Terrasse/Patio

Bewertungen von Dazzler by Wyndham Lima Miraflores

4 out of 5
Dazzler by Wyndham Lima Miraflores
Av. Jose Pardo 879, Miraflores, Lima, Lima

Bewertungen

9,0

Wunderbar

633 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
269 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, zentral in Miraflores gelegen. Vieles zu Fuß zu erreichen, wir würden hier wieder übernachten. Tolle große Betten.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Tomasz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
kühlschrank war anfangs defekt dazu kam das der Rauchmelder 3x anging ohne grund haben dann aber ein neuen kühlschrank bekommen und später dann ein neues Zimmer..also service top aber das hotel könnte mal eine erneuerung gebrauchen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Dazzler by Wyndham Lima Staff am 13. März 2019
Dear guest, Thank you for choosing Dazzler by Wyndham Lima. We appreciate your review since it will allow us to improve and offer a better service to our guests. We also apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We are looking forward to see you again. Kind regards

6/10 – Okay

Heiner Fritz

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Schade, diesmal das Geld nicht wert
Leider hatte ich eine äußerst laute und nicht zum Verweilen einladende Suite, die ich als solche nicht bezeichnen würde.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Dazzler by Wyndham Lima Staff am 28. Jan. 2019
Dear guest, Thank you for choosing Dazzler by Wyndham Lima. We appreciate your review since it will allow us to improve and offer a better service to our guests. We also apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We are looking forward to see you again. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Timo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
4 Stars with shortcomings
The gym ist not really what it promises. A small room with 4 machines, not really mucho to do, no space and in bad conditions. Travellers counting on a gym and plan to stay longer should know that. Breakfast choice is limited and not necessarily the freshest and healthiest offer - what a pity given the availability of fresh food in Perú. Positive is the location, a safe neighbourhood with a lot of bar and restaurant options and also close to the coast.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Dazzler Lima Staff. am 22. Aug. 2018
Dear Timo, Thank you for choosing Dazzler Lima. We are sorry that you could not enjoy your stay the most. We are constantly working to improve our service in order to offer a better experience to our guests. It makes us happy to know that, despite everything, you were fond of our location. We expect you to give us another chance so you can see the improvements. Kind regards, Dazzler Lima Staff.

8/10 – Gut

Birgit, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in miraflores
Sehr netter Hotel in miraflores. Personal freundlich. Rooftop bar und Pool klein aber schön. Parkplätze mit Aufzug vorhanden- aber nicht einfach zu benutzen:) Transfer Services vorhanden aber recht teuer. Frühstück ok-gut aber sicher nicht spektakulär. Zimmer sind geräumig und sauber. Hier nichts zu beanstanden. Wäre man ein wenig flexibler bei einer frühen Anreise gewesen und wäre das Frühstück etwas umfangreicher wäre es durchaus sogar 5*
Antwort von Dazzler Lima Staff. am 24. Mai 2018
Dear guest, Thank you for choosing Dazzler Limafor your stay. We are glad to know that you enjoyed your stay during your trip. We look forward to seeing you soon. Kind regards, Dazzler Lima Staff.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Joachim, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, tolle Lage, sehr guter Service
Hotel liegt in einem der besten Stadtteile Limas, das Personal ist sehr Aufmerksam, Frühstücksbüffet ist reichlich und ausgewogen. Tiefgaragenaufzug für sehr große Autos allerdings problematisch
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018
Antwort von Dazzler Lima Staff. am 16. März 2018
Dear Joachim , Thank you for choosing Dazzler Lima for your stay. We are glad to know that you enjoyed your stay during your trip. We look forward to seeing you soon. Kind regards, Dazzler Lima Staff.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in guter Lage
Vom Hotel sind viele Ziele fußläufig erreichbar. Mam kann auch unproblematisch abends Spazierengehen. Das Frühstück ist hervorragend. Sehr hilfsbereites Personal. Da unser Flug am Abreisetag erst recht spät ging, konnten wir ohne Probleme erst später auschecken.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Dazzler Lima Staff. am 16. März 2018
Dear guest, Thank you for choosing Dazzler Lima for your stay. We are glad to know that you enjoyed your stay during your trip. We also take note of the things you have mentioned to improve our service. We look forward to seeing you soon. Kind regards, Dazzler Lima Staff.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragendes Hotel zum Wohlfühlen
Wunderschöne Zimmer, wir haben aufgrund unserer Hochzeitsreise ein Upgrade auf eine Suite bekommen, 9. Etage, Meerblick. Sehr schönes Badezimmer, eine Wohltat nach einer Perurundreise. Sehr sauber, gute Ausstattung. Der Service im Restaurant sowie die Qualität des Essens ist aussergewöhnlich, unsere Kellnerin Brenda sorgte dafür, dass alle unsere Extrawünsche erfüllt wurden, danke hierfür! Bestes Frühstücksbuffet mit riesengrosser Auswahl.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Matias Ranieri Gerente am 12. Dez. 2017
Dear guest, Thank you very much for choosing Dazzler Lima. We are really happy to know that you have a great experience with us. We all work really hard in order to offer a memorable stay to our guests. We expect to see you again in the future. Best regards, Dazzler Lima staff.

8/10 – Gut

jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible vip property. Didn’t get a room upgrade. We got 1”free beverage per person” for the entire stay and it was limited to one cocktail or 1 beer so it was very misleading. In addition to that the walls were very hallow so as guests left the room, we heard every slam which would subsequently wake up us. Lastly the staff was inconsiderate of our stay, I was lectured by front desk woman about my key de-tagging and one of the housekeepers was loudly singing as he was cleaning room which also disrupted my sleep. The breakfast buffet was nice but overall I will never stay at a Wyndham hotel ever agaib
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jesus, Riverbank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great people !
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Margarita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were friendly and super helpful. The decor of the rooms and lobby needs color, the hard surfaces contribute to high noise level.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dean

Good stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was as perfect as could be. It would be nice if the front desk could keep small bills to exchange for the customer's. ATM’s only give out large bills.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

KEVON

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall it was a very good experience. I like the noon check-out time. Buffet breakfast was nice. Rooms could use some updates and shower curtains...lol. Half glass enclosure doesn't work & water gets all over the floor. Bar area is cool. The dinner show wasn't available for our stay, which was a bummer.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Chantal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was fancy and they had good service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Ee Harn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
I am rating our stay as average due to a number of reasons: 1. The hotel can do some refurbishment as some areas appear to be a little dated. 2. Management need to hone in on their services a) we had no bar soap when we first checked into our room; b) the room had a very decent bar space with sink but no small electrical appliance (such as kettle) and there was only 1 glass and no cups, only paper cups for a small coffee machine so not sure why the space if they are not utilising it; c) we also requested for the kitchen to help heat up food from our leftover lunch but was told they don’t have a microwave which was very unusual!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jasper John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is very central. Clise to parks
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La atención de José Antonio en la recepción, nos dio excelentes recomendaciones
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

JENNIFER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Marianela de de

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación, personal muy amable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jamil, Coquitlam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived very early the day of check in, the staff were super friendly and for a small fee we were able to check in at 8:30am and we received a room upgrade which was a bonus. The hotel itself is clean and the staff are friendly and attentive. Location of the hotel is pretty good, walkable to many touristy places in Miraflores, food places and Kennedy Park to name a few.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandro, Quito

Gut: Zustand der Unterkunft
Buen hotel buen servicio
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Marianela de de

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and spacious rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Cliff and Trish Brewer

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We were charged a second time for our stay. They wouldn’t accept our Expedia reservation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

katya

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room is too old!!! Night lamps broken. Tv not working. Did not like it.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Thomas, Edmonton

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good location, staff was incredibly friendly. The walls seems thin as we could hear neighbors at night and people in the halls
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Romi

Servicio e instalaciones promedio
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Nelly, Novi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, quiet, staff friendly and professional. Rooms need some updates such as more electrical plugs. Shower tub slippery. Breakfast excellent and convenient.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

douglas

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

ELENA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio, la comida bastante regular pueden mejorar bastante.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall it was a very good stay. We only stayed for one night as we were leaving to Cusco on the next day. Pros: Very friendly and attentive staff. Omar gave us dining recommendations and was extremely helpful. Kudos to him! Everyone was super friendly and helpful. Complimentary breakfast has a wide variety of food. Also, the hotel location is unbeatable. Cons: Hotel could probably aware guests about the tiny parking space. Parking is a little bit tricky since a small elevator has to be used. SUVs are a little tricky to park there. Also, some of the facilities are starting to get a little old, nothing too bad but some minor improvements could go far. Overall, great experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

ELENA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy amable el personal, muy bien ubicado el hotel, bastante bien todo
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Rafael, Springfield

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Byron David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A very loud party was in the courtyard with loud music and girls screaming. Even on the 11th floor we could not sleep until it stopped at 10.A hotel is for sleep and relaxation. Unable to access the courtyard for a drinks and relaxation as an evening show was in the dining area so you couldn’t access the courtyard. as gold card members, we had to beg for a late checkout.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, the staff was great and the neighborhood was a fun place to be. I would recommend to anyone.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kerry

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Georgina

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Lorena

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mi experiencia no fue buena, lo que hace que no volvería ni recomendaría este hotel. Reservé 2 habitaciones y una no tuvo ningún problemas, era muy cómoda la cama y espaciosa la habitación, aunque se apreciaría un extractor en el baño. Sin embargo, a la otra de alguna forma se desconfiguraban las tarjetas y había que bajar a que las volvieran a activar para poder entrar, malestar que incrementaba al haber solo 2 ascensores muy lentos y cuando uno está en el piso 14, se hace eterno. Además, para abrir la puerta había que intentar más de una vez, porque algo hacía que se bloqueara, punto que al igual con el problema anterior, levantamos todos los días y nos dijeron que mandarían un técnico a revisar, lo que nunca ocurrió. Lo último es lo sucia, poco profunda y muy lejana a las fotos de la piscina. No deberían permitir comer en la piscina, porque estaba llena de comida y tuvimos que sacar 2 servilletas del agua, lo que nos hizo salir y no volver, y la ducha no tenía agua. Dicen que la profundidad es de 1mt, pero no llega a los 70cms. Y por último, en las fotos se ve la piscina de un celeste claro, pero está pintada de un azul oscuro, lo que acrecienta la percepción de suciedad o quizás lo hacen con la intención que ésta pase más desapercibida. Sin embargo, no todo fue malo, así que me gustaría destacar la buena atención del personal en el desayuno y de Ricardo en recepción, y la ubicación del hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Brendan

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
cleanliness and should advertise more the dining options ... never was told about lunch and dinner if i didn't ask
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024