Abendessen, asiatische Küche, Blick auf den Pool

Bewertungen von Neptune Luxury Resort

5 out of 5
Neptune Luxury Resort
Mastichari, Kos

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

216 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
46 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marven Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 17. Okt. 2023
Dear Marven Pascal,Thank you for staying with us and the positive rating. Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Besten
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 16. Okt. 2023
Dear Georg,Thank you for the perfect rating and for staying with us. We hope your experience was excellent and we can’t wait to see you again soon.Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Matthias

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 1. Nov. 2023
Dear Matthias,Thank you for the positive rating and for staying with us.Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Guido

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 25. Sept. 2023
Dear Guido,Thanks for staying with us and the positive rating.Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Kesrin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 25. Sept. 2023
Dear Kesrin,Thanks for staying with us and the positive rating.Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Karl Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 12. Sept. 2023
Dear Karl,Thank you for staying with us and the positive rating.Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Pools & Sportmöglichkeiten.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 12. Sept. 2023
Dear Rolf, Thank you for staying with us and the positive rating. We are so glad to hear that you had a wonderful stay with us and that you enjoyed the variety of sport facilities and the great pools. We look forward to welcoming you again in the future!kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit verschiedenen unterschiedlichen Pools, freundlichem Personal, tolles Frühstück, abwechslungsreiches Sport- und Abendprogramm, für jeden ist etwas dabei. Jeder Urlaubstag kann abwechslungsreich gestaltet werden. Lediglich die Restaurants sind sehr hochpreisig, m.E. stimmt hier Preis/Leistung nicht! Wir kommen aber gerne wieder:-)
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 9. Sept. 2023
Dear Sandra,Thank you so much for your kind words about Neptune! We are so glad to hear that you had such a wonderful stay with us and that you enjoyed the variety of activities that available in our hotel. With regards to your comment about our a la carte restaurants, rest assured that the prices of our high-end restaurants, are in line with those of other 5-star hotels, and are consistent with the level of service and quality we provide. Nevertheless, we are always looking for ways to improve the guests experience, and we will take your feedback into consideration. Thank you again for staying with us and the positive review, and we look forward to welcoming you again soon! Until then, we wish you all the best! Kind regardsNeptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leider hat es aus unserer Klimaanlage nach Kläranlage gestunken. Die Techniker konnten das Problem in der Zeit nicht lösen. Der Kühlschrank machte nachts einen Lärm. Das Zimmer ist sehr ringhörig..durch die Zimmertür.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 9. Sept. 2023
Dear Denise,Thank you so much for taking the time to leave us a review and for staying with us. We appreciate your positive rating and your feedback on the issues you experienced in your room. We understand that these issues can be frustrating and we apologise for any inconvenience they caused. We will be following up with our technicians to ensure that these issues are resolved. We appreciate your feedback and we are committed to providing our guests with the best possible experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Natalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 6. Sept. 2023
Dear Natalie,Thank you for staying with us and the positive rating. Kind regards,Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Fabio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 7. Sept. 2023
Dear Fabio, Thank you for staying with us and the positive rating.Kind regardsNeptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein sehr erholsamer und entspannter Urlaub und durch den Komfort im Hotel sehr angenehm!!! Personal war immer sehr nett und hilfsbereit. Gerne wieder!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 30. Aug. 2023
Dear Sabine, Thank you so much for the positive rating and for sharing this wonderful review. We are so glad to hear that you had such a pleasant and relaxing stay with us and that you appreciated our kind and helpful staff. Thank you for staying with us and it will be our pleasure to welcome you again in the future. Kind regards, Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Maximilian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, gutes Essen und angenehme Atmosphäre.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Kind regards, Neptune Luxury Resort am 28. Aug. 2023
Dear Maximilian, Thank you for staying with us and the positive review. We are delighted to know that you enjoyed your stay and found our staff to be very friendly. We are glad that you enjoyed the good food and the pleasant atmosphere at our hotel. Thank you again for your kind words, and we hope to have the pleasure to welcome you again soon. Kind regards, Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Ja'Far

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft Das Essen war top. Personal war sehr freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 28. Aug. 2023
Dear Ja'Far,Thank you for staying with us and the positive review. We are delighted to hear you enjoyed the cleanliness of the hotel, the service and the high level of accommodation it offers. We are happy to know that you found our staff to be accommodating and friendly. We appreciate your kind words, and we hope to see you again soon. Kind regards, Neptune Luxury Resort

8/10 – Gut

Guelcan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Getränke waren recht teuer (am Besten kein Halbpension) u die Animation war leider nicht gut ,ansonsten recht sauber sehr freundliches Personal nur empfehlenswert!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 14. Aug. 2023
Dear Guelcan,Thank you for staying with us and the positive review. We're pleased that you found our hotel to be very clean with friendly staff. Concerning the drinks prices, and although we value your remarks, we assure you that they reflect our quality, and we hope you appreciate the value of our service in terms of variety, quality, customer experience, and personal service. Moreover, our pricing policy does not exceed a reasonable pricing policy considering the crisis we are all facing. On a positive note, we are pleased that you enjoyed your stay with us. Once again, we would like to thank you for the feedback and for recommending our hotel. We hope you will have a repeated stay with us as we look forward to welcoming you again in the near future.Kind regards,Neptune Luxury Resort

6/10 – Okay

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We stayed the 4th Time at Neptun. This Time we would strongly recommend the following improvements: - Breakfast in the adult only Area needs More sun protections - breakfast time should be until 11.30am until 10.30am is for persons with Jetlag Not appropriate - please give couples not a room Next to childrens area - at the beach an adult only area would be much appreciated - all sun layers are occupied the entire day, but no one is showing up. It should Not be allowed to occupy sun layers all day without using them. - the smell in the bathroom in our room was disgusting - for late check out which is always a hassle anyways to charge 30euros for the Most oldest room is Not appropriate as well as change the room for 3h. Please if you would be a 5* Environment and also cost as that think about some changes. First rule would be know your guests.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 9. Aug. 2023
Dear Michelle,Thank you for choosing Neptune Luxury Resort once again for your recent stay. We're delighted that you found our resort's cleanliness to your liking.We greatly appreciate your valuable suggestions. It's important to note that during high season, with over 1200 guests, we endeavor to cater to diverse preferences while maintaining the utmost quality in service. Regarding the room allocation, kindly be informed that it always depends on the room type you have booked. If you were not satisfied with your room's location, we hope you informed our team to allocate you in a different area, if possible, but it is always dependent on the room type and category. Regarding the issue with the smell, we hope you informed our team to deal with it at the time. We always encourage our guests to notify us of such issues while they are staying with us, so that we can resolve them immediately. Your comfort and well-being are among our top priorities.Thank you once again for sharing your valuable insights. We're committed to evolving and hope to have the pleasure of welcoming you again for an even better experience. Kind regards,Neptune Luxury Resort

8/10 – Gut

Bruno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir kennen nun das Neptune schon sehr lange. In den letzten Jahren hat es aber an Qualität abgegeben. Vor allem im Bereich Speisesaal. Das in einem 5 Sterne Restaurant am Abend Papierset auf einem nicht unbedingt schönen Tisch aufgedeckt ist und die Herren im Shorts im Speisesaal erscheinen dürfen finde ich speziell. Das hätte es vor 5 Jahren nicht gegeben.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 3. Aug. 2023
Dear Bruno, Thank you for your feedback on your recent visit to Neptune. We appreciate your loyalty and support over the years.We understand that you have some concerns about the changes we have made to our Main Restaurant, specifically the use of placemats instead of white tablecloths and the allowance of men to wear long shorts. We have made these changes for a number of reasons, including environmental concerns and the desire to make our restaurant more comfortable for our guests. Regarding the use of placemats, we understand that tablecloths are a traditional part of fine dining. However, we believe that placemats are a more sustainable option. Washing white tablecloths uses a lot of water and energy, and it can also release harmful chemicals into the environment. By using placemats, we are able to reduce our environmental impact and help to protect the environment. We also believe that placemats can be as elegant and stylish as tablecloths. We have chosen high-quality placemats that we believe will enhance the dining experience. Further to this, the use of placemats is a trend that many high-end restaurants are adopting lately for environmental reasons. We also understand that you have a preference for men to wear long pants in the dining room. However, we believe it is reasonable and justified to allow men to wear long shorts in the summer months, especially with this year’s high temperatures; Long pants can be very uncomfortable in hot weather, and we want our guests to be comfortable when they are dining with us. In addition, we have made this decision in response to the changing guest trends. We hope that you will understand our decisions and continue to visit our hotel. Moreover, if you are interested in learning more about our sustainability efforts, we encourage you to download our sustainability report. We're committed to environmental sustainability, and we would be happy to share more information about it with our esteemed guests. Kind regards, Neptune Luxury Resort

8/10 – Gut

Günter

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 21. Juli 2023
Dear Günter,Thank you for staying with us and the positive rating. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sehr gut
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Neptune, Kos Island - Greece am 8. Juli 2023
Dear Ralf, Thank you for staying with us and the positive rating. Kind regards, Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Angelika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There IS No Shuttle Bus to Kos. The was to the Bus Stop ist quite Long for older people. There should BE a facilityto sit down.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 1. Juli 2023
Dear Angelika, Thank you for staying with us and the positive rating. We appreciate your feedback and we also share your desire for a closer bus stop to the hotel, as it would have added even more convenience to your stays. Thank you once again for your review, and we hope to see you again next year. Kind regards, Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Sandra

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 21. Juli 2023
Dear Sandra,Thank you for staying with us and the positive rating. Kind regards, Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Anca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 27. Juni 2023
Dear Anca,Thank you for the positive rating. Kind regards, Neptune Luxury Resort

10/10 – Hervorragend

Feridun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Essen war top. Personal war sehr freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Neptune Luxury Resort am 10. Juni 2023
Dear Feridun,Thank you for positive feedback and the perfect rating. We are pleased that you enjoyed the variety and quality of food and that found our staff friendly and accommodating. Thank you again for your review and we hope to welcome you again soon. Kind regards,Neptune Luxury Resort

4/10 – Schlecht

Tanja

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Leider hat der Standard im Neptune sehr nachgelassen. Wir waren vor 2 Jahren in dem Hotel und waren sehr zufrieden, sodass wir uns entschlossen haben dieses Jahr mit der ganzen Familie zu verreisen. Folgendes war negativ: - Der Geruch abends Nachts/es stinkt, sodass man nachts von dem Gestank wach wird. Das Hotelpersonal konnte uns das leider nicht erklären. - Das Doppelzimmer ist sehr alt, keine 5 Sterne Kategorie, leider auch sehr schmutzig. Die Deluxe Doppelzimmer sind um Welten besser! - Das Essen leider sehr eintönig. - Der Service könnte in dem Hauptrestaurant aufmerksamer sein. - Der Stand ist leider garnicht mehr schön. Vor 2 Jahren sah es noch ganz anders aus. Kommen wir zum positiven: - Grosse und weitläufige Anlage. - Bietet einiges für Kinder, auch Kleinkinder. Wir waren leider sehr enttäuscht, für uns kein 5 Sterne Hotel, Preis-Leistung passt vorne und hinten nicht. Wir werden nicht noch einmal wiederkommen!
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Neptune Hotels am 15. Okt. 2022
Dear Tanja,Thank you for your feedback, and as already replied on the other review medium where you also left your feedback, we are very sorry to hear that your stay at the hotel this time was not up to par.The smell you are referring to, was a temporary phenomenon caused due to an external factor. Of course, we informed all guests involved accordingly and we regret to hear that our explanation did not satisfy you.Further, and regarding the standard room you had booked, we have never hidden that the specific room category is not renovated compared to the vast majority of our other rooms. But these rooms are maintained very well, and not renovated does not mean that they are not clean. In this case, if you felt that it was not cleaned up to your expectations, extra cleaning could have been conducted additionally upon your request and we only hope you have shared this with the reception to get your room cleaned as much as you liked.The food served at the hotel is very various. The food at the Main Restaurant is different daily, only to be repeated after 10 days, and we offer extensive menus in our a la carte Restaurants. Nevertheless, we are pleased that you found our resort to be large and spacious which offers something for everyone and even though you doubt on returning, we hope that perhaps you might consider visiting us again at some point in the future.Wishing you all the best, Neptune Hotels

6/10 – Okay

Marcel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Altes Zimmer neben Stuff Room erhalten. Abgeschiedene Lage des Hotels.
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2022
Antwort von Neptune Hotels am 12. Okt. 2022
Dear Marcel, Thank you for the feedback and for staying with us. We are pleased to know that you found our location to your liking, although we regret that you were not fully satisfied with your room. The comfort of our guests is extremely important to us, and we would have been very happy to give you a quiter room in case there was such a request. For future reference, please do not hesitate to inform our team of any issues you may encounter with your room; they would be delighted to relocate you to more comfortable accommodation, depending upon availability. Thank you again for your review and we hope to be able to welcome you back on a return visit to Kos. Kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel an bester Lage
Das Neptune ist ein sehr tolles Hotel an der Westküste von Kos. Es ist wie ein kleines Dorf, hat mehrere Schwimmbäder, Restaurants, Bars, eine tolle Gelateria, diverse Sport- und Unterhaltungsmöglichkeiten - einfach alles was es für einen guten Urlaub braucht. Besonders zu erwähnen sind die überaus freundlichen Angestellten sowie das exzellente Frühstücksbuffet. Wir kommen gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Neptune Hotels am 20. Sept. 2022
Dear Nadine,Thank you for posting such positive feedback about your experience at Neptune Hotels and for giving us the top traveler rating possible. We're happy to hear you had a wonderful experience at our Resort and it is great pleasure to read that you remained satisfied from all our facilities and amenities. We highly appreciate your wonderful remarks on our friendly and helpful staff teams, and we certainly look forward to the pleasure of welcoming you back.Kind Regards,Neptune Hotels

8/10 – Gut

Marius

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Preis ist unschlagbar und das Hotel superschön. Das Team im Hotel ist sehr freundlich und hilfsbereit. Ausreichend viel und gutes Frühstück.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Neptune Hotels am 19. Sept. 2022
Dear Marius, Thank you for staying with us and the positive feedback. We are glad you enjoyed your Neptune experience, and all your expectations were met. We are happy to hear that our staff was so kind and helpful, and we hope you will have a repeated stay with us as we look forward to welcoming you again in the near future. Kind regards, Neptune Hotels.

10/10 – Hervorragend

Ravinder

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfach Top nur zu empfehlen
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Neptune Hotels Kos am 12. Sept. 2022
Dear Ravinder, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We hope to welcome you back to the hotel soon!kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Arun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Caroline Christine

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem ein traumhafter Urlaub, die große Anlage, das Hotel, die Möglichkeiten für Kinder und zum Sport machen und nicht zu vergessen die vielen Pools und der direkte Meerzugang
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Neptune Hotels am 30. Aug. 2022
Dear Caroline,Thank you for staying with us and for the positive feedback. We are delighted that you enjoyed your time with us so much and we hope to welcome you back again very soon for another fantastic stay. Kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Christoph

Aufenthalt von 18 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A wonderful ressort. Very nice houses and rooms. A great sport and event programm. Several pools. One only for adults. Very nice Bescheid. The staff is very very friendly. Fantastic breakfast. 4 restaurants for dinner. The whole ressort ist very good maintained and it is very clean. We were one week. It was great. I think, it could not be better.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Neptune Hotels am 9. Aug. 2022
Dear Klaus, Thank you for the perfect feedback. We are glad you enjoyed your Neptune experience, and all your expectations and staff hospitality were met. It was a pleasure to read that you enjoyed your stay, and we appreciate that you shared your positive experiences with us and the online readers. We truly hope to have the pleasure of welcoming you back next year. Best Regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Rafaël

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super place and wonderful services. We enjoyed our stay a lot in this beautiful resort. Thank you to everyone, you are among the best of the best !!! Great food also. We highly recommend it to those who like great places.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Neptune Hotels am 9. Aug. 2022
Dear Rafaël, Thank you for your review and the perfect rating. It's a pleasure to hear that you had such a nice stay and that you strongly recommend us. We are absolutely flattered that you found our hotel to be of such good value and we would be really happy if you would consider staying with us again. Kind Regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Neptune Hotels am 18. Juli 2022
Dear Sandra, Thank you for the perfect rating and for staying with us. We are delighted you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind regards, Neptune Hotels - Kos, Greece.

10/10 – Hervorragend

Karin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Juni 2022
Antwort von Neptune Hotels am 1. Juli 2022
Dear Karin, Thank you for sharing your review and the perfect rating. It is our pleasure to know that you had an excellent stay at Neptune Hotels. We await with pleasure the opportunity to greet you once again and until then, we wish you all the best! Kind Regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Christina

Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Neptune Hotels am 3. Juni 2022
Dear Johannes, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. Kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Kristof, Remseck

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles super
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Neptune Hotels am 16. Mai 2022
Dear Kristof, Thank you for your positive feedback and for choosing to stay with us. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back on your next visit to Kos. With kind regards, Neptune Hotels

8/10 – Gut

Stefanie, Muenchen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches, professionelles Personal in allen Bereichen. Lage des Hotels am Meer sehr schön. Anlage sehr groß, für unseren Geschmack zu groß. Buffet leider sowohl für Frühstück als auch Abendessen nur befriedigend, was die Qualität anbelangt.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2021
Antwort von Neptune Hotels am 28. Sept. 2021
Dear Stefanie, Thank you for your positive review. We're pleased to hear that our location was to your liking and that you enjoyed the friendliness of our staff and the quality of our buffets. We know our guests deserve the best and we will use your comments as we continually evolve to best meet and exceed our guests' expectations. Thank you for your feedback and we hope to be part of your future trips. Kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt zum Wohlfühlen
Sehr großzügig, super gepflegt, wunderschöne Anlage.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Neptune Hotels am 15. Sept. 2021
Dear Tobias, Thank you for your feedback and the perfect rating. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back on your next visit to Kos. With kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beste Adresse auf Kos ....
Wir waren nach 2020 bereits zum 2. Mal im Neptune Hotels Resort. Obwohl die Anlage total ausgebucht war (2020 waren es vielleicht 1/3 der Gästeanzahl) konnten wir unseren Aufenthalt sehr geniessen. Das wirklich sehr freundliche und hilfsbereite Personal - egal wer und wo - hat uns auch dieses Jahr wieder sehr beeindruckt. Wir kommen auf alle Fälle im 2022 wieder ....
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2021
Antwort von Neptune Hotels am 10. Sept. 2021
Dear Claudia, Thank you for taking your time out to write such a warming review. We are so glad to hear that your stay in our hotel fulfilled once again your expectations. We genuinely appreciate your kind words regarding our staff. We are sure they enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. We are always happy to serve you and we await with pleasure the opportunity to greet you once again. Until then, we wish you all the best! Kind regards, Neptune Hotels

8/10 – Gut

Christina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2021
Antwort von Neptune Hotels am 7. Sept. 2021
Dear Christina, Thank you for staying with us. We appreciate your positive feedback and we hope to be part of your future trips. With kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2021
Antwort von Neptune Hotels am 31. Aug. 2021
Dear Annika, Thanks for staying with us! We appreciate your positive feedback and we hope to be part of your future trips. Warm regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Neptune Hotels Team am 30. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback and the perfect rating. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back on your next visit to Kos. With kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von Neptune Hotels Team am 6. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for the perfect rating. We are so glad that you enjoyed staying with us. With kind regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage und super Service
Wieder ein sehr erholsamer Aufenthalt in der wunderschönen Anlage des Neptune Hotels. Freundlichkeit des Personals und Service sind hervorragend. Wir haben es sehr geschätzt, dass wir unser Zimmer früher beziehen und länger behalten durften. Vielen Dank an alle
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2021
Antwort von Neptune Hotels | Marketing Team am 14. Juni 2021
Dear Guest, Thanks for sharing such wonderful feedback of your time at Neptune Hotels. A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue with their efforts to uphold our high standards. We very much look forward to have you with us again and we wish you all the best! Kind Regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Natalie M. | Marketing Team am 23. Okt. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!

8/10 – Gut

Frank, Mecklenburg Vorpommern

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgesprochen schöne und gepflegte Anlage. Sehr freundliches Personal. Sehr gute Reklamationskultur.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020
Antwort von Natalie M. | Marketing Team am 6. Okt. 2020
Dear Frank, Thank you for your positive review and for choosing our hotel. Your kind mention regarding the friendliness of our staff and the team's quality service is especially appreciated. We hope that that we get the opportunity to welcome you back to our hotel. Thank you for your trust and take care. Best Regards, Neptune Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020
Antwort von Natalie M. | Marketing Team am 30. Sept. 2020
Dear Guest, Thanks for staying with us and for your positive review. Kind Regards, Neptune Hotels