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12 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
12
11 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
11
1 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
1
2 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
0 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
9,4/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Aya
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location, clean, and friendly staff. It would be better if there was a microwave oven in each room rather than the current situation of a single microwave for the entire 12 floor hotel and if breakfast was available as per the expedia listing.
Buford
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Henn na Hotel Kagoshima Temmonkan am 26. März 2024
Dear Mr./Ms.Buford Thank you very much for staying at Henn na Hotel Kagoshima Temmonkan.We would also like to thank you again for your compliments regarding our location and staff.However, We apologize for any confusion caused by the presence of the restaurant's breakfast menu image on the site, even though the restaurant is now closed.We have taken immediate action to correct the site.And, We will take your comments and suggestions regarding the microwave oven into consideration as we strive to improve our services to provide you with even higher quality.We would be grateful if you could give us the opportunity to welcome you back with your generous understanding.
Antwort von Henn na Hotel Kagoshima Tenmonkan. am 10. Feb. 2024
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Kagoshima Tenmonkan.We are very pleased to hear that you were satisfied with our location, our staff, and the service in your room.We sincerely hope that you will choose our hotel the next time you visit Kagoshima City again.
10/10 – Hervorragend
Tiija
Mit einer Gruppe gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyvä hotelli hyvällä paikalla.
Tiija
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Henna Hotel Kagoshima Temmonkan am 22. Jan. 2024
Paljon kiitoksia, että valitsitte Henna Hotel Kagoshima Tenmonkanin.Olemme iloisia kuullessamme, että olit tyytyväinen hotellimme sijaintiin.Toivomme, että valitset hotellimme uudelleen, kun seuraavan kerran tulet Kagoshima Cityyn.Kiitos paljon vierailustanne ja arvostelustanne.
10/10 – Hervorragend
Juhyung
25. Dez. 2023
Juhyung
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Henn na Hotel Kagoshima Temmonkan Staff am 31. Dez. 2023
Thank you very much for having stayed at Henn na Hotel Kagoshima Temmonkan. We will continue our effort to provide the best service for our guests. We look forward to seeing you again.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
位置好,check in ,check out 非常簡單,房間空間足夠開2個行李,附近食同購物步行都可以
Wai Yee
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Henn na Hotel Kagoshima Temmonkan Staff am 20. Dez. 2023
Thank you very much for having stayed at Henn na Hotel Kagoshima Temmonkan.We are very pleased to hear that you are satisfied with our location, rooms, check-in/check-out, etc.We will continue our effort to provide the best service for our guests. We look forward to seeing you again.