Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Mercure Johannesburg Bedfordview Hotel

3 out of 5
Mercure Johannesburg Bedfordview Hotel
33 Bradford Road Bedfordview, Germiston, Gauteng

Bewertungen

7,4

Gut

51 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
67 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
50 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very friendly staff at check in.Room was very used and badly maintained.Had to change room after first night because of a ancient and noisy aircon unit on wall of building opposite bedroom.Again staff very helpful.We got a nice 2 bedroom appt.for same price.Hotel has since our last stay 16 years ago gone down drastically,lots of maintenance issues.Price would be OK if breakfast was included.Overall stay was good if only for the location but stay away from rooms starting with a 2(noise)
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

MK, Stuttgart

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nichts Positives
- Der Empfang war schlecht - wir mussten alleine in das Zimmer. Keiner hat mit dem Gepäck geholfen. - wir haben 2 Zimmer gebucht. Bei Expedia stand, dass pro Zimmer ein Doppelbett vorhanden ist. Es waren pro Zimmer/Apartment zwei Doppelbetten. D.h. eine Buchhng hätten wir uns sparen können. - Sauberkeit lies zu wünschen übrig. KEINE WEITEREMPFEHLUNG!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Stephan S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
super Hotel - absolut katastrophale Barfrau
das Hotel hat uns beeindruckt - die Lage ist perfekt sowohl für Turisten als auch für Aussendienstmitarbeiter - Zentrale Lage - sofort auf der Autobahn und 2 Minuten bis zum Einkaufszentrum mit einem grossen Bereich von Restauranst - (Asiatisch / Griechisch / Italienisch / Fisch / - einfach genial - aber auch den ganzen Fast-Food) Die Zimmer hatten sicher schon bessere Zeiten, das Badezimmer wirkt veraltet und würde ein bisschen Manikür geberauchen - die Küche ist riesig und könnte sicherlich auch kleiner sein - die RaumkosmetikerInnen waren jedoch sehr freundlich und die Zimmer waren sehr sauber - wir hatten zu zweit - zwei Doppelzimmer mit je einem Queen-Size-Bett - sehr gute Matrazen. Der Balkon ist ist gross genug - und man fühlt sich sofort wohl in den Zimmern. Das Personal von der Rezeption war genial!!!! Weiter so freundlich - sachlich - gut abklärend - hilfsbereit - ein wahrer Genuss. Das Hotel verfügt über einen kleinen Speisesaal - sehr sauber und gepflegt. Das Morgenessen ist reichhaltig - verschiedene Brotsorten / süss und normal / Toast / die Eierstation gross und sofort bedient - die Qualität hervorragend. Dazu Käse - Schinken - 3 Säfte . Top Man kann mittags und abends auch von einer kleinen Karte auswählen - haben das jedoch nicht gemacht - da wir von der "Food-Meile" im Einkaufszentrum total begeistert waren........ einiger Minuspunkt und das ist für uns bei einem solchen Hotel unverständich ist die Bar - an der Rezeption wurden wir informiert, dass die Bar bis 23.00 Uhr offen hat - als wir nach dem Essen zurückkamen, wurden wir jedoch von einer Bardame wisch runtergemacht, dass Sie um 22.15 Uhr mit der Abrechnung beginnen muss, damit Sie rechtzeitig (22.58) aus dem Laden ist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sehr merkwürdige Einstellung für eine Bardame - wir haben dann aber nach Androhung wir würden die Rezeption informieren, doch noch was zu trinken bekommen - das hatten wir leider nicht nur an einen Abend so erlebt - sehr schade, für das ganze restliche Personal, dass sich so hilfsbereit gezeigt hat. Für uns ist so eine Barfrau - untragbar für ein Hotel von diesem Stand.....

6/10 – Okay

Paul

It works for a 3 star accommodation hotel. However there appears to be a fundamental Shortage of towels. Be prepared as a guest to get interrupted for dirty towels around 9am and then again about 4pm when clean towels are delivered. Very unusual as the majority of hotels I have stayed in remove dirty towels and replace them at the same time as the daily cleaning of the hotel room.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Tânia

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

MUNYARADZI AARON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Grant

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Does the job
Has all the bases covered - but nothing wow. Amenities are a little dated - the TV channels were not great considering it was a Rugby World Cup match and it was not showing. The food court nearby was not great - closed a little early and the food was not great quality - even for national franchises.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My room had problems with the tv remote control. Otherwise everything was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Gugu Makhanya am 12. Juli 2023
Dear Jose,Thank you for taking the time to share your feedback.We do apologize for the issues you had with our remotes and will looking into ensuring that they are fixed and easy to use for future stays.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Gugu MakhanyaRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

KANG LENG

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location
Good location, Eastgate shopping mall just opposite and within walking distance. The apartment was with 2 rooms, spacious.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Gugu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is great and staff is friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Azim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent and worth while
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

teng kan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

quiana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The property had a generator most places the lights go out. It aslo had a restaurant with a bar which was cool. Front receptionist guy was really nice. I didn't like the bathtub was dirty the appliances was outdated and family of 5 only had 2 towels but that was resolved quickly. The bedrooms DONT HAVE AIR CONDITIONING! So overall its good for the price. The mall is walking distance right across the street. Only 13 minutes from the airport.

10/10 – Hervorragend

Nelisiwe Thandi

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Located at entrance 6 to Eastgate mall. Shopping and dining is quick and convenient if you don't have a car. Also close to Lughtsculpt if you want spa treatment for a few days. Kitchenettes are nice, rooms are clean but dated. Furniture is a bit worn but property clean, safe and perfect location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

Duran

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice situated
Nice situated just next to the Mall. Only that I thought I would have a balcony or an outside place to chill. Has a little kitchen but no pots
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

2/10 – Ungenügend

Wellington

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I made a booking through Hotels.com and I received confirmation. When I got to the establishment they had no booking made and no rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Sifiso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is good.amenities needs atention.towels ,glasses,cups etc
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Air conditioning unit did not work and hotel ran out of towels for the rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

sören

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nära till flygplatsen och Eastgate
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
This hotel needs a bit of renovations, breakfast was ok but the presentation of food needs some work over & a better trained staff. Things are not always consistent with procedures. It is in a good location for my needs, however the area is becoming more dangerous & lots of litter is thrown around with broken sidewalks which deters tourists from the area. Management should be concern about this.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
There were a few missteps in communications, but overall the staff was friendly but lacking in knowledgeable places to go. The hotel is in a good location, but walking distance to Bedford Center is dangerous. Taxis service was available but expensive to go short distances. I got the impression many times that they weren't interested in serving guest. The property itself was nice, but renovations are badly needed. Rooms are dark, furniture is very worn, needs updating.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Proximty to shoping centre. The place is clean. Splendid and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paixao Review
I enjoyed the place
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Dewald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HOTEL SELF NOT PROBLEM BUT THE NOISE FROM THE CLIENTS TERRIBLE. ROOM NEXT TO USE WE COULD NOT SLEEP THEY SLAM THE DOORS UNTILL AFTER 12H00 AT NIGHT. FOR THE FUTURE PLEASE TELL THE PEOPLE TO CONSIDER THE OTHER CLIENTS NEXT TO THEM AS WELL. WE TRAVEL FROM FAR UNDER DIFFICULT SITUATION AND TIRED AND JUST THE NOISE WAS TERRIBLE.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

getrude

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

4/10 – Schlecht

Barbara Baobame

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs renovation, bedding is old and torn, fridges have rusted, wood cabinets in bathroom rotten
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Moe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Pretty

Gut: Personal & Service
Carpet dirty
My main criticism is about the carpet it was very dusty not pleasant smell too old and very very dusty
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

shili

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, secure and close to food and mall. Friendly and helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is amazing. Apartments are cleaned up very well daily. Staff are great, very professional, clean, and friendly. Hotel’s location is perfect and beside the East Gate Mall.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Gabo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a nice very nice staying at this place for a weekend wished I could stay forever.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Monrae

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Worst experience ever
Worst couple nights of my life. It is now 3h30am and I cannot sleep, due to loud generators and fans next to my room. There is no ac in the bedroom, so to make matters worse, I have to open windows. There is not even a fan in the bedroom. Our TV has not worked from day one and nobody seems bothered to come and fix it, after enquiring about it several times. We had no kettle in our suite. After walking to front desk, in the rain, to ask about this, we were given a kettle with such a short power cord, that it does not reach the wall socket in the kitchen. I would not come back here if I was paid to do so.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
I likes the room. I stayed in room 216 My AC was not working accordingly as I couldnt work operate it properly as some buttons were missing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

6/10 – Okay

Jackie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Service was amazing. The front desk lady was brilliant. The room was clean, but for a room that should sleep 4, there was only 1 glass, 2 cups. Many of the lights did not work. We stayed in room 502. If I am ever in Johannesburg again, I will make use of the Mecure hotel as it was overall great and well situated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Alban

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unprofessional receptionist
Didn’t get the rooms l paid for
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tired hotel that needs some updating and renovation. Hotel staff tried to charge for room a second time despite room being prepaid.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

6/10 – Okay

Paty, Angola

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Well located hotel; however it needs to be refurbished. Bathroom furniture is very old so are the carpets (I.e. very dusty)
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

4/10 – Schlecht

M, Namibia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing
This hotel needs a serious upgrade and some new management to oversea the standard of the units / rooms. Linen and towels are old and in terrible condition. Tiles cracked in the bathroom, mirrors old and rusted, toilet seat completely loose and broken. We were a family of 4, staying in a 2 bedroom unit. But the kitchen was equipt with only 2 of everything. Only 1 bath towel and 1 hand towels. No bath mat. When asking for more towels we waited more than 30 min for it. We are very disappointed in the overall standard of this hotel. After complaining, the manager apologized and said he will correct the errors. Needless to say, nothing had changed. Not value for money. Will not stay at any Meecure hotel again. Sadly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Rexy am 7. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Johannesburg Bedfordview Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Rexy Mgwili Rooms Division Manager

6/10 – Okay

E, Joburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff was nice but the heater in the studio was only working in the bedroom. The toilet and the salon were frozen ( especially that it is winter period). The toilet needs a maintenance
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Rexy am 2. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bedfordview. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer, The above maintenance issues are disappointments and inexcusable service failures that have been addressed with the seriousness they deserve, thus eliminating the possibilities of reoccurrence in the future. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Rexy Mgwili Rooms Division Manager

6/10 – Okay

nka, Zimbabwe

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
hotel close to mall and CBD
lovely place but room was not cleaned on first day
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Rexy am 4. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bedfordview. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Rexy Mgwili Rooms Division Manager

4/10 – Schlecht

Geoffrey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not as expected!
Rooms nice and big. Had to wait two hours for towels. House keeping lady very rude. Mouse in the apartment so we had to move into another apartment. Man from reception was very pleasant. Unfortunately neighbours very loud until late.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Rexy am 4. Juli 2018
Dear Geoffrey, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bedfordview. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Rexy Mgwili Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Bella, Dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing amenities !!! My family stayed at a wonderful apartment
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018