Privatstrand, Shuttle zum Strand, Cabañas (gegen Gebühr), Liegestühle

Bewertungen von Corendon Playa Kemer - All Inclusive

5 out of 5
Corendon Playa Kemer - All Inclusive
Beldibi Mah Baskomutan Ataturk Cd N195/1, Kemer, Kemer

Bewertungen

9,0

Wunderbar

59 von insgesamt 91 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 91 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 91 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 91 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 91 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really love this hotel!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Burçak Tekin am 2. Mai 2023
Dear Kevin, Thank you very much for your kind comment! We are pleased that you had a nice vacation.We are looking forward to welcoming you back to Corendon Playa Kemer in the near future.Best RegardsCorporate Communications & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Eda Claire

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragende Anlage. Jedem zu empfehlen!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 28. Apr. 2022
Liebe Eda Claire, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und gute Kommentare geschrieben haben. Ihre Meinung ist für uns sehr wichtig. Gerne hosten wir Sie in Ihrem nächsten Urlaub in unserem Hotel. Freundliche Grüße, Corendon Playa Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Suzana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war Traumhaft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 23. Apr. 2022
Liebe Suzana, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und gute Kommentare geschrieben haben. Ihre Meinung ist für uns sehr wichtig. Gerne hosten wir Sie in Ihrem nächsten Urlaub in unserem Hotel. Freundliche Grüße, Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war des Geldes Wert. Direkter Zugang zum Strand und zum Meer. Das Meerwasser ist sehr sauber und glasklar. Sehr schönes Ambiente mit dem Pier und gemütliche Atmosphäre bis in die Nacht. Das Essen war vielseitig und schmeckte sehr gut. Zudem eine unglaublich gute und leckere Pattisserie, welche von 10 bis 24 Uhr offen hat. Zusätzlich ist Antalya-Stadt innerhalb 25-30min und Kemer innerhalb 10min mit dem Auto erreichbar. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Schöne Poolanlage inlk. Nebenpool mit tollen Rutschbahnen. Negativ anzumerken wären nur die überhöhten Preise der Shishas, dass bei der grossen Rutsche die Übergänge flüssiger verlaufen müssen und dass der Sand beim Volleyballfeld unbedingt feiner sein muss, damit keine Schürfwunden beim Spielen entstehen. Alles in allem würden wir liebend gern das Hotel wieder buchen, denn es ist sicherlich eines der besten in der Umgebung.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 3. Okt. 2019
Sehr geehrter Gast, Zuerst bedanken wir uns bei Ihnen für den Aufenthalt in unserem Haus. Es freut uns zu lesen, dass Sie einen schönen Urlaub hatten. Die Gästezufriedenheit ist für uns sehr wichtig sowie Ihre Meinungen auch. Ihr Lob wird an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet und sorgt für die Motivierung unserer Mitarbeiter. Wir hoffen Sie bei uns nochmal begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute, viel Gesundheit und schöne Tage. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Grand Park Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Anlage direkt am Meer. Ideal auch für Kinder mit Kinderanimation und einigen Rutschen. Die Anlage ist sehr kompakt mir kurzen Wegen und alles direkt am Meer. Vom Zimmer und von dem Restaurants sieht man immer aufs Meer. Bei unserem Besuch fast ausschließlich russiche bzw. osteuropäische Gäste, falls das für jemand ein Entscheidungskriterium sein sollte. Zimmer in tadellosen Zustand und sehr sauber, auch der Rest des Hotels. Essen auch bestens!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 21. Mai 2019
Sehr geehrter Herr Johannes, Zuerst bedanken wir uns bei Ihnen für den Aufenthalt in unserem Haus. Es freut uns zu lesen, dass Sie einen schönen Urlaub hatten. Die Gästezufriedenheit ist für uns sehr wichtig sowie Ihre Meinungen auch. Ihr Lob wird an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet und sorgt für die Motivierung unserer Mitarbeiter. Wir hoffen Sie bei uns nochmal begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute, viel Gesundheit und schöne Tage. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Grand Park Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel direkt am Strand
Super All Inklusive Hotel direkt am Strand! Hotel war sauber, Service gut, essen auch. Hat vorwiegend Gäste aus Russland und der Ukraine dort, als Schweizer wurden wir umso besser behandelt :) Waren bereits zum 2. Mal dort!
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2017
Antwort von Customer Relationship Management am 16. Dez. 2017
Lieber Gast Zuerst bedanken wir uns bei Ihnen für den bereits zweiten Aufenthalt in unserem Hotel sowie für Ihre gute und erfreuliche Bewertung. Es freut uns zu lesen, dass Sie einen schönen Urlaub hatten. Die Gästezufriedenheit ist für uns sehr wichtig sowie Ihre Meinungen auch. Ihr Lob wird an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet und sorgt für die Motivierung unserer Mitarbeiter. Wir würden uns freuen, Sie in unserem Hotel nochmals begrüssen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute, viel Gesundheit und schöne Tage!

10/10 – Hervorragend

Rosheni

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Corporate Communications & Reputation Management am 6. Mai 2024
Dear Rosheni,The Corendon Playa Kemer team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Marem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, beautiful surrounding atmosphere,friendly staff. Everything about the hotel was exceptional. It was clean room with excellent service. Food was really good. I was very pleased with my stay. I hope to be back for a longer visit in the future.
Antwort von Corendon Hotels & Resorts am 26. März 2024
Dear Marem,We're thrilled to hear your stay was exceptional, from our prime location and friendly staff to the cleanliness of your room and the quality of our food. It's wonderful to know you're planning a longer visit in the future. We eagerly await your return.Best regards,Corendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Talar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was incredibly friendly and very professional. The property was very clean and well maintained by the staff. Food was abundant and the variety was beyond expectation. We had an amazing time
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Burçak Tekin am 7. Nov. 2023
Dear Talar, Thank you very much for your kind comment! We are pleased that you had a nice vacation.We are looking forward to welcoming you back to Grand Park Lara Hotel in the near future.Best RegardsCorporate Communications & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Burçak Tekin am 23. Okt. 2023
Dear Guest,The Corendon Playa Kemer team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

6/10 – Okay

Kari

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Facilities are five star, the staff isn’t. Unpolite service and they don’t bother to handle complaints
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Burçak Tekin am 23. Okt. 2023
Dear Kari,We are glad to learn that you have enjoyed your stay and offered service in our Hotel. On the other hand, we were very concerned to read that the time you spent with us was not better than your expectations. We would also like to thank you for your constructive comments related to our Hotel team and wish to assure you that we take all comments seriously and will address these issues accordingly. Once again, please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. We very much hope you will give us another chance to convince you of the quality of our services and welcome you back for the perfect visit. In the meanwhile, we remain with our best wishes.Corporate Communications & Reputation ManagementKind RegardsCorendon Hotels & Resorts

8/10 – Gut

Gülçin

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Burçak Tekin am 16. Okt. 2023
Değerli Misafirimiz,otelimiz hakkında yapmış olduğunuz değerlendirme puanı için teşekkür ederiz.!Sizi tekrar Corendon Playa Ekibi olarak ağırlamaktan mutluluk duyarız!Saygılar,Corporate Communications & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Lucinda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic stay!
We had an amazing stay here! We decided to treat ourselves to 3 nights at the all inclusive after travelling around Turkey for 10 days and we are so happy we did! The beach and pool were stunning and great to relax. The food was impressive and there was so much choice (even for a vegan like me!) and we found the staff helpful. I would definitely recommend to others. Yes there is music and it can be loud, but we still found it easy to relax and it had a really great atmosphere. I would come back again!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Burçak Tekin am 16. Okt. 2023
Dear Lucinda,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at Corendon Playa Kemer Hotel. We hope that you will stay with us several more times on your next vacation. Your kind comments about our service are highly appreciated. We will share your comments with our management. Our Kemer Team is ready to welcome you. We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Seyma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Burçak Tekin am 25. Aug. 2023
Değerli Misafirimiz,otelimiz hakkında yapmış olduğunuz değerlendirme puanı için teşekkür ederiz.!Sizi tekrar Corendon Playa Ekibi olarak ağırlamaktan mutluluk duyarız!Saygılar,Corporate Communications & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Boumediene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Belle plage privee , personel aux services des clients , nourriture excellente avec beaucoup de variétés, chambre moderne tres propre , rien a dire , hate a ce que je retourne , confortable avec vue sur mer et
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Burçak Tekin am 8. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Grand Park Lara! Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soonBest RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Sema

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yders tilfreds Mellem str hotel med komfort tilstand i top
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Burçak Tekin am 7. Aug. 2023
Dear Sema,Thank you for your wonderful feedback! Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that you enjoyed your stay at Corendon Playa Kemer.We look forward to hosting you again soon, where we promise to provide even more delightful moments and unforgettable memories.Best Regards,Corporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Igor

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had one week vacation with my family at the resort. Pros: 1. Excellent food: Stuff at the kitchen was doing very well. Variety and quality was above excellence. 2. Friendly Stuff: Every stuff was welcoming and making sure that we are having good time. 3. Entertainment: This is the best part. This hotel attracts all kind of tourists: from families with bunch of kids to young single active fellas. Every disco or dancing show was suitable for everybody. Everyday different program. Very modern and energising 6 out of 5 to entertainment department💪 Cons. I wish management would invest more in hotel rooms and plumbing. You can tell that its newly remodelled facility but in a cheap way. 1. Drain is smelly: if you keep bathroom open and balcony closed, entire room will have weird smell. Might bother people with sensitive nose. 2. Mattresses and pillows are poor quality. If you sensitive to this things you may have sleep issues. I guess you can't have everything. And In my opinion this hotel has very good price/quality ratio. Thank you to all hotel stuff for wonderfull stay. I'm definitely consider to come back some time.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Burçak Tekin am 7. Aug. 2023
Dear Igor,Dear Guest,Thank you for your wonderful review! We are grateful for your delightful one-week vacation with your family at Corendon Playa Kemer.We truly appreciate your positive remarks, especially regarding the excellent food prepared by our kitchen team and the warm hospitality provided by our friendly staff. It's great to hear that you enjoyed the diverse and energizing entertainment, adapted to every guest's preference.Your feedback is valuable to us, and we will take your comments into serious consideration to make the necessary improvements.We are thrilled to hear that you found our hotel's price/quality ratio appealing and that you are considering coming back in the future. We can't wait to welcome you and your family once again for another wonderful stay.Warm regards,Corporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

irmak

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Burçak Tekin am 24. Juli 2023
Dear Irmak,The Corendon Playa Kemer Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Khawaja Nisar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Food, events and staff dealing was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Corendon Hotels & Resorts am 17. Juli 2023
Dear Khawaja Nisar, Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our food, events, and staff. It was our pleasure to provide you with an amazing experience. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay.Kind regards, Corendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Evgeni

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great food
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Burçak Tekin am 2. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Corendon Playa Kemer! Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soonBest RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

2/10 – Ungenügend

Ike

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible Customer Service
Hotel staff wasn’t very accommodating. A friend of mine made the reservation for the week before not realizing that we didn’t arrive until this week. They didn’t offer any assistance other than we could just rebook and pay all over again. Being that it was already 9pm and I was in the middle of no where, I just rebooked. Then once we finally re-booked they take me to a dirty room that hasn’t been cleaned. So they then have to find another room to put me into. Overall the customer service wasn’t the best. Also the location is ideal if you’d like to get out and see things you are very far away from everything. When I return to turkey I would not stay here again and I also wouldn’t recommend this place.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Burçak Tekin am 2. Mai 2023
Dear Ike,Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations and we apologize for any inconvenience caused.We understand the frustration of arriving at the hotel and realizing there was an error in the reservation. Unfortunately, as the reservation was made through a third party, our hands were tied and we could not make any changes without incurring additional charges. We apologize for any miscommunication or misunderstanding that may have occurred and for any inconvenience this may have caused.Regarding the cleanliness of the room, we take this matter very seriously, and we apologize that the room was not up to our usual standards. Our housekeeping team has been notified of your experience, and we will take the necessary steps to ensure that this does not happen again.We understand that our location may not be ideal for everyone.We appreciate your feedback, and we will take it into consideration as we strive to improve our services. We hope that you will consider staying with us again in the future, so we can provide you with the exceptional experience you deserve.Best regards,Corporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

irfan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Çalışanlar babalarının yerinde çalışıyor gibi dört elle yapışmış hizmet veriyorlar daha laf ağızdan çıkar çıkmaz anında istediğiniz geliyor
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Burçak Tekin am 2. Mai 2023
Değerli Misafirimiz İrfan Bey,Değerli vaktinizi ayırıp Corendon Playa Kemer'de gerçekleşen konaklamanız ile ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.Misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediğimiz hizmetlerimiz ile ilgili misafirlerimizin olumlu görüşlerini bilmek, her zaman büyük önem taşımaktadır ve tüm ekibim için büyük bir motivasyon kaynağıdır. Bu kadar içten, samimi yorumlarınızı tüm ekibimiz ile büyük bir mutlulukla paylaşacağız.Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye tekrar teşekkür eder ,bir başka tatiliniz de size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isterim.Saygılarımızla Corporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Ahmet

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Corporate Communications & Reputation Management am 10. Apr. 2023
Dear Burak,The Corendon Playa Kemer Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Burak

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Corporate Communications & Reputation Management am 10. Apr. 2023
Dear Burak,The Corendon Playa Kemer Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorendon Hotels & Resorts

8/10 – Gut

Dudu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’hôtel est luxueux et la nourriture est excellente.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Corporate Communications & Reputation Management am 27. Okt. 2022
Dear Dudu,thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We are looking forward to seeing you again in Corendon Playa Kemer! Take care! Best RegardsCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Burçak Tekin am 23. Sept. 2022
Dear Elena,The Corendon Playa Kemer wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

4/10 – Schlecht

Gözde

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gürültü kirliliği
İskeledeki canlı müzik odanızın içinde çalıyor adeta .Kafa dinlemek için tercih edilmemesi gereken bir otel.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Burçak Tekin am 21. Sept. 2022
Değerli Misafirimiz Gözde Hanım,Değerli vaktinizi ayırıp görüşünüzü Expedia üzeri paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Misafirlerimizin olumlu ve olumsuz görüşleri bizim kendimizi geliştirmemiz açısından büyük önem taşımaktadır.Otelimizin yapısı nedeniyle animasyon programlarımızın gerçekleştiği mekanlar odalarımıza yakın olması sebebiyle müzik sesinden rahatsız olmanız bizi çok üzmüştür.Otelimizin konsepti gereği eğlenceli ve canlı programlar gerçekleşebiliyor.Konuya ilişkin değerlendirmeniz ilgili departman müdürleri ile paylaşılıp değerlendirmeye alınacaktır.Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder sizi en yakın zaman da tekrar ağırlamayı dileriz.SaygılarımızlaCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Hasan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 29. Juni 2022
Sayın Hasan, Otelimizi tercih ettiğiniz ve değerlendirmenizi Expedia üzerinden bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlere tatiliniz boyunca unutulmaz anlar yaşata bilmek bizi gururlandırmıştır. Sizleri tekrar otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle... Saygılarımızla, Corendon Playa Kemer Ailesi

8/10 – Gut

Imane

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Super clean hotel, cleaning crew was working very hard to keep the hotel/beach clean, food was tasty, animation team was good unfortunately costumer service was bad especially at the food court. There was 3 times I waited 30 minutes for the server and never came to take my order, multiple times at the buffet restaurant I would eat without anything to drink. I suggest just place some drinks where costumers can go get their own drink like it’s for tea and coffee.
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 11. Juni 2022
Dear Guest, Thank you very much for sharing your valuable words of feedback on this platform. Our guests' reviews and advices are very important for us. They lead us to improve our service quality. We shared your comments with our relevant departments and top management. As Corendon Playa Kemer Family we are struggle every day to improve our services and to serve our guests unforgettable holiday. We are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Kind Regards, Corendon Playa Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Hasina

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

ERKAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guest Relation Manager am 6. Mai 2022
Dear Erkan, Thank you very much for taking the time to review our hotel on Expedia. We would like to thank you very much for your input and the valuable tips you have provided for future Corendon Playa Kemer guests. We look forward to welcoming you back and wish you all the best until we meet again. Kind Regards, Corendon Playa Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Ali Reza

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Sébastien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Je reviendrai
Excellent accueil, nourriture très bonne. L hôtel est très propre.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 26. Apr. 2022
Cher Sebastien, Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires magnifiques sur notre hôtel sur le site Web de Expedia. Les retours sont considérés comme des cadeaux livrés par nos clients afin d'améliorer la qualité du service. Nous sommes honorés de lire vos critiques époustouflantes. Nous espérons vous revoir et vous accueillir à nouveau au Corendon Playa Kemer. Meilleures salutations, Corendon Playa Kemer Team

10/10 – Hervorragend

BANU

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 27. Apr. 2022
Dear Banu, Thank you for your positive points. Hope to welcome you again in future. Best Regards, Corendon Playa Kemer Management

10/10 – Hervorragend

Gizem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Çok keyifli bir tatil
Eşimle birlikte günü birlik bir seyahat için tercih ettik. Otelin çalışanları çok cana yakın ve güler yüzlü. Oteldeki tüm sosyal ve özel alanlar gayet titiz bir şekilde temizlenmiş ve düzenli olarak da temizliği, kontrolü yapılıyor. Yemekler gerçekten çok iyiydi. Ayrıca deniz ayaklarınızın dibinde. Daha uzun tatiller için de tercih edilebilecek çok nezih bir otel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 14. Apr. 2022
Sayın Gizem, Otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi Expedia üzerinden bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizlere tatiliniz boyunca unutulmaz anlar yaşata bilmek bizi gururlandırmıştır. Misafirlerimizin otelimiz hakkındaki görüşleri ve yorumları her geçen gün daha iyi değer suna bilmek adına bizim için çok kıymetlidir. Sizleri tekrar otelimizde ağırlayabilmek dileğiyle... Saygılarımızla, Corendon Playa Kemer

10/10 – Hervorragend

Karina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Отличный отель! Номера чистые, свежие, вкусная еда в фуд корте. Очень понравилось в спа. В общем одни положительные эмоции!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Guest Relations Manager am 17. Nov. 2021
Уважаемая Karina, Благодарим за Ваш визит и Ваш отзыв! Просто замечательно читать такие комментарии как Ваш. Надеемся снова приветствовать Вас в Corendon Playa Kemer.

4/10 – Schlecht

Camille

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Guest Relations Manager am 17. Nov. 2021
Dear Camille, We would like to thank you for your precious time you have spent in the review of the our hotel. We hope to have the privilege of welcoming you again in our hotel. Sincerely, Corendon Playa Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Valdet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel d’etablissement, la nourriture, conditions d’hôtel . Tout était genial 👏👍
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Guest Relation Manager am 27. Okt. 2021
Cher invité, Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires magnifiques sur notre hôtel sur le site Web de Trip Advisor. Les retours sont considérés comme des cadeaux livrés par nos clients afin d'améliorer la qualité du service. Nous sommes honorés de lire vos critiques époustouflantes. Nous espérons vous revoir et vous accueillir à nouveau au Sunrise Park Resort. Meilleures salutations, Corendon Playa Kemer Team

2/10 – Ungenügend

Richard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very noisy hotel!
PROs - good coffee in main lobby bar - helpful personal - fresh orange juice every morning - food overal was good CONs - Poor quality of room cleaning (leak of personal) - VERY NOISY -- Room is not noise isolated at all - you will hear everything what is going on in other rooms - like children crying or couple having s*x. --- Every day is partying on the stage till midnight! Every day!!! It is insane, as you want to sleep and you just can't because even if you will close all windows, you will hear basses on you room like you are on the stage!
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Relation Manager am 13. Okt. 2021
Dear Richard, The first of all thank you for choosing Corendon Playa Kemer(Ex.Grand Park Kemer). Be informed that, hotel concept relating to Animation is active. We work hard to deliver an exceptional guest experience.We appreciate your feedback and thank you once again for giving us an opportunity to make it right. We are looking forward to see you in our hotel. Kind Regards, Corendon Playa Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Karim

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome experience
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 11. Sept. 2021
Dear Mr. Karim, We would like to thank you for your precious time you have spent in the review of the our hotel. We hope to have the privilege of welcoming you again in our hotel. Sincerely, Grand Park Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 8. Sept. 2021
Dear Mr. Christopher, Thanks for the scoring. We wait for you to our hotel again. Sincerely, Grand Park Kemer Team

8/10 – Gut

Vladyslav

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 17. Sept. 2021
Dear Mr. Vladyslav, Thanks for the scoring. We wait for you to our hotel again. Sincerely, Grand Park Kemer Team

8/10 – Gut

Gökhan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 17. Sept. 2021
Gökhan bey merhaba, Puanlama için teşekkürler. Sizi otelimize tekrar bekleriz. Saygılarımızla Grand Park Kemer Ailesi

10/10 – Hervorragend

Eduard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loistava hotelli ja hauskaa olia
Ruoka oli todella hyvää ja monipuolista. A la carte (maksullinen) loistava.Huone siisti ja sänky hyvä.Loistava merinäköala.Iso uima-allas.Siisti pitkä hiekkaranta.Paljon uusia mukavia rantatuoleja.Joka ilta disco poolilla ja musiikki kovalla. Ulkomaista ja paikallista alkoholia on riittävästi.Hygienia 10+.Hotelli sopii parhaiten 20-50 vuotiaille. 90% ukrainalaisia turisteja.Kuumetta mitattiin hotelliin tullessa ja ruokailemaan mennessä.Henkilökunta piti maskia, mutta turistit ei.Kannattaa varata huone merinäköala, koska puutarhapuolelle kuuluu moottoritieltä melua.Kuljetus hotellista lentokentälle ayt maksaa 30 EUR. Hotellissa nahkakauppa, laukkukauppa, vaatekauppa ja tavallinen pieni kauppa. Hotellissa on myös spa ja sisäuima-allas. Hauskaa oli ja saimme paljon uusia ystäviä.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2021
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 10. Mai 2021
Dear Mr. Eduard, We would like to thank you for your precious time you have spent in the review of the our hotel. We hope to have the privilege of welcoming you again in our hotel. Sincerely, Grand Park Kemer Team

2/10 – Ungenügend

Mohamed ali

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Every thing its expected the buffet the are Rais
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
Antwort von Customer Relationships Management By Corendon am 3. Mai 2021
Dear Mr. Mohamed Ali, First of all thank you very much for choosing our hotel. We know from guest relations and reception meetings that you are generally satisfied with our hotel. We would like to express that we are sorry for your low score. You did not write why you gave a low score in your review. If you have any problems in the hotel and contact the guest relations in the lobby, they will assist you. We will be pleased to see you at our hotel. Sincerely, Grand Park Kemer Team

10/10 – Hervorragend

Nurdan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Calme et volupté
Juste en bord de mer , l’hôtel est très classe Le personnel avenant et réactif Crise sanitaire oblige , la réception nous a bien aidé pour remplir les formulaires et obtenir le HES Kod pour mon mari qui avait le passeport français Cuisine excellente
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Geçen yıl da aynı otele gitmiştik; fakat o zaman çok temizdi. Bu yıl oda temizliğini zorla yaptırdık. Banyodaki şampuanı, duş jelini değiştirememe gibi garip şeylerle karşılaştık. Eğlence o kadar kötüydü ki kendi kendilerine çalıyorlardı. Hiç bir animasyon yoktu. Yemek masalarına servis yapan elemanlar zorla servis yapıyorlardı resmen. Memnun kaldığımız için tekrar gitmiştik. Bir daha gitmeyi düşünmediğimiz oteller arasında
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020