Eingangsbereich

Bewertungen von Hotel Dua

4 out of 5
Hotel Dua
NO 165,Lin- Sen 1st Rd, Kaohsiung

Bewertungen

9,2

Wunderbar

690 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
250 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
37 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dominik

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Mirela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stilvoll und zentral!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr schöner Aufenthalt. Würden wir jederzeit wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Tsung chien

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
環境好
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 11. Mai 2024
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

8/10 – Gut

Naoko

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 11. Mai 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Faya

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice hotel and close to public transportation
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 28. Apr. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Yume

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 28. Apr. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Cindy, New York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel has been my preferred choice whenever I visit my family in Kaohsiung since 2016. The service is always exceptional, and the front desk staff are friendly and accommodating. The room size varies, so make sure to choose the one that suits your needs. The amenities in the room are comfortable, and I have no complaints. However, I would like to suggest that they add weights to the fitness center. The breakfast buffet is enjoyable, and I have had it in the past when it was included in the room rate. If not, there are plenty of options available around the hotel. Coffee and tea are available in the lobby, and parking is included.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 6. Apr. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Eiji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
美麗島の駅からも近く、六合観光夜市も徒歩圏内でした。施設も新しく清潔で、ストレスなく過ごせました。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 25. März 2024
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

10/10 – Hervorragend

YEN YU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

masayuki

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
朝食が貧疎。値段の割にメニューが少ない。 スタッフのおもてなしが行き届いていない。スタッフ教育が不足している。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

YEN YU

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the nicest hotels I’ve stayed in. The staff on property are wonderful and accommodating to ALL your needs.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 13. Feb. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

CHAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
十分接近捷運出入口,帶著小朋友很方便呢。房間好整潔,燈光雖然比較暗,但仍然很舒適。房間很大,大堂亦很大,還有不同書籍提供免費閱讀!讚
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 31. Jan. 2024
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您對我們所提供的客房空間,以及服務品質感到滿意,我們非常欣慰。而您所給予我們的讚賞,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

10/10 – Hervorragend

CHIHCHIANG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
住很多次了,不會太差的飯店
整體環境可以,但隔音較差(個人睡眠品質差)對於隔音要求高
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 31. Jan. 2024
親愛的貴賓 您好,感謝您在百忙中抽出寶貴的時間與我們分享您的入住體驗。關於您提到隔音的問題未能讓您滿意,深感遺憾;十分感謝您與我們分享您的意見,我們會將您的意見提報管理部門,以期在未來客房改善時,做出更好的規劃,並且加以改善。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

8/10 – Gut

??

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 31. Jan. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Clean and beautiful environment and design.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 31. Jan. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

???

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
駅チカで部屋もきれいで良かったです
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 31. Jan. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Azuma

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
キレイで広々した感じのよいホテルです。 台北と比べると中国語オンリーの簡単英語なしの対応のお店がおおい
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 31. Jan. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.Duty Manager

10/10 – Hervorragend

YONGTAK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
너무 좋았습니다.
숙소 문을 열면 자동으로 노래를 흥얼거리게 됩니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 31. Jan. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

sai hung, Yau Tong

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super close to MRT exit, just the mattress collapse at the middle that means used long time and need to replace (for Rm1010)
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

KAM LEUNG

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
交通方便,會合兩條捷運線。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 30. Dez. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

8/10 – Gut

yasunori

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
良いホテルです。
団体客を取らないらしく、静かで快適でした。駅からすぐなのが、何よりです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Siu Hung

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 30. Dez. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

10/10 – Hervorragend

NORIAKI

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 30. Dez. 2023
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Sum Man Emmy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Namiki, Tokorozawa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
設備として新しい部類なのか快適に過ごせました。 部屋にはバスタブ完備で広さも申し分ありません。 朝食も満足できる内容です。 最寄りのMRT駅からは徒歩5分程度の距離で至極便利
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

CHI FAI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

8/10 – Gut

Polly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Big improvement on Customer Service and WIFI
Pros: Hotel decor is nice. Breakfast was great. Rooms were big. Cons: 1. The card that I made reservation with was compromised before I left for the trip. Since I got a new card and cancelled old card, hotel could not do pre-authorization. Hotel emailed me saying that if I did not provide a new card for pre-authorization along filling the authorization form, my booking of two rooms for 2 nights would be cancelled. I told them that I was already in Taiwan and on the road. Hotels.com does not allow update on credit card information. I had no way to print out the form and sent back. Hotel insisted. Out of 7 bookings I made in Taiwan, Hotel Dua was the only one that insisted on that. Caused a lot of unnecessary inconvenience. This is a huge minus on customer service. 2. Water pressure and WIFI were very weak.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice but need improvement
Decor of the hotel was great. Breakfast was great. However, below are few improvement that hotel needs to make: 1 The credit card I used for booking was compromised. Hotel could not do pre-authorize. I could not update payment information. Hotel could not accept my new credit card info. I had to fill a form (on the road) or else they would cancel my booking even though I assured them that I was already in Taiwan and will be there. This was the only hotel among all 7 bookings I made in Taiwan. Not customer friendly at all. 2. Water pressure and WIFI at hotel was SUPER weak. I was disappointed as the hotel is nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 13. Feb. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

SHINJI

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
エグゼクティブルームを利用しました。 部屋は広くて綺麗です。 ただし広いのはいいのですが、奥行きだけが広過ぎて動線が悪かったですね。引き出しがなく衣服の収納に困りスーツケースをそのまま利用しました。 朝食には付近にあちこちあり楽しめました。
Antwort von duty manager Hotel dua am 13. Feb. 2024
Hello dear guest,Thank you for taking the precious time out of your busy schedule to share your stay experience with us.We are deeply sorry that you were not satisfied with the problem of placing clothes. Thank you very much for sharing your opinions with us. We will report your opinions to the management department with a view to making better improvements in the future room improvements. plan and improve it.We look forward to your visit again and hope you will continue to give Hotel dua your support and encouragement!

10/10 – Hervorragend

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
とても綺麗、清潔、お手頃、駅チカ、サービス良し、食事よし、全て揃ったホテルです。ベットの寝心地もよく、旅で疲れた体にはとても良いです。美麗島駅からも徒歩一分で高雄観光には最適。ぜひまた泊まりたいHotelです。
Antwort von Duty Manager Hotel dua . am 13. Feb. 2024
Dear guest, We are really glad that you have enjoyed to stay at our Hotel.Thank you for the fantastic review! We especially appreciate your great comments about our rooms and location. We will keep efforts to insure customer satisfaction. We look forward to the opportunity of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Nobuhiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

6/10 – Okay

Mitchell

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurel.

8/10 – Gut

Sojeong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Asako

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

6/10 – Okay

Shirley

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 30. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

10/10 – Hervorragend

Will

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
蠻不錯的住宿
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 26. Nov. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

10/10 – Hervorragend

Santiago

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 26. Nov. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

10/10 – Hervorragend

Chia yi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is perfect
Comfy and big bed
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 26. Nov. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

10/10 – Hervorragend

Ke Hsin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 26. Nov. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

10/10 – Hervorragend

Kiyoshi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
友善的員工 沉穩的設計 安靜的環境 如果早餐餐廳的BGM音量小一點 就更時尚了 可惜了
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 26. Nov. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您對我們所提供的客房空間、早餐餐點,以及服務品質感到滿意,我們非常欣慰。而您所給予我們的讚賞,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

4/10 – Schlecht

Yasutsugu

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Aimee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
close to lots of different food variety and next to the station
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 6. Nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

10/10 – Hervorragend

Chia ning

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
櫃檯服務親切有禮、服務周到
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 10. Okt. 2023
親愛的貴賓 您好,感?您選擇入住Hotel dua,並抽出寶貴時間與我們分享您的住宿經驗。我們很高興您對飯店的整體環境及地理位置的讚賞。飯店的服務能得到客人的認同與滿意,對我們而言,這是鼓勵也是肯定。飯店全體同仁將持續秉持服務第一,品質優先之理念為客人帶來美好的住房經驗。未來請您繼續給予支持,也希望將來有機會再為您服務。

10/10 – Hervorragend

Wai See

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 21. Okt. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常に不快な3泊
9月26日から3泊しました。 部屋は広いが、とにかく暗い為、室内が清潔か否かの判断ができない。 滞在中の夕方にホテル全体が停電した(ホテルの在るブロック全体の停電) フロントからは連絡がない為、こちらからフロントへ連絡をして問い合わせたが、原因もいつ復旧しそうかもわからないとの事。 日没になりそうなので、宿泊している12階から非常階段で1階フロントまで降りた。 しかしこの非常階段の「非常灯」が点灯せず、途中までは少し入っていた日の光が日没で真っ暗になった。 携帯電話のライトを頼りになんとか一階フロントまで辿り着きました。 停電後2時間ほどで電力が復旧したが、ホテルのスタッフからは、チェックアウトの時も含めて一言の説明も謝罪もなかった。 何よりも、非常時のホテルスタッフのオペレーションはどうなっているのでしょうか? ホテルの外には消防車や救急車も来ていて、外は騒然としていたのに全く説明もなかったのが不安でした。 フロントの女性スタッフは、それなりに動いていた様子だが、数名いた男性スタッフの緊急時らしからぬ緩慢とした動きと態度は如何なものかと思いました。 この様に、緊急時に宿泊客へのケアが無いホテルは友人にも勧めないし、そもそも非常階段の非常灯が点灯しないなどのホテルが、消防法上(台湾にも有ると思うが) 問題が有るのではないでしょうか。 別件で、滞在中一日に数回「グオーン」という大きな異音が鳴り響き不気味で、建物はきしんでいるのかと不安に感じた。 とても不安で居心地の悪い滞在でした。
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 13. Okt. 2023
水谷様、先日は当ホテルをご利用くださいまして、ありがとうございます。この度は台湾電力会社の設備故障により、予期せぬ停電に発生して水谷様にご不安な思いをお掛けしてしまい、大変申し訳ございませんでした。又、当ホテルの設備の不具合、ホテルスタッフの非常時の対応の不手際により、水谷様に一層の不信感とご不安を抱かせてしまいましたことを深く反省し、心よりお詫び申し上げます。今回、水谷様より頂きました貴重なご指摘、ご意見は早急に担当者とスタッフとで共有し今後はお客様に安心して当ホテルをご利用して頂けるよう設備の点検を徹底し、非常時におけるスタッフの対応についての教育に努めてまいります。水谷様には今回のご滞在で大変ご迷惑をお掛け致しました事を重ねてお詫び申し上げます。誠に申し訳ございませんでした。Hotel dùa

10/10 – Hervorragend

So Ling Joanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service & food
Antwort von Duty Manager Hotel dua am 9. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at Hotel dua Kaohsiung. Also thank you for your useful contribution comment. I will share your review with our staff. And we will keep efforts to insure customer satisfaction. Please come back to stay with us again if you have a chance to visit Kaohsiung in the futurelBest regards,

8/10 – Gut

Chau yuk yin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 值班經理 Hotel dua am 21. Okt. 2023
親愛的貴賓 您好,首先感謝您於此次高雄的旅程選擇Hotel dua成為您下榻的住所,也感謝您抽出寶貴時間與我們分享您在Hotel Dua的住宿及用餐體驗。得知您所給予我們的讚賞,我們非常欣慰,更是激勵我們更加努力的動力。我們期待您的再度蒞臨,並希望您繼續給予Hotel dua支持與鼓勵!