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10 – Hervorragend
35
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33
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7
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1
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2 – Ungenügend
0
9,2/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
19. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Diese Hotel ist sehr zu empfehlen. Es liegt im Herzen von Kyoto. Der Bahnhof ist in der Nähe.
Vor allem das private Spa war absolut super!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
29. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel is located about 15 minutes away (walk) from the Kyoto station. Around the hotel, there were not many dining places or convenience stores.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
10/10 – Hervorragend
E
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location, facility and service such as free drinks and and good communication skills.
E
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Damian, Spruce rove
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Price was right, nothing fancy, but served our purpose. A place to sleep, nice clean bathroom, small fridge and table. We don’t spend a lot of time in our room, a place to sleep and clean up. This was good for that, and location was good. 20 min walk to Kyoto station, and about the same to Gion area. Would stay again. Couple in late 40’s.
Damian
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Anon
14. Apr. 2024
Anon
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Kit Mui Valencia
9. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Maintenance of the hotel is poor as water machibe, etc..out of order.
Kit Mui Valencia
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Gautej
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very close to train stations, amazing ramen around the corner and 7/11 close by.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
廊下で話している声が聞こえてくるので、朝は少し騒がしいです。
SAORI
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Dillon
13. Feb. 2024
Dillon
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Dragan
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is very good for the price and the location is great!
Dragan
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
WEINING
21. Jan. 2024
WEINING
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
milk
18. Dez. 2023
スキンケア用品が少しあればもっと良かった。
milk
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Clio
Mit einer Gruppe gereist
12. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room was clean. Washroom was clean and spacious any japanese bathrooms. It was a bit confusing checking in, I didn't get an email for code but the front staff was helpful. You're not allowed to check in early, but you are allowed to leave your luggage. It will be in the front area with a chain lock, so if you do leave your luggage at the front, make sure you have a lock on your luggage. Ten to fifteen minute walk from the main kyoto station. A bit hidden to find but there will be a sign outside.
Clio
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel M's Est Shijo - Karasuma am 14. Dez. 2023
Thank you for staying at our hotel. Advance emails are automatically sent, but they may not arrive due to system errors. However, don't worry, our staff will be there to check in on the day of your stay, and once you tell us your name, we will give you a check-in code. We look forward to your next visit.
10/10 – Hervorragend
Yu
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yu
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 14. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We would like to thank you again for your very high evaluation. We will continue to make every effort to ensure that our guests have a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you again.
4/10 – Schlecht
Michael
Mit dem Partner gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Quite disappointing for Japan standards. Non existent customer service; we had issues checking in as we were supposed to receive some sort of code to enter into the machine but never did. It is a automatic check in counter and if you have an issue you call someone on the phone and they send someone out who have no interest in helping you out either
The electricity in our room randomly stopped working and luckily the service staff, who seem to be foreign as well were kind enough to help out.
Location wise, it’s far from the train station, you might as well pay a bit more to stay closer
Michael
8/10 – Gut
SAE IL
Mit einer Gruppe gereist
16. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
bon sejour
SAE IL
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for choosing our hotel among many others. Thank you very much for taking the time to write a review of our hotel.
10/10 – Hervorragend
xia
Mit der Familie gereist
11. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the bedding. Mattress and pillow and down duvet are nice
xia
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We will continue to make every effort to make your stay with us as comfortable as possible. We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property as immaculately clean and tidy. I can not fault it for cleanliness - it’s one of the cleanest places we have stayed. I am so impressed given the affordability and easy of access to public transport (a short 5-10 min walk). Would definitely stay here again.
James
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will keep in mind to further improve our services and will continue our efforts in the future. We look forward to welcoming you again.
6/10 – Okay
Kiyoe
Mit der Familie gereist
26. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit
部屋の大きさとツインルームで、この値段なら妥当だと思います。
Kiyoe
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von ホテルグラッドワン 京都七条 by M’s am 30. Nov. 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will continue to make every effort to make our hotel a delightful place for our guests. We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
grant
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bit of a walk from the central station, but a good spot to walk to the markets
grant
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will continue to strive to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel.
10/10 – Hervorragend
Jason
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet
Jason
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will continue to devote ourselves to improving our services. We look forward to welcoming you back to our hotel.
8/10 – Gut
Matthew
Mit einer Gruppe gereist
16. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a lovely stay, very pretty neighbourhood.
Matthew
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We appreciate you taking the time to give us your valuable feedback.
8/10 – Gut
Jae
Mit der Familie gereist
8. Okt. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Could be cleaner, found a snack bag behind a couch and there was some dust on virtually all surfaces
Jae
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. Thank you for your valuable feedback. We look forward to having you stay with us again.
10/10 – Hervorragend
Juhyeok
7. Okt. 2023
Juhyeok
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. Thank you for your valuable feedback. We look forward to having you stay with us again.
10/10 – Hervorragend
Timothée
Mit dem Partner gereist
30. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value for money, bigger room than the average actually - even though we took one of the first prices.
Timothée
8/10 – Gut
Hiroyuki
Mit der Familie gereist
29. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔でよかった
milk
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
8/10 – Gut
Aaron
5. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Affordable and relatively close to Kyoto station!
Aaron
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Jon
16. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jon
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
10/10 – Hervorragend
Laurie
11. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Very clean, comfortable, well located (walkable distance to Kyoto Station and to main attractions). The staff was also very welcoming and useful. We highly recommend it!
Laurie
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von FUKUTA am 4. März 2020
Thank you very much for staying our hotel.
We are glad to recieve your review (10 out of 10)!
The location, customer service, cleanliness...we continuously strive for making comfortable stay.
We hope your stay in Kyoto would be the precious memory.
10/10 – Hervorragend
Yinchieh
Mit einer Gruppe gereist
18. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yinchieh
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
K, 大阪
10. Nov. 2019
きれいになっていて、とてもよい
K
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
Thomas
2. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Thomas
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
dasom
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
완전 깔끔하고 가성비 최고였어요
dasom
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Shihchia
18. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Shihchia
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a great stay! You get so much for the value of a night’s stay. While we didn’t use them, they provided a smartphone and had the option to use their private ryokan.
Our twin room was spacious and we loved that they were eco conscious. The entire hotel was beautiful and the staff were very helpful and kind. For us, the distance was not too bad from Kyoto Station but I could see it being a problem for people who don’t enjoy walking tons or have sore feet! It’s about 1.3km from the station. We paid for one taxi and it was just over 800¥ (at 6am).
Would stay here again if I ever came back and would recommend to friends and family who are budget conscious but want a nice spot!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is near to the subway. it only need several minutes walk. also the hotel is not far away from the downtown. you may work 20-30 minutes there. i dont have the breakfast there. so you need to find somewhere to eat
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
10/10 – Hervorragend
Ben
6. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Probably the best hotel of the 4 I stayed in. This hotel appeared newer and was more spacious but it was a little farther off. One recommendation was their bikes should be full day rentals and slightly cheaper as they lose out to nearby competitors. Otherwise it is a great hotel. Would stay again
Ben
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel, great friendly service
The Glad One hotel is 15 minutes walk from Kyoto main rail station and just 7 minutes walk from Shichijo metro station. It’s situated in a peaceful residential area. Glad One is a fairly new modern hotel with clean spacious comfortable rooms that are above average size (for Japan). The hotel reception staff are very friendly and welcoming and speak good English. Checking in was easy and they even brought up our bag to the room. Aoi Iuchi from reception was particularly helpful during our stay. We initially found that our room had a air conditioner which was not cooling effectively enough, Aoi immediately moved us to another room within 10 minutes of contacting her. She was also very helpful with advice and tips for the most convenient or most cost effective methods of transport for sightseeing locations. We enjoyed our stay with Glad One very much and thank the staff for looking after us.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
gijung
29. Mai 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
조용하고 창이 넓은 호텔
교토역 기준으로 한 20분정도 걸었고요, 짐등고 걷기에는 좀 힘들었지만, 주택가라 조용합니다. 근데 주변에 편의점이 한 7, 8분정도 거리에 있는게 그나마 가까운정도라 미리 간식꺼리 사서 들어가야 합니다. 냉장고 성능이 그닥이라 아이스크림넣어두고 다음날 물을 만났어요..ㅎㅎ 어메니티는 샴푸, 바디클렌저, 칫솔세트가 전부이고 샤워볼따로 챙겨가서 사용했어요. 침대는 푹신한편이고 침구도 깨끗한데 베개가 제 기준, 단단한 느낌이라 고생좀 했네요..
그치만 뭐니뭐이 해도 이 호텔의 장점은 넓은 창과 그 창으로 보이는 뷰인데 아침마다 초록초록한 나무를 보면서 시작하니 기분은 완전 좋았어요.
gijung
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
Thierry
18. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agréable séjour
J'ai aimé le service de prêt de smartphone avec communications gratuites vers certains pays. La chambre était relativement grande, juste dommage que la fenêtre soit complètement opaque. C'est aussi un peu éloigné des endroits touristiques et du métro, mais la gare de Kyoto est à 20 minutes à pied environ (un peu moins).
Au final le séjour a été plutôt agréable.
Thierry
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von AOI IUCHI am 24. Mai 2019
May we thank you for your recent visit us.
We thank you for taking the time to detail your experience with us.
We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you once more back the next time you return to Kyoto.
Once again, we would like to express our sincere thanks for choosing our place.
With best regards,
Hotel Glad One Kyoto Shichijo
10/10 – Hervorragend
kyungsuk
7. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가성비갑
가성비 갑 ! 기온거리와 15분 교토역 15분 버스없이 도보로 다니기좋은곳
kyungsuk
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
10/10 – Hervorragend
Bernhard
19. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bernhard
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von aoi iuchi am 24. Mai 2019
Thank you for selecting us out of the many possible places here.
The staff and I would like to thank you for choosing our place during your precious time here.
With best regards,
Hotel Glad One Kyoto Shichijo
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
31. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nel complesso un buon albergo, le stanze non sono troppo piccole. Il personale è molto gentile e parla inglese. La posizione è un pò penalizzante poiché nei dintorni non ci sono molti ristoranti o vita notturna e la stazione centrale si trova a 15 minuti (che in generale non è molto, ma dopo giornate di camminate estenuanti diventa faticoso camminare ancora 15 minuti per tornare in albergo). Abbiamo provato anche il piccolo onsen dedicato ai clienti. Nel complesso comunque siamo soddisfatti della scelta.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von AOI IUCHI am 24. Mai 2019
Thank you for selecting us out of the many possible places here.
At Hotel Glad One Kyoto Shichijo we always endeavor to ensure each valued guest has a memorable experience.
We hope to welcoming you again soon during your next visit to Kyoto.
On behalf of the staff, I would like to express my gratitude for your patronage and your compliments.
With best regards,
Hotel Glad One Kyoto Shichijo
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
전반적으로 만족!
전반적으로 만족합니다
위치는 교토역과 아주 가까운 편은 아니니 짐 많으신 분들은 가는데 조금 힘들거예요 오히려 시치조역이랑 코앞이라 참고하셔야할듯
숙소 청소 진짜 잘해주시고 시설 굉장히 쾌적합니다
단 샤워 부스 겁나 작아요
숙소 주변도 조용하고 좋지만 밤에 불다꺼지는 동네 으슥한 거리이니 참고하시고 밤에 야식먹으러 편의점 나가면 한개조차 찾을 수 없으니 들어오실때 사오셔야 합니다 ㅎㅎ
사진은 높은층 가셔도 전망좋게 찍히진 않네요
다른 주택가랑 사무실 옥상에서 눈마주칠수 있으니 문활짝 열어놓을 수 없지만 그래도 모든게 좋았어요
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers