Fassade der Unterkunft

Bewertungen von ibis London Heathrow Airport

3 out of 5
ibis London Heathrow Airport
112 Bath Road, Middlesex, Hayes, England

Bewertungen

7,8

Gut

723 von insgesamt 1998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
642 von insgesamt 1998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
312 von insgesamt 1998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
164 von insgesamt 1998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
157 von insgesamt 1998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Mohammed Al

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
keine Klima im Zimmer und das Frühstück ist nicht gut
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Saurabh am 14. Mai 2024
Dear Al,Thank you for choosing to stay at IBIS London Heathrow Airport and for sharing your feedback with us.We apologize for the inconvenience you experienced with the air conditioning in your room. Your comfort is our top priority, and we regret that we fell short in providing you with a comfortable environment during your stay. We will address this issue promptly to ensure it does not recur in the future.Furthermore, we're sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations. Your feedback regarding the quality of our breakfast is valuable to us, and we will review it with our team to make necessary improvements.If there's anything else we can do to make your future stays more enjoyable or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We're here to ensure that you have a comfortable and pleasant experience with us every time.We appreciate your feedback, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.Warm regards,Saurabh SharmaNight Duty ManagerIBIS London Heathrow Airport

8/10 – Gut

Nivaas

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was fine
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Prangsuda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beim einchecken wird dein Handy benutzt um sich ne gute Bewertung zu machen. Zimmer war klein. Badtür ist Knauf abgefallen. Wenn man kein Adapter dabei hat keine Möglichkeit deutsche Kabel anzuschließen, ausleihen kann man nicht sondern nur kaufen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Seema Dharani, am 29. März 2024
Dear PrangsudaThank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We take your feedback seriously and will address the issues with the room size, the bathroom door knob, and the availability of adapters for rent. Your comments will help us improve our services to ensure a more comfortable and convenient stay for our guests in the future. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience.Warm regardsSeema Dharani,Front of House Team Leader

8/10 – Gut

Matthias

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 16. Jan. 2024
Dear Matthias,Thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to leave a review on Hotels.com. We appreciate your feedback, and we're pleased to see that you rated us an 8 out of 10.If there are specific aspects of your stay that you enjoyed and that contributed to your positive rating, we'd love to hear more about them. Likewise, if there are areas where you feel we could improve and earn a higher rating in the future, please feel free to share your insights.Your input is valuable to us as we continuously strive to provide the best possible experience for our guests. Thank you again for your review, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Shehryar

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
6 hours wait!!!
Had to wait 6h and sleep in the car only because the hotel cannot handle bookings that are done past midnight. Arrived at 3 am and was told to wait and sleep in the car until I got a room at 9am. As a good gesture all I was given was 2 days free parking. Hotels.com also said they would still charge a night if I cancel the booking. Very disappointed of the hotel and hotels.com
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 2. Jan. 2024
Dear Khalid Shehry,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay. It is disheartening to hear about the challenges you faced with your booking and the extended wait for a room.We take your feedback seriously, and we would like to investigate this matter further to understand the specifics and prevent such incidents in the future. Kindly reach out to us at h0794-dm@accor.com with the details of your reservation, and our team will look into the issue promptly.Once again, we apologize for any frustration caused, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Gamze, Korb

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren nicht sehr sauber. Ich hatte Blutflecken auf mein Kissen an der Decke waren Spinnennetze der Fußboden hatte Flecken und mehr als sehr eng das Badezimmer war in Ordnung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 18. Dez. 2023
Dear Gamze,Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced during your stay. This is not the standard we aim to uphold, and we take your comments seriously.We want to assure you that we will investigate this matter promptly and take corrective actions to ensure it doesn't happen again. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate you bringing this to our attention.If there's anything else you'd like to share or if there are ways we can make it up to you, please feel free to let us know. We value your patronage and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Sam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 18. Dez. 2023
Dear Sam,Thank you for giving our hotel a perfect 10 out of 10! We're thrilled to receive such a high score, and we appreciate your positive feedback. If there are any specific aspects of your stay that you would like to share or if there's anything we can do to make your next visit even better, please feel free to let us know.We value your patronage and look forward to the opportunity to welcome you again for another exceptional stay.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Nadja

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
To be honest, the hotel entrance has a good look and so you believe the room will be too. Unfortunately the room is the size of a tin. It’s completely dated and everywhere it’s chipped, broken off, mattress - more a topper is thin as a sheet and very uncomfortable. The bed frame is dirty (look at the pictures). AND don’t use the kettle (the shive is green - it’s never cleaned (please see the added picture) this was just sooo disgusting!!!!! The bathroom was renovated but again - already du to not efficient cleaning you saw the yellow stains. The staff is ok - I raised an issue at check in; but was told they can’t do anything till Monday. The cleaning lady doesn’t greet or quickly try’s to close the lift door and then is on her mobile while going up. Breakfast is ok; nothing special just the normal section of endlich and continental. I will not stay again; when I only pay 20£ more I will stay in a much better hotel! I am disappointed - and the 15 min. money back guarantee: sorry but arriving very late with a child and then going back down again to raid the issues is just very annoying! I actually would want my money back for this room! And at check out - no body really cared; so this is why I am writing this review.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 6. Nov. 2023
Dear Nadja,We're truly sorry to hear about your disappointing experience during your stay. We apologize for the issues you encountered in your room, and we appreciate your feedback as it helps us make necessary improvements.It's unfortunate that you had to deal with these inconveniences, and we understand your frustration. Rest assured that we take your comments seriously, and we will address the cleanliness and maintenance concerns with our housekeeping and maintenance teams to prevent similar situations in the future.We strive to provide the best experience possible for our guests, and we're genuinely sorry we fell short during your stay. Please reach out to us directly so we can discuss your concerns further and see if there's any way we can make it right.Thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Preis-Leistung! Gern wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 30. Okt. 2023
Dear Nadine,Thank you for your excellent rating and positive feedback. We're pleased to hear that you found our hotel to offer top price-performance.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an enjoyable experience once again.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhig,gute preis, gute Dienste
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kinga - Hotel Administrator am 24. Okt. 2023
Dear Angela,Thank you for your wonderful 5 out of 5 rating and for sharing your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our hotel quiet, reasonably priced, and that you were satisfied with our services.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future and providing you with the same level of excellence.Sincerely,

8/10 – Gut

Shaun

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Olaf

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Nico

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Long queue for Check-in and loud neighbors who doesn‘t stopped to make loud noises by employee.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Enrico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leider war das Zimmer ziemlich kalt. Sonst alles prima.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Vrund am 28. Feb. 2023
Sorry, you thought the room was cold we will take on the feedback and make improvements.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Günter

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Hauke

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

John

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Taxi erforderlich
Das Hotel paßt, aber momentan die Verkehrsverbindungen an Terminal 5 schwierig sind.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage zu allen Terminals; Bushaltestelle Harlington Corner in 2 Minuten zu Fuss erreichbar; ruhige Zimmer trotz Flughafennähe und Strasse; modernes Bad; Zimmer war zweckmäßig, sauber und mit Angebot von Heißgetränken; tägliche Zimmerreinigung; sehr freundliches und hilfsbereitetes Personal an Rezeption; attraktiver moderner Lobby-Bereich; Sonderwünsche wurden uns erfüllt; Preis-Leistungs-Verhältnis stimmte bei unserem Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

kurt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
allgemein ok
check in vor 12,00 uhr war kein problem
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Zoltan Kovacs am 22. Jan. 2022
Thank you for your stay at the Ibis London Heathrow. I hope we can welcome you back with us in the near future.

6/10 – Okay

Hamid

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Friedrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

wera

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider ist es mit dem Bus noch 500m zu laufen, wenn Hitze dann anstrengend mit Gepäck
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

6/10 – Okay

Dena, downey

Gut: Personal & Service
Friendly people fast service, very patient but dirty carpet and run down hotel property
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Cathy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Convenient hotel to airport. Used shuttle and worked well. The hotel seems dirty and had hair on bed and in shower. Carpets seemed dirty or just very old and stained. Quick checkin and staff answered questions I had about shuttle. I wouldn’t go back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Ali

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
iBook in one room and I arrive early one day before my book and and I have to pay another time $119 5 dollars and no breakfast you have to pay for breakfast to and no refund my first money that’s wise $114

2/10 – Ungenügend

Tammy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We booked an accessible room and it was terrible. Extremely small and it was at the very end of the hall with several turns to get to the room. Not very accessible at all! It was so bad that we checked out the very same day we checked in. We couldn’t stay there. Tiny rooms, tiny bathroom, not easily accessible for wheelchair users. I would it recommend this hotel unless you’re by yourself and just staying for 1 night.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Rhonda, Gardnerville

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stop over property to next flight. Quiet, comfortable beds, clean bathrooms and friendly staff. Staying again on our trip back to the States and would stay again as a stop point between long flights.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jerry

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Clean bathrooms. Clean room. Hotel gets many visitors so it is getting a little worn.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Desdemona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to get to even while using public transport. Conveniently located. Service was great as always
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Kim Choy, Shah Alam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best budget options for Heathrow Airport transit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Carol, New Denver

Verbesserungswürdig: Personal & Service
As soon as my taxi pulled up the hotel looked cheap and shabby. I've had better dining experiences in school cafeterias. The music in the lobby and eating area was awful and way too loud. I won't be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Robert

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The carpet was incredibly dirty. Look like someone spilled a bottle of black shoe polish or hair dye. But we were so tired we didn't want to go through the hassle of changing rooms. Just be aware this is not luxury coma just a place to spend the night and catch the flight out in the morning..
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Economical hotel near London Heathrow, and on bus line. Rooms are small and basic, nice lounge area with extended food and bar hours.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Darcy

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are clea. A d tbe staff have been extremely helpfull a d friendly. A great experience over all!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Robert, Sherwood Park

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For one night this is a convenient location to Budget car rental for a return. Good value for the money
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Adrian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s an airport hotel with outdated rooms that aren’t in great shape . Just a place to crash near the airport if you need to be close to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Dawn

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Basic, inexpensive hotel. Brown carpet in the room looked dirty. Bathroom had a weird smell. OK for one night.staff were friendly. Did not eat at the hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Tasarla-May

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Naveed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
No water small room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my 4th stay at this hotel. It is convenient to Heathrow airport and bus service to the airport is just across the road. I plan on booking again in December.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place for an overnight stop on the way out of UK. Convenient drop off and pick up with Hotel Hopper bus. Got a return ticket, which is a little cheaper. Good food in restaurant. Breakfast available really early. Very quiet. Comfortable bed. Helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Lenora

Gut: Zustand der Unterkunft
Close to airport and shuttle service was exceptional
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lintao, Lexington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel to stay for transfer flight.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Cameron

Gut: Sauberkeit
Service was slow on check in, parking is not included and will like cost you a minimum of £12. The restaurant was good, the food tasted great but the soft drinks/ nonalcoholic drink options were limited
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024