Terrasse/Patio

Bewertungen von Grange Whitehall

4 out of 5
Grange Whitehall
Montague Street, 2-5, London, ENG

Bewertungen

7,8

Gut

216 von insgesamt 864 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
376 von insgesamt 864 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
180 von insgesamt 864 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
70 von insgesamt 864 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 864 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Rocco

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 16. Mai 2023
Thanks for the feedback, much appreciated.

6/10 – Okay

Norma, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Very good location allowing for optimal use of public transportation.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Sehr gute Lage und charmantes Haus Insgesamt aber etwas abgewohnt, insbesondere für den Preis. Frühstück ist eher bescheiden - ebenfalls insbesondere für den preis. Ich hatte einen Sonderwunsch wegen eines Geburtstagskindes und der Service hat es nicht geschafft ein Stück Kuchen/Muffin oder ähnliches zum Frühstück bereit zu stellen
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes kleines Hotel
Schon öfters dort gewesen. Auf der Strassenseite sind die Zimmer lärmig.Zimmer sind klein. Personal sehr freundlich. Wenn Frühstück nicht im Preis inbegriffen, übermäasssig teuer. Neben British Museum, 5 Minuten von Untergrund Station.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Grange Hotels Marketing Team am 6. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for your glowing review of Grange White Hall Hotel London, we are delighted that you enjoyed a great stay in our beautifully appointed hotel with exceptional guest services throughout. We hope that we will have the pleasure of welcoming you on your next visit to London. It is also great to read such kind feedback about our team who take pride in everything they do. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

6/10 – Okay

Mina, Rikon

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nice hotel.
Nice hotel, quiet comfy room, but not so clean. Good service, nice hotel team.
Antwort von Marketing Team (Grange Hotels) am 16. Okt. 2017
Thank you for your feedback .We are delighted that you enjoyed your stay overall and thank you for your additional comments, which have been noted and passed to the relevant personnel. I apologise for any inconvenience and embarrassment which may have been caused. We hope that you will consider staying in one of our hotels on a future stay.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Eine Übernachtung
Wir waren für eine Nacht in London in diesem Hotel. Check in war ab 15 Uhr. Da wir jedoch schon morgens um 5 Uhr ankamen und uns erst einmal duschen wollten fragten wir an der Rezeption nach ob nicht schon ein anderes Zimmer fertig wäre. Der Mitarbeiter war etwas missmutig und wirkte leicht genervt und unfreundlich. Nach etwas zögern versprach er dass wir ab halb 8 ein Zimmer beziehen könnten. Unser Gepäck ließen wir gleich im Hotel. Der Rezeptionist beschriftete dieses mit der vorhergesehenen Zimmernummer. Um 8 Uhr kamen wir zurück. Nun war eine Dame an der Rezeption. Ich fragte nach unserem Zimmer. Auch sie wurde sofort etwas unfreundlich. Bot uns dann im Untergeschoss ein Zimmer an. Fälschlicherweise gingen wir davon aus, dass dies das für uns hergerichtete Zimmer war. Da wir nach 12 Stunden Fahrt nur Duschen und etwas schlafen wollten, willigten wir ein. Unten angekommen fanden wir ein sauberes Zimmer vor das etwas abgewohnt war und ein minimales Fenster. Der Ausblick war im Prinzip keiner, was uns nicht störte. Jedoch war die Lautstärke sehr hoch, da im Untergeschoss auch die Zimmermädchen ihre Station haben. Allgemein sind die Wände sehr hellhörig. Für eine Nacht war das Hotel ok. Die Lage ist super. Sollten wir jedoch für einen längeren Trip nach London reisen würden wir uns ein anderes Hotel suchen.
Antwort von Grange Hotels am 22. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

10/10 – Hervorragend

Mirjam, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel, grosses Zimmer an Top Lage!
Wunderschönes Zimmer!! Gross, alles vorhanden, top Lage sehr nahe an Tube Station "Russels Square". Frühstück nicht genutzt da mit 17 Pfund pro Person sehr teuer! Ansonsten alles Top! Gerne wieder ;)
Antwort von Grange Hotels am 22. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Detlef

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Ruhig und zentral gelegen
Sehr gute Lage für Besuch im British Museum, Sehr gute Anbindung an U-Bahn und Bus. Ruhig gelegen und dennoch nicht weit vom Zentrum.
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

10/10 – Hervorragend

Boris, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhig gelegen und zentral, toll!
Das Hotel ist sehr nett, Zimmer konfortabel, sauber.
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
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8/10 – Gut

BORIS, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen
Toller Hotel, ruhige Lage.
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
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6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

10/10 – Hervorragend

Eltern mit Teens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super Aufenthalt in London
Ein sehr gut gelegenes typisch englisches Kleinhotel. Sehr sauber und das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Frühstück sehr gut und Zimmer sehr sauber. Einzige Minuspunkt die Betten, für 2Erwachsene sind Doppelbetten mit 1.40cm Breite einfach zu schmal, aber das ist scheinbar in England Norm ausser man bucht Kingsize Betten. Würde trotzdem das gleiche Hotel nochmals buchen.
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

8/10 – Gut

Christine, Berlin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bewacht vom Empire
Kleines, aber feines Zimmer Richtung Garten, im Hintergrund die hohen Mauern des British Museum - so ruhig und grün, daß die Fenster offen stehen konnten: herrlich! Betten gut. Der technische Fortschritt allerdings bleibt außen vor. schlechtes TV Set, öffentlicher Computerplatz erst kurz vor der Abreise entdeckt... auf die Frage, wo denn wohl die meisten Kinos sind, wusste das versammelte Personal keine Antwort: süße Ahnungslosigkeit. Ansonsten aber ein charmantes Hotel mit einer o.k. Lage (U Holborn), Frühstück nicht genutzt, da im Expedia Tarif nicht enthalten - vor Ort hatte ich dann keine Lust es zu nutzen, da auch recht teuer (25 Pfund für das übliche englische Ungeheuer...).
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zentrales Hotel, super für Kurztrip
Das Hotel ist sehr zentral neben dem British Museum gelegen. Man kommt schnell von der Station Russel Square zu Fuß zum Hotel. Um die Ecke sind ein Starbucks mit kostenlosem Wifi und mehrere Pubs sowie kleine Supermärkte. In 5 Minuten ist man auf der Oxfordstreet. Ein kleiner Park mit Frühstückscafe ist auch nur 2 Minuten entfernt. Das Hotelpersonal war sehr nett und hilfsbereit. Das Zimmer reicht für 3 oder 4 Nächte vollkommen aus. Es ist sauber und ruhig gelegen. Die Einrichtung ist halt etwas älter und der Fußboden quietscht. Aber uns hat es nicht gestört. Wir würden das Hotel wieder buchen.
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
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8/10 – Gut

Gladys, Country Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stadtnah, gutes Hotel mit gutem Service
Städtetour mit 2 Ehepaaren, keine Underground Tickets notwendig, da alles zu Fuß gut erreichbar
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kleines Hotel außerhalb
Im Allgemeinen waren wir sehr zufrieden mit dem Hotel. Netter und freundlicher Service, und hübsch eingerichtete Zimmer. Aber die Zimmer sind schlichtweg zu klein! Ich konnte nirgendwo auf dem Boden mein Koffer öffnen weil es keinen Platz dazu gab. Ansonsten sehr gut :)
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Superior room is nicht gleich superior room
Obwohl wir ein Superior Room via Expedia gebucht hatten, wurde uns ein Zimmer zugeteilt, das ein normalen Doppelzimmer nicht würdig war. Uns wurde erkärt, dass ein superior room in diesem Hotel eigentlich nur ein normales Doppelzimmer ist???? Auf Grund unser Reklamation bekamen wir einen "executive room". Zimmer war OK aber das Bett war viel zu klein (kleiner als ein normales queen size Bett)
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist super gelegen.
Unbedingt darauf bestehen KEIN Zimmer im Lowerground (LG - Zimme 00x) zu akzeptieren. Diese liegen unter den Konferenz und Ess Säälen. Die Decken sind dort aus Holz und die Lärmbelastung (Schritte) ist unterträglich. Wir konnten dank einer Reklamation nach der ersten Nacht in die Upper Floors wechseln. Sper Zimmer. Keine Lärmbelastung mehr.
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

6/10 – Okay

Claudio, Zürich, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kleine Zimmer an toller Lage
idel für Einzelreisende, da Doppelzimmer für mehr als 2 Nächte ungeeignet. Für sehr kurze Aufenthalte ideal
Antwort von Grange Hotels am 22. Juli 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Grange Hotels am 24. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

8/10 – Gut

Beat, Rupperswil, CH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel "Grange White Hall Hotel" ist der gut gelegen.
Direkt neben dem "The British Museum" gelegen ist es für seinen günstigen Preis auch sehr nahe beim Zentrum. Das Zentrum ist gut zu Fuss zu erreichen. Es sind auch Bushaltestellen und U-Bahn in unittelbarere Nähe.
Antwort von Grange Hotels am 21. Juli 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion. ​

8/10 – Gut

m, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Feines kleines Hotel in zentraler Lage
Das Preis-Leistungs-Verhältnis ist hervorragend. Das Hotel liegt super zentral. Das Zimmer war sauber und für englische Verhältnisse sehr ordentlich. Der Service war freundlich und hilfsbereit. Ich kann das Hotel nur empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Taylor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A gem of a hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Aila

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A nice hotel!
It was a nice hotel, reasonable price, good breakfast, clean, friendly service, good location for me. Near British Museum etc. It is easy to recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

raymond

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great location. Poor value for money. Fist offer of room was a pull down bed with uncomfortably thin mattress. Changed to a small double room, with a double bed, but a small double mattress. Carpet had several large stains. Room felt very tired and could do with an overhaul.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a comfortable stay. Nice to have a bath as well as shower. It was quiet at night and staff were friendly. There was a discrepancy between the offer of light snacks and possible meals on the key card and the reality.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Mai 2023
Thank you for the valued feedback. We will look at the current information on the key cards and update them as necessary.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bra läge men väldigt slitet
Hotellet är väldigt slitet; nedsuttna möbler, en soffa på rummet som höll på att falla ihop, halvtrasiga möbler och en jättegammal heltäckningsmatta. Städningen var säkert ok, men pga att det var så slitet så kändes det ofräscht. Läget var dock bra, innergården fin och frukosten helt ok. Servicen var också bra.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 3. Mai 2023
Thanks for taking the time to share your thoughts with us. We hope to be in a positon to carry out a refurbishment in the future and we do not disagree that the property would benefit from an update. The prices are consistent with a property of this style in this location.We hope we have the chance to see you again

10/10 – Hervorragend

Kristen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and attentive staff, great location, felt safe and it was comfortable and clean. Good breakfast too!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 2. Mai 2023
Thanks for your feedback it is so greatly appreciated and we are delighted you enjoyed your visit. We hope to see you again :)

2/10 – Ungenügend

RL

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 2. Mai 2023
Thanks for the feedback, so sorry to hear you did not enjoy your visit.We hope we have the opportunity to put things right and welcome you back.

2/10 – Ungenügend

Christina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worn out
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 17. Apr. 2023
Thanks for taking the time to share your thoughts with us. We are sorry the hotel did not meet your expectations. Please accept our apologies for any shortcomings on our part

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Middelhotel, ikke 4 stjerner
God beliggenhed. Pænt og rent, men temmelig nedslidt hotel. Meget lille værelse. Ingen knager til jakker. Ingen steder at hænge håndklæder på det mikroskopiske badeværelse. Derfor blev håndklæder skiftet unødvendigt tit. Ofte kun lunkent og ikke koldt vand i vandhanen. Hårtørreren var skruet fast i en skrivebordsskuffe (!) Behagelig seng. Personalet var ikke overstrømmende venligt og hilste ikke, når man gik forbi.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 11. Apr. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay. We are sorry to hear that things were not as they should have been and we have forwarded the review to the operations team to evaluate. Usually our staff are very friendly so we are sorry to hear you did not expereince this from them. Please accept our apologies.

8/10 – Gut

Rolf gunnar

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 10. Apr. 2023
Dear Rolf, thanks for sharing your thoughts with us, very much appreciated

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guestrelations manager am 4. Apr. 2023
Dear Robert, thanks for this 10/10 review. We are delighted that you enjoyed your visit.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
OK but dated
Nice size room. Many of the lights did not work - both bedside lights on one side and the main bedroom light could not be switched independently of the bathroom. All the furniture was old and broken - one drawer unable to stay shut. Lots of patches of wall left with filler. Generally unfinished appearance. Windows in need of repair. Fine for a single overnight stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 2. Apr. 2023
Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry that not eveything was up to scratch. Please accept our apologies for any shortcomings.

8/10 – Gut

nICOLA

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 1. Apr. 2023
Dear Nicola, thanks for taking the time to review yout stay. We are glad you enjoyed you visit and hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Mrs Eleanor M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 30. März 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us. We hope to welcome you back

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good location, but poor service
We liked the location of the hotel, as we were able to walk to Covent Garden and other lively areas of London pretty easily. It was a good price as well. However, one aspect of our stay led to this poor review. A glass in the bathroom broke in my husband's hand, from only him catching it in the air as it fell. This cut his hand very badly. When we rushed downstairs, we asked the front desk employee where the nearest hospital was. Not only could she not tell us, but she did not even act with any sense of urgency or seem concerned. She answered a call while we were in urgent need of help. She finally called the emergency number, but was unable to communicate with them. I ended up having to talk to the dispatcher myself to find the necessary information to get my husband to the hospital. I couldn't believe the front desk employee didn't know where the nearest hospital was and we were just left to figure it out. This could have been avoided if the hotel stocked the restroom with higher quality glassware or plastic/paper cups. On a less serious note, another thing that bothered us during our stay was the window was loose and so would keep banging when the wind was blowing. It interrupted our sleep several times per night.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 24. März 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us. Naturally we are very concerned by what you have written. Whilst we have many new staff, some of whom are not only learning a new job but are also learning English we have Duty Managers on shift to assist and we have trained first aiders. We are sorry that the receptionist did not treat this matter with the urgency and importance that it should have been given and we will investigate this immediately. The hotel has been working to be more sustainable and so plastic glasses were discontinued but we will review this internally. Regarding the window, there is a locking device on the sash window and if this is not closed then it causes the window to rattle with the wind. We will speak to our house-keeping team to ensure the window locks are in place prior to guest check in.Please accept our sincere apologies for our shortcomings on this occassion. If you would like to discuss this further please do get in touch.

4/10 – Schlecht

Ronan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Shabby but not chic
The hotel is quite run down and shabby The photos make it look far nicer than it is. Rooms are not well sound proofed. Good thing is the excellent location.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 20. März 2023
Dear Ronan, thank you for your review, we appreciate the feedback. Your comments have been shared with the operations team to see where improvements can be made.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great find
Hotel was lovely. Staff were very friendly and helpful. Allowed us to leave luggage on arrival as room was not ready and also after we checked out. Bar closed very early which was disappointing. The beds were very comfortable and the room was spotless.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 17. März 2023
Dear Mark, thank you for this 10/10score. Naturally we are delighted to hear how much you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon.

6/10 – Okay

Rose

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 11. März 2023
Thanks for taking the time to review your stay with us.We hope to welcome you back again.

6/10 – Okay

Anthony

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
OK but not deluxe
OK but not what I would call a deluxe room as all a bit dated
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Guestrelations manager am 10. März 2023
Dear Anthony, thank you for taking the time to review your stay with us. We really appreciate your feedback and we hope to welcome you back again.

10/10 – Hervorragend

Jackie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great!
Really lovely stay. Central to everything we needed. Lovely staff that were really accommodating when we asked to leave our bags.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guestrelations manager am 8. März 2023
Dear Jackie, thank you for this 10/10 review. We are naturally delighted that you enjoyed your stay with us and our great location! We can't wait to welcome you back :)

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Guestrelations manager am 6. März 2023
Thanks for the feedback.

8/10 – Gut

jjm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
goede locatie
Mooi hotel ook aan de binenkant. Prima locatie met British Museum om de hoek. Enige minpunt was dat ik een kamer naast de lift had en dat maakte het nodige geluid.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guestrelations manager am 3. März 2023
Dear Jjm, thank you for reviewing your stay with us. Glad you enjoyed our great location and hotel. For assistance with booking in the future please feel free to speak to our team for advice.