Royal-Suite (Garden) | Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, kostenloses WLAN

Bewertungen von Four Seasons Hotel London at Ten Trinity Square

5 out of 5
Four Seasons Hotel London at Ten Trinity Square
10 Trinity Square, London, England

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

213 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 237 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel in London
5* Hotel in einem historischen Gebäude und trotzdem sehr modern. Die Zimmer sind gross und ausgezeichnet eingerichtet. Der Schlafkomfort ist top; es ist sehr ruhig. Das Personal ist sehr freundlich, aufmerksam und immer hilfsbereit. Preis/Leistung ist sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marie Fleury am 22. Dez. 2023
Dear Andreas, Thank you so much for your very kind 10 out of 10 review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon. Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war bestens Von der Ankunft bis zum auschecken
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr modernes Hotel in London-Centrum
Sehr modernes Hotel in London-Centrum Sehr schön Sehr modern Sehr freundlich
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Buket, Eislingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel mit freundlichem Personal
Sehr freundliches Personal, super Service und saubere Zimmer. Haben den Geburtstag von meiner Schwester in London gefeiert und uns hat eine kleine Überraschung im Zimmer erwartet. Wir wurden bei jeder Begegnung mit dem Nachnamen sehr nett vom Personal begrüßt, auch der Zimmer Service den wir genutzt haben um abends Essen ins Zimmer zu bestellen war sehr Aufmerksam, kleine Überraschungen wie Champagner und Pralinen im Zimmer, und man brauch keine Shampoo oder Handtücher mitbringen, alles vom feinsten im Zimmer vorhanden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

MIZUKI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルは中世の神殿みたいな豪華さと、歴史を感じる建物でした。 ずっと見ていられる建物であり、周辺は歩きで観光も出来ますし、駅が目の前なのでロンドン観光をとてもしやすい落ち着いた場所でした。 スタッフの方々の接客が素晴らしかったです。 また、朝食も美味しく素敵な空間で頂けました。
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie Fleury am 6. Mai 2024
Dear Mizuki,Thank you so much for taking the time to write such a wonderful 5-star review!I'm delighted to hear you love our building here in London; we are certainly very lucky to have such a beautifully historic building so close to the Tower of London and Tower Bridge. I'm also thrilled that you loved the breakfast, and found the service provided by our team to be 'wonderful'.Thank you again, and we hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon. Warm regardsMarie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Matthew, Calgary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and location
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Marie Fleury am 23. Apr. 2024
Dear Matthew, Thank you for taking the time to review your recent stay with us here at Four Seasons Ten Trinity Square.I'm delighted to see you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful place to stay. Everyone very nice. Great concierge services. Great Ball Staff. Would definitely stay there again My only complaint is that the water is “hard”. It takes a lot of water to wash soap off.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marie Fleury am 23. Apr. 2024
Dear Daniel, Thank you for taking the time to review your recent stay with us here at Four Seasons Ten Trinity Square.I'll be sure to share your wonderful feedback with our Concierge and Guest Services teams!I'm afraid the water is quite hard here in London generally.Thank you again, and we hope to welcome you back soon! Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jerome

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's the Four Seasons... what more can one say? Impeccable and lovely, as always. Absolutely ideal location, in a beautiful historic building. I don't know what I did to deserve the upgrade to a suite, but I am forever grateful.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marie Fleury am 25. März 2024
Dear Jerome, Thank you so much for taking the time to write such a wonderful 5 star review following your recent stay with us. I'm absolutely delighted to hear that you loved your room upgrade and enjoyed our beautiful building. We very much hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon!Warm regards, Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Katie

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Marie Fleury am 3. Apr. 2024
Dear Katie,Thank you so much for your 5 star review!We are delighted to see you enjoyed your stay at Four Seasons Ten Trinity Square, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marcin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marie Fleury am 12. Feb. 2024
Dear Marcin,Thank you so much for your 5 star review!I'm delighted to see that you enjoyed your stay here at Four Seasons Ten Trinity Square, and we hope to welcome you back soon. Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Natasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marie Fleury am 9. Jan. 2024
Dear Natasha, My sincere thanks for taking the time to review your recent stay with us. I'm delighted to see that you enjoyed your stay and rated us 10 out of 10, and very much hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marie Fleury am 9. Jan. 2024
Dear Walter, My sincere thanks for taking the time to review your recent stay with us. I'm delighted to see that you enjoyed your stay and rated us 5 out of 5, and very much hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rana

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marie Fleury am 19. Dez. 2023
Dear Rana,Thank you so much for your 10 out of 10 review. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay here at Four Seasons Ten Trinity Square, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Tim

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marie Fleury am 18. Dez. 2023
Dear Tim, Thank you so much for your 10 out of 10 review. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay here at Four Seasons Ten Trinity Square, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Marie Fleury am 18. Dez. 2023
Dear Lisa, Thank you so much for your 5 star review. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay here at Four Seasons Ten Trinity Square, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous sommes traité d’une manière exceptionnelle avec Margot au Front desk qui s’assurait que nous avions tous en main et plus de nous envoyer du champagne et des biscuits ..,,, Le spa et le plus beau que j’ai vue …… Alors dans mon livre c’est ma meilleure expérience hôtelière que j’ai pu vivre ….. Bravo !!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marie Fleury am 3. Nov. 2023
Dear Luc, Thank you so much for your wonderful 5 star review. I'm thrilled to hear that Margot was welcoming, and that you enjoyed the Champagne and biscuits. I'm also so pleased that you loved our Spa. We are certainly very lucky to have such a big and beautiful Spa in central London! Thank you so much again for your kind words, and we very much look forward to welcoming you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon.Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weekend couple stay birthday celebrations
A lovely luxury stay with my husband. Impressive bathroom suite and very relaxing luxurious room. Comfy bed and lovely amenities. All staff were help at all times and attentive. Swift check in. We were celebrating my husband key birthday and hotel sent non- alcoholic sparkly ( due to our dietary requirements) and birthday cake complementary. Lovely gesture and much appreciated- thank you for a lovely stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marie Fleury am 2. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to write such a wonderful review regarding your recent stay with us! I'm so pleased to read that you had a lovely stay for your husband's birthday, and that you enjoyed your room and found our staff to be helpful and attentive. Thank you again, and we hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square very soon.Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jacqueline Contessa

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Marie Fleury am 2. Okt. 2023
Dear Jacqueline, Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us. I'm thrilled to see that you enjoyed your stay and rated us 5 out of 5!Thank you again, and we hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square very soon.Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Matt

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Marie Fleury am 2. Okt. 2023
Dear Matt, Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us. I'm thrilled to see that you enjoyed your stay and rated us 10 out of 10!Thank you again, and we hope to welcome you back to Four Seasons Ten Trinity Square very soon.Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jalila, NASHVILLE

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Marie Fleury am 24. Juli 2023
Dear Jalila, Thank you so much for your 5 star review. We are so pleased to hear you enjoyed Four Seasons Ten Trinity Square, and we do hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Paulo

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A Four Seasons is always a Four Seasons, which means the best amongst the best. But some Four Seasons are even better. This is the case with the Four Seasons Hotel London at Ten Trinity Square. It is almost perfection. We had three rooms (one deluxe, one premier and one executive room) and the only minus were the curtains of the premier room which did not block the light from the outside properly. This was not the case with the deluxe room, which had better curtains although being technically an inferior category of room, nor the case of the executive room, which had window shades besides the curtains. The overall experience, however, was outstanding. Everybody from staff were very nice, very well trained. This hotel should be studied as reference for the hospitality industry. It is gourgeous but not snob, so that you feel at home and relaxed all the times. Do not miss the splendid diner experience at the 2 Michelin Star Restaurant La Dame de Pic, which is phenomenal. If you can afford the Four Seasons London at Ten Trinity Square, do not think twice, book it now and be happy!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marie Fleury am 6. Juli 2023
Dear Paulo,I was absolutely thrilled to read your wonderful review! Thank you so much for taking the time to write it. To hear you describe Ten Trinity Square as 'almost perfection' is just so incredible, and we really appreciate your kind words. I'm so pleased to hear you enjoyed La Dame de Pic as well! Thank you again, and we do hope to welcome you back to Ten Trinity Square soon. Warm regards,Marie Fleury General Manager

10/10 – Hervorragend

AKOP, Northridge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marie Fleury am 28. Juni 2023
Dear AKOP, thank you so much for your 5 star review. We are so pleased to hear you enjoyed Four Seasons Ten Trinity Square, and we do hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Qian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful place
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marie Fleury am 5. Juni 2023
Dear Qian, thank you so much for your 5 star review. We are so pleased to hear you enjoyed Four Seasons Ten Trinity Square, and we do hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marie Fleury am 19. Juni 2023
Dear Susan, thank you so much for your 5 star review. We very much look forward to welcoming you back to Four Seasons Ten Trinity Square soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay of a lifetime
The most luxurious hotel, wonderful staff and extremely comfortable beds. They thought of everything. Spa is very beautiful.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marie Fleury am 22. Mai 2023
Dear Gina, thank you for taking the time to write such a wonderful review! I was thrilled to read that you found the beds to be comfortable, the staff to be wonderful and the Spa to be beautiful. Thank you again, and we do hope to welcome you back to Ten Trinity Square soon. Warm regards, Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the property for a long weekend (4 nights) with a toddler. We could not have been happier with the mindful service here that made traveling with a three-year-old easy. The room is generously sized (by London standard) and they prepared everything we asked for (and much more) for the little one before our arrival. The location is very good (2 min walk to the Tower Hill station) and the traffic is not too busy in front of the hotel. There is a small pool in the spa and has adult-only hours. We were able to make the schedule work and the little one enjoyed the pool. In room dining has a good kids menu with many options. Would recommend this place for any family traveling with young kids.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Marie Fleury am 15. Mai 2023
Dear Elizabeth, thank you so much for your wonderful 5 star review. We are so pleased to hear you enjoyed Four Seasons Ten Trinity Square and found it to be a great hotel for travelling with your little one. Thank you again, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Holly Charlton am 15. Mai 2023
Good afternoon. Thank you so much for taking the time to review our hotel. We are thrilled to see that you rated Four Seasons Ten Trinity Square a 10 out of 10! Thank you again, and we look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Thonya, Miami Beach

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel quality is top tier. Staff were friendly and residence was kept clean at all times. Thank you for making our stay so enjoyable!
Antwort von Marie Fleury am 15. Mai 2023
Dear Thonya, thank you so much for your wonderful review! I was thrilled to read that you found our team to be friendly, and your Residence always kept clean. We hope to welcome you back to Ten Trinity Square soon!Warm regards, Marie FleuryGeneral Manager

6/10 – Okay

Marco

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Marie Fleury am 15. Mai 2023
Good afternoon Marco. Thank you for taking the time to review our hotel. I was disappointed to see your low rating, and I would be very grateful if you could share additional details with me so that we can aim to deliver a better experience next time. Please feel free to reach out to me directly if you'd like to discuss your experience. Warm regards, Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Roya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had booked 4 nights at four seasons but due to some confusions between airlines, we couldn't fly at the time that we were supposed to and had to book for 2 days later so were missing 2 night of our stay in four seasons. I called the hotel to see if they would reverse the payment although honestly I didn't have much hope since it was fully paid and it was through expedia but to my surprise, they accepted very easily. I just had to message expedia and let them know that hotel agreed to refund and on top of that, when we got to the hotel, since they had felt bad for us that we had stuck in Larnaca for 2 days, they upgraded our room. Everything was perfect. Unfortunately we couldn't use any of the restaurants since it was fully booked but our room and the hotel is beyond beautiful. The location is great. walking distance to some of historical places. Not too far from Harrods even. Everybody was nice but I like to thank Margot and Ediz.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

harald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Rhianne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

James Harold

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always top class

10/10 – Hervorragend

Sana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Marie Fleury am 18. Dez. 2023
Dear Sana, Thank you so much for your 5 star review. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay here at Four Seasons Ten Trinity Square, and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Marie FleuryGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

George

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
property was beautiful, just too far from most london attracctions
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Naveed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Location. Excellent service. Beautiful historic building which is tastefully renovated. Comfortable and generously appointed rooms and bathrooms

8/10 – Gut

Chao Yang

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Elna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

ash

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely property. Nice rooms and great service. But a little out of the way for central London.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Po-Han

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service, facility.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Po-Han

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, fantastic service and facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Eugene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Jamila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in London, will always be a returning guest.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Bhavin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Young

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Bushra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

George

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel and amazing customer service. We will definitely be coming back
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021