Außen-Whirlpool

Bewertungen von Chalet Ivy Hirafu

3.5 out of 5
Chalet Ivy Hirafu
6-32, Niseko Hirafu 1-jo 3-chome, Kutchan, Hokkaido

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

224 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
57 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder
Die Lage war gut nach dem skifahren war der Aufenthalt im schönen Onsen erholsam. Essen war ok Zimmer sauber Personal freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Jean-Marie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good breakfast and excellent location. Shuttles to the ski lifts were abundant and available anytime. Staff and rooms were very good as well. Used ski rental right in the hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Makoto Iwasa, Hotel Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for compliment the location and for recognizing our staff; we will be sure to share your comments with the entire team!We look forward to having the opportunity of welcoming you back in the future.With much appreciation,

8/10 – Gut

John Kang Ming, Mid -Levels

Good overall services
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back to Chalet Ivy Hirafu soon!With much appreciation,

8/10 – Gut

Swee kiang

Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit dem Partner gereist
Very impressive staff services. They go above and beyond and are proactive in being helpful. Hotel amenities are excellent including ski services food and gym. All very friendly.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for staying at Chalet Ivy.Thank you for your warm words of encouragement for our staff .We will do our best to respond to a wide range of customer comments.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,

8/10 – Gut

MEI LAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
舒適的小飯店
整體都很滿意,除了大眾湯比較無趣,出租的雪具比較老舊,房間內雖然有瓦斯爐但是並沒有鍋具可用。
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mychall

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

shing

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff provided exceptional services beyond expectations.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 25. Feb. 2024
Thank you very much for choosing Chalet Ivy.We appreciate your kind words of praise for our staff.Your kind words are a great encouragement to our staff.We look forward to welcoming you back to Niseko.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

MASAKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
スキーを目的に2泊しました。ゲレンデに近く歩けますがホテルより送迎もしてくれます。客室は広く新しいため清潔感があります。朝食も和洋食ビュッフェで美味しいです。スタッフの方々の気配りがとても良いです。夕飯は付けませんでしたが比羅夫坂でアラカルトでいただきました。他店舗と比べるとそこまで高価ではなく夕飯をいただくとこできました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sin Tung

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location to reach
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 25. Feb. 2024
Thank you for choosing Chalet Ivy Hirafu.We look forward to welcoming you back to Niseko.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Jackson, Bellaire

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service from staff especially the shuttle drivers, room attendants, and front staff. Clean and modern hotel. Great location close to market and food options. Nice breakfast buffet. Would highly recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 25. Feb. 2024
Thank you very much for choosing Chalet Ivy Hirafu.It is a great honour to receive so many kind words from you, and it is a great encouragement to our staff.We will continue to make every effort to make your stay with us even more enjoyable.We look forward to seeing you again soon.With much appreciation,

8/10 – Gut

Isaac Heen Teng

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Greg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Niseko ski hoyel
Great location with super breakfast buffet. Onsite onsen is WONDERFUL. Service from all staff was quick and super efficient, done with a big smile. Moi at the front desk was our all around fixer and really made our stay perfect.
Onsen
Lobby
Front of hotel
Hotel to ski hill at night
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 25. Feb. 2024
Thank you for choosing Chalet Ivy Hirafu.We are very pleased to have received your compliments about our staff and how we were able to assist you in making your trip a successful one.We look forward to welcoming you back soon.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay, room was large and comfy. Definitely hire the private onsen if you stay here. The shuttle to the ski fields is a bit hit and miss so we had to walk a few times. Buffet breakfast was amazing at this hotel and definitely a good way to start the day before skiing. Dinner at the hotel restaurant was also great as there are limited dining options in the area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 25. Feb. 2024
Thank you for choosing Chalet Ivy Hirafu.We are truly pleased to hear that you enjoyed your stay with us.However, we are very sorry for the inconvenience you experienced with the shuttle bus.We hope that you will come back to our hotel again when you have a chance to visit Niseko again. We look forward to seeing you again.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

han chun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2024二世古滑雪住宿
整體的體驗是很好的,從出發前飯店便會聯繫詢問是否需要到歡迎中心進行接送到飯店的服務,地圖上雖然看起來距離很近,但需要在下雪的天候中拖著行李走動還是很辛苦的。這次入住的客房在低樓層晚上還蠻安靜的,房間內也有相當足夠的空間可以放置個人平時所需的用品,以及有相當多的衣架可供使用,盥洗用具也有提供。 飯店的早餐就是自助式的吃到飽的形式,日式及歐式餐點都有可依個人喜好做選擇。 每天上雪場飯店都有接駁巴士可以乘坐,回程也有。可以說在往來雪場給予很大的便利性,萬一裝備有啥問題或是身體有不適也可以快速地往返。在滑完一天之後,晚上的時間有溫泉可以舒緩身體的疲憊感,也有健身房可以伸展或訓練自己的身體。這次的雪季運氣不錯有滑到幾天的粉雪,整體的旅遊體驗是良好的。 在入住的當下就有預約了退房時的接送往歡迎中心的車次,讓最後一天要離開時也可以很輕鬆的坐上往機場的巴士,並順利地結束了今年的旅程。
房內陽台的山景
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

??

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Guanson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect hotel in perfect location
The location is perfect whether you are at Hirafu for skiing or exploring the town. All the staff were very helpful and almost everyone spoke good english. My family had a half board package and food was excellent especially their brealfast. I will definitle go back to this hotel if i have to back in Hirafu. I cannot think of any negative concern because everything was perfect including the room, onsen and facilities. If i have to complain then it would be the price. But then we came in at peak season so all hotels in Hirafu are ridiculously high. Kudos to all the staff and management.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 9. Jan. 2024
Thank you for staying at Chalet Ivy Hirafu.Thank you for your warm words of encouragement for our staff and Breakfast .If you have a chance to visit Niseko again, please visit our hotel.we greatly look forward to serving you again.With much appreciation,

8/10 – Gut

Vu Yung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is our second year staying at Chalet Ivy. Service has been great. We left one bag of luggage behind and your team is attentive and got it resolved. One thing to improve though. Last year, pickup after skiing was just 1 phone call away. This year, we had to wait for the ski shuttle. At one time, we had to wait for 1 hour, even when there was no traffic. Calling the front desk was not helpful as they are just like a broken record, asking us to wait for 15-20 minutes at least.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 9. Jan. 2024
Thank you very much for choosing Chalet Ivy Hirafu this year.We would also like to thank you for your valuable feedback.We take your comments very seriously and will consider them in order to improve our business in the future.We look forward to your continued patronage of Chalet Ivy Hirafu in the future.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Lok Man

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very warm honeymoon experience, thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you very much for choosing Chalet Ivy Hirafu.We are truly honoured to have been able to assist you in making your trip a memorable one.We will continue to create a comfortable environment for our guests.We look forward to welcoming you back to Niseko.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Steven Yu Hsiang

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Yeon Ha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Therese Camille

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything and everyone were perfect!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you for taking time to review your recent stay and for choosing to stay with us at Chalet Ivy Hirafu. We are ecstatic to hear about all your wonderful experiences and hope to welcome you back again for more!With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Sze Teck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
新しくてきれい、食事もお風呂もよかったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von シャレーアイビーヒラフ ゼネラルマネージャー 岩佐 信 am 18. Aug. 2023
この度は、シャレーアイビーをご利用いただきまして誠に有難うございます。ご滞在をご堪能頂けたご様子、誠に光栄に存じます。またニセコにてお迎えできます日を、従業員一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

masato

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
スタッフが良い
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von シャレーアイビーヒラフ ゼネラルマネージャー 岩佐 信 am 23. Juni 2023
この度は、シャレーアイビーをご利用いただきまして誠に有難うございます。またニセコにお越しの機会がございましたら、次回も是非当ホテルにお越し頂ければ幸いでございます。また、お会いできます日を従業員一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

saiki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
シーズンオフの時期だったせいか静かでとても快適でした。 また、夏頃に宿泊プランするしたいと思っています。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von シャレーアイビーヒラフ ゼネラルマネージャー 岩佐 信 am 21. Mai 2023
この度は、シャレーアイビーヒラフをご利用いただき誠に有難う御座います。ご宿泊にご満足いただけたご様子、誠に光栄に存じます。saiki様のまたのお帰りを、従業員一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

YUN CHIEH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

C S Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is small but it has all the things that I needed. The staff are all very friendly and helpful especially Rou Hang. She’s the best :)
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von General Manager Makoto Iwasa am 2. Mai 2023
Thank you for staying at Chalet Ivy.Thank you for your warm words of encouragement for our staff .We will do our best to respond to a wide range of customer comments.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,Chalet Ivy Hirafu

10/10 – Hervorragend

MA. MARNA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is great. The staff were very helpful and accomodating.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 2. Mai 2023
Thank you for using our hotel.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

ZHUIZHUI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room is larger and newer than it looks in photos. Well maintained condition, excellent experience!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 26. März 2023
Thank you for staying at Chalet Ivy.Thank you for your words of encouragement for our rooms .We will do our best to respond to a wide range of customer comments.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

KA YU CLAUDIA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
各方面都很滿意,會再次回來入住!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von 总经理 岩佐诚 am 26. März 2023
感谢你选择常春藤木屋。我们期待着再次欢迎您的到来。

10/10 – Hervorragend

Shiu Tung, Toronto

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service & food quality, perfect location to start a ski day
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 26. März 2023
Thank you for your kind words. We appreciate your response and we look forward to having the opportunity of welcoming you back in the near future. With much appreciation,

8/10 – Gut

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel is conveniently located and the on-site restaurant is good, considering the difficulty in getting reservations outside. The early morning snow clearing noise of the parking lot (5:30 AM) was unappreciated. Considering the price of the hotel, it is poorly managed and service needs more training.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 26. März 2023
Thank you for choosing to stay with us at Chalet Ivy and sharing with us your experience from your stay.We are ecstatic to hear about all your wonderful experiences with us and hope to welcome you back again for more!With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Lung-Chi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the wine bar in the lobby! Nice staffs and great services.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Makoto Iwasa, Hotel Manager am 26. März 2023
Thank you for using our hotel.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This has got to be one of the best hotels in Niseko Hirafu area. The hotel was amazingly comfortable and the staff were extraordinarily accommodating. They helped us celebrate our honeymoon by greeting us with a bottle of champagne, and then four days later, they celebrated my husband’s birthday with another bottle of champagne (unrequested! They just noticed his birthday on his check in information! Amazing attention to detail). The staff was always friendly and willing to help with whatever we needed. The hotel restaurant is delicious and the hotel breakfast buffet (included with our room) has to be the best hotel breakfast we have ever enjoyed. I legitimately woke up excited to go to breakfast each morning, and I’m not typically a big breakfast eater! The accommodations of the hotel were very comfortable. The beds left us with no complaints, the rooms completely black out with the curtains, and the housekeeping keeps everything spotless. The location of the hotel can’t be beat. Literally a one block walk to the ski lift, but the hotel will happily shuttle you as well! As well as all the amazing restaurants in the Hirafu area just being steps away from your door. Also, if you need to rent ski or snowboard gear, I can’t recommend the Ski Concierge at Chalet Ivy highly enough. The fleet of demo gear they have as an option is outstanding. Didn’t feel like rentals!! If and when we visit Niseko Hirafu area again, we will definitely be back at the Chalet Ivy!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 26. März 2023
Thank you very much for choosing Chalet Ivy Hirafu.It is a great honour to receive so many kind words from you, and it is a great encouragement to our staff.We will continue to make every effort to make your stay with us even more enjoyable.We look forward to seeing you again soon.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful hotel
Wonderful and cosy hotel. Friendly and helpful staff. Onsen ensuite is marvelous. 10 minutes walk to Hirafu Ski base. Ski rental staff super helpful and friendly with free shuttle bus to the base. Nice Breakfast. Restaurant open from 1200-2100 which is convenient.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 1. Feb. 2023
Thank you for choosing to stay with us at Chalet Ivy and sharing with us your experience from your stay.We are ecstatic to hear about all your wonderful experiences with us and hope to welcome you back again for more!With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Wen-Pin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

David, Cheltenham

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were so helpful. The shuttle service to the slopes made it somewhat lazy! It was only a short walk!!
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 31. Jan. 2023
Thank you for choosing Chalet Ivy Hirafu.We are glad that you had a relaxing stay with us.We look forward to welcoming you again.With much appreciation,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

jaclyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was wow-ed the moment I stepped into the property. Small, cozy but tastefully designed. Rooms were of a decent size. Good spread for morning breakfast. Lovely, spotless in-house onsen (although it can feel a bit creepy as most times, I was the only person there. Would have been great if there was soft piped-in music, but I reckon that might not be the Japanese way). The best parts of the property were 1) its staff especially Rou Hang. She was extremely welcoming and helpful. Our stay was made so much more pleasant and comfortable due to her. Thank you Rou Hang!; 2) the complimentary shuttle service. While close to the gondola base, it would have been tough to walk there with all our gear. The hotel also provided a scheduled shuttle service between 5.30pm-9(?)pm to the Kutchan area. This expanded our dinner options greatly as food while plentiful in Hirafu Village, was expensive and likely unavailable if you didn't make reservations months in advance! PS: The hotel is also just a stone's throw away from Tonzanken. Best ramen in Hirafu. But be prepared to wait in line!
Antwort von Chalet Ivy Hirafu General Manager Makoto Iwasa am 16. Jan. 2023
Thank you for choosing Chalet Ivy Hirafu.We are honored to hear that you were satisfied with your stay with us.We would like to thank you again for your kind words of praise regarding our staff and service.We will continue to create a comfortable environment for our guests.We look forward to welcoming you back to Niseko.Chalet Ivy HirafuGeneral ManagerMakoto Iwasa

10/10 – Hervorragend

Charm Wah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel great services
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 10. Jan. 2023
Thank you for your kind words. We appreciate your response and we look forward to having the opportunity of welcoming you back in the near future. With much appreciation,Makoto Iwasa, General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s amazing. The staffs are extremely helpful and friendly. Breakfast is the best in town!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 10. Jan. 2023
Thank you for staying at Chalet Ivy.Thank you for your warm words of encouragement for our staff and Breakfast .If you have a chance to visit Niseko again, please visit our hotel.we greatly look forward to serving you again.With much appreciation,Makoto Iwasa, General Manager

8/10 – Gut

Joanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location with nice view. Staff are helpful. Nice breakfast.
Antwort von Makoto Iwasa, General Manager am 10. Jan. 2023
Thank you for choosing Chalet Ivy Hirafu.We are very happy to hear that you were satisfied with our staff and breakfast.We look forward to welcoming you back to Niseko.With much appreciation,Makoto Iwasa, General Manager

10/10 – Hervorragend

han chun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
各項服務都很優秀,期待下次的再訪
在出發之前飯店便主動聯繫詢問到達時間,並表示可以提供比羅夫歡迎中心接送至飯店的服務,在天候比較差的環境提供這項服務真的很有幫助,尤其是要帶著行李及雪具如果要自行走至飯店真的有點困擾,住宿期間也都很順利,飯店內有提供雪具存放的地方,早上有早餐可以使用,也有提供至雪場的接駁車輛,晚上休息也有溫泉可以放鬆休息,如果需要伸展或自我訓練也有健身房可供使用,最後一天要退房離開,也可以提前預約至比羅夫歡迎中心的接送,可以說是完美的結束了一次的旅程。
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von 总经理 岩佐诚 am 10. Jan. 2023
非常感谢您选择我们的酒店。我们很高兴听到你在我们这里住得很愉快。我们期待着欢迎你再次来到新雪谷。非常感谢您的入住。总经理岩佐诚

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing staff
It was amazing. The staff, at the front desk and the restaurant, were extremely helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von General Manager Makoto Iwasa am 3. Jan. 2023
Thank you for providing feedback on your recent experience at our hotel. I am sorry that the overalll experience didn't meet your expectation, your feedback is very important to us as it provides us with valuable information on how we Can improve on providing better service. I do trust that we will have the opportunity to welcoming you back to our hotel in the near future. Your patronage and continued loyalty are very much appreciated.Thank you,General Manager Makoto Iwasa

10/10 – Hervorragend

HISATOMO

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

ヒロユキ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022