Innenpool, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Liegestühle

Bewertungen von SPA HOTEL NEMO with dolphins

4.5 out of 5
SPA HOTEL NEMO with dolphins
Str. Sumy, 35 (in Cascade), Garden Shevchenko, Kharkiv

Bewertungen

8,2

Sehr gut

29 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 Nächte im Hotel
Das Hotel ist ideal für den Sommer, zusammen mit Kindern. Das Delfinarium ist direkt daneben und es gibt für den Hotelgast auch Vergünstigungen. Wir waren im Februar, es war kalt und die Zugangswege waren mit Schnee und Eis bedeckt. Darum war das Spazieren etwas unangenehm. Da dieses Hotel viel mit Wasser zu tun hat, riecht es halt nach Chlor, was aber nicht unangenehm war. Es hat ein kleines Schwimmbad, und Saunen und Sprudelbad und ein Fitnesscenter mit vielen Geräten. Das Restaurant auf dem Dach ist 24 Stunden geöffnet und das war für uns super, weil wir auch in der Nacht noch was essen konnten und mal etwas zwischendurch.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Stefan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Hal, San Tan Valley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, quiet, friendly and helpful staff.
Antwort von Hotel Team am 28. Sept. 2023
Dear Hal ! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We will be glad to see you again at Hotel & SPA NEMO! Sincerely, NEMO team!Редактировать Удалить

6/10 – Okay

Grant

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von NEMO team am 21. Dez. 2021
Dear Stefano! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Hotel is in perfect condition. Only hard to reach or visitors come in due to security restrictions in a park area.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von NEMO team am 26. Nov. 2021
Dear guest! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

Adam, Viburnum

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. All staff was great.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von NEMO team am 5. Nov. 2021
Dear guest! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

alaeldin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean , friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von NEMO team am 19. Okt. 2021
Dear alaeldin! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

Silviano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Camere spaziose, moderne, grande pulizia, con tutti i comfort, reception sempre pronta a risolvere ogni problema
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021
Antwort von NEMO team am 19. Okt. 2021
Dear Silviano! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

Petr

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Interesting hotel suitable for families.
Nice hotel with attractions for families and kids. Hotel located next to a green park. Resturant was above average. Hotel rooms were clean and quiet. Hotel can be difficult to get to by taxi.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von NEMO team am 19. Okt. 2021
Dear Petr! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

4/10 – Schlecht

Andres

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible Hotel with dolphins and beluga whales! It’s a shame ! Good breakfast and we’ll located! It’s a shame they have dolphins and whales captive
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von NEMO team am 19. Okt. 2021
Dear Andres! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

Dan M

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay in Kharkiv
This hotel is in excellent location in Taras Shevchenko park. Access is difficult by car, as there are 2 barriers and taxi drivers don't usually know how to get there. Always enter from Sumska street. Hotel is clean. The standard rooms are too small for a 5 star, but the junior suite was adequate. Food was great at the restaurant for breakfast buffet and dinner a la carte. Slow during dinner time for service. Nice rooftop terrace. Rooms are properly maintained and they have afternoon turndown service. Complimentary water in the room. Included is also sauna, pool, jacuzzi. Massage is extra and pretty good. Staff is mostly accommodating. Dolphin shows every day, though we didn't attend, as we've done it elsewhere before.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von NEMO team am 19. Okt. 2021
Dear Dan M! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO! Best regards, NEMO team!

10/10 – Hervorragend

Viktoriya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un régale
Super hôtel, propre, cosy. Fantastique spa et les soins. Le petit-déjeuner délicieux, un mélange de la cuisine ukrainienne et européenne. On s’est régalé. Superbe terrasse et piscine à l’extérieure également.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Nemo Team am 6. Sept. 2021
Dear guest! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. The experience of our guests about the hotel is very important to us. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! Thank you for taking the time to write kind words about us! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO

6/10 – Okay

Teddy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked the terrace on the 6th floor beautiful The service was not that good I'm sorry to say the restraunt service needs a make over Disappointed in the food some items ran out beef steaks and the steak I did order was not what they said it was It would be nice if the staff would smile when getting you
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2021
Antwort von Nemo Team am 6. Sept. 2021
Dear guest! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. The experience of our guests about the hotel is very important to us. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! Thank you for taking the time to write kind words about us! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO

10/10 – Hervorragend

Philip, Herzliya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Almost excellent location (the only downside - to get a taxi you will need to walk 5 mins since the hotel is in the middle of the park). The staff is very friendly, pools clear, plus dolphins show, open-air bar/restaurant..
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Nemo Team am 6. Sept. 2021
Dear guest! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. The experience of our guests about the hotel is very important to us. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! Thank you for taking the time to write kind words about us! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO

10/10 – Hervorragend

Lesya

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small hotel in city centre,but quite located at the Shevchenko garden. 2 swimming pools,kids frendly. Breakfast buffet style accompanied ukranian brut wine
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Nemo Team am 6. Sept. 2021
Dear guest! Thank you for choosing Hotel & SPA NEMO. The experience of our guests about the hotel is very important to us. Your feedback is the biggest motivation for our entire team! Thank you for taking the time to write kind words about us! We look forward to meeting you again at Hotel & SPA NEMO

10/10 – Hervorragend

Mykola

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Larry

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2021
Antwort von Nemo Team am 22. Juli 2021
Good afternoon! Thank you for your feedback. We are developing and striving for improvement! We are always waiting for a visit! Best regards, NEMO team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The amenities are in good condition: different types. The bad things: the sharp corners o f the bed,easy to scratch legs badly
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von Nemo Team am 15. Juni 2021
Good afternoon! Thank you for your feedback. We are developing and striving for improvement! We are always waiting for a visit! Best regards, NEMO team

10/10 – Hervorragend

Oksana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Nemo Team am 27. Apr. 2021
Уважаемая Оксана ! Спасибо, что посещаете наш комплекс, мы рады каждому гостю! Благодарим за высокую оценку! Для нас это важно и ценно! С уважением, команда NEMO.

6/10 – Okay

IDRIS

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Nemo Team am 27. Apr. 2021
Good afternoon! Thank you for your feedback. We are developing and striving for improvement! We are always waiting for a visit! Best regards, NEMO team

8/10 – Gut

Baris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Beautiful hotel , just location is not convenient to call a taxi
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von Nemo Team am 27. Apr. 2021
Good afternoon! Thank you for your feedback. We are developing and striving for improvement! We are always waiting for a visit! Best regards, NEMO team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5* for spa, definitely worth it to stay, very nice hotel and very friendly stuff, will come again
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Nemo Team am 15. Jan. 2021
Dear guest, Thank you so much for your rate and recommendation. It was a pleasure to welcome you to Hotel & SPA NEMO with dolphins and it is great to see that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back to our hotel and ensuring your next visit is even more pleasant and enjoyable. Best regards, NEMO team.

8/10 – Gut

Lee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
service needs improvement
Service is OK, very slow at Restaurant
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Nemo Team am 21. Aug. 2020
Dear guest! Thank you for choosing Hotel and SPA NEMO with dolphins and your review of the hotel. We will be glad to see you again at Hotel and SPA NEMO with dolphins! Best regards, NEMO Team.

10/10 – Hervorragend

Fred

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2020
Antwort von Nemo Team am 15. Aug. 2020
Dear guest! Thank you for choosing Hotel and SPA NEMO with dolphins and your review of the hotel. We will be glad to see you again at Hotel and SPA NEMO with dolphins! Best regards, NEMO Team.

10/10 – Hervorragend

Kevin J

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awsome place
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von Nemo Team am 28. Juli 2020
Dear guest! Thank you for choosing Hotel and SPA NEMO with dolphins and your review of the hotel. We will be glad to see you again at Hotel and SPA NEMO with dolphins! Best regards, NEMO Team.

10/10 – Hervorragend

Abdul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and pleasant hotel
A very nice hotel centrally located a little issue due to it being in the middle of a park getting a Uber to the front of the hotel. However clean attentive staff. There are Dolphins at the hotel which I am not to sure about if they should be kept in captivity nevertheless a great clean hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Nemo Team am 4. Juli 2020
Dear guest! Thank you for choosing Hotel and SPA NEMO with dolphins and your great review of the hotel. We will be glad to see you again at Hotel and SPA NEMO with dolphins! Best regards, NEMO Team.

10/10 – Hervorragend

Hans

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel & Spa NEMO with dolphins am 12. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for so good respond! Your opinion is very important to us! We will be glad to see you again at Hotel & Spa NEMO with dolphins! Best regards, NEMO Team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a really good hotel in great location. Nemo is in the heart of the city and in a most beautiful park. Step outside and the park is beautiful and at your feet. It is easy to walk to the main streets and close to the metro. Nemo has nice amenities, gym, spa, massage, swimming pools, aquarium, dolphin show. The restaurant on the roof has a great city view and nice menu. If you want to save money then you can find cheaper, but if you want a great place to stay while in Kharkov I highly recommend Nemo Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Hans

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

MotiM, Beit Shemesh Israel

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
AWESOME - AMAZING HOTEL Great staff Great people! Amazing Pools & Dolphins/Show- Everything just amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pick me!!!
Staff were so amazing, helped when ever in needed something. Hotel lived up to what I reviewed before booking! I will be staying again my next visit
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von NEMO Team am 9. Jan. 2019
Dear Michael, thank you for your respond! We are glad that you appreciated service of Hotel & Spa NEMO with dolphins! We will be glad to see you soon! Best regards, NEMO Team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

2/10 – Ungenügend

jack

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The construction on the park made it impossible to get a taxi in and out of the Hotel, Had to walk a distance to catch a taxi. I would not stay there again until construction is complete, If I where told about the construction I would not have stayed there.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

ed, frostburg, maryland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, high security, great staff
The gym and spa were excellent. The staff was friendly and courteous and helped me find my lost cell phone! Dolphin show was excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von NEMO Team am 9. Juni 2018
Dear guest! Thank you for Your review! It's very pleasant for us read such words. We will be glad to see You again at Hotel & Spa NEMO with dolphins. And we will do our best to make you staying comfortable! Best regards, NEMO Team.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Hotel renovado pero con deficiencias. El desayuno es lento y bastante pobre y caro para lo ofertado. La habitación está bien pero es básica para un hotel 4 estrellas de ese precio.

8/10 – Gut

Erdeniz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Resepsiyon çalışanları ilgili arkadaslar
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Martins

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
V gd
Really nice stay made special by beautiful and friendly reception staff that showed real care and helpfulness.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von NEMO Team am 24. Jan. 2018
Dear Martins, We are really appreciate Your choice of hotel! Thanks that shared with other travellers Your opinion. We are really happy that You was satisfied of stay & waiting for You again! Best wishes, NEMO Team.

2/10 – Ungenügend

Kassem, Geneva

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worst stay you could imagine
1. Access is very difficult, very long deviations due to work in the park, Had to climb a staircase of 75 steps to reach the hotel. 2. Rooms noisy, anyone making noise in the corridor you can hear clearly in the rooms, stayed up until midnight because of people opening and closing their doors and the noise from the electronic door card reader is just very loud 3. At 07h30 in the morning the cleaning lady opened and entered my room without even knocking on the door.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von NEMO Team am 24. Jan. 2018
Dear Kassem, thank you for choosing our hotel! We are very sorry that You were dissatisfied with the services of the hotel. Of course, we will listen your wishes and comments. Nevertheless, we hope to welcome You again to HOTEL&SPA Nemo with dolphins! Best regards, NEMO Team.

6/10 – Okay

JM

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel moyen. Grande partie du personnel pas agréable.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017

6/10 – Okay

emmanuel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Un 5 étoiles, vraiment ?
Ce n'est pas un 5 étoiles. C'est un hôtel où le plus est d'être à côté d'un Delphinarium qui reste payant tant que vous ne restez pas 3 nuits (!). Tout y est petit, la chambre n'a vraiment pas d'espace, elle est à la limite de ressembler à un hôtel Ibis avec un lit qui vous rappelle vos maux de dos. Les couloirs monstrueux. La piscine Spa est ce qu'il y a de mieux avec le restaurant en hauteur mais sans charme. Les services sont à la limite, tout dépend à qui vous avez à faire... Parfois on consulte son portable plutôt que de s'intéresser aux clients.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Antwort von NEMO Team am 24. Jan. 2018
Dear Emmanuel, thank you for choosing our hotel! We are very sorry that You were dissatisfied with the services of the hotel. Of course, we will listen your wishes and comments. Neverthelesse we hope to welcome You again to HOTEL&SPA Nemo with dolphins! Best regards, NEMO Team.

2/10 – Ungenügend

Kenneth

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Avoid at all costs!!!
Absolutely horrible. Billed as a spa/hotel, but really just a set of cheap rooms set next to a kids aquarium that plays constant loud music that you hear throughout your room. Jetted tub, one selling point of the hotel, is minuscule in size and not even jetted. A complete and total rip off. Avoid at all costs.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

Jimmy, USA

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Decent Location but not great facility
Staff seemed to be want to be there as much as the dolphins. Never felt really welcomed. No sense of privacy. Food was fair to good. Swimming pool not very good. Overall, felt artificial. I suppose it is OK for young family.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

6/10 – Okay

Hroar

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Really really bad......
I think this should be one of the last Hotels to choose for Kharkov. It`s very difficult to find anything good about it. It was just really really bad......
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

4/10 – Schlecht

Georg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Pool closed, slow service. Will not return!
Nice and relaxing hotel, however the room that I booked (junior suite) was supposed to be with a balcony. The pool was closed for renovation (no information about this on the website!). This hotel has 3 junior suites and only 1 has balcony. This is not advertised on the website. The service in the restaurant on the 6th floor is appalling: slow (45 minutes to deliver desert). Almost nobody speaks English, I can understand it is not a must, but this is not a 5 * hotel, merely a 3 star hotel.