Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
0 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
0
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
2 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
6,2/10
Sauberkeit
5,8/10
Personal & Service
4,0/10
Ausstattung
6,0/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
AliKhan
Geschäftlich gereist
21. Feb. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worst stay ever. Dirty property, rude staff. I would not recommend anyone to stay at this property
AliKhan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
6/10 – Okay
MUHAMMAD
24. März 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Missed flight due to aiport drop off
Everything was right they were very kind but at last their car to airport get stop and we miss our flight
MUHAMMAD
4/10 – Schlecht
Mr Shawaiz, London
1. Sept. 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Bad experience
I'm not a very happy to stayed in this hotel con unprofessional staff and poor service.
Mr Shawaiz
4/10 – Schlecht
Faree, London
24. Juni 2016
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Untrained staff and Rude staff
Will never recommend to any for this hotel. Very rude n untrained staff. For just tea they took more thn 1 hour for room service..
Faree
6/10 – Okay
Irfan, Copenhagen, Denmark
31. Mai 2016
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good experience
overall experience was good. I am only upset about the drop off service at the airport where I was forced to be at the reception at 5:30AM sharp however hotel staff made me wait for 20 minutes in the van where big mosquitoes were biting me and my family. Hotel staff wanted to make one trip to the airport where they made us wait in the vehicle because other guests were late to check out.
Irfan
6/10 – Okay
Shair Muhammad, Karachi, Pakistan
24. Mai 2016
Nice hotel close with air port
I like the hotel every thing is good but the management is not good they was denied me to give me a room which is was paid fore Expedia and they want more money and they don't except Expedia booking
Shair Muhammad
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Mai 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Angelina, Springfield MO
13. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful Suite
We had a wonderful stay at the Day's Inn Karachi. The hotel staff was wonderful. Room service was not intrusive which we greatly appreciated.