Restaurant

Bewertungen von Kathmandu Guest House by KGH Group

3.5 out of 5
Kathmandu Guest House by KGH Group
Ward No. 16, Satghumti, Thamel, Kathmandu

Bewertungen

8,0

Sehr gut

90 von insgesamt 322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
53 von insgesamt 322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels and Resorts!! Every rating is highly appreciated. We are glad that you enjoyed your stay with us

10/10 – Hervorragend

Markus, Mannheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war sehr zufrieden mit akllem. Keine Beanstandungen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 31. Okt. 2019
Dear Markus, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!! Every comment is very much valuable for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to serve you again in the future

10/10 – Hervorragend

Sarina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr toll
Wunderschöner garten und super liebe Bedienung
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 15. Okt. 2019
Dear Sarina, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!! Every comment is very much valuable for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hilfreicher und freundlicher Service. Zentrale Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 15. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!! Every comment is very much valuable for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Pradip am 11. Dez. 2018
Thank you for your feedback. We would be pleased to welcome again in the future.

10/10 – Hervorragend

Carola, Landsberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral in Thamel gelegenes Hotel mit internationalen Flair, wunderschönen Garten, sehr reichhaltigen Frühstück, Leseecke und kleinen Shops. Ist nicht ganz günstig, aber wegen der Lage ideal zum Shoppen und zum Ausgehen. Ich würde es jederzeit weiterempfehlen. Wir haben uns hier sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von pradip am 11. Nov. 2018
Thank you for your feedback and recommending our hotel. We are delighted that you enjoyed in our hotel. We would be glad to welcoming you back in your next visit.

10/10 – Hervorragend

Franz, Munich, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect. Very nice big clean room with private balcony overlooking the beautiful hotel garden mith garden restaurant. All necessary facilities . Coffe/tea meker with enough teebags/instant coffe, two bottles of water dayly. Refrigerator, big TV flatscreen, acceptable WiFi connection, Air condition. Very friendly and helpful staff.
A look from my balcony into the hotel garden.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2017
Antwort von Sachin am 22. Juli 2017
Dear Franz, Thank you so much for an exceptional review. Our team would be delighted to get such an overwhelming renponse from yours. We hope to welcome you back again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

fabienne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Rezeption sehr unfreundlich, und wenig hilfsbereit
Ich habe nicht das Deluxe Zimmer mit Gartenblick bekommen welches ich für viel Geld gebucht habe. Sondern ein Standard was noch nicht gereinigt war, als ich es bekommen habe. Die Heizung war kaputt und es war sehr laut. Habe mich dann beschwert und wollte in das Zimmer wechseln welches ich gebucht hatte. Wurde an der Rezeption auf den nächsten Tag verwiesen, am nächsten Tag wurde mir dann mitgeteilt die Uhrzeit für den Zimmerwechsel wäre zu spät 10.30 Uhr. Da mein altes Zimmer ja noch für den neuen Gast gesäubert werden müsse?! Mein Zimmer wurde die ganzen fünf Nächte meines Aufenthaltes nicht gereinigt. Kein Toilettenpapier mehr! Mülleimer voll.... Frühstück zwar inklusive aber sehr dreckig. Bei Fragen zu Thamel und dem Rücktransport zum Flughafen wird man sofort an das angeschlossene Tekking Center geschickt, der aber nur dann freundlich Antwortet wenn er daran Geld verdient. Ich konnte dann doch noch nach laut starker Diskussion das Zimmer wechseln und die neuen Zimmer sind sehr gepflegt.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruheoase inmitten des Trubels
Sehr gute Lage. Unzuverlässige Reservierung der Zimmer. Die Rezeption scheint routinemäßig Doppelreservierugen vorzunehmen und die Touristen an ein beachbaetes Hotel "auszulagern". Sonst schöner Gastgarten und Garten. Flughafenshuttle ist nur als pick up vom International Airport inkludiert.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Ruheoase inmitten des Trubels
Zunächst wurden wir,wie bereits in Tripadvisor beschrieben, trotz der Buchung an ein benachbartes Hotel verwiesen ( offensichtlich Doppelbuchung). Auf nochmaliges Nachfragen schien man einen Irrtum in der Schreibweise meines Namens bemerkt zu haben und wir bekamen das gebuchte Zimmer im ersten Stock. Sehr zu empfehlen ist das Zimmer 205, mit relativ neuem Bad und glattem Holzfußboden und Doppelbett. Das Hotel ist perfekt in Thamel gelegen. Trotzdem bietet das Hotel durch die Gärten eine angenehme Rückzugsmöglichkeit vom Trubel der Straße. Wenn man das gebuchte Zimmer bekommt so ist das Hotel durchaus empfehlenswert.

4/10 – Schlecht

Heidrun, Rottweil, Deutschland

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr schlechter Service
Trotz 6-monatiger Vorauszahlung von 2 Nächten im Zimmer mit 'garden view', war bei unserer Ankunft das Hotel ausgebucht und lediglich ein Standardzimmer zur Verfügung gestellt. Der versprochene Zimmerwechsel für den Tag danach war auch nicht möglich! Wir haben in Nepal nur tolle Erfahrungen mit sehr freundlichen Menschen gemacht - außer im guest house Kathmandu! NIE WIEDER!

2/10 – Ungenügend

Liane B., Frankreich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jedes Telefon - das ich gar nicht führen konnte, da keine Verbindung zustande kam, wurde verrechnet
Neben dem , dass das Hotel äusserst lärmig war, haben Wünsche des Gastes keinen Platz. Ich habe ca. 1.200 R für nicht zustande gekommene Telefonate bezahlt, mit der Begründung, die Verb indung wäre hergestellt gewesen, obwohl ich mit meinem Mann, der Geburtstag hatte, nicht sprechen konnte. Entnervt habe ich mich schliesslich nach draussen gewandt und siehe da, die Verbindung kam zustande für ganze 80 R. Im Hotel bezahlte ich pro nicht zustandegekommener Verbindung 120 R. Ich wollte michgt dann beschweren, aber der Hotelmanager war nicht da????? M i s e r a b e l, mehr ist dazu nicht zu sagen.

8/10 – Gut

Bert, München, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr zentrales Hotel in der Altstadt
Das KGH ist eine Oase in der quirligen Altstadt mit Zimmern in unterschiedlicher Qualität und Preisen. Wir hatten ein delux-Zimmer mit Klima und Blick auf den wunderschönen Garten, was für ein 2*-Hotel und schon etwas abgewohnter Zimmereinrichtung schon ein wenig teuer war. Aber Lage und freundlicher Service wogen das wieder auf.

4/10 – Schlecht

Peter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Würde es wieder buchen, hat meinen Erwartungen entsprochen
Kein Luxushotel, hat aber morbiden Charme, Garten ist im chaotischen Kathmandu eine Ruheoase. Lage im Touristenviertel Thamel, hier gibt's alles inkl. vernünftigem Essen. Gartenzimmer sind wg. ruhiger Lage zu empfehlen.

8/10 – Gut

Ludwig, Freiburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase
Eine Oase der Ruhe und ziemlich frischen Luft, sobald man das Tor durchschritten hat. Dort erholt man sich vom Lärm, Chaos und der Drecksluft der Altstadt, die aber direkt vor dem Tor beginnt. Kellner manchmal etwas lahm, aber im Rahmen.

10/10 – Hervorragend

EUNDOO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
위치 좋음 룸 변경 요청했는데 친절하게 설명해 주면서 변경해 줬다 정원에서 식사하며 편하게 숼 수 있었다 식당도편하게 사
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

gavin, GRANDE PRAIRIE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok, this is hard to write because it is a beautiful property! Character in abundance ! Well trained staff ! Great welcome and my room was excellent perceived value for money ! Food for lunch and dinner was served fresh and at the correct temperature! Now the negatives ! My room was terribly noisy through badly fitting windows with zero insulation between room walls and the ceiling ! All the early evening was clip clop of people walking ! Not other fault of either the people just poor design with the floorings used and the echo off the walls Then between 1am and 3am a large party of people sounded like 20-30 arrived and made there ways to there rooms with suitcases clanking and raised voices and slamming doors ! Now whenever I have checked in at those hours in other properties I was reminded to be quiet and respect the other guests ! In lots of oversea hotels I was given a card in my language to make sure I understood ! So I maybe got 3 hours sleep as I had a 6am check out to catch my flight out of country ! I truly home when you perform another renovation of the rooms you consider noise insulation! Will I be back ! Yes I will as your property was outstanding in the visual sense! Hopefully the nighttime people checking are more respectfull! Thank you Gavin young
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A guest house full of history, character & charm.
It would be nice to have had a hair dryer in the room or bathroom. Also, 1 outer, small top window would not completely close so some of the warmth was lost & the sounds of the streets entered the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed here for 2 nights before and 1 night after a trekking expedition. It’s my first time in Kathmandu, so nothing to compare it to, but nice and convenient in the middle of Thamel. Hotel is pretty clean, the staff are really helpful. I was able to leave a bag at the hotel whilst away trekking and the staff booked a taxi to the airport for me.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Weng

The property has a wonderful garden where all can share, it is centrally located in Thamel, and the hotel is gated at both ends giving a sense of great security. I am at the room which can be improved to give it a modern facility. Overall it has a much better condition than many hotels in Thamel
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

William

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very nice place to stay in the heart of the tourist district (Thamel) but an oasis from the noise and hustle out on the street. Rooftop lounge has a terrific view of the city, especially as the sun goes down.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 15. Aug. 2023
Dear Daniel,Thank you very much for your wonderful ratings.

10/10 – Hervorragend

Megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 15. Aug. 2023
Dear Megan,Thank you very much for your wonderful ratings.

10/10 – Hervorragend

Guy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The original KGH is now a distant memory
Good old KGH remains my favourite place in Kathmandu. It went through an overdue renovation recently and unfortunately it lost a bit of its soul in the process. What remains though is a great hotel, fantastic location, nice rooms and the garden remains a great meeting and dining place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 11. Juni 2023
Dear Guy,Namaste and we are glad to be your preferred accommodation choice in Kathmandu. Thank you for your faith and for choosing to stay with us and for your appreciation regards Location & Garden. Thank you

8/10 – Gut

Kin Wan Rebecca

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The garden and the musuem are excellent!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 1. Juni 2023
Dear Rebecca,Thank you very much for rating us.

10/10 – Hervorragend

Margaret A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 23. Mai 2023
Dear Margaret,Namaste & Greetings from Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!Thank you very much for your ratings.

8/10 – Gut

Frances

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The walls were very thin. I had to ask my neighbours to keep it down at 2:00 am
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 28. Apr. 2023
Dear Frances,,Firstly thank you for your opinion on the experience, regret your wall experience and we would be ensuring rectification of the same!

10/10 – Hervorragend

Nicolette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful oasis of calm in busy Thamel. Close to everything. Quiet. Interesting and peaceful garden area.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Sajani Shrestha am 14. März 2023
Dear NicolletteNamaste and we are glad to be your preferred accommodation choice in Kathmandu. Thank you for your faith and for choosing to stay with us and for your appreciation regards the Location & garden. We hope you choose to create more memories during your next stay with us, whenever your travels bring you back to Kathmandu Guest House.Thank you

8/10 – Gut

Eliot, LOS ANGELES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Sajani Shrestha am 21. März 2023
Dear Eliot,Thank you very much for the ratings.

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet Staff are amazing Breakfast is excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Karen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The public and outdoor areas were delightful and the staff was incredibly helpful. The rooms were small and very basic. A pervasive pulsing base from a nearby club was a constant all night and morning for the entire 6 nights of my stay.

6/10 – Okay

Edward, Laguna Niguel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A true Oasis in the heart of Kathmandu. Quiet. Clean with amazing friendly staff. Only issue is promised airport shuttle service. Not true. Visited 2x times & despite email from MGT - was not picked up. Stranded. Also taxi to airport out of pocket & varies (I paid different amount then friend who left latter).
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If home is where the heart is, then consider Kathmandu Guest House your Nepali home. The energy is amazing. The Garden was designed by the same architect as Garden of Dreams and it is truly a wonderful dream to explore and settle into the endless, wonderful corners. The staff is warm, authentic, helpful, and a community- dedicated to top-notch hospitality and the well-being of all guests. The rooms are charming, comfortable, with oversized balconies and hot water- always. The food is delicious. Everything will be done to accommodate and please guests, you will find peace in the garden and/or make new like-minded friends, and - in all honesty- it will be hard to leave. A most generous stay that encompasses the best of Nepal. Couldn't recommend enough. An experience. An institution. The best of memories. Authentic Nepali magic. And visit MONA- a museum of Nepali Art on the grounds.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A Thamel Classic
A classic of Thamel, located in the midst of the tourist section, KGH offers a quiet refuge when you need to get out of the chaos. The buffet breakfast was better many we’ve had while doing the standard US chain motels ‘breakfast included’ buffets; real food, not processed. Great coffee too! Stayed here several times since 1991 and it keeps getting better!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Mitsumasa

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

kwong man

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All good except an improvement of the food area
Located in the center of tourist area with many choices of restaurants and shops. Popular to anyone in that area enabling an easy returning back to the hotel in case you have lost your way. The overall condition and service are good except that the dinner area may be too cold in the winter time. Suggest to install warmers in the food area to keep both the food and guests in a warm environment.
decoration in my guest room
decoration in the corridor
decoration in the stair area
decoration in the garden
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A beautiful, peaceful oasis in the midst of Kathmandu's bustle and pollution. An excellent location, but some of the rooms are 'tired', and the housekeeping is not great. Probably not the best value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time to review our property. We are so glad to have you stay with us in KGH. your feedback is extremely valuable to us as it strives to improve us in each and every stay.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 9. Dez. 2019
Dear John, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels and Resorts!! Every rating is highly appreciated. We are glad that you enjoyed your stay with us

8/10 – Gut

Frode

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt sted at være. En oase midt i Thamels støj og hurlumhej.. Kan kun anbefales 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 31. Okt. 2019
Dear Frode, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!! Every comment is very much valuable for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Nir, London

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Old wing rather tired. Executive room very nice and good standard. It's a nice green spot in the middle of the Tamel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Binup Giri am 24. Okt. 2019
Dear sir, Thank you so much for taking your time to review our property. We are so glad to have you stay at our hotel. Thank you once again and have a good day ahead.

10/10 – Hervorragend

Virinder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk guest house
Super hyggeligt og perfekt placering.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 17. Okt. 2019
Dear Virinder, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!! Every comment is very much valuable for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Sekar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thumbs up
Without a doubt, a great experience..!! Good food, good location, good service..!!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 15. Okt. 2019
Dear Sekar, Thank you for choosing Kathmandu Guest House by KGH Group of Hotels!! Every comment is very much valuable for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to serve you again in the future.

6/10 – Okay

Md Tariqul

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
SIRHAAN's Nepal visit
Scope is still there to improve the service quality---
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 15. Okt. 2019
Dear Sirhaan, Thank you so much for taking your time to review our property. We are so glad to have you stay with us in KGH. your feedback is extremely valuable to us as it strives to improve us in each and every stay.

8/10 – Gut

Rebekah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helpful staff, lovely gardens
The staff here are extremely helpful and friendly- they assisted with everything we needed to make a work trip run smoothly. The location is good. Beautiful gardens to relax from the busyness of Thamel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Sajani Shrestha am 20. Sept. 2019
Dear Rebekah, Thank you very much for taking your time to review our property. We are so glad to have you stay with us in KGH. We love to see you again in near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right in the heart of old Thamel, with easy access to dining & shopping
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Binup Giri am 17. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time to review our property. We are so glad to have you stay with us in KGH. we hope to see you again in near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Binup Giri am 30. Juli 2019
Dear Guest, Thank you so much for your rating