Außenbereich

Bewertungen von Hotel MiraMar

3 out of 5
Hotel MiraMar
Jr. Bolognesi 191 Miraflores, Lima, Lima

Bewertungen

7,8

Gut

171 von insgesamt 627 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
258 von insgesamt 627 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
140 von insgesamt 627 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 627 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 627 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Brenda am 2. März 2021
Estimado huésped: Gracias por compartir sus comentarios. Me alegra mucho que haya quedado satisfecho con el servicio durante su estadía, Le deseamos muy buen dia. Hotel Miramar

6/10 – Okay

Emilia, Pulheim

Gut: Sauberkeit
Schönes Zimmer in lauter Umgebung
Wir haben ein Mal dort übernachtet unterwegs von Trujillo nach Caracas und vor der Abreise nach Deutschland haben wir erneut paar Stunden im diesem Hotel verbracht. Wir durften für ein paar Tage unser Gepäck dort lassen. Dabei haben wir von 2 Bonus-Übernachtungen bei Hotels.com gebrauch gemacht. Die 2 Zimmer waren s. schön, weniger die Badezimmer, die schon etwas alt sind. Leider hörte man sehr viel Lärm von der Strasse, auch nachts. An der Ecke befindet sich ein Supermarkt mit kleinem Restaurant und Geldautomat. Das Frühstücksbuffet war mittelmässig. Bei der 1. Nacht hat man uns zusätzlich 10 Min. Massage im Hotel-Spa gratis angeboten mit der Möglichkeit, gegen Bezahlung die Sitzung zu verlängern. Das war s. schön. Das 2. Mal gab es dieses Angebot nicht mehr. Da wir nur paar Stunden nachmittags dort verbracht haben, haben wir um ein Essen-Packet statt Frühstück gebeten. Wir bekamen eine Tüte mit einem kleinen Saft im Karton, ein Stück Obst und ein Päckchen Crackers. Das Hotel liegt zwar in Miraflores, doch etwas abseits und es ist weit zum Flughafen. Das Personal ist nicht s. freundlich. Wegen der Strassenlärm haben wir die Nacht in einem anderen Hotel, das ruhig lag, verbracht und hierher wegen dem aufbewahrten Gepäck und die restliche Zeit bis zum Abflug zurückgekehrt.
Antwort von Reservations am 9. Apr. 2016
Dear Emilia: Thank you very much for the comment about your recent stay at our hotel. Your opinion is very valuable to us as it helps to work much better every day. We appreciate you enjoy the ten-minutes massage in our spa, as well as in our spacious rooms. We are grateful for the comments about the improvements, we have derived the information corresponding to each area. We hope you visit us again so you can see the improvements we've made. Best regards, Tania Sánchez Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Service und freundliches Personal
Gute Lage in Miraflores. Jeweils 10 Min. zum Meer bzw. zur nächsten Metrostation. Hotel etwas in die Jahre gekommen, dafür aber große Doppelzimmer (~20m²) und durchweg sehr guter Service. Taxi zum Flughafen immer reibungslos.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hotel in zentraler Lage mit gutem P-L Verhaeltnis
Kurzfristig gebucht. Hotel in zentraler lage mit gutem Preis-Leistungsverhaeltnis um ein paar Tage in Lima zu verbringen. Konnten fruehr als angegeben bereits das Zimmer beziehen und erhielten ein kostenlosen upgrade fuer eine "Suite". Personal freundlich und bemueht. English wird gesprochen. Fruehstuck Buffet ist OK. WIFI gratis

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, Hotel war ok, nichts besonderes
Das Hotel hst eine tolle Lage zu alles wichtigen Punkten in Miraflores. Allerdings ist das Hotel sehr in die Jahre gekommen und müsste dringend mal wieder renoviert werden. Besonders das Bad ist sehr alt und teilweise rostig, die Betten sind sehr instabil und laut. Der Service ist gut, das Frühstück ist ok, aber auch nichts Besonderes.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht ganz zentral gelegen
Nicht ganz zentral gelegen, etwa 10 Minuten bis zum Park Kennedy mit Restaurants und Geschäften. In Lima kommt man aber ohnehin nicht ohne Taxi aus, da die verschiedenen Bezirke weit auseinander liegen. Je nach Zimmer etwas laut, da direkt neben dem Hotel eine Diskothek sowie eine laute Autowerbung sind.

8/10 – Gut

Helga, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr. Gut gelegen und praktisch

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Günstig und ganz gut gelegen. Die Zimmer sind aber schon etwas in die Jahre gekommen. Kann das Hotel dennoch empfehlen, obwohl es bestimmt bessere in Lima gibt.

10/10 – Hervorragend

Jose Alfredo

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von HOTEL MIRAMAR am 9. Mai 2024
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, GUEST RELATIONS

8/10 – Gut

P.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Budget friendly hotel with a good buffet. Staff was friendly. Visited during Easter holidays and found it hard to shop as most shops were closed.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Miramar am 4. Apr. 2024
Dear Guest, We value all of our guests' comments as they help us continue to improve our services. Thank you for choosing us and for commenting on your experience, we will continue to improve. Best regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Malee

Gut: Sauberkeit
The
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Miramar am 4. Apr. 2024
Dear Guest, We value all of our guests' comments as they help us continue to improve our services. Thank you for choosing us and for commenting on your experience, we will continue to improve. Best regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

LUIS, SIMI VALLEY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buena ubicacion,segura,buen desayuno y la atencion muy buena,gracias
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations am 7. Feb. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue una alegría su estadía con nosotros y ofrecerte el servicio brillante que nos distingue.

10/10 – Hervorragend

Gheorghe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Relations am 7. Feb. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue una alegría su estadía con nosotros y ofrecerte el servicio brillante que nos distingue.

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations am 7. Feb. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue una alegría su estadía con nosotros y ofrecerte el servicio brillante que nos distingue.

6/10 – Okay

wallace

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations am 7. Feb. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos.

8/10 – Gut

Santiago

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel is located in a great area close to touristic places in Lima and the prices are affordable. Breakfast is delicious. However, the hotel should take care of cleanliness and maintenance a little more. Elevators do work but look old. The TV from my second room did not work during my last night after an earthquake. And my last room (1106) smell like paint or wood workshop during the whole night and morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Miramar am 30. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for staying at Miramar and for providing this valuable feedback. Your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us.We apologize for the inconveniences experienced while in our care, we will follow up your comments and will reinforce all the needed procedures to prevent the recurrence of similar events.We hope you will choose our property in the future and allow us another opportunity to regain your trust. Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

TATIANA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von HOTEL MIRAMAR am 1. Dez. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Miramar am 13. Nov. 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue un placer tenerle como en casa y ofrecerle el buen servicio que nos distingue. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente,

8/10 – Gut

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good staff and very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Miramar am 31. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for staying at Miramar and for providing this valuable feedback. Your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

FERNANDO, miramar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe, clean friendly staff and well located
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Miramar am 17. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

8/10 – Gut

Diana c

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La experiencia fua buena,el hotel es confortable,pero el señor de la recepcion con un poco de mal genio,no tenia actitud de servicio, adicional a eso es incoherente que el precio por booking sea mas economico que directamente en el hotel. Si alguien quiere reservar le aconsejo que lo haga por las plataformas.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Miramar am 17. Okt. 2023
Estimado huésped:Gracias por dejarnos saber sus comentarios acerca del servicio, de esta forma nos ayuda a identificar áreas a mejorar. Revisaremos y tomaremos acciones al respecto.Cordialmente, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

ana, bronx

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. One block away you can take the Express Airport bus which runs every hour, for a fraction of what a taxi charges. Around the block you can find a mini market to buy water ($2 soles ...it's more expensive at the hotel) The breakfast at the Miramar hotel is amazing. A lot of variety. The only minus is Not to rely on a wake-up call. Set up your own alarm. The staff was supposed to call us but they didn't (Marilu, who was the staff at the front desk at 5:30am simply forgot). Other than that it's a great option at a good price.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Miranar am 18. Sept. 2023
Dear guest, We are very pleased that enjoyed your stay with us and found our location convenient. Thank you for sharing your commentsWe hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Leonardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Miramar am 12. Sept. 2023
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, GUEST RELATIONS

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location.
Great!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Miramar am 5. Sept. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Armelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right in the center of Miraflores. I was able go chech in early coming from my plane at 7 am
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel Miramar am 23. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Friendly staff. Big room - clean and comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Miramar am 21. Aug. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your comments. We are pleased that you enjoyed your stay and that you found our staff extra helpful. We hope to see you soon again. Kind regards,Guest Relations

6/10 – Okay

Jeremy

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Miramar am 8. Aug. 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue un placer tenerle como en casa y ofrecerle el buen servicio que nos distingue. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Raian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bom Hotel
Boa localização, acomodações amplas e confortáveis. Só tive um problema no checkout onde me cobraram duas vezes a mesma conta do restaurante, onde já havia pago.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Miramar am 27. Juli 2023
Querido convidado:Obrigado por compartilhar seus comentários. Fico muito feliz que tenha ficado muito satisfeito com o serviço. Obrigado também por nos deixar saber seus comentários, desta forma você nos ajuda a identificar áreas de melhoria.Cordialmente,relações com hóspedes

10/10 – Hervorragend

Jess

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had our wedding reception in Miramar and stayed in the Matrimonial Room. It was beautiful and could not think the rooms could be any better. 1 year later decided to do one night for our anniversary in the presidential suite. It was amazing and words do not do it justice. If you are looking to impress your significant other in an upscale room, then this is the room. It was on the top floor and was 2 stories. Had a huge living room, office and full bath downstairs. Then upstairs was the huge bedroom, balcony, and bathroom that had a 2 person jacuzzi. It was luxurious and a money well spent to spoil my queen for one night. As a side note, their is more to the room but we did not have access to it. Their was a kitchen and great dining I got room. If that is of interest then I would recommend asking the Hotel about it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel Miramar am 27. Juli 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our Presidential Suite.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

8/10 – Gut

Pedro

Gut: Sauberkeit
Good hotel in Lima. Close from everything, restaurants, stores etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Miramar am 14. Juni 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Many restaurants around, and many bars. Located in beautiful section of Lima. The food was very good at the hotel. Breakfast was delish!! Will Definitely come back again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Miramar am 31. Mai 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

6/10 – Okay

ying

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Miramar am 31. Mai 2023
Dear guest,Thank you for rating us. We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

8/10 – Gut

Nina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I came late of night and not spent long time
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Miramar am 29. Mai 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

4/10 – Schlecht

Talia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good things - staff is wonderful, breakfast is great, and wifi is strong. It's also a convenient location for Miraflores, but not amazing. But it stops there - the property is extremely dated with a bed that had the springs poking out and was too short (I'm 5'3" and my feet were off the edge, very noisy (located on the corner of a main street), and no hot water unless showering first thing in the morning. Not worth the $, go somewhere else.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Miramar am 16. Mai 2023
Dear guest,Thank you for staying at Miramar and for providing this valuable feedback. Your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us.We apologize for the inconveniences experienced while in our care, we will follow up your comments and will reinforce all the needed procedures to prevent the recurrence of similar events.We hope you will choose our property in the future and allow us another opportunity to regain your trust. Kind regards,Guest Relations

4/10 – Schlecht

Carlos Jorge

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Miramar am 16. Mai 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por calificarnos. Estamos muy felices por la puntuación que nos brinda. Deseamos nos visite pronto.Atentamente, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Gerardo, Elizabeth

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Miramar am 16. Mai 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por calificarnos. Estamos muy felices por la puntuación que nos brinda. Deseamos nos visite pronto.Atentamente, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Many restaurants, and convenient to stores and transportation.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Miramar am 27. März 2023
Dear guest, We are very pleased that you enjoyed your stay with us and found our location convenient. Thank you for sharing your comments. We hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Un poco antigua pero cómoda y céntrica
Antwort von Hotel Miramar am 27. März 2023
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos alegra mucho que haya quedado muy satisfecha con el servicio. Gracias también por dejarnos saber sus comentarios, de esta forma nos ayuda a identificar áreas a mejorar. Cordialmente, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

julio

Aufenthalt von 11 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Miramar am 11. Apr. 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por calificarnos. Estamos muy felices por la puntuación que nos brinda. Deseamos nos visite pronto.Atentamente, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Edward

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel Miramar Perú am 17. März 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue un placer tenerle como en casa y ofrecerle el buen servicio que nos distingue. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, Guest Relations

8/10 – Gut

lincoln

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Guest relations am 14. Feb. 2023
Estimado muy felices de atenderlo, gracias por la puntuación que nos brinda deseo nos visite pronto.saludos,

8/10 – Gut

Marta

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hotel Miramar am 1. Feb. 2023
Estimado huésped:Gracias por calificarnos. Nos complace saber que hemos cubierto casi todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, GUEST RELATIONS

10/10 – Hervorragend

Rocio

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
American visitor in Peru
Amazing hotel And staff , totally recommended, clean and nice Rooms best part free breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Hotel Miramar am 5. Jan. 2023
Dear guest, We are very pleased that enjoyed your stay with us and found our location convenient. Thank you for sharing your comments and for highlighting the service, the breakfast and the comfort of our rooms. We hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly, helpful staff. They knew their neighbourhood and offered adice about good restaurants.
Antwort von Guest Relations am 15. Dez. 2022
Dear guest, We are very pleased that you enjoyed your stay with us and found our location convenient. Thank you for sharing your comments and for highlighting the service. We hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

RODOLFO, miami

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Muy bien ubicada, el hotel bastante viejo, pero la calidez de su personal te hace olvidar su estado.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 20. Okt. 2022
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos alegra nos haya elegido para su viaje.

10/10 – Hervorragend

Aureus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So it’s not the Ritz, it could use updating but it’s in an awesome part of Miraflores. Most things are within a reasonable walking distance, and there are a ton of restaurants and bars near by if that is your thing. My favorite is across the street it’s called Mandala. If you’re looking for ultra Lux this is not it. It’s privately owned and run by a family which is what I prefer. The service has been great, breakfast is more than adequate and the bed is comfortable I’d stay here again for sure.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 20. Okt. 2022
Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Guest Relations am 4. Okt. 2022
Hola estimado David, la puntuación que nos brinda, nos da mucha alegría. Gracias por su estancia.

8/10 – Gut

Fernando

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022