Dreibettzimmer | Zimmersafe, Schreibtisch, Bettwäsche, Rollstuhlgeeignet

Bewertungen von Gran Mundo Hotel

3.5 out of 5
Gran Mundo Hotel
Av. República de Chile 354, Jesús María, Lima, Lima

Bewertungen

8,0

Sehr gut

9 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 29 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gran Mundo Hotel - ohne Klimaanlage
Die Zimmer werden mit einer Klimaanlage beworben, welche allerdings in keinem Zimmer vorhanden ist, stattdessen prankt da ein riesiges Loch der Wand, mit aus der Wand hängenden Kabeln. Man zeigte uns mehrere Zimmer, in denen es überall das Gleiche war. Das Personal war engagiert, trotzdem eine ziemliche Frechheit, dass mit etwas geworben wird, was gar nicht vorhanden ist. Wenigstens gab es einen Fan und Fliegengitter vor den Fenstern. Morgens gab es ein amerikanisches Frühstück im Restaurant, heißt: es wird einem fertig an den Platz gebracht (ohne Auswahl). Für den bezahlten Preis hätte ich mir wesentlich mehr erhofft.

10/10 – Hervorragend

Boris

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Walkable
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gran Mundo Hotel am 27. Dez. 2023
Muchas gracias por la preferencia!

10/10 – Hervorragend

Aurelio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good ubication, close to the center
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente ubicación y habitaciones súper amplias y comodas
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Francisco Teobaldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Todd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pop
Clean, efficient well maintained, good breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Ricardo Mendes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

RENAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service. They allowed me to do an early check in , after that the service and security were very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

nair

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Atendeu ao esperado
Bem pertinho do circuito mágico das águas.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Nitra007, Colorado Springs

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We put a ‘do not disturb’ sign on our door the entire stay. They still came in daily to replace the sheets and towels. We would have preferred the privacy and we felt wasteful having them replace linens daily. On Sunday we went down for breakfast at 7:45 and it didn’t start until 8. No big deal. We went back down at 8:11. It still wasn’t fully set up. And the coffee was horrible every morning. We’d had amazing coffee during our entire trip, but the coffee there was so bad we bought coffee elsewhere and brought that to the free breakfast on our last day there. There was also construction on a room next to us and above us on two separate occasions, and no one warned us. Overall, we were disappointed with this establishment.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was in the right part of town for my needs. Very clean and the staff was friendly. The breakfast was simple but adequate. The hotel doesn’t have any extra amenities. The price was great.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
LAS FOTOS QUE APARECEN EN INTERNET NO SON LAS QUE FINALMENTE CORRESPONDEN A LA HABITACIÓN, EN GENERAL SE VE DESCUIDADO EN MATERIA DE MOBILIARIO Y PAREDES. EN EL DESAYUNO AUN CUANDO LA ATENCIÓN ES BUENA, NO TIENE UNA APARIENCIA BUENA EL SITIO
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I dont think anyone else was in the hotel when we were there. No breakfast because we arrived xmas eve.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Carlos

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Jose Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buena opción en Jesús María
Algunas de las habitaciones tienen acceso difícil a la red wifi. Las habitaciones son limpias y acogedoras. El desayuno bien El personal siempre amable. Ciertamente una opción recomendable en Lima
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Gran Mundo Hotel Staff am 17. Nov. 2018
estimado sr jose le agradecemos por sus buenos comentarios y le comentamos que hemos mejorado mucho con el tema del wifi le esperamos par su proxima estadia gracias gran mundo hotel reservas

8/10 – Gut

Ricardo, Villavicencio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4,0 Me gusto la ubicación, limpieza, atención y servicios. Falto servicio de Wifi wn la habitación asignada por lo que se hizo necesario cambiar.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018
Antwort von Gran Mundo Hotel Staff am 4. Aug. 2018
Estimado Ricardo, esperamos haber cumplido tus expectativas, agradecemos tus comentarios los cuales nos ayudaran a mejorar. te esperamos en una próxima oportunidad

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Nice hotel, some staff could speak English, rooms were nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Gran Mundo Hotel Staff am 23. Juni 2018
Thank you for sharing your experience. We are so glad to hear that our staff made your stay pleasant. We expect to see you again soon. Best regards,

8/10 – Gut

Krishna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Funky uplifting hotel in the heart of Miraflores
This was our first night in Lima before we headed to Cusco and the syaff made us feel very welcome on arrival. The hotel has a nice modern decor which continues throughout and is quite uplifting. The rooms was clean and bed very comfortable. The only downside is that they don't do a kingsize option as i'm 6'2. The rooftop terrace is a lovely area to relax but could with bar so you can have drink or snack up there. Location wise, the hotel is a 10 minute stroll to the waterfront and the Larcomar Complex which has lots of restaurants and shops. 10 minutes the other way takes you to Kennedy Park. All in all i'd recommend this hotel as its good value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Gran Mundo Hotel Staff am 23. Juni 2018
thank you for choosing Gran Mundo Hotel & Suites for your stay. We are delighted to read that you enjoyed our room and also that our staff were really friendly and helpful. We expect to see you again soon.

6/10 – Okay

walter , aruba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
good location to some attractions
great location. close to some tourist attractions. front desk staff was good. room was clean. no AC in the room. were just installing them. staff helped out with standing fan.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von Gran Mundo Hotel Staff am 23. Juni 2018
Our facilities are being remodeled and the rooms already have air conditioning and heating including new details, to be according to the demands of our customers. We hope that this is not your last visit and to exceed your expectations.

6/10 – Okay

walter , aruba

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good location within the city.
was located close to some nice attractions. but room did not have AC. currently they are installing them but staff helped out with a standing fan. not impressed with the restaurant. it was a Chinese restaurant next door. breakfast was good though.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Gran Mundo Hotel Staff am 23. Juni 2018
300/5000 Thanks for your comment. We regret that we have not been able to meet your demands, however we hope to count on you again for our facilities and thus be able to perceive the improvements we have been making in all our environments in order to be at the forefront. Greetings.

8/10 – Gut

Evarlyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Simple hotel, no luxe details
Breakfast was a little *too* simple. Bed was a little rough but super clean, very good service, and exceptionally located! Overall it was just a simple, plain, not too decorated but very functional and clean hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You get what you pay for...
The room is pretty bare bones. There was a small gap in the window when closed that allowed the breeze to enter the room. This made the room quite cold. When I asked for a heater they said they would bring it up, then I got a call saying it would cost 30 soles which seemed odd considering the room was cold due to the poor window installation. The wifi did not work in the room unless I was standing right at the door despite the router being 5 feet from our room. It was not a very good experience for me.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buena experiencia, hotel céntrico, remodelado, limpio, lo malo que estaban haciendo trabajos y habia mucha bulla.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

CHIH HSIANG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muchas gracias por su preferencia, lo esperamos en su próxima visita.

4/10 – Schlecht

Victoria, mexico

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
pesimo aire acondicionado, lobby diminuto y sin áreas comunes., ubicado en avenida muy transitada, mucho ruido

8/10 – Gut

dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth a try
Other than ac not included room was fine, service good, friendly and helpful. Did have to pay 10.00 u.s. per day for the portable ac unit. No rooms have ac. It did work but this was the first time I experienced this.

10/10 – Hervorragend

oscar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City Life
very good attention to the details and a friendly staff make up for any miscues.