Außenpool

Bewertungen von Mandara Rosen

4 out of 5
Mandara Rosen
No. 57 Detagamuwa, Kataragama

Bewertungen

7,0

Gut

6 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

NAVAJEEVA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is our usual place to stay when we go to Kataragama with the whole family. It’s very welcoming and a happy place to stay for the night. Very clean and food is great.
Antwort von SUDESH am 28. Nov. 2022
Dear Sir,We highly appreciated your valuable feedback about us.Hope to see you soon at Mandara Rosen......Best Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old and dirty hotel. They havent done anything in 20 years. Its almost like a ruin. Nice staff. But the hotel is not worth its price
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Dinuka

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Tam, MEL

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we have stayed at Mandara Rosen a lot of time in the past but never had a bad experience like this time. We booked accommodation a few months back and requested a rollaway bed but it was not organised when we checked in. Sadly I had to ask 3 times to get the extra bed organised. Not to mention, staff has forgotten to put the pillow cases! We were so disappointed with the service and condition of the property. It used to be the best hotel in Katharagama but not anymore. Truly disappointed and not going to recommend this hotel for to anyone.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Sugeesha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
It was a great stay and staff was friendly. Good food and hotel was great too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sudesh am 18. Dez. 2019
Dear Sir/Madam, Thanking you very much for your valuable feedback. We hope to see you soon at Mandara Rosen again. Thanking you,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Mandara Rosen stinks. There was a smell of sewerage all over the place. It was nauseating.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a very good place good soirrounding . Luckily still managing and maintaining this place same as 20 years ago. But needs more additions such as user friendly for comments
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
WE checked in on December 9th around 2 PM. We went to Katharagama to visit the Sacred Temple. We drove about 9 hours to get there. We wanted to Shower and change . NO hot water. I informed the front desk. They told me that they had a problem it will clear in about 20 minutes. It never did. I called again after an hour. waited till 5.30 PM. No hot water. Had a cold shower and went to the temple. No hot water that night. we checked out next day morning. I wanted them to discount my room. Manager offered me 3 water bottles. I was so upset I walked out.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Dayan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good hotel in great location in terms of proximity to the Katharagama Shrine. The floors in the room, bathroom and hallways get really slippery when wet - very dangerous. Also there are no convenient / functional charging points which is a real problem. Also I could not get the Wifi to work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

6/10 – Okay

Aneesha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Carlie, Melbourne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely, Quiet and Staff Very Helpful
We had 3 rooms booked for 2 nights. We really enjoyed our stay. Lovely, Quiet and Staff Very Helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018

4/10 – Schlecht

Don J.

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Won't stay again unless quality is improved
Low quality breakfast & dinners , sad to see standard of this hotel is declining . Inexperienced management seems to be the issue . Have no clue of guests expectations .
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017