Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Straand Hotel

3 out of 5
Straand Hotel
Kviteseidvegen 1698, Vradal, Kviteseid, Telemark

Bewertungen

8,2

Sehr gut

164 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
224 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
80 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We did the check-in at the hotel, we were really disappointed about the bedroom and was very broke and the warm excrement smell was unbearable… We’ve book it with the Spa, swimming pool and sauna, the receptionist told us that it was open and gave us towels but everything was switch off. I asked his manager but he said that he switch it on just during the weekend. The place is very depressing, we felt so uncomfortable that we decided to leave at 16:30 and don’t sleep there. It’s not honest to sell a service at this price and don’t provide it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Lars Arne Straand. 5th. generation am 25. Okt. 2022
Hi Alexander,I am sorry to hear about your experience. I wish you had raised your concern to us so we could have looked into your problem and made necessary corrective actions. What you describe is not a standard at our hotel. If something was plugged our maintenance team has the necessary tools to fix it and we could also moved you to another room. We have a nice swimming pool that holds 27 degrees, as the air in the room is warmer than the water it feels a bit chilly in the beginning. Our saunas are open in the weekends and during special events now in the low season, this is a recent decision and unfortunately the receptionist has not been properly informed. Hence, he gave you wrong information and that we are sorry for. It is several outdoor saunas in Vrådal and the region that we can recommend in order to provide a nice sauna experience while staying with us.I hope you will give us a second chance to show you our service offerings while staying with us. Welcome back.

6/10 – Okay

Christian

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Historisches Hotel geführt wie eine Jugendherberge
Das Straand-Hotel wird stark frequentiert von Motorrad- und Porsche-Clubs. Dadurch ist das Hotel meist sehr voll, auch abends auf den Gängen, die ohnehin viel zu warm und eng sind. Was aber wirklich stört, ist der Service: Das Personal ist bis auf wenige Ausnahmen unfreundlich und distanziert. Das erwartet man erstmal bei einem familiengeführten Hotel nicht. Für Frühstück und das optionale Buffet-Essen am Abend muss man sich Zeitkärtchen aus an der Rezeption stehenden Gläsern ziehen. So weit so organisiert. Das letzmögliche Frühstück beginnt um 9:30 Uhr. - Leider wird den Gästen allerdings bereits ab 10:00 Uhr unterschwellig bedeutet, sich aus dem Essensbereich zu entfernen: Das Frühstücksbuffet wird abgeräumt, die Kerzen - auch am eigenen Tisch - werden ausgeblasen usw. - Generell ist das Personal irgendwie übergriffig. Man kann es nicht genau fassen, aber es herrscht eine passiv agressive Grundstimmung. Das Frühstück ist zudem nicht besonders reichhaltig und jeden Tag fehlte irgend eine Position, z.B. die normalerweise vorhandenen Brotlaibe, Marmelade etc. - Außer schwarzem Kaffee und Tee gibt es nichts anderes. Jedes Hotel auf unserer Reise bot mehrere Kaffee-Varianten über Automaten. Unsere Zimmer wurden nicht gereinigt, auf dem Boden liegende Handtücher ignoriert usw. - Wenn man sich Ersatz an der Rezeption abholt, gibt es keinerlei Entschuldigung. Es ist einfach so. Das Hotel dient den Besitzern als Cashcow. Hier ruht man sich auf der Historie des Hotels aus.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Lars Arne Straand. 5th. generation am 25. Okt. 2022
Dear Christian,Thanks for your feedback and I am sorry to hear about your experience. Our service offerings are wide and one of our strategic focus areas are HubRiding for MC and classic car enthusiasts as you rightly mention. Our roads and landscape are a good arena for great driving experiences combined with nice scenery and local culture. As a central part of our service, we want to bring forward the good and traditional atmosphere build up by generations of the Straand family. I am sorry to read about your experience during breakfast and housekeeping, this is not a common feedback and it is not according to our standard. On the other hand, we take your feedback seriously and issues will be addressed with corresponding individuals. Welcome back.

10/10 – Hervorragend

Carlo

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 12. Aug. 2022
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes historisches Hotel
Rezeption und Personal sehr freundlich und zuvorkommend, täglicher Zimmerservice einwandfrei, Frühstück und Abendessen sehr gut. Lademöglichkeit für Elektroautos gegen Bezahlung direkt vorm Haus. Die Übernachtung in einem historischen Hotel ist schon etwas besonderes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Lars Arne Straand, 5. generation am 4. Aug. 2022
Hi, Thank you for your kind feedback. Have a nice summer and welcome back.

10/10 – Hervorragend

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in der Telemark
Es war toll 😊 Wir kommen schon seit Jahren in das Hotel. Zu bemängeln wäre, es gibt nur einmal ein kleines Tütchen Duschschampo pro Person für 3 Übernachtungen (wurde bei Zimmerreinigung nicht mehr ergänzt) Toll, kostenloser Waschplatz für Motorräder, sogar mit Hochdruckreiniger
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Jenny, Merseburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein in die Jahre gekommenes Hotel mit wenig Angebot! Die Betten völlig durchgelegen, die Topper zu groß. Zum Abendessen gab es genau 1 Menü: Essen oder nicht essen, mehr gab es nicht. Hatten Glück dass das Essen sehr gut war. Schwimmbad war geschlossen, aber Unterwassershootings haben stattgefunden?! Mit Corona nicht zu erklären. Das Badezimmer hat eine Badewanne, die wurde separat reingestellt, nicht fest, wackelt und bei zu langem Duschen steht das Bad mit Wasser voll. Omlett und Rührei dauert sehr lange, da nur eine Pfanne da war. Vorteil des Hotels, als 1. am Ort... und damit einziger Anlaufpunkt...
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Katrine Straand am 3. Okt. 2020
Thank you for your feedback. We are sorry you felt like this. Summervacation under Covid-19 is a special time for all of us and it it importent for us to provide a secure time for everybody. And we are glad we have many guest who are happy with all we do for them. Just to enlight you, we have three different restaurrants at our historical hotel.

8/10 – Gut

Gero

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ist zu empfehlen ...
Schöne Gegend, guter Service, gute Abend-/Morgenbuffets, gute Parkmöglichkeiten, Zimmer sind guter Durchschnitt.

8/10 – Gut

Bernt-Ole

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Morten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Katrine Straand am 24. Apr. 2024
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding

6/10 – Okay

Harald

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Tor Arnt

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hyggelig betjening, spesielt vaskedamen. Litt kaldt i fellesrommeme på kalde januardager.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Morten

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Viola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

leif egil

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Jan

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 14. Sept. 2023
Hei Jan,Takk for hyggelig besøk og poengskår.Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake :)Vennlig hilsen

10/10 – Hervorragend

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 14. Sept. 2023
Hei Harald,Takk for hyggelig besøk og poengskår.Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake :)Vennlig hilsen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pent rom. Hyggelig personale. God mat.
Vi overnattet og spiste middag ifbm en lengre reise rundt i Norge.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 14. Sept. 2023
Hei,Takk for hyggelig tilbakemelding.Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! :)Vennlig hilsen

8/10 – Gut

Tove

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Lars Arne Straand, 5. generasjon vertskap am 21. Aug. 2023
Hei, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss feedback. Takk for besøket og velkommen tilbake! Hilsen, Lars Arne Straand, 5. generasjon vertskap.

6/10 – Okay

Christina

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ikke verdt pengene
Vi var på kjærestehelg i flotte Telemark og valgte å bo på dette hotellet pga gode omtaler, men vi kan dessverre ikke si oss enige! Fordi vi hadde med oss hund, måtte vi betale ekstra 300kr i vaskegebyr og måtte bruke en egen inngang på baksiden av hotellet. Rommet vårt lå helt ytterst og det var tydelig merker på dørkarmen har låsen hadde blitt brutt opp ved en tidligere anledning. Ikke en hyggelig velkomst til rommet akkurat. Gamle innredning (radio montert i nattbordet?!) og en TV som hører til førkrigstiden. Kun NRK. Badet var etter 2000-tallets standarder. Til middag sjekket vi menyen på taktarressen - 300kr for en burger og 120kr for en øl!! Frokost ble servert mellom 8:30-10 på søndag og når vi kom for å spise kl 9 var det tomt for kaffe, juice, egg og bacon. Ellers var det innsjekk etter kl 16 også måtte vi sjekke ut innen kl 11. Helt utrolig å bruke så mye penger på en overnatting når rommet var kun for bruk i 19 timer og 1,5t på å spise frokost i ferien på en søndag. Alt i alt en skuffende opplevelse. Jeg skjønner at hotellet skal bevare den gamle stilen, men det er en fin balanse mellom utdatert og klassisk.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for din tilbakemelding. Det stemmer at det er lov med hund på hotellet og at vi har egne hotellrom hvor det kan være hund. Det er ikke mulig å ha hund i fellesarealene våre, derav har vi egen inngang for dyr til rom hvor det er tillat å ha dyr. Disse rommene er fine rom med ekstra størrelse og sofa. Det er kun når dyr skal ut og inn man må bruke denne inngang, ellers kan man bevege seg fritt på hele hotellet. Håper dette var oppklarende. Dette gjør vi med tanke på å kunne tilby et godt og allergivennlig produkt til alle våre gjester. Vi opplever at mange av våre gjester setter pris på dette. Angående innsjekk, hvis rommet er klart før så får man komme til rommet tidligere enn kl. 16. Det er i høysesong innsjekk er lovet fra kl. 16, ellers er det fra kl. 15.00. Det er normal standard for alle hotell og dette handler om at vi trenger tid fra utsjekk klokken 11 til innsjekk kl 15/16 på å stelle rom. De fleste har god forståelse for dette. Vi er stolt av hotellet vårt og vi syns vi har fått frem en god balanse mellom nytt og gammelt. Den historiske delen er erværdig og samtidig hjemmekoseling. Denne delen av hotellet har alle våre gjester tilgang til og vi får tilbakemelding fra mange av våre gjester at vi har en så god atmosfære her.Ønsker deg en fortsatt fin ferie.

6/10 – Okay

Tommy K.

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ved innsjekking fikk vi ikke informasjon om når middagen var, vi fikk heller ikke informasjon om når frokosten startet dagen etter. Det begynner å bli et litt slitent hotell. Har vært der en del ganger, aldri fått så dårlig service som nå.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Even am 1. Aug. 2023
Hei Tommy.Takk for besøket og beklager at ditt opphold ikke har stått helt til forventningene.Her har vi dessverre hatt en glipp i våre rutiner.Alle våre gjester skal ved innsjekk informeres om våre alternativer for bespisning og tilbys å få reservert bord i vår restaurant.Vi takker for din tilbakemelding og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Hervorragend

Aslaug

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Stort praktisk hotell med 1990 talls-stil!
Stort praktisk hotell! God frokost og uteservering i kveldsola! God seng, men rommet bar preg av 1990-tallet med acanthus og strietapet. Hotellet kunne med fordel ha byttet ut enkelte tepper og lenestoler. Uansett vi hadde et greit opphold.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for veldig god tilbakemelding og tips. Det setter vi stor pris på. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for veldig god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Reidun Bjørnø

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for veldig god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for veldig god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

4/10 – Schlecht

MAGNAR

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Rune

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bra service og mat. Fuktig/gammeldags bad og vonde (for oss) puter. Heller ingen alternative puter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 23. Juli 2023
Hei Rune,Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og tar med oss dette videre.Med ønske om en flott dag!

8/10 – Gut

Morten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Nina

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

6/10 – Okay

Hege

Enkelt rom, veldig dyr og kjedelig buffet på kvelden, for mange til frokost, litt kaos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 23. Juli 2023
Hei Hege,Vi takker for din tilbakemelding og beklager at ikke alt sto til forventningene. Vi tar med oss dette videre.Med ønske om en fin dag!

10/10 – Hervorragend

Odd Erik

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for veldig god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Roy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Olav

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for veldig god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Terje

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vi kommer gjerne igjen.
Hyggelig betjening, koselige rom og fellesrom, kjempegod buffet og frokost, gode parkeringsmuligheter. Dyrevennlig (vi fikk rom rett ved "egen" utgangsdør).
Utsikt fra rommet på en regnværsdag.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 23. Juli 2023
Hei Terje,Vi takker for hyggelig besøk og tilbakemelding.Vi gleder oss til neste besøk av dere.Med ønske om en fin dag!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt ok hotell
Hyggelig opphold på Straand. Rommene er helt ok standard, fellesområdene er fine, spesielt gamle delen. Det var buffet i restauranten og den var veldig dyr og dessverre ikke verdt pengene. Ellers et hotell helt midt på treet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 23. Juli 2023
Hei,Vi takker for din tilbakemelding og tar med oss dette på veien videre.Med ønske om en fin dag!

8/10 – Gut

Hans Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 9. Aug. 2023
Tusen takk for god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Ingrid

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Ketil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Tone Christin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Laila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Roy

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Lars-Einar

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Ståle Andre

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 14. Juli 2023
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemeldng. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Tomi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Olimme läpikulku matkalla, ehdimme hotellille vasta illalla joten tutustuminen ympäristön ja hotellin tarjontaan jäänyt vähäiseksi. Aamupalalla ruuhka ja tarjoittavat oli koko ajan lopussa. Ei ollut ilmastointia, pidimme ikkuna koko yön auki.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Lars Arne Straand. 5th. generation am 22. Juni 2023
Hi, thank you for your feedback. Next time you should spend some more time with us, it is a lot of activities that you can do in our area. We have a nice silversmith next to us that we strongly recommend and our veteran boat MS Fram that do trips on lake Nisser. We recommend guests to check with the reception what time is recommend for breakfast if you want to avoid the peak. Welcome back.

10/10 – Hervorragend

Vigdis Ekroll

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 20. Juni 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Andree

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Veldig trivelig sted: Rene rom og fellesarealer. Men muligheten til å være ute,enten på en veranda i 2.etg,en sitte og- barområde ute,evt på hagestoler på plenen som omgir hotellet,synes jeg er veldig positivt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Johanna, Resepsjonen am 16. Juni 2023
Hei Andree,Takk for hyggelig tilbakemelding.Vi gleder oss til neste besøk !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 20. Juni 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

8/10 – Gut

Lajla

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Katrine Straand, 5 generasjon Vertskap am 20. Juni 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.