3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Miraggio Thermal Spa Resort

5 out of 5
Miraggio Thermal Spa Resort
Kanistro, Paliouri, Halkidiki, Kassandra

Bewertungen

8,8

Hervorragend

107 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Riesige Anlage mit allen Annehmlichkeiten und Extras. Ein hervorragender Service in allen Bereichen! Exquisite Lage zurückgezogen am Südende der Halbinsel mit viel Landschaft drum herum (dadurch aber auch etwas abgeschieden/abgeschnitten, Auto benötigt). Zu verbessern wäre noch Schattenmöglichkeiten bei den Spiel-/Badeplätzen für die Kinder. Das Babyplanschbecken ist toll, steht aber völlig ungeschützt frei in der Sonne.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 8. Okt. 2023
Dear Marc ,Thank you so much for the lovely review and for investing time on us.It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality.We truly wish we will be able to welcome you back soon!Kind Regards,Guest Relations TeamMiraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft entspricht in jedem Fall im Hinblick auf die Ausstattung und der Aufmachung einem 5-Sterne Hotel. Auch das Essen ist hervorragend! Insbesondere die Desserts sind ein Traum!!! Der Service ist zumindest teilweise dürftig. Am ersten Tag wurde die bestellte Flasche Wasser einfach nur auf den Tisch gestellt. Einschenken und Nachschenken mussten wir selbst. Ein No-Go in einem 5-Sterne Haus! Am nächsten Tag hat es jedoch funktioniert. Zu erwähnen ist in jedem Fall, dass dieses Haus überwiegend von Russen beherbergt wird. Entsprechendes ignorantes und rücksichtsloses Verhalten ist vorprogrammiert. Im Spa-Bereich gilt (logischerweise) Handyverbot! Aber an Regeln wollen sich die Russen nicht halten. Face-Time mit Führung durch den Spa-Bereich sind keine Seltenheit. Außerdem wird lautstark kommuniziert, so dass eine Entspannung nicht möglich ist. Das Personal unternimmt gegen das Fehlverhalten ebenfalls nichts. Für uns war es definitiv das letzte Mal im Hause Miraggio. Schade eigentlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 10. Sept. 2021
Dear Christopher, Thank you very much for your visit and your rating. Your concerns will be shared with the relevant head of departments We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles top . Leider sieht man Menschen bei der Nahrungsaunahme .
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Judith,Ralf, Kleve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr schöne Anlage mit einzigartiger Lage! Essen und Service mangelhaft. Sehr lautes Restaurant, Kantinenessen.Das Hotelmanagement muss sich entscheiden, ob es ein Familienhotel oder Wellness-Hotel sein will! Beides passt nicht zusammen!
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2019
Antwort von Miraggio am 19. Okt. 2019
Dear Judith, Thank you very much for your visit and your comments. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne saubere Anlage, die aber eher 4, als 5 Sterne verdient hat. Das Frühstück war für mich eine Katastrophe. Immer nur das gleiche und von der Qualität her fand ich das Essen nicht sehr hochwertig. Billigstes Obst/Gemüse/Wurst und Käse. Nur normaler Café ist kostenlos. Der Rest wird mit ca.5€ berechnet. Der Spabereich ist auch nicht inbegriffen. 20€ für Erwachsene/10€ für Kinder pro Besuch. Positiv fand ich, dass für Kinder viel geboten wird, die Poolanlahe und den Hoteleeigenen Strandabschnitt fand ich auch super. Ohne Kinder würde ich persönlich eher ein anderes Hotel wählen, da es sehr viele kleine Kinder gibt. Außerdem sollte man hier unbedingt einen Mietwagen haben, um abends auch wanders essen zu können, denn die Restaurants sind für Ihr Angebot völlig überteuert. Auch fand ich nicht so gut, dass das Zimmer zwischendurch nicht sehr ordentlich gereinigt wurde. Alles in allem war es dennoch ganz schön, aber ich würde n zweites Mal dieses Hotel buchen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Miraggio Thermal Spa Resort am 13. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your visit and your comments. We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich tolles Hotel, nicht überlaufen, sehr sauber, gepflegt und geschmackvoll eingerichtet bis in die letzte Ecke. Wir waren mit 2 Erw. und 2 Kindern ( 10 u. 15 Jahre) dort und haben uns so gut erholt wie schon lange nicht mehr. Einziger kleiner Minuspunkt ist der Getränkeservice gewesen, der hat teilweise einfach zu lange gedauert.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Miraggio Thermal Spa Resort Team am 17. Juli 2019
Dear Guest, Thank you very much for your visit, your rating and your comments. We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Georgios Hatziemmanouil am 18. Okt. 2018
Dear Guest,   Everyone at the Miraggio Thermal Spa Resort loves to hear from satisfied guests like yourself! Thank you for spending your holidays with us and for taking the time to give us this great review. We are really happy to know that our hotel met your expectations! We are looking forward welcoming you back again soon! With Warm Regards, Georgios Hatziemmanouil General Manager Miraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super modernes Hotel
Wir waren in mehreren Hotels in Chalkidiki. Dieses war mit Abstand das Beste! Und alles so neu und modern. Top!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Georgios Hatziemmanouil am 9. Okt. 2018
Dear Daniel,   We are thrilled to hear that you enjoyed staying with us, our mission at Miraggio Thermal Spa Resort, from the reception’s welcoming till the last moment of their stay, is to make our guests happy! Thank you for providing this positive and valuable review for the resort and our services and we are looking forward seeing you again soon. With Warm Regards, Georgios Hatziemmanouil General Manager Miraggio Thermal Spa Resort

8/10 – Gut

Dimi, Sulzfeld

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schones hotel und sehr gute einrichtung. Der service in der rezeption vorbildig aber der service in der resteurand war nicht gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Georgios Hatziemmanouil am 29. Sept. 2018
Dear Guest,   Thank you for taking the time to mention your experience at the Miraggio Thermal Spa Resort and leaving this great feedback! We are really happy to know that our hotel met your expectations. We would like to also thank you for your productive feedback as it gives us the opportunity to improve our services in the future! Thank you again, and we are looking forward welcoming you back at Miraggio Thermal Spa Resort!   With Warm Regards, Georgios Hatziemmanouil General Manager Miraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Jasmina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Genial!! Exelent !!
Erholung pur!! Der Gast ist König!! Immer wieder gerne!
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2018
Antwort von Georgios Hatziemmanouil am 10. Aug. 2018
Dear Mrs. Jasmina, What a pleasure to read a wonderful and kind review like yours! We are very happy to see that our hotel met your expectations as it does with the vast majority of our guests! If you have any friends looking for a unique vacation in a hotel with very high standards please refer them to us and be rest assured that we will take special care of them! Thank you again and we are looking forward welcoming you back again soon! With Warm Regards, Georgios Hatziemmanouil General Manager Miraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mit einem Wort? Perfekt!!!
Von der erste Minute an haben sie uns wie Könige behandelt. Super freundlich und sehr hilfsbereit. Da meine Frau ein Putzfimmel hat, kann ich die Sauberkeitsnote nicht auslassen, eine glatte eins!!! Der Spa Bereich war ebenfalls toll. Wir haben einfach nichts gefunden, was wir bemängeln könnten. Wir gehen auf jeden Fall noch mal hin!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Georgios Hatziemmanouil am 10. Aug. 2018
Dear Guest,   Thank you very much for the flattering comments and your time in writing these lines, which we truly appreciate as well as the whole team to whom I will pass your nice and very inspiring comments.  Needless to say, that we expect you in any of your upcoming visits should you decide to stay with us in the future.   Take care of your wife and yourself and we look forward welcoming you back at the Miraggio Thermal Spa Resort again soon. With Warm Regards, Georgios Hatziemmanouil General Manager Miraggio Thermal Spa Resort

8/10 – Gut

Marcel, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abgelegenes Resort in ruhiger Bucht
Wir waren zu zweit für 7 Tage in diesem Resort. Super Wellnessbereich, reichhaltiges Frühstücksbuffet und tolle Familienzimmer mit guter Ausstattung. Besonders erwähnenswert ist der Mehrwasserpool.
Ausblick
Antwort von Miraggio Thermal Spa Resort am 17. Mai 2017
Sehr geehrter Gast, vielen lieben Dank für diese tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und geben Ihr Feedback gerne an unser Team weiter. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Viele Grüße aus Chalkidiki Ihr Miraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful Spa area, Friendly personnel
A well organized hotel in a wonderful location. We enjoyed the spa area very much. The pools are working with warmed sea water so even in times that the sea is still cold you can have your thalassa therapy in the outside pools.
Antwort von The Miraggio Team am 10. Mai 2017
Dear Guest, Thank you for taking the valuable time to comment on your Miraggio experience. We are very delighted to hear that you totally appreciated your stay in our Resort, and the new concept of luxury that we propose, focused on aspects such as space, nature, silence, time for oneself, discrete service but still with great attention to detail. Thank you also for highlighting our seawater heated swimming pools and the uniqueness of our Spa, a wellness sanctuary of 3.000 m2 where mind and body are regenerated through the rediscovery of genuine emotions. This is why everything here has been designed and built with respect for the environment, in accordance with our holistic philosophy, which was also the reason why this isolated place was selected for our resort. We do offer a transfer service to Pefkohori though and daily entertainment for our guests. Indeed, we have 3 restaurants a-la-carte and a 4th one, on Buffet. Our restaurant Toroneo is located at the Marina but it is also one of our a-la carte restaurants. I hope you tried this one too as it offers beautiful views in a very atmospheric environment. We look forward to welcoming you again in the future. Kind Regards,

8/10 – Gut

Nathalie, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Man braucht definitiv Auto !!!!
Wünderbare Resort , exzellent Mitarbeiter und Service , super Spa und Swimmingpool !!! Bisschen mangelhaft essen , kein Grieche essen Angebot !!! Aber in Dorf palioudori super Tavernen . Griesche volk sehr sehr nett In gesamt ein Traum !!!! :-))
Antwort von Miraggio Thermal Spa Resort am 18. Apr. 2017
Dear Guest, Thank you for this comment and for the wonderful pictures!. We will share your feedback with the rest of the Team as your comments help us improve and we promise to get even better in the future. We do hope to welcome you back again. Kind Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbindungslose hotelanlage der superlative
Anlage einmalig gelegen.luxuriös Strand jedoch steinig.nur einmalige möglichkeit des transfers am tag zur aussenwelt. Sehr teuerer transfer zum flughafen Einfache fahrt 140 euro.

10/10 – Hervorragend

Sophia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing breakfast Awesome cabanas Fantastic toiletries
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Dear Guest, Thank you very much for your visit an am 7. Dez. 2023
Dear Sophia, Thank you very much for your visit and your comments. We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

HAYRULLAH EMRE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Harika
Muhteşem otel herkese tavsiye edilir
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 8. Okt. 2023
Dear Mrs. Hayrullah ,Thank you so much for the lovely review and for investing time on us.It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality.We truly wish we will be able to welcome you back soon!Kind Regards,Guest Relations TeamMiraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

JOVANCO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed the experience. The facilities were lovely. Can’t go past the pool and the beach. It was so scenic! With a family there were lots of activities for the kids to do including beach games and football that were hosted by Miraggio staff. The music of an evening in the oasis lounge was a highlight as was the thermal spa. (However 50 euro additional charge for the spa) Only draw back was the cost and not a lot of variety of restaurants (4- one was closed) so you end up going to the same ones over and over, which got a bit boring. You need to have car as we went into pkehori one night and it cost 40 euros for the taxi there and back - 10min ride. We will come back to Miraggio but we will book a club room or a room closer to the pool and rent a car at Thessaloniki airport.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 8. Okt. 2023
Dear Jovanco ,Thank you so much for the lovely review and for investing time on us.It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality.We truly wish we will be able to welcome you back soon!Kind Regards,Guest Relations TeamMiraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Magnus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 1. Nov. 2023
Dear Magnus,Thank you for your rating!We can't wait to welcome you again!Kind Regards,

6/10 – Okay

nachshon

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very bad experience
As a VIP customer, I expect an upgraded room when available. The reception made the opposite - downgraded me to the worst room in the hotel, asking money for updrade, when at least 33% of the hotel is EMPTY. In the room - sinks where plumbed, balcony is below the road level, blocked by the road one meter from it. Lights went on and off during the night without control, waking us up again and again. Outside - due to rain - sea shore, all pools and restaurents were closed. Inside spa was available for extra charge, but, so croudy - not even enough chairs for all the people there. Simply terrible!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 18. Sept. 2023
Dear guest ,We hope that you arrived safely back home . Thank you so much for the time you invested on commenting your experience at Miraggio Thermal Spa Resort . The relevant departments are informed about your honest feedback regarding the faults you found in the room and thank you for giving us the chance to improve ourselves and our services . We truly hope to have the opportunity to welcome you again and we truly hope that we will have the availability to upgrade you ! Kind Regards, Guest Relations Team

6/10 – Okay

Predrag

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 18. Sept. 2023
Dear Mr. Predrag , We hope that you arrived safely back home and your holiday with us has left you with an overall good impression. Thank you so much for the time you invested on rating your experience at Miraggio Thermal Spa Resort . We would love to have your full feedback so the relevant departments will be informed about and thank you for giving us the chance to improve ourselves and our services . We truly hope to have the opportunity to welcome you again ! Kind Regards, Ioli Tzoumali Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Sinan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The beach was great but the staff would remove our thing if they saw no one at the chairs. This was very Annoying since we were swimming only to come out the water and our things were missing. Other then this issue the resort was great
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 14. Aug. 2023
Dear Viktoria ,Thank you so much for the lovely rate and for investing time on offering your honest feedback .It is really important for us to know that you enjoyed your stay and the hospitality. There is indeed a policy in the hotel that do not allow to reserve the sunbeds and that is the reason we are removing the personal items when we see that they are left there for a long time . If you are enjoying a long swim to the sea you can always inform our colleagues that you will be gone for a while so they will not remove them . We truly wish we will be able to welcome you back soon!Kind Regards,Ioli TzoumaliGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Mohamad yasser

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was not quiet Vee vee Like a motor on all the time
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Team am 26. Juli 2023
Dear Mr. Yasser, Thank you so much for the lovely review and your constructive feedback . It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality. We truly wish we will be able to welcome you back soon! Kind Regards, Guest Relations Team Miraggio Thermal Spa Resort

2/10 – Ungenügend

nir

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 26. Juli 2023
Dear Nir , After several of conversation with our hotel's management and after the extra benefits you received you left with good terms and no further issues .Apparently you did not expressed your fillings properly . We would like to understand better what at the end dissatisfied you so you are more than welcome to contact us .Kind Regards,Ioli TzoumaliGuest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Liron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
2 families holiday
We were mislead by hotel call center and later they even said that email correspondence is fake, apparently due to cyber breach, and the promised deal cannot be accepted. We were told we will get some extra benefits as compensation but it was followed partly without real attention to the security breach the hotel had which affected us, the costumer. I dont recommend this hotel due to the way they treat thier guests
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 26. Juli 2023
Dear Liron , After several of conversation with our hotel's management and after the extra benefits you received you left with good terms and no further issues .Apparently you did not expressed your fillings properly . We would like to understand better what at the end dissatisfied you so you are more than welcome to contact us .Kind Regards,Ioli TzoumaliGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Marius

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Happy to have chosen Miraggio for the holiday! Let me explain why. The resort is new, beautiful architecture and interior design, quality in every detail and in materials used (natural stone and wood), excellent service from all staff who makes you feel important and welcome all the time, with a kind smile. The beach is great, sandy, big distance between sunbeds on Club Members beach, thag also provides has very nice cabanas, water crystal clear. Impresssive boats in the resort marina. Pools large and l well maintained, with jacuzzi. Serenity in adults only pool, swimming among palm trees. Excellent breakfast in Evria restaurant, with eggs menu, greek coffee, prosecco, and diverse and delicious food. Good and diverse food as well at dinner buffet. Live music and very pleasant atmosphere every night at main bar terrace, overlooking the sea. Valet parking for the car. The room in the Club Members wing was large, very confortable, beautiful bathroom, cleaned several times a day, and using its private pool in the hot afternoons was a real delight! Special thanks to Nikolaos, our host, for the beautiful surprise he (and thebl resort) made for us as we have celebrated our birthdays there, and for the whole holiday experience at Miraggio!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Team am 16. Juli 2023
Dear Marious ,Thank you so much for the lovely review and for investing time on us. It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality.On a deeper though level, thank you so much for all the time you took to write such nice words for our colleague Nikolaos. We will make sure to pass all your kind words to him, and thank you in advance for putting a smile in his face.As for the rest , receiving such positive feedback from our guests is what gives meaning to our job since we all have chosen hospitality to make people happy and feel like home.We truly wish we will be able to welcome you back soon!Kind Regards ,Guest Relations TeamMiraggio Thermal Spa Resort

10/10 – Hervorragend

Anthony

Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Team am 16. Juli 2023
Dear Anthony , Thank you so much for the lovely review and for investing time on us. It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality. We truly wish we will be able to welcome you back soon! Kind Regards, Guest Relations Team Miraggio Thermal Spa Resort

8/10 – Gut

Rickard

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vackert hotellområde med mycket aktiviteter
Härliga omgivningar och vackert hotell och poolområde samt många sportaktiviteter och restauranger inom hotellområdet. Enda minus är att det ligger lite ensligt - dvs utan egen bil är det lite knepigt att ta sig till närmsta stad/by.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Team am 22. Juni 2023
Dear Rickard ,Thank you so much for the lovely review and for investing time on us . It is really important to receive such positive feedback, ensuring that you enjoyed your stay and the hospitality. We truly wish we will be able to welcome you back soon! Kind Regards, Guest Relations Team Miraggio Thermal Spa Resort

8/10 – Gut

AHARON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 22. Juni 2023
Dear Aharon ,Thank you so much for the review and for investing time on us.We truly hope that your holiday with us has left you with an overall good impression.If you will ever feel the need to share more regarding your experience with us we are always at your disposal .Kind Regards,Ioli Tzoumali Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Petra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 9. Feb. 2023
Dear Guest,Thank you for your rating!We can't wait to welcome you again!Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Tomer

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 17. Okt. 2022
Dear Tomer,Thank you for your rating!We can't wait to welcome you again!Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Trifunche

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 2. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for your rating! We can't wait to welcome you again! Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

NENA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant
We visited the hotel mainly as a relaxation treat. Cons: 1. During our check in, we had a problem with the door keys but it was resolved fairly quickly. 2. We asked for a double bed and we could feel that it was twin beds attached, but the top mattress was very thin and we could feel the single bed frame in the middle section. For a resort room, I’d expect a more comfortable double bed. Pros: Overall, stay was very pleasant, the facilities were in great condition. Room inside was nice, clean, the air-con was very responsive, good variety of amenities, complimentary coffee, tea, water and fresh fruits. We particularly enjoyed the spa facilities and the pool areas. Staff very friendly and polite. Also, the beach was very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 1. Aug. 2022
Dear Nena, Thank you so much for your kind words! We are excited that you have enjoyed your Miraggio experience! We can't wait to welcome you again! Best Regards, The Miraggio Guest Relations Team

8/10 – Gut

Bobby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra resort !
Bra avkopplingsställe med bra service och restaurangutbud .
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von The Miraggio Thermal Spa Resort Team am 25. Juli 2022
Dear Bobby, Thank you very much for your visit and your comments. We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

10/10 – Hervorragend

IGOR

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They need to work on the food. The food was not really for 5 Stars resort. We have 5-6 different family our friends together with us on vacation and everyone was complaining about the food.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von The Miraggio Thermal Spa Resort Team am 18. Juli 2022
Dear Igor, Thank you very much for your visit and your rating. Your concerns will be shared with the relevant head of departments We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

8/10 – Gut

fredy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful facilities and great service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von The Miraggio Thermal Spa Resort Team am 18. Juli 2022
Dear Guest, Thank you very much for your visit and your comments. We hope that we will have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, The Miraggio Thermal Spa Resort Team

8/10 – Gut

Amina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Miraggio was a pleasing stay, however that it was overpriced. We always stay in 5* hotels. We felt that for the price we paid we should have been offered half board. The price for the buffet restaurant was ridiculous. €45 per adult and €20 for children over 5 was extortionate, considering what we had already paid for the room. We had submitted a complaint regarding their failure to tell us children were not free. A manager kindly spoke to us and offered to waive €50 for late check out. We thought this was really kind and made us feel good about our stay as our flight was so late, this gave us more time to enjoy the hotel. However at check out, when we went to pay for our extras the lady behind the counter just told us the amount without providing a full breakdown of the costs incurred, tapped it into card machine and asked us to pay. I then thought I would like to see a full receipt of our costs just to make sure the overall price was correct. We have stayed in 5* hotels across the world, whenever we check out the staff ALWAYS prints out the full balance and presents it to us so we can understand how the amount has been calculated. The lady agreed to give me a printout but then proceeded to stuff it into an envelope. I said no need for envelope I want to see balance now. When we looked the fee of €50 was added to our bill. Had I not asked for a breakdown we would have paid. She corrected the amount. I found this very unprofessional.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 5. Juli 2022
Dear Amina, Thank you for choosing Miraggio Thermal Spa Resort for your vacation and for your feedback. We are proud to know that overall you stayed satisfied with our hotel facilities and offered services, as our team makes every effort to ensure that your vacation takes place in the most comfortable and luxurious atmosphere. We are sincerely sorry for any inconvenience you faced during your check out, and would like to assure you that all your comments are taken into great consideration in our constant effort to improve our services and facilities. Rest assured that your next visit to Miraggio will be as comfortable and spacious as it gets, offering you an unparalleled holiday experience with us. Best Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Ziv

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best experience!
Great location and awesome resort! Very good service, super beautiful place! Recommend a lot
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 20. Aug. 2021
Dear Ziv, Thank you so much for your kind words! We are excited that you have enjoyed your Miraggio experience! We can't wait to welcome you again! Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Anthoula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 21. Juli 2021
Dear Anthoula, Thank you for your rating! We can't wait to welcome you again! Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super hotel, personnel au petit soins, et toujours avec le sourire.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 17. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for the smile you are giving us whilst reading your lovely thoughts & experiences! We are looking forward to welcoming you back! Sunny greetings from the Miraggio Thermal Spa Resort Team.

10/10 – Hervorragend

Marko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von The Miraggio Guest Relations Team am 24. Juni 2021
Dear Marko, Thank you for your rating! We can't wait to welcome you again! Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

NIKOLAOS

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place with lots to do. A little isolated so a car is beneficial
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hyvät fasiliteetit. Vähän henkilökuntaa -> palvelu hidasta. Kalliit hinnat kaikessa.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

RAJESH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Plads til forbedringer....
Ikke 5 stjernet oplevelse. Absolut dejligt hotel med rigtig gode faciliteter såsom poolområde, sport og børneklub, især børneklubben og personalet der var fantastiske. Kæmpe minus var restauranten..... absolut forfærdelig mad og ingen service (fik oftest ikke tilbudt kaffe til morgenmad) virkede underbemandet og selve restauranten var en stor sal, som det på ingen måde var en fornøjelse at tilbringe tid i..... hotellet stor flot, men mangler en del på mad og service for at kunne berettige 5 stjerner
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Randi Sætre

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Milena, Macedonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with excellent staff. Clean, comfortable all you need for enjoy
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Miraggio am 19. Okt. 2019
Dear Milena, Thank you so much for your kind words! We are excited that you have enjoyed your Miraggio experience! We can't wait to welcome you again! Kind Regards, The Miraggio Guest Relations Team