Innenpool, Liegestühle

Bewertungen von Hotel Bankov

4 out of 5
Hotel Bankov
Dolný Bankov 2, Kosice

Bewertungen

8,4

Sehr gut

20 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Traditionell geführtes Haus im Grünen
Wunderbar wäre übertrieben, zufriedenstellend trifft eher zu. Das Zimmer war durch zu viel Ausstattung eng, zum Aufladen von GPS und Handy musste ich die Steckdose des Fernsehapparates freilegen, die Fenster waren zwar auf der Waldseite, doch als ich sie öffnete, kam der abgestandene Geruch einer Entlüftungsanlage herein.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historisches Hotel
Für Geschäftsreisende angenehemer Service. Die Massage ist professionel, die Sauna ebenso. Zimmer erwartungsgenäß sauber. Empfehlendswert.

8/10 – Gut

Sergiy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von receptionist Diana Sopková am 29. Apr. 2024
Dear Mr. Sergiy,Thank you for your review. We will look forward to seeing you next time. Have a nice day!

10/10 – Hervorragend

Sergiy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Silence
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Zoltán

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Cold room in the morning. No fridge.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sergiy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No mini bar
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room didn't have air conditioning or a mini bar as advertised. On the first day they refused to serve dinner because we arrived 15 minutes before the restaurant closed. On the last night, the room was not cleaned. Unluckily, a glass fell into the bathroom sink, which was already cracked, breaking it. They forced us to pay for the damage. The level of the hotel doesn't correspond to 4 stars! Very disappointed.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Bankov Košice am 22. Aug. 2023
Dear Mr. / Mrs, first of all, we would like to apologize for the inconvenience caused. We are in a historic building and the installation of aircondition on the 1st floor was always sufficient for the guests due to the thickness of the walls. Air conditioning is only on the 2nd floor in all rooms.A few months ago, due to economic measures related to the energy crisis, we were forced to introduce cost-saving measures, which also included the removal of minibars with high energy consumption. Therefore, instead of minibars in the rooms, we allowed guests to purchase snacks, alcoholic and non-alcoholic beverages at the reception. Which is available to you 24 hours a day. We apologize that this information has not been properly upgraded on all portals. We are constantly working on the removal.We are sorry that the kitchen did not have time to serve the dinner within the operating hours, if we were informed in advance about the late arrival, we will certainly provide the dinner in full.We provide room cleaning when the room is empty until 4:00 p.m.Unfortunately, we cannot confirm the reason why room service was not delivered on the last day or not. However, we deal with every complaint immediately through the reception staff, who promptly resolve such deficiencies on the spot.The damage to the room was dealt with within the framework of the hotel's accommodation regulations. We are sorry that it happened, the guest was charged a symbolic amount for a new sink, which does not even include the cost of a new sink and the work associated with its removal.Thank you for the constructive comments that always move us forward. We are working on improvement and on the basis of this, so that we do not repeat them in the future.Guest satisfaction is our priority, we regret this bad reference.Anyway, thank you for your honesty and open words.

10/10 – Hervorragend

Oksana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Dominik

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Radovan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
výnimočný zážitok
Čo sa týka čistoty izby, bolo to v poriadku, reštaurácia a služby boli perfektné, hlavne wellnes bolo super. celkovo som velmi spokojný
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Rastislav

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Odporúčam 🎖
Vyborne wellnessss😀 a super pani recepčná
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

2/10 – Ungenügend

Rastislav

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Szymon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ciekawe miejsce. Spokój i cisza. Bardzo fajne SPA wysmienita kuchnia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Ondrej

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Natalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Berith

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Luca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Peaceful Hotel
The hotel is very nice and clean and the people working there are nice. The wellness is nice but unfortunately is open only till 8:30 and for businness trip there is no too much time to enjoy this service completely.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Suministros

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Nice n relaxing very spacious room Friendly staff. Good food
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Marta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wspaniała okolica
Świetna lokalizacja, zielona okolica. Pyszne śniadania i jedzenie w restauracji.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Aadil, Derby, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Great hotel in amazing location. Helpful staff. Would definitely visit again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Douglas

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Location room size great but service terrible
The daily cleaning wasn't an option very poorly done. Breakfast is a 2 start hotel offering if not less.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not a top resturant
Food in the restaurant dit not impress. Ended up ordering food from the city and eating in the room several times. Spa was good and masage aswell.

10/10 – Hervorragend

Tibor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel je velmi pekný s priateľským personálom. Izba 204 ma prelezany madrac bolo by ho potrebné vymeniť.
Antwort von Stani am 28. März 2018
Sme veľmi radi, že ste boli so službami v našom hoteli spokojný, ako aj s personálom. Je nám však zároveň ľúto, že sa vyskytol nedostatok s vybavením hotela. Budeme sa snažiť ho odstrániť čo najskôr. Prajem pekný deň.

8/10 – Gut

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Pavel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fajn hotel
Trochu menší pokoj, akutně chybí odkládací police nebo stolek. Jinak vše OK, výborná snídaně a velmi příjemný wellness v ceně ubytování.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Ďakujeme za kladné hodnotenie a za podnet, ako by sme mohli vylepšiť služby pre našich hostí. Pekný deň. Stanislav FOM Hotel Bankov

8/10 – Gut

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel nedaleko v dosahu centra v přírodě.
Hotel mimo centrum, ale v přírodě, do centra taxík gratis, velmi příjemné wellness, čisté pokoje, snídaně dostatečná, příjemný personál
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Ďakujeme za kladné hodnotenie. Sme radi, že ste boli so službami a personálom spokojný. Dúfame, že sa čoskoro uvidíme opäť.

8/10 – Gut

Ariel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Pavol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bankov :)
short stay but relaxed

8/10 – Gut

Marcia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom.
Muito boa. Funcionária da recepção falava inglês é muito solicita. Restaurante bom.

10/10 – Hervorragend

Charlie, Albuquerque, NM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bankov is great!
This is the fifth time I've stayed at the Bankov. It has always been the best!

6/10 – Okay

Malcolm

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Joseph

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

joy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My fiance and I stayed here for a friend's wedding. Hotel is very quaint and most of the staff work very long hours and wear multiple hats to run this hotel. Nevertheless, it does not take away from the hotel operating smoothly and in the end, we had a great stay mostly due to the very friendly staff.

8/10 – Gut

Ing. Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good food, rooms not great
The hotel is in the woods, several kilometres from Kosice. They do have a shuttle bus that will take you into town and back for free once a day, but it is otherwise in the middle of nowhere. The rates are high compared to other hotels in Slovakia, though the food and other amenities are still pretty inexpensive. The food is good, and the service is decent, but my room smelled and they had no heating since they didn't expect it to get cold in summer, so the room was cold. I would not stay here again.

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flott og herskapeleg hotell
Reine fine rom, flinke og hjelpsame folk i resepsjonen. Det einaste som trakk litt ned for oss, var hotellrestauranten. Frukosten var bra, men dei tilsette kunne vore flinkare å fylla opp meir mat etterkvart som det vart tomt. Middagen svarte ikkje til forventningane.

6/10 – Okay

jason, toronto

hotel with the old charm
It was said to be the oldest hotel in Slovakia. About 4km from the old town on the hill of a mountain. But it's said in the description that they offer one taxi return to and from the hotel to te town. The hotel has antique furnitures, paintings of Kosice in different era on thw hall way. There is an onsite Wellness center with swimming pool, sauna and massage from 4pm to 10pm. Massage is 15 euro for 30 minutes. Lacking of air conditioning is still my major complaint. it's a historical building maybe that's the reason it can't? The safe in my room doesnt work (not even powered on) and it's noy attached to the wall, any capable person can simply take the safe away. shower wall on top the tub doesn't close tightly enough, the water could be all over the place after using it.

8/10 – Gut

Pensjonist

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeg synes oppholdet var bra med hyggelig betjening.Men jeg er meget skuffet over at dere anga adressen til hotellet til å være i sentrum av Kosice.Før jeg reiste fant jeg ut at dette ikke kunne stemme og ringte og snakket med betjeningen i tillegg til noen tjenester de ordnet for meg.

6/10 – Okay

Roth israel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
must to have an air-condition un the room
it was nice, exept the high temperature in the room.