Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Chobe Marina Lodge

4 out of 5
Chobe Marina Lodge
Lot 21306 , President Road, Private Bag K83, Kasane

Bewertungen

8,2

Sehr gut

23 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Siegfried

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel located at the banks of chobe river. Nice and friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bernard Magano am 10. Aug. 2023
Dear SiegriedThank you for your feedback. We appreciate that our staff made your stay comfortable and memorable. Thank you and we look forward to hosting you again in the near future.

8/10 – Gut

Arnold Josef

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war höflich aber nicht gerade freundlich und hilfsbereit. WIFI das ist horror, einfach nur schrecklich. In jeder günstigen Unterkunft war es massiv besser. Ich musste mehrmals in den Biergarten damit ich Mails schreiben konnte. Unwürdig für eine solch teure Lodge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Julia am 18. Juli 2022
Hello Mr Arnold Josef ,thank you for the feedback which helps us improve our service and our facility,we sincerely apologise for any inconvenience incurred and we assure that we will improve where we fall short.

10/10 – Hervorragend

GERHARD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Elena

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
We had no electricity in a room and I was calling 4 times and went to reception for maintenance assistance and was late because of it for safari. Also got poisoned on a breakfast with minced ostrich. The staff is not liable at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

alan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The waterfront views was great and made it feel like a 4 star hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Torkjel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had an amazing room located close to the river (room 3) The hotel really gave us the relaxing feeling we were looking for. If they could improve one thing, I would suggest to use more dimmed lights.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Roman, Colonia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Bernard Magano am 10. Aug. 2023
Thank you for you valued feedback. We appreciate you comments and we look forward to hosting you again in the near future.Thank you for your feedback.RegardsBernard Magano

10/10 – Hervorragend

José Raúl

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

KAZUHIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable!
The staff is friendly, courteous and very comfortable. The villa type accommodations are also clean and cozy. I would definitely use this hotel again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Goemeone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

allison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the pool, the view, the location, the design the staff. The shop was reasonable for prices surprisingly. Food was also good . I enjoyed the buffet for dinner and breakfast - lots of choices. Also loved the poolside menu and cocktails Room service was available - did not try. Upstairs commissioners restaurant was closed as hotel not full.The room was luxurious.only negative :Private boat company in nextdoor plot played loud music one night after it docked as music blared while staff took ages to clean it . This is not the fault of the hotel as sent someone to tell them. Will be back
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Bernard Magano am 22. März 2023
Dear AllisonThank you very much for your positive feedback. We really appreciate such feedback for continuous exceeding customer expectation.We look forward to welcoming back again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Jesús Amable

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy descuidado
Falta mantenimiento. La tv no funcionaba, la bañera, la ducha tenía moho, los cristales sucios y de las almohadas ni hablamos. Personal antipático y sin ganas de ayudar. Necesita mantenimiento y una reforma urgente. Hay opciones mucho mejores.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely Peaceful
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful family weekend in Kasane.
Really pleased with the refurbishment and the hotel is in great condition now. Rooms were excellent for families with a sofa bed in the living room then main bedroom.Staff were really friendly throughout and game drives/river cruises great value and professionally ran.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

OSAMU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

6/10 – Okay

OSAMU

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
施設は素晴らしい
ランドリーを使いましたが、ホテルのミスで下着とTシャツの色落ちがありました。従業員が誤りにきて、料金はいらないとのこと。 仕方ないと思って、了承しました。ところが他のTシャツも色落ちがある。リビングストンへのトランスファーを併設のツアー会社に依頼。55USドルとのことで頼んだが、請求はナミビアドルでしかも100USドルに近い金額。サファリは良かっただけに非常に残念
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

OSAMU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適な滞在
部屋には蚊帳があり、夕方には蚊帳を張って貰えます。ただ虫や蚊はほぼいないので、快適に過ごせます。併設のサファリではドライバーはフレンドリーで、多くの動物を見せようと頑張ってくれます。オススメです
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

130, 横浜 JAPAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
良かったです。オススメします。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great sunsets and service.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Proximity to river and park entrance were definitely a plus. The town of Kasane doesn’t have much to offer outside of these two options
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Älskade Chobe Marina Lodge
Väldigt fint läge vid floden, fint rum med utsikt mot floden, god mat, bra safaris med kunniga guider. Rekommenderar mycket.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Christine

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shocking!!!
Shocking! Checked out after one night. Service was disgusting. Staff were rude and as for the food - cannot believe you pay to eat that! Will not recommend this hotel to anyone. It is absolutely shocking! Very very disappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
BOn emplacement Bonne organisation pour les safaris Personnel trop sympa Nourriture beaucoup de choix très bon
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Philippe, Bellaire

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

EVANTHIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
An excellent hotel
The hotel was excellent, the staff polite, helpful and smiling all the time. The did their best to help and make everyone fell at home. The chef did his best and the food was very tasty and plentiful with a great variety for our six day of stay. Every day the menu was different and relly good. We diid two game drives every day (which was included in the price). Our driver Mr. Stanley was the best. He was experienced and tried his best to find lions and leopards (which we saw more than twice, sth that was rare). He is one of the best safari drivers that I have meet in the twelve years that i do game drives (not only in Botswana but in Africa in general). The hotel was very clean (the room was cleaned and taken care of twice daily, something that you don;t find even in 5 stars hotels). The breakfast very good and plentiful.The wifi was good. It is my second stay in this hotel and I hope to be able to stay again this year.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The game drives were amazing and the food pretty good. The location amazing too!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

4/10 – Schlecht

Jocelyne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel établissement mais nous n'y retournerons pas
C'est un bel établissement avec du personnel accueillant et sympathique. Vu splendide sur la rivière Chobe qui permet de profiter d'un magnifique coucher de soleil. Toutefois, nous avons été très déçus. Un groupe d'une trentaine de personnes se comportait mal au restaurant et étaient ivres. Ils ont fait beaucoup de bruit et nous ont incommodés. Ils manquaient de respect au personnel de l'hôtel. Nous avons demandé à parler au manager qui est venu, mais qui nous a fait comprendre que c'était bien aussi pour l'établissement si les clients consommaient. Il n'a donc pas fait cesser le vacarme. Il a souhaité nous offrir une bouteille de vin en dédommagement, ce que nous avons refusé.Nous souhaitions juste profiter de ce lieu au calme.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Lourensia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In Love
I had the best time ever. The staff are super friendly and helpful. The food just keeps on coming and the activities were a once in a lifetime experience.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Mosimanegape

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful place, with exceptional service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Good, but
the location and and staff service was great, but wifi was sporadic and was cut off many times. mosquito net has a few big holes, and AC was not working properly in living room.( the room was suite.) They need to keep up with the maintenance. Other that, the activity guides were great, and the hotel ambiance is like a jungle with full of nature.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

SATORU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

SATORU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

10/10 – Hervorragend

kako, japan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
便利で過ごしやすいホテル
宿泊したコテージは快適で、清潔に保たれていました。 スタッフも親切で、私の要望を叶えてくれました。 お薦めのロッジです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017
Antwort von Irene am 29. Juli 2017
Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agradável
Hotel agradável,precisa melhorar a qualidades das refeições servidas!!

6/10 – Okay

おこたん, アジア

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
がっかりなこと
宿泊料金をカードで先にエクスペディアに支払っていたのにもかかわらず、ホテル側は予約のみで宿泊料は未納といわれ、またカードに支払うことになりました。結局エクスペディアにホテルに支払った領収書を送付すれば、ダブルチャージにならないとききましたが、我々は海外に在住しているので日本に領収書を送付したり、と面倒な手続きをしなくてはならず、不快です。 またホテルには2回ゲームサファリが含まれていましたが、国立公園の入場料はまた別途に支払わなくてはならず、面倒でした。 3食込みでしたが、アルコールのみならず、水やソフトドリンクも有料なのががっかりでした。しかも高い。 宿泊料も決して安価とはいえないのに、さらにいちいち支払う場面が多いのが、残念でした。

8/10 – Gut

Pierre, ヨハネスブルグ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
家族連れにはおススメ
家族連れにはChaletがお勧めです。ホテル内で手配出来るActivityも充実しており、ヴィクトリア滝へのtransferもその場で手配出来るので便利。 ホテルでなくチョベ市内の問題ですが、停電しているとクレジットカードがホテルで使えないという難点があるので、現金は多めに持参することをお勧めします。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Melanie, Free State, South Africa

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Chobe Marina Lodge Kasane Botswana
Firstly, we had to wait for the shuttle service after requesting transport to the hotel, then the available shuttle at the airport was booked for someone else and a game viewer were sent to transport our group. it was terrible, we we bundled into vehicle with luggage on some seats. despite booking online a week prior, our reservation was not ready , etc. most of the restaurant staff couldn't understand basic English and we had to wait extra long for almost everything. Also, we asked for double or queen bed, got the opposite, 2 single beds in our room. the game drives weren't organised & it was a little frustrating at times. It is definately not my favourite lodge in Kasane!