Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
100 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
100
14 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
14
5 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
5
0 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
0 von insgesamt 119 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
10/10
Sauberkeit
10/10
Personal & Service
9,8/10
Ausstattung
9,8/10
Zustand der Unterkunft
10/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Resort ist in jeder erdenklicher Hinsicht einfach extra-klasse!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Panita / Guest Recognition Specialist am 14. Juni 2019
Thank you very much for your kind words which will share with our team.
We do hope you have a pleasant stay with us.
10/10 – Hervorragend
Joshua
26. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
100% perfekter aufenthalt
100% perfekter aufenthalt, nichts liess zu wuenschen uebrig
Joshua
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Panita / Guest Recognition Supervisor am 27. Feb. 2019
We are really excited to receive your words of encouragement and appreciation. It was our pleasure having you with us.
10/10 – Hervorragend
Jesse
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jesse
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Brian
Mit dem Partner gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolute luxury offering and epic views. The staff are literally the best we’ve ever experienced at a resort property. Very well run. Excellent food especially the Thai food at dinner.
Brian
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Cristian Ilie
Mit dem Partner gereist
7. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect place if you’re looking to chill!
Cristian Ilie
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Jose
Mit dem Partner gereist
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The experience was unforgettable:
The way the rooms were built in the mountains adapting and respecting nature.
The views from the hotel of the ocean and sky was breathtaking.
The staff was outstanding, friendly and polite.
The food at the restaurants was delicious, fresh and perfect presentation.
I will highly recommend Four Seasons Resort Koh Samui.
Jose
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Shu Ting
5. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beyond wonderful
The textbook example of luxury and the price is very reasonable for what you get. It was for our honeymoon and they made us feel very special. Kudos to all the amazing staff
Shu Ting
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
9. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel with amazing customer service
I was stunned by the view upon the arrival. The 360 degree ocean view was really great. The customer service was excellent as I was celebrating my wife birthday. They arranged the flower and cake upon my request. And my wife was very pleased by the setting. She also surprised by the Spa department that they make the 'HBD' letters at the treatment room. I would definitely visit them again.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 10. Juli 2023
Dear Anonymous,Sunny greetings from Koh Samui. Thank you so much for taking the time to share such glowing feedback. The team will be so proud to read all your fond words, they are the best at what they do and thank you for highlighting them. We do hope to welcome you back very soon. Best regards,
8/10 – Gut
SIDDHARTH
5. Juli 2023
SIDDHARTH
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Roy
5. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great resort!
Roy
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 10. Juli 2023
Dear Roy, Greetings from Four Seasons Resort Koh Samui!Thank you very much for your valued feedback regarding your recent stay with us. We all wish you a quick return to paradise very soon. Best wishes,
10/10 – Hervorragend
Spencer
Mit einer Gruppe gereist
24. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best of the best
Spencer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 3. Juni 2023
Thank you very much for your kind feedback, we do hope to have a chance to wlelcome you back again.
10/10 – Hervorragend
Andreas
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Four Seasons tropical paradise
Flott parkanlegg rundt hotellet. Villaer var fine, men ikke mer enn det man forventer. Super frokost, både mat, sted og utsikt. Spiste middag på stranden en kveld, god mat og fint pyntet, men opplevelsen ble ødelagt av underholdning som var temmelig simpel og bråkete. Vinlisten er dårlig, enten latterlig dyre viner eller viner til en grei pris som har temmelig lav kvalitetet. Service var veldig bra.
Andreas
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Kaori
Mit der Familie gereist
26. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 20. Jan. 2023
Dear Pat Man, Thank You so much for a very generous and wonderful review. Your feedback means a lot to us. We hope to welcome you back very soon.Best regards,
10/10 – Hervorragend
David
24. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
David
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 20. Jan. 2023
Dear David.Thank You so much for a very generous and wonderful review. Your feedback means a lot to us.We hope to welcome you back very soon.
10/10 – Hervorragend
YOKA
Mit dem Partner gereist
30. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff who addressed us by name at all time. The extreme friendliness of staff whether restaurant, housekeeping, transportation or grounds keepers. Quality and choice of breakfast items. The peace of quiet being in this lush green tropical hillside paradise.
YOKA
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Stacy
9. Okt. 2022
Stacy
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Patrick
20. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Patrick
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
8/10 – Gut
sumin
1. Aug. 2022
sumin
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Yuk Chun
20. Juli 2022
Yuk Chun
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Nikhil
5. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nikhil
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Nicole
Mit dem Partner gereist
29. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful stay! The resort grounds and staff were amazing.
Nicole
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Christopher
Mit dem Partner gereist
20. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very beautiful resort. Even during Corona, the staff was very friendly and knew our names. The beach is private and the Villa we received was also very private. It really was a dream getaway.
Christopher
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Jordan
13. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
Excellent hotel overall, amazing view, diverse and delicious breakfast
Service is great and available
Jordan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 28. Dez. 2021
We’re are delighted that you had a great time staying with us. We hope to see at the resort again :)
10/10 – Hervorragend
Matthaeus
11. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best holiday we have done in years. This place is true magic. We will be back!
Matthaeus
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 28. Dez. 2021
We’re are delighted that you had a great time staying with us. We hope to see at the resort again :)
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Retreat
Great location, amazing views, and with excellent service. Live up to the 5 Star Standards. All staff at FS Koh Samui were every attentive and attention to all details. Thank you to the front desk staff, Peter, Kam, buggie drivers, and everyone at Koh restaurant for making our stay felt welcomed and enjoyable.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui am 28. Dez. 2021
Thank you for your recent stay with us and again for taking the time to share such glowing feedback.We will continue to push for perfection and hope to have you back soon to enjoy more.
10/10 – Hervorragend
yao
23. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
yao
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding service
Nice rooms with pool (but should be cleaned more often)
The location is a bit off and you need a taxi or bike/car to look around.
Food is good and your wishes can most often be accommodated if not on the menu.
The staff is incredibly friendly and service-minded!
Top notch!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Four Seasons Resort Koh Samui, Thailand am 11. Jan. 2021
We truly appreciate your feedback. Hope to see you at the resort again soon.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
8. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Panita M / Executive Administrative Assistant am 15. Sept. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for your kind comments and for such great feedback regarding your recent stay with us. We are blessed with the best team imaginable and thrilled you were able to experience how great they are and and we hope to have you back with us very soon.
Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Sascha
13. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing luxury hotel
This hotel is truly one of the best luxury hotels I have ever stayed in. Their service is absolutely outstanding and all facilities are immaculate and absolutely beautifully designed.
Sascha
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Panita / Guest Recognition Supervisor am 13. März 2020
Dear Mr. Sascha,
Thank you very much for your kind comments and for such a great feedback regarding to your recent stay with us. We appreciate your kind words and are very much looking forward to having you back with us again soon!
Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Jonas
24. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super vennlig staff, strålende mat. Ingenting å klage på. Anbefales på det sterkeste.
Jonas
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2020
Antwort von Panita / Guest Recognition Supervisor am 2. März 2020
Dear Jonas,
Thank you for all your wonderful feedback and especially the fond words rewarding team.
We would love to welcome you back to the resort again.
Best regards,
6/10 – Okay
James
17. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stunning Property, Stunning Prices
Stunning property with equally stunning prices. We stayed also at the Nearly identical new Four Seasons property in Vietnam, and the in-resort prices were double at Koh Samui. For example, the least expensive bottle of wine was $120. In Vietnam, it was $45. There are many restaurants and wine shops right outside the hotel. And cabs are easy to get. So we just went out every night. In Vietnam, we ordered food and wine all week long. For more than 1K a night, it was just a little cheeky and felt like we were being gouged. They lost a lot of business.
James
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Panita / Guest Recognition Supervisor am 17. Feb. 2020
Dear James,
Thank you for taking your time in providing your feedback and concern on your stay. We will definite pass on your comments about the pricing to our management team for their further necessary follow up. We truly appreciate you bringing this to our attention.
Thank you again for staying with us and hope to welcome you back in the near future.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This was an amazing stay. the hotel upgraded us to one of the residences with a huge and amazing pool and view of the sea. we were treated like kings and queens. thank you!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Panita / Guest Recognition Supervisor am 23. Jan. 2020
We are all delighted to hear how much you enjoyed the beautiful setting of the resort, as well as the teams creations and service. We hope to have you back with us very soon.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel ever
Amazing! Top service from any aspect. They think of every small detail!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Panita / Guest Recognition Supervisor am 13. Nov. 2019
Dear Guest,
Greetings from Koh Samui. Thank you for all your kind words and more happier to hear how much you enjoyed of your stay.
Warm regards,
6/10 – Okay
w
Mit der Familie gereist
30. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mosquitoes everywhere. Could not even use outdoor area of room. Lack of privacy as our room was directly visible from the main club pool area.
w
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Jaa / Guest Recognition Supervisor am 22. Nov. 2019
Dear W,
Greetings from Koh Samui. Thank you very much for your feedback. I am sorry to hear that you were disturbed by mosquitos. We do work to keep the mosquito issue under control and are constantly looking for the ways to prevent them in our tropical environment.
We will certainly note your comments and look for ways to improve.
Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
14. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We highly recommend. House was clean and functionnal. Amazing view.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Panita / Guest Recognition Specialist am 15. Aug. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your encouraging words as they mean a lot to our team. Rest assured that I will share them with the entire team.
We are wishing you have a pleasant stay with us
10/10 – Hervorragend
JUN.Y
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
25. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Panita / Guest Recognition Specialist am 9. Aug. 2019
親愛なるJUN.Y
私たちはあなたが私たちとの滞在を完全に楽しんでくれたことをとても嬉しく思います。
ご不便をおかけして申し訳ありませんが、ご滞在中にさらなる情報が必要な場合はお知らせください。
私たちを訪問してくれてありがとう。
よろしく、
Dear JUN.Y
We are so happy that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind words are greatly appreciated and I will share them with the team.
We do apologies for the inconvenience cause that happen during your stay, please advise more information for further action.
Thank so much for visiting us. We look forward to welcoming you back again soon.
Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
24. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent facilities and location. World class service provided by all staff members.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Panita / Guest Reconition Specialist am 25. Juli 2019
I am so happy that you thoroughly enjoyed your stay with us and your kind words are greatly appreciated and I will share them with the team.
Thank you for taking the time to share your experience.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Panita / Guest Recognition Specialist am 11. Juli 2019
Thank you very much for your kind feedback, we are wishing you have a pleasant stay with us.
10/10 – Hervorragend
Joo Yeon
4. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Joo Yeon
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Panita / Guest Recogintion Specialist am 8. Juli 2019
Dear Joo Yeon,
Thank you very much for your excellent feedback, we do hope you enjoyed your holiday. Looking forward to welcome you back soon.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
16. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Panita M./Guest Recognition Specialist am 16. Mai 2019
Thank you very for taking the time to share your feedback and we wishing you have pleasant stay with us.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
22. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Panita M./Guest Recognition Specialist am 27. Apr. 2019
Thank you very much for your feedback. Hopefully, it will not be too long before we have the pleasure of seeing you again.
Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Panita/ Guest Recognition Supervisor am 9. Apr. 2019
Thank you for joining us and we certainly hope that you will visit us again when your travel plans bring you back to Koh Samui.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anniversary trip
Our stay was amazing. The food and service was great. However, the hotel is a bit old.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Panita / Guest Recognition am 9. Apr. 2019
I am thrilled that you enjoyed your stay at Four Seasons Resort Koh Samui. Thank you for your kind words which we will share with our team.
We look forward to your next travel plans back to our Resort.
10/10 – Hervorragend
Marcus
28. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect getaway for two
Outstanding quality and service
Marcus
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Panita M // Guest Recognition Specialist am 1. Jan. 2019
I am glad that you enjoyed the overall experience at our Resort and thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Omar
7. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Omar
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Panita M // Guest Recognition Specialist am 19. Dez. 2018
I was really excited to receive your words of appreciation. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you once again to this “Coconut Island”.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service
Comfortable bed
Awesome in villa dinning experience
Absolutely relaxed
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Panita M. // Guest Recognition Supervisor am 26. Nov. 2018
I was really excited to receive your words of encouragement and appreciation. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you once again to this “Coconut Island”.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Nov. 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Panita // Guest Recognition Supervisor am 21. Nov. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for sharing your experience following your recent visit to our Resort and for your kind words. We hope that we will be able to welcome you back to Koh Samui very soon!
Warm regards,
8/10 – Gut
Peter, Hong Kong
12. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed for 5 nights, excellent hotel with great service. The only improvement I would suggest would be the food quality as we expected 5* food for 5* price, we sample some of the choices offer mediocre especially for the price.
Peter
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Panita - Guest Recognition Supervisor am 13. Nov. 2018
Dear Peter
Thank you for sharing your experience following your recent visit to our Resort and for your kind words. We hope that we will be able to welcome you back to Koh Samui very soon!
Kind regards,