Club-Suite, 1 Schlafzimmer | Wohnzimmer | 49-Zoll-LED-Fernseher mit Digitalempfang, Fernseher

Bewertungen von Aloft Kathmandu Thamel

4.5 out of 5
Aloft Kathmandu Thamel
CHHAYA DEVI COMPLEX AMRIT MARG THAMEL, Kathmandu

Bewertungen

9,0

Wunderbar

33 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Amandeep

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
its good and clean property in Kathmandu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kiran Shrestha am 24. März 2024
Thank you for your feedback!!

2/10 – Ungenügend

Aegis

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kiran Shrestha am 24. März 2024
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

KOJI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kiran Shrestha am 11. Feb. 2024
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Gobinath

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay a few nights
It's a good place to stay, right at the heart of Thamel. Loads of shops and restaurants close by and wonderful service by the whole team. I really like a few team members at the restaurant and gym. I can’t recall all their names now but remember one who was very kind and extremely helpful - Radha!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kiran Shrestha am 3. Feb. 2024
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

chiachien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
加德滿都的推薦住宿
加德滿都 泰美爾 雅樂軒酒店 在加德滿都鬧市中的高級酒店 泰美爾區到我要去的點走路都會到
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kiran Shrestha am 3. Feb. 2024
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kiran Shrestha am 27. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Great hotel. Staff was very helpful. Great breakfast with lots of variety
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 15. Dez. 2023
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Amandeep

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great and excellent staff service very convenient and a one room
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 15. Dez. 2023
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

TAEYUN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
알로프트 호텔
카트만두 숙소 중에 탑3안에 드는 것 같아요 청결함과 서비스 편안함 모든 것이 좋아서 자주 이용해요
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 5. Dez. 2023
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Andrea

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 21. Aug. 2023
Thank you for the feedback

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel The personal they treat very kindly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 5. Mai 2023
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a pleasant stay.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 31. März 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Gérard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hôtel à tous égards! Le personnel est avenant et accueillant. Séjour de cinq nuits très agréable, afin de visiter Kathmandu et voir le Mont Everest. Hautement recommandé!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 31. März 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Saurabh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended
Hotel staff is extremely friendly and helpful. Special thanks to the security staff there. They went out of their way to ensure I was safe and had good time around the hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Kiran Shrestha am 31. März 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

KOSUKE

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Aleksandr

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Centrally located hotel in Kathmandu
Aloft is located in the heart of Thamel, which is where the majority of shops, restaurants and bars that cater to foreign travellers appears to be concentrated. There's a shopping centre attached to the hotel and getting a taxi was easy. The onsite restaurant (Nook) and the bar (WXYZ) were good. I would stay here again next time I'm in Kathmandu.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Dheendayal

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Central location. Courteous staff and good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Shai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is superb, right in the Thamel. Great room with a comfy bed, wonderful rain shower and I got a city mountain view, which was excellent. WIFI was SUPERB! 70-75 mbps download and upload, was the only place in Nepal where I got to finish some work and download shows. Breakfast was OK , dinner buffet was good. Rooftop pool had amazing views, though could have been cleaner. Service was top notch, from every staff member. Two elevator broke down during our stay, which made waiting there a torturing experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

ROME

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Gobinath

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Terrance

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Daryl

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely Hotel in Thamel
Great stay, love the rooms and most importantly exceptional service levels of the staff there!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aloft Kathmandu
Hotel located in good location and linked to a shopping mall so you can have other food options. Although Resturant are also limited in the mall. Room is acceptable with good size working desk and bed. However some part of the room seems worn and may need some “refreshment”. Hot water is good and powerful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Kiran Shrestha am 6. Juli 2022
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Kiran Shrestha am 1. Apr. 2022
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

jhapat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Kiran Shrestha am 20. Feb. 2022
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

MAUSHAM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 20. Jan. 2022
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Anders

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly reccomended
Perfect hotel: 100 precent professional staff, very polite and responsive. Nice pool, great food, good wifi and great rooms/shower. 10 out of 10. Was in Kathmandu on business trip, but hotel suits everyone. Close to Thamel market.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Kiran Shrestha am 19. Jan. 2022
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Adarsh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel
Stay was excellent. Hotel staff was cooperative to arrange for taxi, RTPCR etc
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 19. Jan. 2022
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Harshal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 19. Dez. 2021
Thank you for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Mausham

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 12. Dez. 2021
Thank you for your feedback!!!

10/10 – Hervorragend

Lauren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a wonderful time at aloft! Rebecca (server at the restaurant) was incredible and kind to me. She helped me when I was having a personal issue and I'm very grateful for her. She was attentive and wonderful. Tsunami was awesome! He was so sweet and kind every time I saw him. He is a very hard worker and does everything with a smile and warm heart. There was another man who worked at the front (when you first walk in) of the hotel but I can't remember his name--he was so helpful attentive and kind.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 7. Okt. 2021
Thank you for your feedback..

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service and very helpful for people new to Nepal. I would recommend any expatrians to choose Aloft hotel for their stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 21. Apr. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location. Close to the best shopping and dining venues in Kathmandu. Really kind and welcoming staff. Strict implementation of COVID-19 measures and above all, great food in the restaurant. Will definitely come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2021
Antwort von Kiran Shrestha am 6. März 2021
Thank you for your great feedback.

10/10 – Hervorragend

Niklas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A gem of cleanliness in Thamel
Stayed at Aloft before and after trekking to EBC-Gokyo. Really wonderful hotel. A great place to recover after two weeks of heavy trekking. Very clean and luxorious and centrally located in the Thamel tourist area. Very friendly staff nice ambience and good food!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von Kiran Shrestha am 26. Nov. 2020
Thank you very much for your feedback!!

10/10 – Hervorragend

Niklas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxury hotel in Thamel
Fantastic hotel. Very high standard, friendly staff, centrally located in the Thamel tourist area. Visited in Nov-20, during the pandemic, the hotel practiced very high hygiene standards.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2020
Antwort von Kiran Shrestha am 20. Nov. 2020
Thank you very much for your feedback..

10/10 – Hervorragend

Laurence

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 22. März 2020
Dear Laurence, Namaste! Thank you so much for rating us 10 out of 10 and taking the time to share your feedback with us and for recommending us to fellow travelers. It is a delight to know that our team's heartfelt services made you feel at home with us and that you loved our location too. We hope to have you back with us soon again for another such delightful stay!

2/10 – Ungenügend

Changjoo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 15. März 2020
Dear Guest, Namaste! Thank you

2/10 – Ungenügend

Changjoo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
worst memories of Aloft
I cannot hide uncomfortable. It was a worst of worst hotel in my biz trip for 10 years. I cannot say all things but I would like to say 1 case. After checking out, your employees working on Ground floor, They asked me "did you check out? did you check out?" Every employees asked me like that even hotel guard did.! ( I heard that 6 times) Why should I answer to them? Did you worry about running away not pay? I really wanted to scream "Fxcking Aloft". I have stayed 3 weeks and expected better services before reservation because the Aloft hotel was not cheaper than other good hotel such as Marriot, Ambassodor even Hyatt. However, the swimming pool was like decoration. Nobody swim there. The complex "Chaya", there was almost empty. Nowhere can enjoy. Can you image? that I had to call front every night to turn of the heater.! Change the AC and Heating System. Furthermore, there was no any advantage to long term guest. I wanted to extend just couple of days but you did not accept same price. I paid about 500 USD just for 2 days in small room. It can be variance with my expectation but I think you could consider. Only Bartender gave good image to me. I never never ever visit Aloft again and share everything to our local community.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2020
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 15. März 2020
Dear Guest, Namaste! Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent experience at our hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests. We were most concerned to read your remarks on the service you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our Head of Departments for information and further revision. As a close-knit team, we are collectively committed to providing our guests with a superb experience. Our reputation and high return guest ratio attests that we usually get it right, so it is distressing not to have been able to, in your case, for which we again apologies. Thanks once again for taking the time to let us know.

6/10 – Okay

SUSUMU

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 5. März 2020
Dear Susumu, Namaste! Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope to have you back with us soon again for another delightful stay.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
新しいホテルなのでコンディションは申し分ない。 ガードマンが24時間いるのでセキュリティも万全。 ジムスペースがもう少し広くて、サンドバッグが有れば、言うことなし。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 24. Jan. 2020
Dear Guest, Namaste! Thank you for choosing to stay with us during your visit to Kathmandu. We are enthralled to know that our services and facilities lived up to your expectations in every way. We believe in providing the best services, matched with a unique product We hope that your wonderful and unforgettable memories with us will bring you back soon to Kathmandu.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the quality staff service. I was disappointed that the spa/pool were under construction. It was one of the reasons I chose the hotel.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2019
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 19. Nov. 2019
Dear Guest, Namaste! Thank you for sharing your positive feedback. We are very pleased to know that you are happy with the quality of the services provided by our associates. We are disheartened that your experiences have marred your impression of the hotel because of an unfunctional pool & spa. Thank you once again for sharing your feedback as we look forward to welcoming you vibrantly and we assure both spa & pool will be available on your next visit.

8/10 – Gut

remi

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel moderne très bien situé dans le centre de thamel hôtel très récent voir encore trop récent car l'infrastructure n'est pas terminée la piscine n'était pas praticable le bar en travaux dommage petit déjeuner buffet très bon Sinon l'hôtel est confortable propre moderne
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Team Aloft Kathmandu Thamel am 12. Nov. 2019
Dear Remi, Namaste! Thank you for choosing to stay with us and for leaving us your valuable feedback. Your kind words towards our food, location, hospitality, and service delight us and encourage us to ensure that you always have a memorable experience at our hotel. We hope to be given the opportunity to host you again, and we hope to see you at our hotel soon.