kham am 16. Apr. 2019
Dear Deutsch, Thank you for posting your review about your stay. We appreciate all our guest's feedback and look forward to making some changes to our every day breakfast buffet. All our staff will be delighted to accommodate you again. Kind Regards, Khalid Ahmed Guest Service Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
etwas mehr Staubsauger... etwas weniger frische Handtücher täglich 😀
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von kham am 16. Apr. 2019
Dear Traveller, Thank you for posting your review about your stay. We are glad you have posted your feedback because it gives us an opportunity to make improvements. All our staff look forward to accommodating you again so we can provide a better experience next time round. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

8/10 – Gut

Imke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gelungener Städtetrip und Festival Aufenthalt
Prima Service ,zum schlafen und ausruhen hat es vollkommen gereicht,gerne wieder, dicht an der Verkehrs Verbindung in alle Richtungen,von hier aus kann man ganz London entdecken.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von kham am 12. März 2019
Dear Imke, It is really nice of you to take time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse. I am pleased to know that you found the rooms clean and the staff were also friendly. It is always our pleasure to provide our guest with the best service possible and I am glad to know that you experienced just that. The team takes great pride in your feedback and all your comments. We hope you will choose to stay with us on your next visit London. Yours sincerely, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles war super, gerne wieder. Super Anbindung an die UBahn. Alle nett und hilfsbereit. Das Ftühstück sehr viel und für jeden was 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von kham am 25. Jan. 2019
Dear Traveller, Thank you for posting a review bout your stay. We are delighted you found our staff friendly and helpful regardless of their job title. We are pleased you enjoyed our delicious breakfast and the location of our hotel. All our staff will be glad to accommodate you again, shall you choose to stay with us another time. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eigentlich ein ganz tolles Hotel mit super Frühstück aber die Einrichtung lässt zu wünschen übrig. Das Doppelbett ist viel zu klein für 2 Erwachsene Personen wenn man etwas mehr auf den Hüften hat dann wird es eng und ungemütlich im Bett. Das Hotel ist sehr verbraucht und viele Möbelstellen waren kaputt. Also es ist definitiv nicht ein Hotel wo ich wieder hingehen würde.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von KHAM am 8. Jan. 2019
Dear Traveller, Thank you for posting a review about your stay in Holiday Inn Express, Limehouse. We are glad you consider our hotel great.We are also pleased that you found our location convenient. Sincere apologies if on some of your points we were unable to reach your expectations. We do hope you will give us another opportunity to provide a better experience. Kind Regards, Khalid Ahmed Guest Service Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Personal, der freundlich. Die Doppelbetten sind für zwei Erwachsene jedoch recht schmal geschnitten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von KHAM am 31. Dez. 2018
Dear Traveller, Thank you for posting your review about your stay. We are glad you have posted your feedback because it gives us an opportunity to make improvements. All our staff look forward to accommodating you again so we can provide a better experience next time round. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Im Zimmer roch es nach Essen - besonders am Morgen, wenn das Frühstück vorbeireitet wird. Eigentlich ganz nett, aber stundenlang ist dann doch sehr penetrant. Der Geruch blieb dann auch im Zimmer stehen, sodass wir gerne lüften wollten. Leider ist die Umgebung sehr laut. Direkt neben dem Hotel ist eine Zement-Firma. Auch nicht so toll. Frühstück war inkl., aber echt nur lala.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von kham am 5. Dez. 2018
Dear Traveller, Thank you so much for taking time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse .Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Yours sincerely, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Mikmol, Gevelsberg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes Hotel, was direkt an einer Hauptstraße liegt. Man hört nichts von dem Verkehr. 20 Minuten bis zur Tower Bridge zu Fuß. Supermarkt in der Nähe.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Madalina Codaescu am 28. Okt. 2018
Dear Mikmol, Thank you for your positive review and for your rating. We are pleased you enjoyed your stay with us and found our hotel just 20 min away from Tower Bridge. All our staff at Holiday Inn Express, Limehouse look forward to welcoming you again soon. Kind Regards, Madalina Codaescu, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in der Nähe des Zentrums.Gute Anbindung.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von kham am 22. Okt. 2018
Dear Traveller, Thank you so much for taking time to write a review about your stay at the Holiday Inn Express London Limehouse. I am pleased to hear that the hotel was ideal for you and also at convenient location to connect to Canary Wharf and the central of London. It is really great to hear you enjoyed breakfast too! The team takes great pride in your feedback and values all your comments. We hope we will have another opportunity to welcome you back to our hotel on your next visit to London. Yours sincerely, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War sehr schön, Preis/Leistung 1A Familie mit 2 Kindern
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von KHAM am 24. Sept. 2018
Dear Traveller, Thank you for rating your stay. We certainly hope you will choose to stay with us again and we will be pleased to accommodate you. Kind Regards, Khalid Ahmed, Guest Service Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ordentliches Hotel in City-Nähe
Das Hotel ist sauber und ordentlich, das Personal immer freundlich und hilfsbereit. In ein paar Minuten ist man zur Bahn gelaufen. Das einzige Manko war der fehlende Kleiderschrank im Zimmer.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Grace am 26. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you for posting a review about your stay in Holiday Inn Express, Limehouse. We are glad you found comfort in our hotel and the location was convenient for you as we are close to the main sights of London. We highly appreciate your feedback. All our staff look forward to welcoming you again, shall you choose to stay at our hotel. Kind Regards, Grace Niangi Guest Service Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Praktikables Hotel. Etwas ausserhalb
Sehr praktikables Hotel. Ausserhalb der City..mit sehr guter Verkehrsanbindung. Sehr Sauber...und mit sehr gutem und freundlichen Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Grace am 26. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review. We are pleased you found our location excellent and you found our close by transport links convenient and we are glad that all our staff left a positive impression on you. We look forward to accommodating you again soon. Kind Regards, Grace Niangi, Guest Service Manager

8/10 – Gut

DerRheinländer, bei Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Praktisch gelegenes & modernes Hotel in Zone 2
Das Zimmer diente in erster Linie unseren Übernachtungen und dem Frühstück, da wir ansonsten die Stadt erkundeten
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Grace am 26. Aug. 2018
Dear DerRheinländer, Thank you for rating your stay. We are glad you enjoyed our breakfast and we certainly hope you will choose to stay with us again and we will be pleased to accommodate you. Kind Regards, Grace Niangi, Guest Service Manager.